Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus een euro of 12000 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus een euro of 12000 :P


volgens wisselkoersen €15200,81
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 81 cent valt denk ik best over te onderhandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geloof mij maar dat niemand dat gaat betalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Geloof mij maar dat niemand dat gaat betalen :lol:

Wat zou jij betalen Helmond ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 81 cent wil ik wel betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
JEFSKI schreef:
Geloof mij maar dat niemand dat gaat betalen :lol:

Wat zou jij betalen Helmond ?


Tientje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 08:31 
 

Goedemorgen,

Jordy is wat zaken aan het regelen voor ons. Zie hier bijvoorbeeld:"

tune-of-the-year/

- TOTY Hardstyle
- TOTY Hardcore

En hij wilt nu nog wel wat dingen aanpassen die wij allemaal "nodig" vinden. Dus als iemand zich nog iets herinnert over wat er eerder is gezegd in dit topic (want er staat me toch een lap tekst in) of iets nieuws heeft, post het hier even. Dan kunnen wij Jordy weer benaderen.

Thanks alvast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haleluja.

Hier zit wel wat nuttigs tussen lijkt mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haleluja.

Hier zit wel wat nuttigs tussen lijkt mij..

Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Die vrienden van Hardtraxx, is dat een subforum voor donateurs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yes, sorry.

Citaat:
Is het niet tijd voor wat meer leven, en diepte in de 'brouwerij'? Hardstyle (en hardcore straks ook) wordt nog steeds populairder in Nederland, en Hardtraxx staat maar een beetje stil heb ik het idee. Ook al gaat de site misschien van eigenaar verwisselen; dit idee bijvoorbeeld kost toch niet zo superveel moeite maar het kan wel veel opleveren..

Forumoverzicht
Hardtraxx
Mededelingen & Updates
Donateurs

Algemeen
Algemeen
Evenementen
Radio
DJ's & Producers *1
- Promotie *2

Hardstyle
Releases *3
Labels *4
Livesets

Hardcore
Releases *3
Labels *4
Livesets

Hardtrance
Releases
Labels
Livesets

Overig
Andere muziek
Actueel
Off-Topic
Welkom

_______________________________

*1 Algemeen heersende opinie tegenwoordig is dat je tegenwoordig bijna altijd beide bent. Gewoon mergen, en topics duidelijke namen geven. Zo stimuleer je bezoekers alleen maar meer technische kennis e.d. op te doen.
*2 Dit subforum heet nu 'Gratis tracks', maar er zijn meer subfora die zo heten en op deze manier is het gelijk duidelijk dat niet-professionele DJs en Producers hier aandacht kunnen vragen voor hun tracks/probeersels.
*3 Een van de meest druk bezochte delen van de site. In releases worden enkel tracks toegestaan van DJ's/Producers met 1 of meer (?) releases op een label. Daarom dus Gratis tracks / Nieuwe tracks mergen en gewoon de gratis tracks een (F) voor de topic naam zetten. Wat maakt h
et uit of een track gratis is of niet, hoeft imo geen apart subforum voor.
*4 Dit is in mijn ogen een van de meest cruciale tekortkomingen van Hardtraxx op het moment. Het Theracords topic bijvoorbeeld heeft 4042 posts. Fans van dit label volgen het topic, er worden weetjes en nieuwtjes gedeeld door o.a. Deetox/opaa en er is vaak genoeg plaats geweest voor diepgang en discussie. Ik zeg zorg dat er voor elk label waar behoefte voor is een topic is waar deze diepgang en discussie plaats kan vinden. Hoe vaak ik wel niet interessante zaken voorbij zie komen in WJD of in een promo-topic. Vervolgens sneeuwen deze zaken onder door andere niet-relevante posts. Dit is echt heel zonde. Heb je enig idee hoeveel mensen er in de huidige tijd op zoek zijn naar informatie en geschiedenis over een label? Daarnaast hebben wij nu juist een aantal members met zeer veel kennis over dit soort zaken, plus een aantal DJ's die ons veel kunnen vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 10:34 
 
Hardtraxx Elite

Zitten wel goeie dingen in maar zou het producers en dj forum wel apart houden, naar mijn idee zit daar toch echt wel genoeg verschil in voor 2 fora ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bovenstaand was ook maar een opzetje met wat ideeën. Wel is over het algemeen de opvatting tegenwoordig dat het zijn van DJ of Producer hand in hand met elkaar gaat. Er zijn maar enkelen die een van de twee zijn toch? Dan zou dus voor artiesten beide fora interessant moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Te veel uitsplitsen heeft weer als gevolg dat mensen door de bomen het bos niet meer zien en bepaalde subfora helemaal links laten liggen. Albums kan prima onder releases bijvoorbeeld, dat werkt gewoon goed nu, en levert ook veel volk in dat subforum op. Wat betreft livesets; dat gaat de laatste tijd toch wel goed op zich? De slechte mixjes zakken gewoon af.

Labels subfora (in ieder geval voor Hs/Hc) lijkt mij op dit moment de makkelijkste en zinnigste optie. Gewoon degelijke OP's laten maken door mensen die zich in een label interesseren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle
Tracks
- Releases
- Free Releases
Labels
Livesets

Hardcore
Tracks
- Releases
- Free Releases
Labels
Livesets

Harddance
Tracks
- Releases
- Free Releases
Labels
Livesets

Zoiets? Livesets hoeft eigenlijk niet meer opgesplitst worden zoals vroeger aangehaald werd, want dit:
TiMOTHYb schreef:
Wat betreft livesets; dat gaat de laatste tijd toch wel goed op zich? De slechte mixjes zakken gewoon af.

