Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:15 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag geef ik mijn eerste rave en ik wil heel graag een hardstyle nummer met een voice waarin Ambrosius genoemd wordt. Geen idee hoe ik dit kan maken en daarom hoop ik dat mensen op dit forum mij verder kunnen helpen of een korte audiotrack kunnen maken/mixen.

Zal fantastische toevoeging zijn voor mn eerste rave
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Je wilt dus dat mensen in 2 dagen tijd iets in elkaar flansen met jou naam erin?

- Heb je een sample met je naam?
- Heb je enig idee hoelang het duurt om een track te maken?
- Moet het een nieuwe track zijn of mag het een 'mix' van een al bestaand nummer zijn?

Dit is ook niet te juiste plek om dit te vragen.
Het best kun je het HIER vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
Je wilt dus dat mensen in 2 dagen tijd iets in elkaar flansen met jou naam erin?

- Heb je een sample met je naam?
- Heb je enig idee hoelang het duurt om een track te maken?
- Moet het een nieuwe track zijn of mag het een 'mix' van een al bestaand nummer zijn?

Dit is ook niet te juiste plek om dit te vragen.
Het best kun je het HIER vragen.


Miscuzzi dat ik t verkeerd plaatste.
Het gaat meer om de naam, heb geen idee hoe je dat kan opnemen en in een hardstyle nummer kan verwerken. Ik bedoelde niet een heel nummer maken maar bestaande nummers gebruiken. Met welk programma kan ik spraak zo vervormen dat het een diepe donkere hardstyle stem wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ambrosius schreef:
The Venator schreef:
Je wilt dus dat mensen in 2 dagen tijd iets in elkaar flansen met jou naam erin?

- Heb je een sample met je naam?
- Heb je enig idee hoelang het duurt om een track te maken?
- Moet het een nieuwe track zijn of mag het een 'mix' van een al bestaand nummer zijn?

Dit is ook niet te juiste plek om dit te vragen.
Het best kun je het HIER vragen.


Miscuzzi dat ik t verkeerd plaatste.
Het gaat meer om de naam, heb geen idee hoe je dat kan opnemen en in een hardstyle nummer kan verwerken. Ik bedoelde niet een heel nummer maken maar bestaande nummers gebruiken. Met welk programma kan ik spraak zo vervormen dat het een diepe donkere hardstyle stem wordt?


Dit mag je dus even vragen in het topic wat ik je net voorstelde :)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner