Zeker eens.wrote:Dat zeker maar ik ben dus enorm benieuwd wat de antwoorden daar dan op zullen zijnwrote:je kan de vragen die gesteld gaan woorden van tevoren al wel invullen verder
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Denk niet dat ie mee gaat werken.
Hij wordt best wel zwart gemaakt hier op het forum.
Aan de andere kant doet hij vaak q&as, alleen zijn die natuurlijk wat minder kritisch.
Desalniettemin idd een erg interessante artiest voor een q&a mits ie overal antwoord op gast geven
Desalniettemin idd een erg interessante artiest voor een q&a mits ie overal antwoord op gast geven
Duurt langwrote:Gaan we regelenwrote:Deze Q&A zou ik ook wel willen zien jawrote:Biefstuk.
Ohja. Waarschijnlijk een leuke nieuwe Q&A incoming. More info soon
Helaas niks meer gehoord
Binnenkort maar even opnieuw contact zoeken.
Hij maakt de scene zelf ook zwart dus wie weetwrote:Denk niet dat ie mee gaat werken.
Vrij abrupt maar morgen zal de Phuture Noize Q&A open gaan! Er komt straks een topic waarin jullie vanaf morgen jullie vragen kunnen stellen. Hij zal ze volgende week gaan beantwoorden
Er komt ook nog een Q&A met Rooler aan binnenkort
Ohhh nicewrote:Vrij abrupt maar morgen zal de Phuture Noize Q&A open gaan! Er komt straks een topic waarin jullie vanaf morgen jullie vragen kunnen stellen. Hij zal ze volgende week gaan beantwoorden
Gooi hem btw zo al open dus tot morgen wachten hoeft niet 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vet! 
Na de succesvolle Q&A van PN heb ik wel weer trek in een nieuwe! Loopt er al iets mods of? 
wrote:Na de succesvolle Q&A van PN heb ik wel weer trek in een nieuwe! Loopt er al iets mods of?
Misschien Q-Dance een idee? Kan op dit moment wel een hele interessante Q&A worden
b2s had ergens al toegezegd maar het hardtraxx management laat het weer eens afweten
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYY
wrote:Er komt ook nog een Q&A met Rooler aan binnenkort
Nog geen reactiewrote:wrote:Er komt ook nog een Q&A met Rooler aan binnenkort
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
AtmozfearsNog suggesties?
Dj Thera of de Organisatie van Shockerz, VWAB, Origins en Resonate 
Q-Dance of B2Swrote:Nog suggesties?