Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Stny schreef:
Broken Balance schreef:
Inderdaad, je hebt zelf een brein om te weten welke artiest welk genre produceert.


Het zou handig kunnen zijn als je bijvoorbeeld je horizon wilt verbreden met artiesten, die je dus nog niet kent, van dat genre


Dan moet je gewoon het Nieuwe Track topic doorspitten. Dan hoor je vanzelf de verschillende sounds (als die er uberhaubt nog zijn in HS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Broken Balance schreef:
Inderdaad, je hebt zelf een brein om te weten welke artiest welk genre produceert.


Het zou handig kunnen zijn als je bijvoorbeeld je horizon wilt verbreden met artiesten, die je dus nog niet kent, van dat genre


Of je dumpt wat in een stel je vraag topic, of je kijkt naar de verschillende Leer Je Genre kennen in het Algemeen, of je vraagt rond in de shout.

Zat oplossingen zijn er al, daar hoeven geen autistische subfora's voor te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Subfora's kunnen niet lijden aan autisme. Just saying. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Subfora's kunnen niet lijden aan autisme. Just saying. :)


Godverdomme Joost
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Er zou ook een regel op dit forum moeten zijn dat jij opflikkert.


Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, met de kern ervan.
Prima dat je hier als Newbie komt om de hielen te likken van een artiest, daar heb ik namelijk in wezen geen last van. Al snap ik niet waarom je je dan zou aanmelden op een forum waar over muziek gediscussieerd word, maar ieder zijn ding natuurlijk. Het wordt een ander verhaal als er van die trolls (tenminste, ik hoop echt dat het dat zijn) zoals Hardstylboy of Jorgraw zich aanmelden. Want wat moet je met zulke mensen? Ze schreeuwen overal alleen maar dat alles wat euforisch is kut is, en alles wat raw is, is geweldig. Voegt niks toe en het verziekt gewoon topics, al helemaal als andere mensen er ook nog eens op willen reageren (wat ik natuurlijk wel begrijp, maar het hele topic gaat wel mooi naar de klote). Dit geldt natuurlijk ook andersom, het verschil is alleen dat ik nog geen euforische fanboys hier heb gezien die topics verzieken onder het motto we defend the euphoric.

Het probleem is dat je dit niet niet meteen onder een gedragsregel van hardtraxx kunt plaatsen. Als ik naar het beleid kijk, komt dit nog het best in de buurt: 'Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.' Er staat echter niet een directe sanctie op. Misschien een idee voor de moderators om dit beleid eens wat meer aan te scherpen? Ik word er namelijk echt schijtziek van dat mensen zoals Jorgraw alle topics kunnen verzieken zonder dat er echt wat tegen gedaan wordt of gedaan kan worden. Wat mij betreft kunnen dat soort mensen per direct opflikkeren van hardtraxx. Ze hebben totaal geen toevoeging voor dit forum en dragen op geen enkele manier bij aan een discussie, en bovenal, de leden ondervinden er last van. Nu zijn ze nog met zijn tweeën, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet lang zal duren voordat er meer rawboys komen die ons even de les willen lezen over wat 'echte hardstyle' is als dit getolereerd blijft worden op hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:54 
 
Hardtraxx Addict

Wat Pim zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Kwestie van alle troep gewoon rapporteren richting de mods, dan word het vanzelf weggehaald :) ... oh en don't feed the trolls :P

Dit :P

We gaan het sowieso even met de mods onderling bespreken of en hoe we dit in de regels gaan verwerken. Bedankt voor de input! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Kwestie van alle troep gewoon rapporteren richting de mods, dan word het vanzelf weggehaald :)

Mijn punt was dan ook dat dat soort reacties nog niet echt in het beleid van Hardtraxx zijn opgenomen. Want wat moet ik dan als reden opgeven bij de melding, 'Herhaaldelijk aangeven dat hij euforische hardstyle kut vind' ? Tsja, dat is hem in principe goed recht, want er zijn hier genoeg leden die gewoon hun ongezouten mening willen geven. En na zo'n melding worden de reacties hooguit verwijderd, maar tot nu toe zou je er moeilijk een sanctie aan kunnen verbinden omdat het buiten de aangegeven gedragsregels valt. Maar hopelijk komen jullie tot een goeie oplossing Zenda :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Qre8ive schreef:
Kwestie van alle troep gewoon rapporteren richting de mods, dan word het vanzelf weggehaald :)

