Dus een euro of 12000 
volgens wisselkoersen €15200,81wrote:Dus een euro of 12000
volgens wisselkoersen €15200,81wrote:Dus een euro of 12000
Wat zou jij betalen Helmond ?wrote:Geloof mij maar dat niemand dat gaat betalen
Tientjewrote:Wat zou jij betalen Helmond ?wrote:Geloof mij maar dat niemand dat gaat betalen
Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Is het niet tijd voor wat meer leven, en diepte in de 'brouwerij'? Hardstyle (en hardcore straks ook) wordt nog steeds populairder in Nederland, en Hardtraxx staat maar een beetje stil heb ik het idee. Ook al gaat de site misschien van eigenaar verwisselen; dit idee bijvoorbeeld kost toch niet zo superveel moeite maar het kan wel veel opleveren..
Forumoverzicht
Hardtraxx
Mededelingen & Updates
Donateurs
Algemeen
Algemeen
Evenementen
Radio
DJ's & Producers *1
- Promotie *2
Hardstyle
Releases *3
Labels *4
Livesets
Hardcore
Releases *3
Labels *4
Livesets
Hardtrance
Releases
Labels
Livesets
Overig
Andere muziek
Actueel
Off-Topic
Welkom
*1 Algemeen heersende opinie tegenwoordig is dat je tegenwoordig bijna altijd beide bent. Gewoon mergen, en topics duidelijke namen geven. Zo stimuleer je bezoekers alleen maar meer technische kennis e.d. op te doen.
*2 Dit subforum heet nu 'Gratis tracks', maar er zijn meer subfora die zo heten en op deze manier is het gelijk duidelijk dat niet-professionele DJs en Producers hier aandacht kunnen vragen voor hun tracks/probeersels.
*3 Een van de meest druk bezochte delen van de site. In releases worden enkel tracks toegestaan van DJ's/Producers met 1 of meer (?) releases op een label. Daarom dus Gratis tracks / Nieuwe tracks mergen en gewoon de gratis tracks een (F) voor de topic naam zetten. Wat maakt h
et uit of een track gratis is of niet, hoeft imo geen apart subforum voor.
*4 Dit is in mijn ogen een van de meest cruciale tekortkomingen van Hardtraxx op het moment. Het Theracords topic bijvoorbeeld heeft 4042 posts. Fans van dit label volgen het topic, er worden weetjes en nieuwtjes gedeeld door o.a. Deetox/opaa en er is vaak genoeg plaats geweest voor diepgang en discussie. Ik zeg zorg dat er voor elk label waar behoefte voor is een topic is waar deze diepgang en discussie plaats kan vinden. Hoe vaak ik wel niet interessante zaken voorbij zie komen in WJD of in een promo-topic. Vervolgens sneeuwen deze zaken onder door andere niet-relevante posts. Dit is echt heel zonde. Heb je enig idee hoeveel mensen er in de huidige tijd op zoek zijn naar informatie en geschiedenis over een label? Daarnaast hebben wij nu juist een aantal members met zeer veel kennis over dit soort zaken, plus een aantal DJ's die ons veel kunnen vertellen.
Verder lijkt het mij logischer en netter staan dat een nieuwe track onder Tracks (of een andere, betere naam) gepost wordt, en wanneer er een releasedatum/catid bekend wordt gemaakt, deze dan verplaatst wordt naar het subfora in plaats van andersom. De free releases worden dan in het ander subforum geplaatst.wrote:Wat betreft livesets; dat gaat de laatste tijd toch wel goed op zich? De slechte mixjes zakken gewoon af.
Dat is afhankelijk van het beleid dat jij voert. Als jij alle gesprekken die er ontstaan over labels/albums/artiesten (wat dus in een subforum labels goed zou passen) wegmodereerd is het wel degelijk nodig.wrote:Is ook niet nodig.
Dit is inderdaad gemakkelijk te fixen en breekt verder ook niets af.wrote:BB code voor youtube (die ook https aan kan en & tekens)
BB code voor soundcloud (nieuwe player, deze nu is irritant met de comments)
Dit zijn dingen die volgens mij vast wel ergens kant en klaar online staan
Bestaat er geen algemene BB code die ook facebook/vimeo/etc laat embedden op een forum? Waar dus Youtube en Soundcloud ook inzitten.wrote:Dit is inderdaad gemakkelijk te fixen en breekt verder ook niets af.wrote:BB code voor youtube (die ook https aan kan en & tekens)
BB code voor soundcloud (nieuwe player, deze nu is irritant met de comments)
Dit zijn dingen die volgens mij vast wel ergens kant en klaar online staan
Als we het nu over dat Atmozfears verhaal hebben, dan ja, dat hoort hier eigenlijk ook nergens thuis. Dus in principe mag daar alles wel van weg, echter heb ik het nu laten staan. Verder geloof ik niet dat "alles" zomaar wordt "weggemodereerd". Gezonde discussies vind ik altijd prima, daar doe ik persoonlijk nooit iets mee, echter nutteloze dingen die uit de hand lopen ja, dat kap ik in ieder geval gewoon af.wrote:Dat is afhankelijk van het beleid dat jij voert. Als jij alle gesprekken die er ontstaan over labels/albums/artiesten (wat dus in een subforum labels goed zou passen) wegmodereerd is het wel degelijk nodig.wrote:Is ook niet nodig.
Snelle search op google: https://www.phpbb.com/customise/db/bbcode/media/wrote:En @Qlown, volgens mij niet, phpBB is niet zo heel gebruikersvriendelijk op dat gebied.
De zoekfunctie kan inderdaad beter maar wat jij beschrijft is makkelijk op te lossen met 1 klik, zie onderstaand screenshot. Door 'onderwerpen' aan te klikken krijg je enkel topics waar Q-Base (of wat je ook zoekt) in de topic titel staat. Combineer dit met zoeken in de juiste (sub)categorie en het zoeken lukt best aardig.wrote:Nou kan natuurlijk de zoekfunctie gebruikt worden maar die is irritant... stel je wil Q-Base livesets bekijken dan moet je veel moeite doen om ze allemaal te vinden. De zoekfunctie geeft immers alle reacties weer die met Q-Base te maken hebben, maar geeft ook warmup mixjes weer etc.