RTM93 schreef:
Ik ga traditiegetrouw de wat luchtigere vragen stellen.
1. Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit van opstaan tot naar bed gaan.
2. Hoe ziet je dag eruit op een festivaldag.
3. Heb je een bepaald ritueel / bijgeloof.
4. Ben je überhaupt spiritueel ingesteld, die vraag stel ik, omdat je soms zo op mij over komt.
5. Ben je een sportief persoon, zoja beoefen je een bepaalde sport, en kijk je ook tegen een bepaald publiekelijk persoon op?
6. Speel je wel eens videogames, zoja welke en doe je dat dan op de pc/console. Met als vervolg vraag of je open staat voor sessies met fans.?
7. Hoelang zie jij jezelf nog bezig zijn met hardstyle?
8. Denk je dat je het tot en met je pensioen kan redden in de muziek.
9. Wat zou er van je zijn geworden als je niets in de muziek deed of simpelweg niet door zou zijn gebroken, welk werk zou je doen en heb je überhaupt een plan B achter de hand?
10. Wat vind je van het een label als spoontech (toch wel een beetje het buitenbeentje van de scène) en zou je openstaan voor collabs met bepaalde artiesten. (persoonlijk lijkt mij een hardstyle mafia uitermate geschikt)?
Bedankt voor de QnA. Ik kijk uit naar alle antwoorden.
1. Ontbijten, mailtjes checken en ander werk doen. Lunchen. De auto in naar de studio en dan thuis avond eten en dan sporten/gamen en zo.
2. Niet heel bijzonder. Gewoon 30-45 min voor de set aankomen, beetje lullen met mensen en draaien. Daarna kijken hoeveel tijd/zin er nog is om te blijven hangen.
3. Nee totaal niet, daar ben ik niet van.
4. Je kan me meer zien als een diepe denker, denk ik haha. Ik denk graag over dingen na en ben nieuwsgierig.
5. Ik ben niet zozeer mega sportief, maar ik houd van zwemmen en ga 2x per week naar de sportschool om beetje fit te blijven. Ik kijk niet echt op naar een specifiek persoon, sommige mensen zijn wel tof om naar te luisteren zoals Elon Musk. Ik haal daar eerder inspiratie voor mezelf uit dan dat ik die persoon ga worshippen.
6. Ik speel op het moment meestal Fortnite op de ps4. Dit is beetje mijn echte ontspanningsmoment dus doe het liever alleen met vrienden dan met fans. Anders is het alsnog werk haha.
7. Zolang ik het leuk vind, ik heb echt geen idee.
8. Ik denk dat er veel manieren zijn om met mijn muziek te redden tot aan mijn pensioen. Als je een paar goede jaren heb verdien je natuurlijk even leuk, als je met dat geld slim gaat ondernemen kun je tot je aan je pensioen wel genoeg verdienen. Maar wie weet kan ik tot aan mijn pensioen wel gewoon muziek blijven maken.
9. Ik heb deze al beantwoord.
10. Ik vind het muzikaal en technisch gezien niet erg mooi. Ik snap wel dat mensen er lekker op gaan, maar het is helaas niks voor mij.