Mijn punt was dan ook dat dat soort reacties nog niet echt in het beleid van Hardtraxx zijn opgenomen. Want wat moet ik dan als reden opgeven bij de melding, 'Herhaaldelijk aangeven dat hij euforische hardstyle kut vind' ? Tsja, dat is hem in principe goed recht, want er zijn hier genoeg leden die gewoon hun ongezouten mening willen geven. En na zo'n melding worden de reacties hooguit verwijderd, maar tot nu toe zou je er moeilijk een sanctie aan kunnen verbinden omdat het buiten de aangegeven gedragsregels valt. Maar hopelijk komen jullie tot een goeie oplossing Zenda :thumbup:


Het is toch wel lekker als je ongezouten je mening kan geven mits het binnen de grenzen blijft. Dat jij en meerdere zich er aan storen is toch echt een probleem bij jullie zelf. Ik vind de reactie van die newbie over raw hardstyle binnen de grenzen maar hij zette het er gewoon een beetje dom neer. Zeker als Newbie. Dan pruimt niemand het en zeker onze vriend Dennis niet :aww:
Het moet hier geen forum worden met alleen maar brave burgers want dat komt Hardtraxx niet ten goede. Bij Vi geven ze ook ongezouten hun mening en dat wordt door de meeste mensen wel gewaardeerd. Al wordt het daar wel eens een beetje ordinair, maar dit terzijde.
We leven nu in 2015 en we kunnen wel wat hebben toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Het is toch wel lekker als je ongezouten je mening kan geven mits het binnen de grenzen blijft. Dat jij en meerdere zich er aan storen is toch echt een probleem bij jullie zelf. Ik vind de reactie van die newbie over raw hardstyle binnen de grenzen maar hij zette het er gewoon een beetje dom neer. Zeker als Newbie. Dan pruimt niemand het en zeker onze vriend Dennis niet :aww:
Het moet hier geen forum worden met alleen maar brave burgers want dat komt Hardtraxx niet ten goede. Bij Vi geven ze ook ongezouten hun mening en dat wordt door de meeste mensen wel gewaardeerd. Al wordt het daar wel eens een beetje ordinair, maar dit terzijde.
We leven nu in 2015 en we kunnen wel wat hebben toch? :thumbup:


Er zit een verschil in tussen een ongezouten mening geven en gewoon domweg het andere haten, confrontatie opzoeken en lekker alles over een kam scheren en je eigen mening als de enige goede beschouwen.
Dat voorbeeld van VI ook :lol: Derksen die onderbouwt alles tenminste nog, en dat is dan ook puur zijn mening, en nuanceert alles. Nee ik pruim geen idioten nee, maar ja jij bent net zo'n broekie als hem dus ik snap dat je hetzelfde als hem denkt.

Een ongezouten mening kan namelijk nog steeds onderbouwt worden. En wat newbietje er in gooit niet. Ik haat het want het is kut en iedereen moet het ook kut vinden anders zijn ze idioten. Nou geweldige mening jongen, zo kom je ver in het leven.

Dat bedoelt Pim ook, een ongezouten mening kan onderbouwd worden, want een goede mening wordt onderbouwd door feiten, en daar leven we op hardtraxx al jaren mee met zulke meningen maar gewoon domweg wat neerkwakken is iets heel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Het is toch wel lekker als je ongezouten je mening kan geven mits het binnen de grenzen blijft. Dat jij en meerdere zich er aan storen is toch echt een probleem bij jullie zelf. Ik vind de reactie van die newbie over raw hardstyle binnen de grenzen maar hij zette het er gewoon een beetje dom neer. Zeker als Newbie. Dan pruimt niemand het en zeker onze vriend Dennis niet :aww:
Het moet hier geen forum worden met alleen maar brave burgers want dat komt Hardtraxx niet ten goede. Bij Vi geven ze ook ongezouten hun mening en dat wordt door de meeste mensen wel gewaardeerd. Al wordt het daar wel eens een beetje ordinair, maar dit terzijde.
We leven nu in 2015 en we kunnen wel wat hebben toch? :thumbup:
Nee ik pruim geen idioten nee, maar ja jij bent net zo'n broekie als hem dus ik snap dat je hetzelfde als hem denkt.


