Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
F
Hardtraxxer
439 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Geck-o wrote:
Bass Modulators wrote:wij gebruiken Studio One op PC
- Welke DAWs hebben jullie voor Studio One gebruikt?
- Zouden jullie Studio One aanraden, en waarom?

:kiss2:
Bass Modulators & Geck-O collab? ^^
zou zeer interessant zijn :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Korte update: zaterdag heb ik op X-Qlusive Holland gesproken met de Bass Modulators. Ze gaven aan dat de video er zo snel mogelijk aan komt, maar dat zie hier goed de tijd voor wilden nemen. Een van de redenen hiervoor is de hoeveelheid producer-gerelateerde vragen die gesteld zijn, want ze willen er meteen een soort tutorial van maken. Nog even geduld dus. :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Gaaf! Neem je tijd zou ik zeggen, vind het sowieso al top dat dit topic ook door hun zo lang in leven wordt gehouden. Beste Q&A sinds die met Headhunterz als je het mij vraagt :)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Gaaf! Neem je tijd zou ik zeggen, vind het sowieso al top dat dit topic ook door hun zo lang in leven wordt gehouden. Beste Q&A sinds die met Headhunterz als je het mij vraagt :)
iemand daar nog een linkje van?
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote:
Rickzel wrote:Gaaf! Neem je tijd zou ik zeggen, vind het sowieso al top dat dit topic ook door hun zo lang in leven wordt gehouden. Beste Q&A sinds die met Headhunterz als je het mij vraagt :)
iemand daar nog een linkje van?
Q&A met Headhunterz ;)
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
Documentaire incoming?
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Zephyrus wrote:Documentaire incoming?
Zenda wrote:Ze gaven aan dat de video er zo snel mogelijk aan komt, maar dat zie hier goed de tijd voor wilden nemen. Een van de redenen hiervoor is de hoeveelheid producer-gerelateerde vragen die gesteld zijn, want ze willen er meteen een soort tutorial van maken. Nog even geduld dus. :)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
Leuk topic! Heb zelf geen vraag gesteld maar ben toch een hoop leuke dingen te weten gekomen en heb zelfs wat geleerd. Hoop dat er vaker dit soort q&a's komen
Last edited by yowan on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
yowan wrote:Leuk topic! Heb zelf geen vraag gesteld maar ven toch een hoop leuke dingen te weten gekomen en heb zelfs wat geleerd. Hoop dat er vaker dit soort q&a's komen
Dat zit wel goed :)
Artiest
87 posts member since 2015
last seen Sep 2020
Hardtraxx vrienden!

Een kleine update. Wij zijn op dit moment in Zuid Afrika voor een tourtje en zijn de afgelopen maand druk geweest met trips naar de US en Canada. Komende week als we weer in Nederland zijn draaien we de videoantwoorden voor deze Q&A in elkaar.

Thanks voor jullie geduld! :)
L
Hardtraxxer
225 posts member since 2014
last seen May 2018
Mooi! Kijk er al naar uit :)
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Nice, ben benieuwd :D
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Netjes. Goed dat jullie even iets laten weten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Inderdaad, wel lekkere motivatie om het even uit te stellen ook zeg :yes:
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Vierkant rammen over de hele wereld, lekker.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
TiMOTHYb wrote:Inderdaad, wel lekkere motivatie om het even uit te stellen ook zeg :yes:
Nou een tourtje via DH naar Amsterdam vind ik anders ook niet verkeerd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik kijk al uit naar je videobooschap.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Dit gaat niet meer door neem ik aan?
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Hardstyle artiesten zijn niet echt betrouwbaar. De Q&A met de Frequencerz ging ook al niet echt soepel. Beter beloven ze de volgende keer niks.
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Gewoon ff geduld hebben, beetje inleven in hun wereld. Hun hebben het meeste energie gestoken in de q&a van alle dj's, dus vertrouw deze mannen zeker dat ze doen wat ze beloven. Zaterdag staan ze voor het eerst op qlimax, ze zullen hier goed voor de dag willen komen vermoed ik en dus alle energie hierin stoppen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Zephyrus wrote:Hardstyle artiesten zijn niet echt betrouwbaar. De Q&A met de Frequencerz ging ook al niet echt soepel. Beter beloven ze de volgende keer niks.
Geduld.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Al komt het over een half jaar pas. Je mag al lang blij wezen dat er sowieso enige vorm van interactie is op dit forum tussen artiesten en forumleden.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
ThaBomba. wrote:Al komt het over een half jaar pas. Je mag al lang blij wezen dat er sowieso enige vorm van interactie is op dit forum tussen artiesten en forumleden.
Dat is opzeker zo, maar ik vroeg het me hardop af, misschien is er achter de schermen al meer nieuws (of in stilte afgesloten). :thumbup:
B
Met zo'n houding komt er nooit meer een q&a
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Kijk gewoon eerste eens naar het leven van Bass Modulators, ze gaven al een statement jammer dat het niet gehaald is, maar om nou alweer zo erop te reageren..