Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag: Kunnen jullie live geboekt worden? En zo ja, wat betekend dit voor jullie als jullie dat optreden uitvoeren? Draaien jullie dan alleen eigen tracks of wat betekend het stukje live achter de naam op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Vraag: Kunnen jullie live geboekt worden? En zo ja, wat betekend dit voor jullie als jullie dat optreden uitvoeren? Draaien jullie dan alleen eigen tracks of wat betekend het stukje live achter de naam op een festival?


http://lsdb.nl/set/164809/bass-modulato ... 02-15.html

Hiermee is 50% van je vraag al beantwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Praktische vraag, draaien jullie met 320kbps MP3 of met WAV? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe artiesten zoals jullie denken over uitspraken van andere leden zoals in dit topic:
hardstyle/unlocked-warm-up-mix-by-regain-t52343.html

Zoals deze 3 samen:
The Venator schreef:
chas1n schreef:
Lunatic schreef:

Jep, en qua mixen doet hij het beter dan de gemiddelde A-artiest.


Net zoals iedere DJ op Hardtraxx, mixen van de gemiddelde A-artiest stelt geen drol (meer) voor. :P


Inderdaad, lekker syncen en alles al 3 jaar van te voren uitgedacht en gecue'ed. Stelt echt niks voor.


Kunnen jullie je hier enigszins in vinden, of wordt hier de plank volledig misgeslagen volgens jullie en komt er veel meer bij kijken dan gedacht wordt door sommigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik als niet-hardstyle fan ben een groot liefhebber van dit duo. :thumbsup:

Wat is jullie favoriete eten? [recept graag] :D

(perfect voor de videoboodschap trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joo tof dat jullie dit doen! Altijd leuk om de mogelijkheid te hebben om wat (kritische) vragen te stellen/lezen ^^

1. Veel duo's hebben het in het verleden al opgegeven. Wat maakt jullie zo sterk? En wat zouden knelpunten kunnen worden in toekomst?

2. Organisaties; ze spelen een belangrijke rol in de scene, bepalen tot op zekere hoogte hoe de scene eruit ziet/voelt/overkomt en hebben jaren geleden een soort platform voor nieuwe stijlen/talent gefaciliteerd. Wat kunnen organisaties volgens jullie doen om innovatie te blijven stimuleren?

3. Een groot gemis in de huidige scene naar mening: gecutte vocals. Eens of oneens? + kleine onderbouwing bitte

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Aangezien mijn vraag is overgeslagen en ik niet verwacht dat die in een video zit wilde ik hem toch even herhalen.

RTM93 schreef:
Goedemorgen heren, de eerste vragenronde was interessant om te lezen. En heb besloten in te springen op een vraag over tracks onder de noemer RAW hardstyle.

1. Ik lees erover dat jullie tracks als Wolfpack en contrast niet kennen, ik ben heel benieuwd naar de gedachtegang van jullie als hardstyle producers. Volgen jullie collega's aan de wat rauwere kant gewoon niet en hebben jullie zo'n hekel aan rauwere hardstyle? Ik vind hardstyle in de breedste zin van het woord fijn maar ik merk vooral bij de mainstream artiesten dat ze een soort afkeer hebben tegen rauw terwijl het toch allemaal in het einde hardstyle is.

2. Wat is jullie mening over het drugs gebruik op de vloer bij feesten waar jullie draaien.

3. Zijn jullie wel eens getuige geweest van iemand die tijdens een gig van jullie out gaat (om welke reden dan ook)
Zo ja, wat doet dat met jullie.

4.Hebben jullie persoonlijk ook ervaring met (soft) drugs in jullie jeugd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe kijken jullie tegen de ontwikkeling van het inkorten van (original mixes van) platen aan? Als ik naar jullie oudere platen kijk zaten die rond de 7 minuten aan, nu is daar veelal 3 minuten vanaf. Hebben jullie zelf geen behoefte aan bijvoorbeeld twee mid's, waarmee wat interessanter (door)mixen mogelijk is? Weegt dit werk simpelweg niet op tegen de behoeftes van het publiek?

Edit: Excuus. Overheen gelezen. Misschien de andere kant op juist dan, als je bijvoorbeeld Bring Back The Funk of Keep It Alive (Deepack & J&W) neemt hebben die een anti naar twee climaxen, zo hou je je publiek wel geboeid lijkt mij. Vind dit soort platen live vaak nog een stukje vetter dan twee melodieuze climaxen op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe kijken jullie tegen de ontwikkeling van het inkorten van (original mixes van) platen aan? Als ik naar jullie oudere platen kijk zaten die rond de 7 minuten aan, nu is daar veelal 3 minuten vanaf. Hebben jullie zelf geen behoefte aan bijvoorbeeld twee mid's, waarmee wat interessanter (door)mixen mogelijk is? Weegt dit werk simpelweg niet op tegen de behoeftes van het publiek?

Is al gesteld, vraag 2, eerste post:
algemeen/hardtraxx-q-a-bass-modulators-t52106-50.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aangezien mijn vraag is overgeslagen en ik niet verwacht dat die in een video zit wilde ik hem toch even herhalen.

RTM93 schreef:
Goedemorgen heren, de eerste vragenronde was interessant om te lezen. En heb besloten in te springen op een vraag over tracks onder de noemer RAW hardstyle.

1. Ik lees erover dat jullie tracks als Wolfpack en contrast niet kennen, ik ben heel benieuwd naar de gedachtegang van jullie als hardstyle producers. Volgen jullie collega's aan de wat rauwere kant gewoon niet en hebben jullie zo'n hekel aan rauwere hardstyle? Ik vind hardstyle in de breedste zin van het woord fijn maar ik merk vooral bij de mainstream artiesten dat ze een soort afkeer hebben tegen rauw terwijl het toch allemaal in het einde hardstyle is.

2. Wat is jullie mening over het drugs gebruik op de vloer bij feesten waar jullie draaien.

3. Zijn jullie wel eens getuige geweest van iemand die tijdens een gig van jullie out gaat (om welke reden dan ook)
Zo ja, wat doet dat met jullie.

4.Hebben jullie persoonlijk ook ervaring met (soft) drugs in jullie jeugd .


Excuus! hier alsnog antwoord.

1. Wij hebben zeker geen afkeer tegen rawstyle. Alleen dat het allemaal "hardstyle" is delen wij helaas niet meer. Het afgelopen jaar is het vaak zo extreem gegaan dat het niets meer met onze muziekstijl te maken heeft. Hieruit vloeit ook voort dat wij het niet vaak meer luisteren of volgen. Je ziet het ook aan trailers voor rawstyle feesten, deze zijn vaak behoorlijk gewelddadig. Hier staan wij niet voor, dus nemen wij er liever afstand van.

2. Als het allemaal verantwoordelijk gebeurd hebben wij hier geen problemen mee.

3. Niet perse tijdens een gig. We hebben weleens iemand out zien gaan, en dit is uiteraard niet prettig. Het heeft alleen niet zoveel met ons te maken op dat moment, natuurlijk hoop je wel dat het met de persoon in kwestie allemaal goedkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Joo tof dat jullie dit doen! Altijd leuk om de mogelijkheid te hebben om wat (kritische) vragen te stellen/lezen ^^

1. Veel duo's hebben het in het verleden al opgegeven. Wat maakt jullie zo sterk? En wat zouden knelpunten kunnen worden in toekomst?

2. Organisaties; ze spelen een belangrijke rol in de scene, bepalen tot op zekere hoogte hoe de scene eruit ziet/voelt/overkomt en hebben jaren geleden een soort platform voor nieuwe stijlen/talent gefaciliteerd. Wat kunnen organisaties volgens jullie doen om innovatie te blijven stimuleren?

3. Een groot gemis in de huidige scene naar mening: gecutte vocals. Eens of oneens? + kleine onderbouwing bitte

Thanks!


1. deze hebben wij eerder al beantwoord. We kennen elkaar al veel langer dan van alleen muziek en kennen elkaar door en door. Respect voor elkaar en elkaars mening is het aller belangrijkst.

2. Dat is een moeilijke, omdat veel mensen willen blijven vasthouden aan hoe iets was. Dit merk je ook in muziek. we denken dat bij innoveren op muzikaal gebied misschien wel even moeilijk is en tegen dezelfde problemen aanloopt. Wij vinden wel dat er tegenwoordig genoeg gedaan wordt om alle aspecten van een scene aan bod te laten komen. Er word voldoende gekeken naar hypes en nieuwe talenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
pecola-tje schreef:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe artiesten zoals jullie denken over uitspraken van andere leden zoals in dit topic:
hardstyle/unlocked-warm-up-mix-by-regain-t52343.html

Jep, en qua mixen doet hij het beter dan de gemiddelde A-artiest.

Net zoals iedere DJ op Hardtraxx, mixen van de gemiddelde A-artiest stelt geen drol (meer) voor. :P

Inderdaad, lekker syncen en alles al 3 jaar van te voren uitgedacht en gecue'ed. Stelt echt niks voor.

Kunnen jullie je hier enigszins in vinden, of wordt hier de plank volledig misgeslagen volgens jullie en komt er veel meer bij kijken dan gedacht wordt door sommigen?


Dit is natuurlijk de grootste onzin. Alle A artiesten mixen live en meestal zonder sync. Het is hetzelfde als een piloot, hij kán op de auto landen, maar ze doen het niet omdat het dan helemaal niet meer leuk is. Wij mixen alles live en "denken" niets uit van te voren. We maken een playlist van ongeveer 80-100 tracks om snel bij je favo tracks te kunnen, en denken pas na over de beginplaat als we al in de booth staan. De uitspraken zijn waarschijnlijk ook meer op frustratie gebaseerd dan op kennis, want wij hebben ze nog nooit naast ons op de booth zien staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Praktische vraag, draaien jullie met 320kbps MP3 of met WAV? :)


Meestal met 320-jes.. Deze zijn gewoonweg makkelijker te handelen op dropbox en je stick (~12MB tegenover 50+MB).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier in haarlem staat bij het staion een sticker van jullie op een stoplicht? Toevallig zelf opgeplakt of waren dat overactieve fans? Was het enige wat ik wilde weten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Hier in haarlem staat bij het staion een sticker van jullie op een stoplicht? Toevallig zelf opgeplakt of waren dat overactieve fans? Was het enige wat ik wilde weten. xd


Nou die bij centraal is niet de enige :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Bass Modulators schreef:
Excuus! hier alsnog antwoord.


Geeft verder niet. Bedankt voor het duidelijke antwoord. Vraag 4 was iets te persoonlijk ? Kan me voor stellen dat jullie die vragen niet willen beantwoorden. Maar mij werd altijd verteld durf te vragen ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Bass Modulators schreef:
Excuus! hier alsnog antwoord.


Geeft verder niet. Bedankt voor het duidelijke antwoord. Vraag 4 was iets te persoonlijk ? Kan me voor stellen dat jullie die vragen niet willen beantwoorden. Maar mij werd altijd verteld durf te vragen ;) :P


Daar is (min of meer) al antwoord op gegeven, een paar pagina's terug. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ojee, dan heb ik daar vast overheen gelezen. Ff terugzoeken dan maar. Excuses :whistle: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vraag: Afgelopen weekend nog bijzondere of gekke dingen meegemaakt in de USA tijdens de bookings? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 12:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Mijn vraag: Afgelopen weekend nog bijzondere of gekke dingen meegemaakt in de USA tijdens de bookings? ;)


Het enige behoorlijk vervelende was dat we, toen we in LA kwamen, erachter kwamen dat het 33 graden + was en geen extra dagen hadden bijgeboekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste heren,

1. Hebben jullie al wat leuke edits klaar voor morgenavond bij X-Qlusive Holland?
"Carnaval Festival" en de "Sinterklaas wie kent hem niet edit" vind ik namelijk erg geslaagde nummers en komen nog geregeld voorbij hier thuis.

2. Het feestje van morgen lijkt steeds populairder te worden, is het voor jullie een motivering om nog wat meer tijd in de voorbereiding te steken dan normaal?

3. Hebben jullie nog nieuwe platen klaarstaan die we morgenavond gaan horen?

4. Kunnen jullie dit feestje nog herinneren?

Verder veel succes met jullie verdere carierre!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat vinden jullie van dj's die 2 jaar dezelfde set draaien op wat afwisselende hitjes na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vinden jullie van Frontliner? Of beter gezegd, de TSOF2 tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer komen de videoboodschappen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wanneer komen de videoboodschappen? :D

Die zal ik morgenavond bij de door Bas (Zygoma) gewonnen meet & greet eens vragen :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen