wrote:Frontliner? Ik denk dat dit wel erg interessant kan zijn
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:wrote:Frontliner? Ik denk dat dit wel erg interessant kan zijn
Of Delete (eventueel zodra z'n album komt)wrote:wrote:wrote:Frontliner? Ik denk dat dit wel erg interessant kan zijn
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:wrote:Atmozfears
wrote:D-Sturb of MYST zou leuk kunnen zijn
-
KHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2018
- last seen Jun 2022
Iedereen noemt hier altijd de succesverhalen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar degenen die een grote toekomst tegemoet gingen, maar dat (nog) niet hebben waargemaakt. E.g.:
Pherato, Krusaders, Arkaine, X-Pander, Riiho, Denza, Neilio.
Het liefst met gasten die niet meer actief zijn, want ik denk dat die het meest open zullen zijn over het geheel. Ben namelijk benieuwd hoe het kan dat sommige gasten, ondanks de talenten en zelfs grote support/push in bepaalde gevallen, niet bij de top behoren.
Pherato, Krusaders, Arkaine, X-Pander, Riiho, Denza, Neilio.
Het liefst met gasten die niet meer actief zijn, want ik denk dat die het meest open zullen zijn over het geheel. Ben namelijk benieuwd hoe het kan dat sommige gasten, ondanks de talenten en zelfs grote support/push in bepaalde gevallen, niet bij de top behoren.
Mocht er genoeg interesse zijn, wij staan ook open voor een Q&A. 
Ik zeg doen!wrote:Mocht er genoeg interesse zijn, wij staan ook open voor een Q&A.
Omdat jullie het zo aanbieden, wil ik er binnenkort wel eentje openen! Stuur me maar een PB met een week wanneer jullie tijd hebben om de vragen te beantwoordenwrote:Mocht er genoeg interesse zijn, wij staan ook open voor een Q&A.
ANDY SVGE lijkt me ook wel wat
Hoezo is Q-dance een nieuwe weg aan het inslaan?wrote:Q-Dance of B2Swrote:Nog suggesties?Slaan beide een nieuwe weg in!
Vernieuwing/vergroting van zijn evenementen?wrote:Hoezo is Q-dance een nieuwe weg aan het inslaan?wrote:Q-Dance of B2Swrote:Nog suggesties?Slaan beide een nieuwe weg in!
Heeft hier toch best wel veel op HT gestaan wat Q allemaal nieuw gaat doen.
Ja klopt.
En er komen nog wat uitbreidingen bij die nog niet bekend zijn.
Maar ik zie dat zelf niet als een nieuwe weg inslaan. Ze blijven inprincipe hetzelfde doen dan ze al deden. En ze zijn er altijd al goed in om op tijd te stoppen met een concept en weer met iets nieuws te komen.
En er komen nog wat uitbreidingen bij die nog niet bekend zijn.
Maar ik zie dat zelf niet als een nieuwe weg inslaan. Ze blijven inprincipe hetzelfde doen dan ze al deden. En ze zijn er altijd al goed in om op tijd te stoppen met een concept en weer met iets nieuws te komen.
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Misschien wel leuk om een Q&A te doen met Rejecta?
Leukste is natuurlijk een Q&A met een van de grotere namen. Maar dat is een kwestie van blijven proberen en geluk hebben. Ik weet dat Crypsis ooit er over na zou denken om het te doen. Verder is het niet gekomen. Misschien nieuwe poging?
Ik ga binnenkort weer proberen een leuke naam te strikken als het uitkomt met mijn tijd 
wrote:Ik ga binnenkort weer proberen een leuke naam te strikken als het uitkomt met mijn tijd
Misschien is MANDY een idee?wrote:wrote:Ik ga binnenkort weer proberen een leuke naam te strikken als het uitkomt met mijn tijd
Nice kan ik eindelijk vragen waar ik me demo kan droppen voor haar.wrote:Misschien is MANDY een idee?wrote:wrote:Ik ga binnenkort weer proberen een leuke naam te strikken als het uitkomt met mijn tijd