Verder lijkt het mij logischer en netter staan dat een nieuwe track onder Tracks (of een andere, betere naam) gepost wordt, en wanneer er een releasedatum/catid bekend wordt gemaakt, deze dan verplaatst wordt naar het subfora in plaats van andersom. De free releases worden dan in het ander subforum geplaatst.

Wat betreft "Liveset Gezocht" daar kan je bij elk Liveset-forum eventueel een sticky maken, maar dat lijkt me niet zo nodig omdat de gezochte set meestal toch wordt gebumpt met een vraag naar reupload.

DJ's Corner en Producer's Corner inderdaad gescheiden houden, want dat kan voor verwarring/onoverzichtelijkheid zorgen imo.

EDIT: Hardtrance veranderd naar Harddance, had dit nog niet gemerkt. xD

EDIT2: albums en compilatie CD's kunnen bij releases, met eventueel [ALBUM] / [CD] oid in de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Valt over te discussiëren, maar neem eens een kijkje in hardstyle livesets. Staat vrij weinig waar ik me aan stoor op de eerste pagina bijvoorbeeld. Goede mixjes zullen automatisch meer reacties krijgen en dus bovenaan eindigen.

Er was een periode dat iedereen allerlei setjes in het forum kwakte. Dat is allang niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:22 
 

Sorry, ik had moeten benadrukken dat het om kleine wijzigingen gaat, niet om het hele forum om te gooien, want dat gaat toch niet gebeuren. Is ook niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Is ook niet nodig.

Dat is afhankelijk van het beleid dat jij voert. Als jij alle gesprekken die er ontstaan over labels/albums/artiesten (wat dus in een subforum labels goed zou passen) wegmodereerd is het wel degelijk nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:26 
 

Qre8ive schreef:
BB code voor youtube (die ook https aan kan en & tekens)
BB code voor soundcloud (nieuwe player, deze nu is irritant met de comments)

Dit zijn dingen die volgens mij vast wel ergens kant en klaar online staan :)

Dit is inderdaad gemakkelijk te fixen en breekt verder ook niets af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Qre8ive schreef:
BB code voor youtube (die ook https aan kan en & tekens)
BB code voor soundcloud (nieuwe player, deze nu is irritant met de comments)

Dit zijn dingen die volgens mij vast wel ergens kant en klaar online staan :)

Dit is inderdaad gemakkelijk te fixen en breekt verder ook niets af.

Bestaat er geen algemene BB code die ook facebook/vimeo/etc laat embedden op een forum? Waar dus Youtube en Soundcloud ook inzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:29 
 

TiMOTHYb schreef:
Fekete schreef:
Is ook niet nodig.

Dat is afhankelijk van het beleid dat jij voert. Als jij alle gesprekken die er ontstaan over labels/albums/artiesten (wat dus in een subforum labels goed zou passen) wegmodereerd is het wel degelijk nodig.

Als we het nu over dat Atmozfears verhaal hebben, dan ja, dat hoort hier eigenlijk ook nergens thuis. Dus in principe mag daar alles wel van weg, echter heb ik het nu laten staan. Verder geloof ik niet dat "alles" zomaar wordt "weggemodereerd". Gezonde discussies vind ik altijd prima, daar doe ik persoonlijk nooit iets mee, echter nutteloze dingen die uit de hand lopen ja, dat kap ik in ieder geval gewoon af.

Dus nee, het is niet nodig om de boel om te gooien. Ja, een extra forum voor zulke bepaalde discussies, prima, daar kan ik me in vinden. Maar het hele forum omgooien zoals ik hierboven lees, dat gaat toch nooit gebeuren. Misschien met een nieuwe eigenaar, maar die zou dan stom zijn. Google heeft het hele zooitje netjes geïndexeerd nu. Daar zou ik zelf ook niks aan gaan veranderen.

En @Qlown, volgens mij niet, phpBB is niet zo heel gebruikersvriendelijk op dat gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij snappen mensen niet dat het best oke is om ergens een nieuwe topic voor aan te maken in algemeen. Hoewel dat Atmozfears gedoe best naar off-topic had gekund imo, is er best een plaats voor dingen als een Scantraxx-leeglooptopic, "x heeft y kick gejat"-topics, "alle raw lijkt op elkaar"-topic en dat soort zaken. Een labels subforum (wat een veel te specifieke naam is voor iets algemeens) drukt die topics alleen maar uit het zicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
En @Qlown, volgens mij niet, phpBB is niet zo heel gebruikersvriendelijk op dat gebied.

Snelle search op google: https://www.phpbb.com/customise/db/bbcode/media/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Nou kan natuurlijk de zoekfunctie gebruikt worden maar die is irritant... stel je wil Q-Base livesets bekijken dan moet je veel moeite doen om ze allemaal te vinden. De zoekfunctie geeft immers alle reacties weer die met Q-Base te maken hebben, maar geeft ook warmup mixjes weer etc.


De zoekfunctie kan inderdaad beter maar wat jij beschrijft is makkelijk op te lossen met 1 klik, zie onderstaand screenshot. Door 'onderwerpen' aan te klikken krijg je enkel topics waar Q-Base (of wat je ook zoekt) in de topic titel staat. Combineer dit met zoeken in de juiste (sub)categorie en het zoeken lukt best aardig.

Afbeelding
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen