Bass Modulators & Geck-O collab?wrote:- Welke DAWs hebben jullie voor Studio One gebruikt?wrote:wij gebruiken Studio One op PC
- Zouden jullie Studio One aanraden, en waarom?
zou zeer interessant zijn
Bass Modulators & Geck-O collab?wrote:- Welke DAWs hebben jullie voor Studio One gebruikt?wrote:wij gebruiken Studio One op PC
- Zouden jullie Studio One aanraden, en waarom?
iemand daar nog een linkje van?wrote:Gaaf! Neem je tijd zou ik zeggen, vind het sowieso al top dat dit topic ook door hun zo lang in leven wordt gehouden. Beste Q&A sinds die met Headhunterz als je het mij vraagt
Q&A met Headhunterzwrote:iemand daar nog een linkje van?wrote:Gaaf! Neem je tijd zou ik zeggen, vind het sowieso al top dat dit topic ook door hun zo lang in leven wordt gehouden. Beste Q&A sinds die met Headhunterz als je het mij vraagt
wrote:Documentaire incoming?
wrote:Ze gaven aan dat de video er zo snel mogelijk aan komt, maar dat zie hier goed de tijd voor wilden nemen. Een van de redenen hiervoor is de hoeveelheid producer-gerelateerde vragen die gesteld zijn, want ze willen er meteen een soort tutorial van maken. Nog even geduld dus.
Dat zit wel goedwrote:Leuk topic! Heb zelf geen vraag gesteld maar ven toch een hoop leuke dingen te weten gekomen en heb zelfs wat geleerd. Hoop dat er vaker dit soort q&a's komen
Nou een tourtje via DH naar Amsterdam vind ik anders ook niet verkeerdwrote:Inderdaad, wel lekkere motivatie om het even uit te stellen ook zeg
Geduld.wrote:Hardstyle artiesten zijn niet echt betrouwbaar. De Q&A met de Frequencerz ging ook al niet echt soepel. Beter beloven ze de volgende keer niks.
Dat is opzeker zo, maar ik vroeg het me hardop af, misschien is er achter de schermen al meer nieuws (of in stilte afgesloten).wrote:Al komt het over een half jaar pas. Je mag al lang blij wezen dat er sowieso enige vorm van interactie is op dit forum tussen artiesten en forumleden.