Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Mol schreef:
iSenSe` schreef:
voor scantraxx: niet precies bij 2minuten breaks gaan starten

En ze dan ook niet 2 minuten laten duren xd

On-topic: misschien is het een idee om de harde en melodieuze kant van elkaar te scheiden op feesten.
Maar dan bedoel ik niet met verschillende area's. Maar bijvoorbeeld een Qlimax; maar dan met alleen maar harde artiesten. Want zoals het er nu voor staat zou de ''raw stage'' altijd een kleinere stage krijgen.

Wat maakt dat uit als de raw stage dan kleiner is, als die er maar is is het toch goed? :)

ind gewoon minder aankleding en wat boxen neer stauwen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 02:24 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen. :thumbsup:

al zou het geluid wat minder hard staan horen ze het nog ;)
ik vind dat er weinig hoeft te veranderen, als hardstyle net zo commercieel wordt als jumpstyle toendertijd zal de bubbel wel een keer exploderen(om het zo maar te zeggen)
en dan zullen alleen de besten overblijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:02 

Hardtraxx Elite

Dj Skitzo schreef:
Edwinn schreef:

ik vind dat er weinig hoeft te veranderen, als hardstyle net zo commercieel wordt als jumpstyle toendertijd zal de bubbel wel een keer exploderen(om het zo maar te zeggen)

Denk niet dat Hardstyle dezelfde kant op zal gaan als jump. Het punt daarbij was dat binnen ene paar maanden de gebroeders ko enzo ook met dat soort meuk aan kwamen zetten, en elk blaag van 5 jaar als een mongool mee stond te huppelen... Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken. Denk zelf dat als Hardstyle nog veel groter gaat worden, dat het dan meer de kant van op zal gaan zoals House. Wel populair, maar niet dat elke idioot veredelde kinderliedjes onder de noemer Hardstyle uit gaat brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:04 

Donateur

TakkU schreef:
Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken.

Alleen op een paar forums waar mensen 24/7 met hardstyle bezig zijn wel ja, de rest.. mwah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:20 

Aan het typen...

Net alsof jump een paar maand bestond. voordat de hype begon...
Denk je nu echt dat de jump-fans destijds graag wilden dat het een hype werd?

Zelfs op dit forum is lang niet iedereen kritisch, sterker nog ik denk dat er meer niet kritische mensen op dit forum rondlopen dan wel kritisch. Buiten de fora om is het helemaal erg. En tegenwoordig bepaald de meerderheid welke kant ons genre opgaat en niet de kern van de scene. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:35 

Hardtraxx Veteran

Wat mij betreft barst die bubbel eens. Dat alle kut artiesten eruit gaan en alleen de vette over blijven. En zolang hardstyle dan heel commercieel is ga ik wel hardcore luisteren. En als hardstyle weer terug underground is ga ik weer hardstyle luisteren :D

Maarja ik denk niet dat dat gebeurt. Want bij hardstyle kun je niet een of ander debiel huppeltje verzinnen wat iedereen mee kan doen of zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:43 

Aan het typen...

Ja, want hardcore en trance hadden ook een huppeltje nodig.
En stampen is inderdaad erg moeilijk om te leren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:19 

Hardtraxxer

Shuffele :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 17:48 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Dj Skitzo schreef:
Edwinn schreef:

Denk niet dat Hardstyle dezelfde kant op zal gaan als jump. Het punt daarbij was dat binnen ene paar maanden de gebroeders ko enzo ook met dat soort meuk aan kwamen zetten, en elk blaag van 5 jaar als een mongool mee stond te huppelen... Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken. Denk zelf dat als Hardstyle nog veel groter gaat worden, dat het dan meer de kant van op zal gaan zoals House. Wel populair, maar niet dat elke idioot veredelde kinderliedjes onder de noemer Hardstyle uit gaat brengen

Wat denk je van de Tomatenplukkers? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 18:31 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Wat denk je van de Tomatenplukkers? :list:

LOL, dat heeft mijn dag goed verneukt zeg. Kende het nog niet, maar het is zo jammerlijk slecht... dat ik mijn pizza in ene minder chill smaakt. Wel pizza met tomaten natuurlijk....

Wat er verder beter kan? AUB...GEEN HUPPELDANSJE... maar daar is het misschien al te laat voor... wellicht dat mensen die Melbourne-meuk nog uit willen melken. SLECHT PLAN! NIET DOEN! FOEI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

huppelen op hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 19:50 

Hardtraxxer

inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaan :thumbdown: gewoon stampen op hardstyle klaar!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 19:53 

Donateur

Undertaker69 schreef:
inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaan :thumbdown: gewoon stampen op hardstyle klaar!!

vind dat er beter uitzien als het gemiddelde stampen van nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 20:55 

Hardtraxxer

Undertaker69 schreef:

Hardstyle slaat never nooit aan bij het grote publiek.. en dit soort dansjes al helemaal niet, omdat de gemiddelde jeugd gewoon A ritmsch i :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
Undertaker69 schreef:

Hardstyle slaat never nooit aan bij het grote publiek.. en dit soort dansjes al helemaal niet, omdat de gemiddelde jeugd gewoon A ritmsch i :P

gaat wel aanslaan!

bij mensen met down syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 00:31 

Hardtraxx Veteran

Wie had ooit kunnen voorspellen dat dit zou aanslaan bij kinderen (of ook maar bij iemand):

Zie het zooo gebeuren dat ze ook gaan shufflen op het schoolplein door dit soort filmpjes:

:') x10000
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 11:37 

Hardtraxx Veteran

Wat ziet dat er dom uit zeg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

Nou als dat gebeurt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 13:11 

die mensen moeten es normaal doen xd
en vooral normaal kleden, want sjesus die mensen zien er egt zwaar retarded uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 13:30 

Hardtraxxer

Citaat:

gaat wel aanslaan!

bij mensen met down syndrome

whahahahaha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
die mensen moeten es normaal doen xd
en vooral normaal kleden, want sjesus die mensen zien er egt zwaar retarded uit xd

ach laat ze dragen en doen wat ze willen
als ze hier maar wegblijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

Ze zijn er al en op Qlimax vond ik ze stront irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:38 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Op Hardbass ook :') , van die buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 14:42 

Hardtraxx Elite

flevoboys schreef:
Kepro schreef:

Op Hardbass ook :') , van die buitenlanders.

Die lui zijn overal... En maar schoppen die gasten wat een bakbananen :surrender:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen