A
last seen Feb 2024 2 postssince 2023
Hallo allen,

Een nieuw lid hier.

Ik was namelijk benieuwd welke hardstyle/hardcore DJ volgens jou goed kan draaien/mixen. Tegenwoordig vind ik dat vele grote namen gewoon de nummers achter elkaar plakken en weinig doen tijdens het draaien. D-Sturb vind ik geweldige setjes afleveren als het komt op nummerkeuze, opbouw etc. Bij DJ's zoals Adaro, Crypsis, E-force, Pavo, Dana, Luna en ook Ophidian, Promo merk ik dat ik tijdens feestjes liever hun opzoek om te luisteren en los ga op hun kwaliteiten en niet meer kom voor bepaalde nummers die worden gedraaid.

Hoe kijken jullie hiertegen aan en welke DJ ontbreekt volgens jou die het waard is om eens langs te gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026 7,456 postssince 2011
Cro
A
View on Mixcloud

#zelfpromo

OT: Clock Kid was leuk, Geck-O en Thera gooien altijd spontane overgangen erdoorheen, Adaro en Crypsis ook genieten :)
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 8,677 postssince 2013
Erik, maatje van mij :loving:

OT: Vince, Partyraiser, Degos & Re-Done, Bass-D, Blear, Titan en inderdaad ons Thera en Geck-o al meermaals mooie overgangen zien maken :cool:
Last edited by corneelwr on , edited 2 times in total.
A
last seen Feb 2024 2 postssince 2023
Titan draait niet meer toch? Ondanks hij inderdaad wel echt goed was.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026 4,683 postssince 2012
The Outside Agency als ze 4 decks tot hun beschikking hebben. Die gasten draaien al 25 jaar samen en voelen elkaar echt zó goed aan. Bizar. Te horen hierrrrrr:
View on SoundCloud
Hardtraxxer
last seen May 2026 866 postssince 2021
Mandy haar reverze 2020 set is juist echt een gedrocht kwa mixwerk. Voorbeeld van hoe het niet moet.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago 4,263 postssince 2019
Brennan Heart goeie mixer
P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago 5,064 postssince 2013
Crypsis, Adaro & Degos & Redone vond ik altijd meest genieten qua mixen. Denk Crypsis het meeste. De overgang altijd naar Damned :worship:
Hardtraxxer
last seen Nov 2025 293 postssince 2019
B-Front wil ook nog wel eens een dikke overgang erop leggen wanneer hij classics draait.
Hardtraxxer
last seen 3 days ago 187 postssince 2017
Annomaximo wrote:Titan draait niet meer toch? Ondanks hij inderdaad wel echt goed was.
Dacht ik ook maar staat wel op de Rebirth 2024 lineup
Hardtraxx Veteran
8,198 postssince 2014
Jos van Gezellige Uptempo kan echt heeel lekker draaien.
Hardtraxx Veteran
Pavo op Sensation Black 2004 gooit ook dikke scratch-sessies af en toe, leuk om te zien/horen. Die gozer kan ook fijn draaien.
View on YouTube

View on YouTube
Daarnaast is dit een aanrader, heel chille manier van draaien.
B
Hardtraxxer
last seen Sep 2025 249 postssince 2022
Denk dat Rooler hier ook wel bij mag. Heeft een hoop James Hype invloeden in zijn stijl.

Zijn Classics set op de camping stage bij Intents was ook echt genieten.

Verder Crypsis uiteraard!
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Tatanka classics.
B
Hardtraxxer
corneelwr wrote:Erik, maatje van mij :loving:

OT: Vince, Partyraiser, Degos & Re-Done, Bass-D, Blear, Titan en inderdaad ons Thera en Geck-o al meermaals mogen mooie overgangen zien maken :cool:
Vince ook inderdaad. Ik kan me nog een hardcore feestje in Fijnaart herinneren waar ik Vince voor het eerst zag. Die draaide toen nog een Vinylsetje early hardcore. Dat was echt spot on elke overgang. :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago 7,275 postssince 2009
Grappig zo'n herinnering heb ik ook aan Vince! Uit 2010 alweer in Hardenberg was dat, geen early hc maar wel vinyl en echt geniaal gemixt.
Hardtraxx Veteran
Hij zet ook nog regelmatig dingetjes op YouTube, mooi om te zien, die heeft volgens mij een giga vinyl collectie (en de nodige platenkennis). Die zit er echt nooit naast ook qua beatmatchen/teasen etc. Schitterend.
B
Hardtraxxer
corneelwr wrote:Hij zet ook nog regelmatig dingetjes op YouTube, mooi om te zien, die heeft volgens mij een giga vinyl collectie (en de nodige platenkennis). Die zit er echt nooit naast ook qua beatmatchen/teasen etc. Schitterend.
View on YouTube

Deze is van 2 weken terug!
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago 14,129 postssince 2008
The Geminizers kunnen er ook wat van
Hardtraxxer
last seen 1 hour ago 834 postssince 2014
High voltage/Nosferatu mag hier ook niet ontbreken denk ik.....
Hardtraxx Veteran
last seen 13 minutes ago 14,342 postssince 2011
Kai Tracid, mixt heel goed en scratched als een malle

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago