Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Edwinn wrote:
Mol wrote:
iSenSe` wrote:voor scantraxx: niet precies bij 2minuten breaks gaan starten
En ze dan ook niet 2 minuten laten duren xd

On-topic: misschien is het een idee om de harde en melodieuze kant van elkaar te scheiden op feesten.
Maar dan bedoel ik niet met verschillende area's. Maar bijvoorbeeld een Qlimax; maar dan met alleen maar harde artiesten. Want zoals het er nu voor staat zou de ''raw stage'' altijd een kleinere stage krijgen.
Wat maakt dat uit als de raw stage dan kleiner is, als die er maar is is het toch goed? :)
ind gewoon minder aankleding en wat boxen neer stauwen :innocent:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Edwinn wrote:Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen. :thumbsup:
al zou het geluid wat minder hard staan horen ze het nog ;)
ik vind dat er weinig hoeft te veranderen, als hardstyle net zo commercieel wordt als jumpstyle toendertijd zal de bubbel wel een keer exploderen(om het zo maar te zeggen)
en dan zullen alleen de besten overblijven :)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Dj Skitzo wrote:
Edwinn wrote:Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen. :thumbsup:
ik vind dat er weinig hoeft te veranderen, als hardstyle net zo commercieel wordt als jumpstyle toendertijd zal de bubbel wel een keer exploderen(om het zo maar te zeggen)
Denk niet dat Hardstyle dezelfde kant op zal gaan als jump. Het punt daarbij was dat binnen ene paar maanden de gebroeders ko enzo ook met dat soort meuk aan kwamen zetten, en elk blaag van 5 jaar als een mongool mee stond te huppelen... Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken. Denk zelf dat als Hardstyle nog veel groter gaat worden, dat het dan meer de kant van op zal gaan zoals House. Wel populair, maar niet dat elke idioot veredelde kinderliedjes onder de noemer Hardstyle uit gaat brengen
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
TakkU wrote: Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken.
Alleen op een paar forums waar mensen 24/7 met hardstyle bezig zijn wel ja, de rest.. mwah.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Net alsof jump een paar maand bestond. voordat de hype begon...
Denk je nu echt dat de jump-fans destijds graag wilden dat het een hype werd?

Zelfs op dit forum is lang niet iedereen kritisch, sterker nog ik denk dat er meer niet kritische mensen op dit forum rondlopen dan wel kritisch. Buiten de fora om is het helemaal erg. En tegenwoordig bepaald de meerderheid welke kant ons genre opgaat en niet de kern van de scene. ;)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wat mij betreft barst die bubbel eens. Dat alle kut artiesten eruit gaan en alleen de vette over blijven. En zolang hardstyle dan heel commercieel is ga ik wel hardcore luisteren. En als hardstyle weer terug underground is ga ik weer hardstyle luisteren :D

Maarja ik denk niet dat dat gebeurt. Want bij hardstyle kun je niet een of ander debiel huppeltje verzinnen wat iedereen mee kan doen of zo...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja, want hardcore en trance hadden ook een huppeltje nodig.
En stampen is inderdaad erg moeilijk om te leren...
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
Shuffele :innocent:
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
TakkU wrote:
Dj Skitzo wrote:
Denk niet dat Hardstyle dezelfde kant op zal gaan als jump. Het punt daarbij was dat binnen ene paar maanden de gebroeders ko enzo ook met dat soort meuk aan kwamen zetten, en elk blaag van 5 jaar als een mongool mee stond te huppelen... Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken. Denk zelf dat als Hardstyle nog veel groter gaat worden, dat het dan meer de kant van op zal gaan zoals House. Wel populair, maar niet dat elke idioot veredelde kinderliedjes onder de noemer Hardstyle uit gaat brengen
Wat denk je van de Tomatenplukkers? :list:
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Atraxisz wrote:Wat denk je van de Tomatenplukkers? :list:
LOL, dat heeft mijn dag goed verneukt zeg. Kende het nog niet, maar het is zo jammerlijk slecht... dat ik mijn pizza in ene minder chill smaakt. Wel pizza met tomaten natuurlijk....

Wat er verder beter kan? AUB...GEEN HUPPELDANSJE... maar daar is het misschien al te laat voor... wellicht dat mensen die Melbourne-meuk nog uit willen melken. SLECHT PLAN! NIET DOEN! FOEI!
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
huppelen op hardstyle
Hardtraxxer
322 posts member since 2009
last seen Aug 2011
inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaan :thumbdown: gewoon stampen op hardstyle klaar!!

View on YouTube
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Undertaker69 wrote:inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaan :thumbdown: gewoon stampen op hardstyle klaar!!

View on YouTube
vind dat er beter uitzien als het gemiddelde stampen van nu...
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Undertaker69 wrote:inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaan :thumbdown: gewoon stampen op hardstyle klaar!!

View on YouTube
Hardstyle slaat never nooit aan bij het grote publiek.. en dit soort dansjes al helemaal niet, omdat de gemiddelde jeugd gewoon A ritmsch i :P
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Bezemsteel wrote:

View on YouTube
Hardstyle slaat never nooit aan bij het grote publiek.. en dit soort dansjes al helemaal niet, omdat de gemiddelde jeugd gewoon A ritmsch i :P
gaat wel aanslaan!

bij mensen met down syndrome
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wie had ooit kunnen voorspellen dat dit zou aanslaan bij kinderen (of ook maar bij iemand):

View on YouTube

Zie het zooo gebeuren dat ze ook gaan shufflen op het schoolplein door dit soort filmpjes:
View on YouTube

:') x10000
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat ziet dat er dom uit zeg. >.<
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Nou als dat gebeurt :sick:
G
die mensen moeten es normaal doen xd
en vooral normaal kleden, want sjesus die mensen zien er egt zwaar retarded uit xd
Hardtraxxer
322 posts member since 2009
last seen Aug 2011

gaat wel aanslaan!

bij mensen met down syndrome

whahahahaha :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:die mensen moeten es normaal doen xd
en vooral normaal kleden, want sjesus die mensen zien er egt zwaar retarded uit xd

ach laat ze dragen en doen wat ze willen
als ze hier maar wegblijven :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Ze zijn er al en op Qlimax vond ik ze stront irritant.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Kepro wrote:Ze zijn er al en op Qlimax vond ik ze stront irritant.
Op Hardbass ook :') , van die buitenlanders.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
flevoboys wrote:
Kepro wrote:Ze zijn er al en op Qlimax vond ik ze stront irritant.
Op Hardbass ook :') , van die buitenlanders.
Die lui zijn overal... En maar schoppen die gasten wat een bakbananen :surrender: