Beste hardstyle artiest van 2018
01. Myst, ik kan gewoon geen één slechte productie noemen
02. Rejecta, hoge verwachtingen helemaal waargemaakt
03. Wildstyles, ongekende kwaliteit. Zowel solo als P1
Beste hardcore artiest van 2018
01. Luister weinig hardcore maar meest geluisterde hardcore artiesten voor mij waren:
02. N-Vitral
03. Sefa (fuck hokjes)
Beste nieuwkomer van 2018
01. Rejecta! Echt heel dat stijltje is lekker
02.
03.
Beste oude rot van 2018 (Classics)
01. Thera, weet keer op keer dikke classic set neer te zetten
02. Adaro, verrassende setjes
03. rest te weinig verrassend om te melden
Beste MC van 2018
01. Syndrome voor zn energie
02. Villain voor zn algehele performance
03.
Beste outdoor feest van 2018, pohhhh dit is heel erg moeilijk
01. Intents, zo hard genoten hier. Het weer, de productie, de partygroep en het geluid op de main
02. Rebirth, wat een geweldige 2 dagen om het festivalseizoen te openen. Had niet beter kunnen wensen
03. Dreamfields, wat een waanzinnige productie en heerlijk festivalweer
Beste indoor feest van 2018
01. Heb maar een paar geweldigs op partyflock, maar Origins was daar 1 van. Wat heb ik daar genoten
02. Headhunterz upclose and personal in de 013. wat een sfeer door alles en iedereen en dat het hele feest lang
03. Genisis, heeft tegen verwachting Vwab verslagen. Wat was die raw classic stage goed
Beste album van 2018
01. Headhunterz, return of Headhunterz. Stuk voor stuk platen die het in zich hebben om later classics te worden
02. Digital Punk , fragments. Gewoon dikke raw zonder gepingpong.. Ook echt genoten van de set op Shockerz
03.
Beste feestmoment van 2018
01. De beachparty op zondag op Decibel! wat was dit ongelooflijk tof!
02. Dq Afterparty, ram van de kaart, op mn knieën mn beste stampmaat voor de grap ten huwelijk vragen. Daarna 100 andere gasten op ons heen die klapten en ons toejuichden.
03. Eindelijk live Neroz- Bodyshock tijdens Act of Rage in de blue. Maat en ik zaten hier al feesten lang op te wachten.
Beste organisator van 2018
01. Matrixx. Emporium was schitterend (zeker voor die prijs), stage op Dreamfields was ook belachelijk goed.
02. B2s, voor het lef om een andere koers te gaan varen. Geslaagde eerste editie van Genesis en de SoH invulling van Euphoria was ook top!
03. Shockerz, een organisatie die echt nog luistert naar zn fanbase en zichzelf op elk punt probeert te verbeteren
Beste hardstyle set van 2018
01. D-Sturb tijdens Decibel, met groep van 30 man maximaal staan genieten en snoeien
02. Digital Punk Fragments showcase op Syndicate. Heerlijke set op een waanzinnig geluidsysteem
03. Myst op Defqon, heerlijk opstarten op de defqon zondag.
Beste hardcore set van 2018
01. -
02. -
03. -
Meest tegenvallende artiest van 2018
01. Radical Redemption. ging normaal helemaal Badr Hari op zn sets maar kon me dit jaar niet bekoren
02. Rebelion, gasten kunnen echt wel wat maar vaak komt het er in hun sets niet uit.
03. Met pijn in mijn hart zeg ik B-front, Hoop een beetje op vernieuwing ofzo. Ook B-freqz album van onwijs tegen
Meest tegenvallende set van 2018
01. B-freqz op Rebirth, vond dat echt niks aan
02. Malice op Shockerz, wat een trieste bende is dat. By far mn kutste partyuur dit jaar
03. Delete/Eforce/Warface op Intents mainstage. Puur door Delete, kan zijn sound gewoon echt niet aanhoren
In het algemeen was het gewoon een fantastisch partyjaar. Alleen maar getroffen met het weer, 25 feesten meegepakt en honderden avonturen beleefd. Op naar 2019!!