Nice 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Maandag 22 april zal de Q&A met P&D van start gaan! 
Niceeee!!wrote:Maandag 22 april zal de Q&A met P&D van start gaan!
Nice, hele interessantewrote:Maandag 22 april zal de Q&A met P&D van start gaan!
Goed geregeld wel.wrote:Maandag 22 april zal de Q&A met P&D van start gaan!
Tof! Interessante naam voor een Q&A! 
Wildstylez zou ook wel vet zijn
Als jij dit kan organiseren wil ik best de rest verzorgen. (Status, promotie op fb, etc)wrote:Wildstylez zou ook wel vet zijn
Challenge accepted, zijn manager stuurde net een mail dat hij er z.s.m. op terug komt.wrote:Als jij dit kan organiseren wil ik best de rest verzorgen. (Status, promotie op fb, etc)wrote:Wildstylez zou ook wel vet zijn
Dus hopelijk lukt het.
Vettwrote:Challenge accepted, zijn manager stuurde net een mail dat hij er z.s.m. op terug komt.wrote:Als jij dit kan organiseren wil ik best de rest verzorgen. (Status, promotie op fb, etc)wrote:Wildstylez zou ook wel vet zijn
Dus hopelijk lukt het.
wrote:Challenge accepted, zijn manager stuurde net een mail dat hij er z.s.m. op terug komt.wrote:Als jij dit kan organiseren wil ik best de rest verzorgen. (Status, promotie op fb, etc)wrote:Wildstylez zou ook wel vet zijn
Dus hopelijk lukt het.
We hebben een mooie artiest kunnen regelen voor een Q&A: Clockartz.
Met hun veelbelovende aankomende album, een grote achterban bij Hardtraxx en een plekje op het Hardtraxx feest, leek dit ons de perfecte artiest om hiervoor te vragen. De Q&A zal 11 november van start gaan.
wrote:Als jij dit kan organiseren wil ik best de rest verzorgen. (Status, promotie op fb, etc)wrote:Wildstylez zou ook wel vet zijn
Nou, ga maar vast aan het werk dan
Meer info volgt!
Holy fuckshit lekker bezig Nura!
Het zit je niet mee de laatste dagen hè. Wederom gezondheid en een hoop beterschap gewenst!wrote:Zieeekkk!
Roy heeft me aangestokenwrote:Het zit je niet mee de laatste dagen hè. Wederom gezondheid en een hoop beterschap gewenst!wrote:Zieeekkk!
Goed bezig.wrote:wrote:Als jij dit kan organiseren wil ik best de rest verzorgen. (Status, promotie op fb, etc)wrote:Wildstylez zou ook wel vet zijn
Nou, ga maar vast aan het werk dandeze shit is zojuist geregeld
Meer info volgt!
ROOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!wrote:Roy heeft me aangestokenwrote:Het zit je niet mee de laatste dagen hè. Wederom gezondheid en een hoop beterschap gewenst!wrote:Zieeekkk!
Tip: maakte een kick dat een voorbeeld werd voor de scene die we vandaag kennen.