Ahh daar is eindelijk het lang verwachte Q&A topic, super dat jullie dit doen heren!
Ik wil jullie sowieso alvast bedanken voor alle geweldige momenten die ik heb meegemaakt op de classic stages bij jullie optredens met als hoogtepunt de eerste kennismaking van jullie op Decibel 2014. Ik weet nog goed dat ik uit de Loudness tent kwam lopen en jullie zag staan achter de draaitafel op dat soort van vlot. De zon brak door de wolken heen op het moment kwam 'The Hose - I Survived' door de speakers, nog steeds kippenvel als ik daaraan denk. De tijd dat jullie aan de top van de scene stonden was ik helaas nog te jong om te feesten

gelukkig heb ik de afgelopen jaren die tijd een beetje ingehaald door alle classic stages te bezoeken
Hierbij nog wat vragen voor jullie.
Q1: Wat zouden jullie voor beroep hebben als jullie geen DJ/producer waren geweest?
Q2: Wat is jullie favoriete locatie om te draaien en waarom?
Q3: Wat vinden jullie van het (vele) gebruik van drugs op hardstyle feesten en hebben jullie wel is drugs gebruikt?
Q4: Van welke track zouden jullie graag een remix willen maken?
Q5: Wat is jullie favoriete vakantieland?
Q6: Is een van jullie/allebei al vader en zo niet is er een kinderwens?
Q7: Hebben jullie een DJ waar jullie niet goed mee op kunnen schieten en deze liever ontwijken?
Q8: Wat was jullie laatst bezochte hardstyle feest waar jullie niet hoefde te draaien?
Q9: Voor Wesz: Wat is je favoriete spiergroep om te trainen?
Q10: Wat is jullie leukste moment wat ooit backstage gebeurd is?
Q11: Welke DJ vinden jullie het beste draaien qua mixing skills?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen en hoop jullie ooit een keer te ontmoeten voor een praatje!
Grtz!