Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Q&A met Phuture Noize!
Nadat er een jaar geen Q&A op Hardtraxx is geweest, werd het wel weer tijd voor een nieuwe en we hebben deze keer niemand minder dan Phuture Noize weten te strikken!

Phuture Noize is al een tijdje 'on fire' na zijn twee albums 'Pursuit of Thunder' en zijn laatste album 'Black Mirror Society'. Hij heeft ondertussen al op vele grote feesten gedraaid afgelopen jaar en hij draaide op zijn zeer snel uitverkochte album release-party. Een van zijn nieuwe platen, 'Circles & Squares', zat zelfs in de Defqon. 1 2018 endshow. Reden genoeg voor vele vragen lijkt mij!

Hoe werkt de Q&A?:
In dit topic kun je al je vragen aan Phuture Noize kwijt. Het topic is vanaf vandaag, maandag 6 augustus, open voor vragen. Het topic zal op dinsdag 14 augustus sluiten, waarna Phuture Noize in alle rust de vragen kan beantwoorden. Wanneer de vragen zijn beantwoord, zal het topic weer worden geopend, en kan er hier gediscussieerd worden over de antwoorden.

De regels:
- Lees goed de eerder gestelde vragen door om te voorkomen dat er dubbele vragen gesteld worden.
- Probeer al je vragen in 1 post te stellen. Mocht je later nog een nieuwe vraag verzinnen, dan kan je deze aan je post toevoegen met de "wijzig"-knop.
- Discussies tijdens de vragenronde worden verwijderd om het topic overzichtelijk te houden.

Veel succes en plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Leuk dat je een Q&A doet!

Wat is je inspiratiebron voor je muziek? Zijn dat films (zo ja, welke?) Andere muziekgenres?

Waar droom je als artiest en mens nog van?

Hoe komt het dat volgens jou Phuture Noize zo snel gegroeid is nadat je solo bent verder gegaan?

Bedankt voor de antwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi! Leuk dat je deze Q&A wil doen.

1. Jouw populariteit is de afgelopen 2 jaar met grote sprongen toegenomen. Is of zijn er momenten geweest waarbij de groei jouw echt even teveel werd of dat je het even niet meer aankon?
2. Wat is jouw persoonlijke hoogtepunt geweest in je carrière tot nu toe?
3. Welke track van jouw laatste album vind je zelf het meest bijzonder?
4. Hoe is de melodie van Circles & Squares ontstaan? Dit is voor mij de beste melodie van het album en het geeft me iedere keer weer meters kippenvel als ik die hoor. Het is echt zo'n melodie die eigenlijk gewoon perfect is in mijn ogen, hoe kijk jij daarnaar?

Succes met de vragen beantwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals Thanks voor je tijd en ben erg benieuwd naar de antwoorden :)

1. Hoe ben je met B-Front in contact gekomen en wat maakt het dat de klik tussen jullie zo goed is?
2. Hoe zorg je ervoor dat je creatief blijft over de jaren heen?
3. Met welke artiesten zou je nog graag een collab willen doen? Ook outside the box (ophidian bijv)?
4. Ik zie af en toe nog wel eens lichte kritiek puntjes van je voorbij komen op bepaalde gedeeltes van de hardstyle scene. Wat is jouw mening over raw hardstyle en die gebieden van raw hardstyle?
5. Ben je voor of tegen het opdelen van de scene in sub-genres?
6. Wanneer komt de collab met SZP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tof dat je een Q&A doet!

1. Ging je voordat je bekend werd ook veel naar hardstylefeesten? Zo ja, welke vooral?
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van hardstyle?
3. Heb je nog gouden tips voor beginnende producers?
4. Wie vind jij de meest ondergewaardeerde producer in de hardstyle/hardcore scene?

Thanks alvast voor de antwoorden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat je een Q&A doet :thumbsup:

1. Wie waren vroeger jouw grote voorbeelden toen je begon als hardstyle producer?
2. Hoe denk je over drugs op feesten?
3. Favoriete muziek buiten deze genre om?
4. Komt er nog een kans om het album te laten signeren? Iets als een signeersessie of een meet&greet. Op je albumshowcase was het beetje te druk daarvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi, tof dat je een Q&A doet, altijd interessant! :D

Aangezien alles wat ik wilde vragen al gevraagd is, weet je wanneer de bombers komen? Eerst zouden ze 27 juli geshipt worden, daarna 1 augustus, en het is nu 6 augustus en er is nog niets over bekend. :P

Bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tof dat je meewerkt aan een Q&A! :thumbsup:

1. Ga je na je geslaagde album showcase in de Westerunie vaker van dit soort feestjes geven? (Want ik vond het echt heel vet, lekker intiem en met alleen maar liefhebbers van jouw muziek)
2. Aangezien je in hele korte tijd twee albums hebt geproduceerd, aan welke vond je het fijner om aan te werken? En waarom?
3. Komt er ooit nog een climax edit van Run Away? (Net zoals The Afterhock Remix van Human Machinery)
4. Als je jezelf als artiest met een andere artiest moet vergelijken, wie is/zijn diegene dan en waarom? (Kan ook buiten de scene zijn)

Nogmaals thanks voor het beantwoorden van al onze vragen!

Ga zo door man! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heel tof dat je een Q&A doet!!

1. Wat zijn je grootste hobby`s/bezigheden naast muziek maken?
2. Als je zelf mag kiezen voor welke festival je een anthem mag maken, welke zou het dan worden?
3. Kan je ons al spoilen met het thema van je volgende album? :x

Vooral doorgaan met het pad dat je nu volgt. Kan niet wachten op je volgende album/nummers :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onwijs tof dat je meewerkt aan een Q&A! :thumbsup:

- Hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met Hardstyle, en wat sprak je er het meest in aan?

- Wat heeft je doen besluiten om de muziek zelf te gaan maken? En had je bepaalde voorbeelden binnen de scene waar je tegenop keek?

- Komen de Extended/DJ mixes van je album nog uit?

Alvast bedankt voor je openheid en keep up the good work! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet dat je dit doet, vanaf begin al erg groot fan van (toen jullie) je.

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen.
1. Ben je momenteel met een anthem bezig voor een groot event?
2. Welk één van je oude platen blijft je absoluut bij en zou je een update met je hedendaagse sound willen geven?
3. Hoe zou een collab met Noisecontrollers er voor jou uitzien?
4. Zijn er artiesten die je in muziek respecteerd maar totaal niet mee door één deur kanlopen?
5. In je Phuture Propaganda album is me naast vele andere toch specifiek 1 track achtergebleven, Lost Control. Zie je het zitten om hier een hardstyle remix van te maken?
6. Vroeger toen je net begon met producen was het voor mij altijd Phuture Noize en Phrantic. Hoe zag jij dat precies zitten als je naar je zelf kijkt.
7. Ben je net zo kritisch op je zelf als je naar je eerdere platen kijkt en is dit de reden dat die niet meer draait? (Coma Sleep of Fire In The Hole bijv)
8. Zou je ooit weer een collab met Adrenalize maken?
9. Naast hardstyle produceren, wat zou je nog meer op willen pakken?
10. Hoe bevalt jou de aandacht die je nu plots krijgt (verdiend ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super leuk Phuture Noize, bedankt voor de moeite!

1. Is er een specifieke reden dat je met je nieuwe album eigenlijk volledig van je oude hardere style bent afgestapt? In Presuit of Thunder kwam bijvoorbeeld The Grind nog langs met de hardere kant van Phuture Noize.
2. Zou je nog eens terug willen gaan naar deze oudere kant van Phuture Noize of denk je dit volledig achter je te laten?
3. Je populariteit is natuurlijk erg gegroeit in vrij korte tijd. Hoe zie jij de toekomst van Phuture Noize nu voor je?
4. Ben je wel eens bang geweest om je snel opgebouwde populariteit weer te verliezen?
5. Wat is de reden dat BMS een release kreeg onder Qdance ipv Dirty Workz?
6. Bestaat de kans dat je The Bass God weer eens draait? (Op Dream Village bijvoorbeeld :whistle: :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je dit doet!

1. Hier op Hardtraxx zijn 9 vd 10 leden wel zo ongeveer fanboy van jou.

Lees je veel mee wat er hier op Hardtraxx over jouw muziek of over jouw optredens wordt geschreven?
Zo ja, neem je het ook allemaal serieus, aangezien het eigenlijk louter positief is en er maar weinig kritiek op je is? (maw, vind je dat men hier kritisch genoeg is over jou(w muziek)?

2. Ik heb veel optredens gezien van je het afgelopen jaar. De laatste was op Daylight festival. Ten tijde van dat optreden was je album aleen poosje uit. Toch koos je ervoor om in die set eigenlijk maar 2 platen van je nieuwe album te draaien, de rest wat ouder werk. Is dit bewust? Onder het mom van "als je mijn nieuwe albumplaten wil horen dan ga je maar naar een album showcase optreden van mij"?

3. Als ik me niet vergis deed je vroeger wel eens wat voor Qult? Doe je dat nu nog?
Zouden we jou (bijvoorbeeld onder een alias) ooit eens op (bijvoorbeeld) The Funky Cat kunnen zien?


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dank u voor deze tijd :thumbsup:

1: Spreek je Antoine eigenlijk nog vaak en wat is zijn mening over je huidige stijl?
2: Puur eigen gewin: Fire in the Hole (2016 Edit), free release :drool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

1. Met wie ga je veel om in de hardstyle scene? Ook met artiesten van de euforische kant?
2. Wie vind jij één van de grootste talenten binnen de hardstyle?
3. Wat vind je dat beter kan binnen de hardstyle?
4. Wat zou je voor werk willen doen buiten het DJ/produceren zijnde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi

Wat is jouw inspiratie?

Wat zijn je hobbys?

Hoe kijk jij tegen de huidige hardstyle scene?

Favoriete artiest?

Artiest waar je binnen de hardstyle graag een collab mee zou willen?

Zelfde vraag alleen dan buiten de hardstyle.

Billen of borsten?

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Hoi, tof dat je een Q&A doet, altijd interessant! :D

Aangezien alles wat ik wilde vragen al gevraagd is, weet je wanneer de bombers komen? Eerst zouden ze 27 juli geshipt worden, daarna 1 augustus, en het is nu 6 augustus en er is nog niets over bekend. :P

Bedankt! :thumbup:

Chaos & Orders

ik wacht ook nog steeds :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Hoe is het proces gegaan met je track in de Defqon eindshow? Was het een 'He, we gaan die in de eindshow doen' of zat er meer achter?

2. Zelfde vraag, maar dan over je suprise act op Qlimax. Hoe kwam dat tot stand?

3. Het is goed te zien dat Q je hoog heeft zitten. Wat hebben zij voor plannen met je? (Niet 'Op welke podia willen zij je hebben', maar meer wat zij op de lange termijn willen en wat ze van jou verwachten)

4. Toen PN nog een duo was, heeft het even geduurd voor je kwam waar je nu bent. Er was een fanbase, maar dat was natuurlijk nog niet echt heel groot. Ook stonden jullie nog niet op de echt grote podia. Ook duurde dat even toen je solo verder ging. Wat was hét moment dat je dacht 'Dit gaat écht de goede kant op'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantastisch dat je meedoet! Ik had me hier al een tijdje op verheugd ;)

Ik heb 6 vragen:

1. Hoe anders ervaarde je de eerste bookingen zonder Antoine?

2. Welke oude (eigen) tracks zou je niet meer draaien? Is dit dan op basis van kwaliteit of smaak?

3. Is er een verschil in het samenwerken met producers met dezelfde leeftijd (bv: Atmozfears & Sub Zero Project) en producers met een langere loopbaan zoals B-Front & Ran-D?

4. In het interview over BMS (video) gaf je kritiek op social media en hoe we er mee omgaan. Welk aspect van "social media" stoort jou het meest?

5. Is de zomer een moeilijke periode om productief te zijn met muziek? En duik je met deze hoge temperaturen minder snel de studio in?

6. Wanneer komen die fancy BMS T-shirts ? ^^

Bedankt voor je tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 18:04 
 

ik heb maar een vraagje :p

wanneer komen de black mirror society tracks op hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof dat je een Q&A doet!

Hierbij paar vraagjes van mij:

1. Hoe zie jij de toekomst voor je nu? Na grote successen als POT en BMS, hoe ga je nu verder?

2. Komen er nog andere collab's aan?

3. Als laatste wanneer komen die BMS shirtjes? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 19:22 
 
Hardtraxx Crew

Vet dat je deze Q&A doet! :D, 1 klein vraagje.
Gaat er nog iets gebeuren met Terrordome (Bring The Terror Edit)? Free release bijvoorbeeld ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 19:38 
 
Hardtraxx Newbie

Heel erg tof dat je een Q&A doet!

Als je een plaat zou kunnen maken met iedereen binnen en buiten de hardstyle scene met wie zou dit zijn en waarom?

Hoe komen je kicks / melodies tot stand. Bedenk je die samen of juist apart?

Hoe lang ben je gemiddeld met 1 van je nummers bezig totdat die naar wens is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dank u voor deze tijd :thumbsup:

1: Spreek je Antoine eigenlijk nog vaak en wat is zijn mening over je huidige stijl?
2: Puur eigen gewin: Fire in the Hole (2016 Edit), free release :drool: ?

Aanvullend op bovenstaande 1e vraag.

1. Hoe groot acht je het aandeel van Antoine in het huidige succes van Phuture Noize? Was er zonder Antoine in het begin wel Phuture Noize geweest?

2. Je stijl is na de split-up toch wel redelijk snel veranderd naar een meer toegankelijkere sound die bij een groter publiek in de smaak viel. Heeft de split-up er voor gezorgd dat je meer vrijheid in het produceren voelde of is er een andere reden waarom deze verandering is gekomen?

3. Waarom staat Mysteryland tussen je evenementen op Facebook? Ook op de camping time-table zie ik je naam niet erbij staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 07:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga traditiegetrouw de wat luchtigere vragen stellen.


1. Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit van opstaan tot naar bed gaan.
2. Hoe ziet je dag eruit op een festivaldag.
3. Heb je een bepaald ritueel / bijgeloof.
4. Ben je überhaupt spiritueel ingesteld, die vraag stel ik, omdat je soms zo op mij over komt.
5. Ben je een sportief persoon, zoja beoefen je een bepaalde sport, en kijk je ook tegen een bepaald publiekelijk persoon op?
6. Speel je wel eens videogames, zoja welke en doe je dat dan op de pc/console. Met als vervolg vraag of je open staat voor sessies met fans.?
7. Hoelang zie jij jezelf nog bezig zijn met hardstyle?
8. Denk je dat je het tot en met je pensioen kan redden in de muziek.
9. Wat zou er van je zijn geworden als je niets in de muziek deed of simpelweg niet door zou zijn gebroken, welk werk zou je doen en heb je überhaupt een plan B achter de hand?
10. Wat vind je van het een label als spoontech (toch wel een beetje het buitenbeentje van de scène) en zou je openstaan voor collabs met bepaalde artiesten. (persoonlijk lijkt mij een hardstyle mafia uitermate geschikt)?

Bedankt voor de QnA. Ik kijk uit naar alle antwoorden.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen