ind gewoon minder aankleding en wat boxen neer stauwenwrote:Wat maakt dat uit als de raw stage dan kleiner is, als die er maar is is het toch goed?wrote:En ze dan ook niet 2 minuten laten durenwrote:voor scantraxx: niet precies bij 2minuten breaks gaan starten![]()
On-topic: misschien is het een idee om de harde en melodieuze kant van elkaar te scheiden op feesten.
Maar dan bedoel ik niet met verschillende area's. Maar bijvoorbeeld een Qlimax; maar dan met alleen maar harde artiesten. Want zoals het er nu voor staat zou de ''raw stage'' altijd een kleinere stage krijgen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen. 
al zou het geluid wat minder hard staan horen ze het nogwrote:Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen.
ik vind dat er weinig hoeft te veranderen, als hardstyle net zo commercieel wordt als jumpstyle toendertijd zal de bubbel wel een keer exploderen(om het zo maar te zeggen)
en dan zullen alleen de besten overblijven
Denk niet dat Hardstyle dezelfde kant op zal gaan als jump. Het punt daarbij was dat binnen ene paar maanden de gebroeders ko enzo ook met dat soort meuk aan kwamen zetten, en elk blaag van 5 jaar als een mongool mee stond te huppelen... Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken. Denk zelf dat als Hardstyle nog veel groter gaat worden, dat het dan meer de kant van op zal gaan zoals House. Wel populair, maar niet dat elke idioot veredelde kinderliedjes onder de noemer Hardstyle uit gaat brengenwrote:al zou het geluid wat minder hard staan horen ze het nogwrote:Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen.
ik vind dat er weinig hoeft te veranderen, als hardstyle net zo commercieel wordt als jumpstyle toendertijd zal de bubbel wel een keer exploderen(om het zo maar te zeggen)
Alleen op een paar forums waar mensen 24/7 met hardstyle bezig zijn wel ja, de rest.. mwah.wrote: Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken.
Net alsof jump een paar maand bestond. voordat de hype begon...
Denk je nu echt dat de jump-fans destijds graag wilden dat het een hype werd?
Zelfs op dit forum is lang niet iedereen kritisch, sterker nog ik denk dat er meer niet kritische mensen op dit forum rondlopen dan wel kritisch. Buiten de fora om is het helemaal erg. En tegenwoordig bepaald de meerderheid welke kant ons genre opgaat en niet de kern van de scene.
Denk je nu echt dat de jump-fans destijds graag wilden dat het een hype werd?
Zelfs op dit forum is lang niet iedereen kritisch, sterker nog ik denk dat er meer niet kritische mensen op dit forum rondlopen dan wel kritisch. Buiten de fora om is het helemaal erg. En tegenwoordig bepaald de meerderheid welke kant ons genre opgaat en niet de kern van de scene.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat mij betreft barst die bubbel eens. Dat alle kut artiesten eruit gaan en alleen de vette over blijven. En zolang hardstyle dan heel commercieel is ga ik wel hardcore luisteren. En als hardstyle weer terug underground is ga ik weer hardstyle luisteren 
Maarja ik denk niet dat dat gebeurt. Want bij hardstyle kun je niet een of ander debiel huppeltje verzinnen wat iedereen mee kan doen of zo...
Maarja ik denk niet dat dat gebeurt. Want bij hardstyle kun je niet een of ander debiel huppeltje verzinnen wat iedereen mee kan doen of zo...
Ja, want hardcore en trance hadden ook een huppeltje nodig.
En stampen is inderdaad erg moeilijk om te leren...
En stampen is inderdaad erg moeilijk om te leren...
Wat denk je van de Tomatenplukkers?wrote:Denk niet dat Hardstyle dezelfde kant op zal gaan als jump. Het punt daarbij was dat binnen ene paar maanden de gebroeders ko enzo ook met dat soort meuk aan kwamen zetten, en elk blaag van 5 jaar als een mongool mee stond te huppelen... Het Hardstyle publiek is toch wel dermate kritisch dat wanneer er van dat soort crap gaat komen dat ze het toch niet pikken. Denk zelf dat als Hardstyle nog veel groter gaat worden, dat het dan meer de kant van op zal gaan zoals House. Wel populair, maar niet dat elke idioot veredelde kinderliedjes onder de noemer Hardstyle uit gaat brengenwrote:al zou het geluid wat minder hard staan horen ze het nogwrote:Precies en dan het geluid zo hard dat ze het op de happy stage ook nog horen.
LOL, dat heeft mijn dag goed verneukt zeg. Kende het nog niet, maar het is zo jammerlijk slecht... dat ik mijn pizza in ene minder chill smaakt. Wel pizza met tomaten natuurlijk....wrote:Wat denk je van de Tomatenplukkers?
Wat er verder beter kan? AUB...GEEN HUPPELDANSJE... maar daar is het misschien al te laat voor... wellicht dat mensen die Melbourne-meuk nog uit willen melken. SLECHT PLAN! NIET DOEN! FOEI!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
vind dat er beter uitzien als het gemiddelde stampen van nu...wrote:inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaangewoon stampen op hardstyle klaar!!
View on YouTube
Hardstyle slaat never nooit aan bij het grote publiek.. en dit soort dansjes al helemaal niet, omdat de gemiddelde jeugd gewoon A ritmsch iwrote:inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaangewoon stampen op hardstyle klaar!!
View on YouTube
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
gaat wel aanslaan!wrote:Hardstyle slaat never nooit aan bij het grote publiek.. en dit soort dansjes al helemaal niet, omdat de gemiddelde jeugd gewoon A ritmsch iwrote:inderdaad dit op hardstyle, kijk die gast gaangewoon stampen op hardstyle klaar!!
View on YouTube
bij mensen met down syndrome
Wie had ooit kunnen voorspellen dat dit zou aanslaan bij kinderen (of ook maar bij iemand):
View on YouTube
Zie het zooo gebeuren dat ze ook gaan shufflen op het schoolplein door dit soort filmpjes:
View on YouTube
:') x10000
View on YouTube
Zie het zooo gebeuren dat ze ook gaan shufflen op het schoolplein door dit soort filmpjes:
View on YouTube
:') x10000
-
G
die mensen moeten es normaal doen 
en vooral normaal kleden, want sjesus die mensen zien er egt zwaar retarded uit
gaat wel aanslaan!
bij mensen met down syndrome
whahahahaha
wrote:die mensen moeten es normaal doen
ach laat ze dragen en doen wat ze willen
als ze hier maar wegblijven
Ze zijn er al en op Qlimax vond ik ze stront irritant.
Op Hardbass ook :') , van die buitenlanders.wrote:Ze zijn er al en op Qlimax vond ik ze stront irritant.