Oké, hier mijn vraagjes, en dan vooral over de beginjaren.
Dus op een dag heb je het, je gaat muziek maken.
Hoe ging dat bij jullie?
Hoe zijn jullie bij elkaar gekomen?
Zijn jullie meteen Jump gaan maken (ik heb hier nog ergens een remix van jullie van Chipz - 1001 Nights liggen lol) of hebben jullie eerst andere genres aangedaan?
Heeft een ieder van jullie hiervoor ooit iets muzikaals gedaan?
Wat waren struggles in de beginperiode?
Wat voor apparatuur gebruikte jullie?
Favoriete VST's door de jaren heen?
Zijn jullie echte bouncers of maken jullie geluiden liever gewoon in het project elke keer opnieuw?
Hoe zijn jullie op de melodie van Like Thiz gekomen? Die lead heb ik ooit geprobeerd na te maken maar dat is me nooit goed gelukt. Ik neem aan dat het vooral Nexus moet zijn. Tipje van de sluier oplichten? (stuur anders ff heel het project op

). Waar halen jullie ook die vocalen vandaan over house muziek enzo, geniaal altijd.
En dan die kicks. Jullie hebben altijd erg karakteristieke kicks gehad met een harde punch en een zeer duidelijk aanwezige triplet reverse wat heerlijke bouncy tracks opleverde (Like Thiz, Rubdown etc). Nog plannen om een dergelijke tracks uit te brengen?
Ik heb de afgelopen jaren bij collega's van jullie steengoede snippets en demo's van jullie gehoord waar verder nooit iets mee gedaan is. Waarom niet? Zijn jullie te perfectionistisch?