Ik ben het niet met hem eens en vind zijn reactie zelfs dom net zoals jou reactie en aan jou leeftijd te zien ben je zelf nog een broekie. :lol:

Jij zit je zo op te winden over die Newbie dat het lachwekkend is bijna, :lol:

Iemand op laten flikkeren omdat jij het niet met hem eens bent? Nog een keer :lol:

Ondanks dat ik het niet met hem eens bent blijft hij binnen de perken en moeten we hier niet te veel worden meer aan vuil maken. Er is niemand over de schreef gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Ik ben het niet met hem eens en vind zijn reactie zelfs dom net zoals jou reactie en aan jou leeftijd te zien ben je zelf nog een broekie. :lol:

Jij zit je zo op te winden over die Newbie dat het lachwekkend is bijna, :lol:

Iemand op laten flikkeren omdat jij het niet met hem eens bent? Nog een keer :lol:

Ondanks dat ik het niet met hem eens bent blijft hij binnen de perken en moeten we hier niet te veel worden meer aan vuil maken. Er is niemand over de schreef gegaan


Hmm schattig, wordt eerst maar eens 16. Of loog je over je leeftijd en wil je graag een klein kindje zijn.
Want lezen kan je blijkbaar ook niet, nergens zeg ik dat ze een ban moeten krijgen, corrigeren en zeggen wat ze verkeerd doen is zat en als ze dan niet luisteren dan gewoon waarschuwen. Daarnaast zeg ik ook niet dat hij z'n mening moet aanpassen maar dat hij wel normaal kan doen tegen het andere genre. Van mij mag zn hele leven in het teken van raw staan, wat zou mij dat.

Ik heb totaal niks met raw maar ik verkondig niet dat alle raw releases weg moeten, er geen raw moet staan op feesten, iedereen die maar iets van een screech leuk vind op moet donderen enz enz. Dat is buiten de perken gaan en daarom post Pim dat bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De grens tussen wat wel en niet gezegd mag worden lijkt mij een heel grijs gebied. Ik denk dat niemand er op zich een probleem mee heeft als iemand aangeeft dat 'ie dan wel euforisch, dan wel raw niks vindt, het gaat denk ik veel meer op de manier waarop mensen dit laten weten, zoals:

Citaat:
mensen die van hard houden willen die melodietroep niet horen


en

Citaat:
Alles kut enter.


en

Citaat:
Rawstyle. :sick:


Luister zelf de muziek die je wilt luisteren en laat mensen die andere muziek luisteren lekker in hun waarde, lijkt me allemaal niet zo lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Hmm schattig, wordt eerst maar eens 16. Of loog je over je leeftijd en wil je graag een klein kindje zijn.
Want lezen kan je blijkbaar ook niet, nergens zeg ik dat ze een ban moeten krijgen,


Ik heb het ook negens over een ban vriend, jij schrijft zelf;


Broken Balance schreef:
jorgraw schreef:
er moeten 2 mappen komen een met die gay melodie house shit ''hardstyle'' en eentje met gewoon lekkere dikke raw zijn gewoon twee verschillende genres en mensen die van hard houden willen die melodietroep niet horen
het is gewoon dikke onzin dat alle bij de soorten muziek door elkaar staan
vroeger kon het nog toen mainstream nog hard was maar dit gaat nergens heen

keep it raw


Er zou ook een regel op dit forum moeten zijn dat jij opflikkert.


Daarom nog een keer speciaal voor u: (of moet je tegen mij u zeggen want ik toch ietsiepietsie ouder jou ;) )

Iemand op laten flikkeren omdat jij het niet met hem eens bent? Nog een keer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Broken Balance schreef:
Er zit een verschil in tussen een ongezouten mening geven en gewoon domweg het andere haten, confrontatie opzoeken en lekker alles over een kam scheren en je eigen mening als de enige goede beschouwen.


Dit... bijvoorbeeld bij een euforische set van een mainstream artiest gaan lopen zeiken dat Raw hardstyle de enige echte hardstyle is moet gewoon bestraft worden. Dat slaat nergens op en heeft niets te maken met je ongezouten mening geven.

Hier doelde ik op inderdaad.

Niemand wil mensen weg hebben omdat ze het niet met de mening van diegene eens zijn dave. Misschien eens begrijpend lezen, het valt me op dat je daar wel vaker moeite mee hebt en dingen anders interpreteert terwijl het er vrij duidelijk staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk dan even hier boven pim.

Broken Balance schrijft toch duidelijk;


'Er zou ook een regel op dit forum moeten zijn dat jij opflikkert'

Volgens mij is dit heel goed te begrijpen Pim.
Volgens mij wil Dennis hem weg hebben of niet????

Hoe moet ik het anders interpreteren? Het staat er vrij duidelijk toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 00:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Valt toch gewoon onder reacties uitlokken, wat gewoon in de regels staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de dingen waar ik me al langer aan stoor op HT is het op de man spelen. De 'discussie' hierboven staat er weer bol van. Hou daar alsjeblieft eens mee op, het komt de sfeer niet ten goede en het werkt vaak averechts in discussies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat Leonidas zegt is waar.

Daarbij het feit dat het verschil tussen euphoric en raw tegenwoordig te groot is. Vooral de raw-fans willen hun genre 'verdedigen' terwijl dit nergens voor nodig is. Kom op, het is toch gewoon HARDSTYLE?
Mocht je fan zijn geworden door Radical Redemption, E-Force of <insert random rawstyle artiest> dan kan ik me voorstellen dat je de euphoric wat minder vind. Waarom elkaar aanvallen van en zeggen: "dit is leuk en dit is kut, dus dat is kut en niks meer niks minder".

We zijn hier samen voor 1 ding.. en dat is het liefhebben van hardstyle. Wat is er nou leuker om de dag na een festival de nieuwste nummers te beluisteren? Te discussiëren over een nieuwe track, wat voor plofkicks of gated kicks het ook mogen zijn? De nieuwe SLAM!Harder setjes te beluisteren, nieuwsgierig worden naar andere stijlen of artiesten.. reviews lezen van feesten..
Daarom kom ik op Hardtraxx en ik vermoed 90% van de mensen hier ook. De overige 10% komt hier om te bashen en dat hoort gewoon niet.

Wow. Even een stukje verdriet van me afgeschreven op een zaterdagnacht om half 1.. lekker hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 05:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Kijk dan even hier boven pim.

Broken Balance schrijft toch duidelijk;


'Er zou ook een regel op dit forum moeten zijn dat jij opflikkert'

Volgens mij is dit heel goed te begrijpen Pim.
Volgens mij wil Dennis hem weg hebben of niet????

Hoe moet ik het anders interpreteren? Het staat er vrij duidelijk toch ;)


Hmm ja, dat is inderdaad vrij serieus hoe ik dat daar neerzet, daar ga ik gelijk in op het hele punt poehee.
Dat is een reactie jegens hem en zijn domme reactie en niet dit punt. Zoals pim zei, begrijpend lezen is vrij moeilijk voor je volgensmij.

dave schreef:
Broken Balance schreef:
Hmm schattig, wordt eerst maar eens 16. Of loog je over je leeftijd en wil je graag een klein kindje zijn.
Want lezen kan je blijkbaar ook niet, nergens zeg ik dat ze een ban moeten krijgen,

Ik heb het ook negens over een ban vriend


dave schreef:
Iemand op laten flikkeren omdat jij het niet met hem eens bent? Nog een keer :lol:

Hmm ja, iemand laten opflikkeren is toch echt een ban.

En je vertelde ons eerder trouwens een keer dat je vrij jong was, hmm, toch raar dat je nu opeens ouder bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Kijk dan even hier boven pim.

Broken Balance schrijft toch duidelijk;


'Er zou ook een regel op dit forum moeten zijn dat jij opflikkert'

Volgens mij is dit heel goed te begrijpen Pim.
Volgens mij wil Dennis hem weg hebben of niet????

Hoe moet ik het anders interpreteren? Het staat er vrij duidelijk toch ;)


Hmm ja, dat is inderdaad vrij serieus hoe ik dat daar neerzet, daar ga ik gelijk in op het hele punt poehee.
Dat is een reactie jegens hem en zijn domme reactie en niet dit punt. Zoals pim zei, begrijpend lezen is vrij moeilijk voor je volgens mij.


Tja, zo kan je altijd hier wat neerzetten en later zeggen dat je het niet zo bedoeld. Dat moet een ander maar begrijpen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 11:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dennis en dave, jullie dwalen nu wel heel erg af van waar dit opic om draait. Daarna heb ik zomaar het idee dat jullie na al het op de man spelen en drogredenen aanvoeren er niet meer uit gaan komen, dus ik wil graag op deze manier een einde aan deze discussie maken en weer terug naar de kern van het topic. Alvast bedankt. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 12:36 
 
Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Een van de dingen waar ik me al langer aan stoor op HT is het op de man spelen. De 'discussie' hierboven staat er weer bol van. Hou daar alsjeblieft eens mee op, het komt de sfeer niet ten goede en het werkt vaak averechts in discussies.

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 13:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
We zijn hier samen voor 1 ding.. en dat is het liefhebben van hardstyle. Wat is er nou leuker om de dag na een festival de nieuwste nummers te beluisteren? Te discussiëren over een nieuwe track, wat voor plofkicks of gated kicks het ook mogen zijn? De nieuwe SLAM!Harder setjes te beluisteren, nieuwsgierig worden naar andere stijlen of artiesten.. reviews lezen van feesten..
Daarom kom ik op Hardtraxx en ik vermoed 90% van de mensen hier ook. De overige 10% komt hier om te bashen en dat hoort gewoon niet.

Wow. Even een stukje verdriet van me afgeschreven op een zaterdagnacht om half 1.. lekker hoor ;)

Nou dat gevoel heb ik dus totaal niet. Ik heb hier meer het gevoel dat ik hier met een handjevol mensen zit die dezelfde interesse hebben qua muziek als ik en een hele hoop mensen met wie ik mij totaal niet kan identificeren. En dan kan het allemaal wel Hardstyle heten, maar als ik als "Hardstyle-liefhebber" gewoon het release forum af zou gaan en in ieder topic zou zeggen wat ik er van vind, dan acht ik de kans groot dat je mij ook bij die 10% schaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ronzz schreef:
We zijn hier samen voor 1 ding.. en dat is het liefhebben van hardstyle. Wat is er nou leuker om de dag na een festival de nieuwste nummers te beluisteren? Te discussiëren over een nieuwe track, wat voor plofkicks of gated kicks het ook mogen zijn? De nieuwe SLAM!Harder setjes te beluisteren, nieuwsgierig worden naar andere stijlen of artiesten.. reviews lezen van feesten..
Daarom kom ik op Hardtraxx en ik vermoed 90% van de mensen hier ook. De overige 10% komt hier om te bashen en dat hoort gewoon niet.

Wow. Even een stukje verdriet van me afgeschreven op een zaterdagnacht om half 1.. lekker hoor ;)

Nou dat gevoel heb ik dus totaal niet. Ik heb hier meer het gevoel dat ik hier met een handjevol mensen zit die dezelfde interesse hebben qua muziek als ik en een hele hoop mensen met wie ik mij totaal niet kan identificeren. En dan kan het allemaal wel Hardstyle heten, maar als ik als "Hardstyle-liefhebber" gewoon het release forum af zou gaan en in ieder topic zou zeggen wat ik er van vind, dan acht ik de kans groot dat je mij ook bij die 10% schaart.


Dit herken ik wel, ik ben nu 6 jaar lid en eigenlijk lees en reageer ik alleen nog op mensen die ik ken van 'vroeger' of waarvan ik weet dat ze geen onzinnige dingen neerzetten.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen