Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie dit als een ideeënbus voor ons!
Heb je een idee om wat leuks te doen? Kun jij een extra dimensie geven aan de site? Meld het ons hier! Met deze feedback proberen wij een nog beter aanbod te geven voor de Hardstyle liefhebber!
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Een Soort van stream Bv? ^^
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Een Soort van stream Bv? ^^

:woot:

Zelf een stream beheren wordt allemaal een beetje te duur, en tijdrovend...
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
bRt_ schreef:
Een Soort van stream Bv? ^^

:woot:

Zelf een stream beheren wordt allemaal een beetje te duur, en tijdrovend...


Je hebt inderdaad gelijk, Maar als je het eenmaal hebt is het wel de moeite hoor ^^ Best wel jammer eigenlijk :cry:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het allemaal wel oké zo. ;)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb persoonlijk nog wel wat leuke ideetjes, daar zullen jullie snel genoeg achter komen.. ;)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 13:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb persoonlijk nog wel wat leuke ideetjes, daar zullen jullie snel genoeg achter komen.. ;)

:drool:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 14:04 
 
Hardtraxxer

Een Shoutbox! :D
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Eventueel een Poll van Releases of the day, Dat we hierop kunnen voten? ^^
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter per week dan :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Beter per week dan :P

Ja of dat dan ;) Dan kun je op het einde van het jaar deze polls gebruiken voor Allerbeste track van Het jaar? ^^
Bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:37 
 
Hardtraxxer

Na een shoutbox heb ik hier nog een geniaal idee, namelijk:
Een "View First Unread" functie voor bij het forum! :D

Dat de pagina dus naar het eerst ongelezen bericht van dat topic gaat, erg handig :)
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 04:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker erg handig Tekk! Goed idee van je :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Tekk schreef:
Na een shoutbox heb ik hier nog een geniaal idee, namelijk:
Een "View First Unread" functie voor bij het forum! :D

Dat de pagina dus naar het eerst ongelezen bericht van dat topic gaat, erg handig :)


Ja best wel ;)
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Tekk schreef:
Na een shoutbox heb ik hier nog een geniaal idee, namelijk:
Een "View First Unread" functie voor bij het forum! :D

Dat de pagina dus naar het eerst ongelezen bericht van dat topic gaat, erg handig :)


Ja best wel ;)


+2 !
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die functie is er toch al? Dat plaatje naast de naam van 't forumtopic. :)
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 21:53 
 
Hardtraxxer

Hahaha idd, nooit gezien of opgemerkt :D
Dat oranje "vel papier" :P
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FFS moet je moet je moet toch is uitleggen waar je dat ziet staan :P..
Bericht Geplaatst op 04 jan 2009 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Frankert schreef:
FFS moet je moet je moet toch is uitleggen waar je dat ziet staan :P..

voor het onderwerp staat zo een oranje velletje met een zwarte pijl ervoor ;) dat is het klik daar op !!!! ;p
Bericht Geplaatst op 05 jan 2009 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ok dat ja.. Ik dacht heel iets anders :')
Bericht Geplaatst op 05 jan 2009 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Frankert schreef:
Ja ok dat ja.. Ik dacht heel iets anders :')

haha ;p
Bericht Geplaatst op 15 jan 2009 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien een zoekfunctie op het forum ?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2009 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Misschien een zoekfunctie op het forum ?

Staat er tog ook al? Net onder uitloggen staat een knop zoeken. Kan je verschillende subfora's aanvinken waar je in wilt zoeken. Wat je ook kan doen is naar home gaan. daar staat ook zoeken ^^
Bericht Geplaatst op 15 jan 2009 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk eens rechtsboven, in de buurt van je inbox? ;)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2009 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

oh haha ja nu zie ik m pas staan, dan is het niet meer nodig he..
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen