Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

wat meer variatie kan geen kwaad als qlimax echt word gezien als duister.

ik zou er dan ook wat duistere stijlen bijgooien om het zo beter bij het 'duistere' te laten passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

ik zou er dan ook wat duistere stijlen bijgooien om het zo beter bij het 'duistere' te laten passen

Precies ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:43 

Hardtraxxer

AniThing schreef:

Wishfull thinking helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Beetje vieze dubstep, boze drum & bass, gruwelijk industrial hardcore. Dan kunnen we de hardstyle beter achterwege laten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:32 

Donateur

urbandesigner schreef:
De sfeer/aankleding is altijd duister geweest op Qlimax.

Het ligt er een beetje aan wat jij duister vind maar ik vind 'The Crystal of Harmony' etc. niet echt duister. Verder vind ik dat je met uber-euforische tracks als So High helemaal niet moet pretenderen duister te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
AniThing schreef:

Beetje vieze dubstep, boze drum & bass, gruwelijk industrial hardcore. Dan kunnen we de hardstyle beter achterwege laten. :cool:

fuck de hardstyle

tijd dat het roer omgaat met qlimax :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:27 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Olijfboompje schreef:
AniThing schreef:

fuck de hardstyle

tijd dat het roer omgaat met qlimax :cool:

Zanger Rinus, Jannes en de Profeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Ja, dat wel, omdat de feesten een bepaald imago hebben, artiesten die een hitjesparade draaien voldoen aan dat imago. Het concept van de feesten is dat het voor een heel breed volk is en het moet mensen aantrekken die maar weinig naar feesten gaan of weinig echt in de muziek geïntresseerd zijn en daarom hoef je ook geen DJ's van Tillt, Theracords, Spoontoch oid te verwachten, want die horen niet echt bij het concept.

Dat is nou juist het grote probleem van de hedendaagse 'scene', wat ik een lelijk woord vind trouwens maar dat terzijde. Beetje obvious, vindt je ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:14 

Hardtraxxer

Gister weer een voor mij nieuw dieptepunt meegemaakt binnen de hardstyle :thumbdown:
Er werd een kinderfeestje gegeven in het jeugdcentrum waar ik vrijwilliger ben en daar liepen jochies van 10 tot 12 jaar die Loose my mind en africa aanvroegen :thumbdown:
Geeft denk ik wel de toegankelijkheid van die nummers aan dat je op die leeftijd dat soort muziek al leuk vind en kent. Weet niet precies wat ik op die leeftijd luisterde maar kwam toch nog lang niet in de buurt van hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

Ik kwam ook rond mijn twaalfde voor het eerst in aanraking met hardstyle en hardcore. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:33 

Hardtraxxer

Laat die jochies lekker genieten. Op die leeftijd luisterde ik ook al hardstyle hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:44 

Hardtraxx Elite

peultjes schreef:
Gister weer een voor mij nieuw dieptepunt meegemaakt binnen de hardstyle :thumbdown:
Er werd een kinderfeestje gegeven in het jeugdcentrum waar ik vrijwilliger ben en daar liepen jochies van 10 tot 12 jaar die Loose my mind en africa aanvroegen :thumbdown:
Geeft denk ik wel de toegankelijkheid van die nummers aan dat je op die leeftijd dat soort muziek al leuk vind en kent. Weet niet precies wat ik op die leeftijd luisterde maar kwam toch nog lang niet in de buurt van hardstyle..

Zelfde als bij mij gister draaiden ze Just as Easy heel fijn nr. maar nee.. :thumbdown:

Het gebitch tussen artiesten kan wel wat minder haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Ik vond op m'n 13e ook Wordz from the gang supercool, en Ride with Uz natuurlijk :P . Die kinders moeten langzaamaan klaargemasseerd worden voor het betere werk, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen :cool: !

Ik zou graag willen zien dat dj's ook echt dj gaan worden. Wat gevarieerder draaien, mixwerk en opbouw van TL vind ik erg belangrijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:12 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Ik vond op m'n 13e ook Wordz from the gang supercool, en Ride with Uz natuurlijk :P .

Das knap, die tracks zijn 4 jaartjes oud ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

Zijn tracks uit 2008. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

15e dan xd. Sorry herren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Ja let op je woorden jij! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:28 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Ik vond op mn 13e (vorig jaar nog dus >.< ) Bassboom en Ra-ta-ta keigaaf :x

Logisch dat je die vorig jaar keigaaf vond, zou raar zijn als je die 3 jaar geleden keigaaf vond......
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:33 

Hardtraxx Elite

peultjes schreef:

Weet niet of dat probleem puur en alleen bij de muziek zelf ligt.. Als je Wildstylez - Revenge (wat over het algemeen als een lekkere plaat wordt gezien) en Lose My Mind naast elkaar legt zie ik weinig verschil in kwaliteit of inspiratie. Het zijn beide gewoon tracks met een prima kick, een schitterende melodie en alles wat er nog meer bij zit wat de track tot een geheel maakt. Het enige verschil is dat de gevoelige nummers van tegenwoordig zo vaak worden gedraaid en op verzamel albums worden gedumpt (zal in mijn eerder genoemd voorbeeld te maken hebben met het hoge feest-/opzweepgehalte) dat sommige mensen er gewoon een andere kijk op krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
weinig verschil in kwaliteit of inspiratie.

Fout.

De kwaliteit is hoger geworden, de sounds klinken over t algemeen voller, helderder en scherper. Echter de inspiratie is minder, want na pak 'm beet 6 jaar 'melodietjeshardstyle' zitten we nog steeds in 90% van de nummers met een midintro, een break, een opbouw met melodie, een climax en een outro. De inspiratie was er 6 jaar geleden wel. De arrangementen van tracks werden gewijzigd tot wat nu de standaard opbouw van een plaat is. Maar sindsdien is alleen de kwaliteit van de sounds toegenomen maar de creativiteit niet echt. Het wordt hoog tijd dat mainstream hardstyle dit sjabloon gaat loslaten want ze roesten vast in hun eigen gewoonte. 80% van de mainstreamtracks vind ik na 5 keer luisteren niet meer leuk, terwijl ik vroeger alles grijs draaide, en die tracks bleven ook langer vet. Terwijl het in essentie dezelfde muziek is. Het is alleen allemaal al een keer gedaan en daarom hoop ik dat producers de arrangementen gaan veranderen. Om te beginnen: Minder breaks, langere (mix)intro's zodat er meer ge-DJ't kan worden. Maar vooral: Stop met zingende vrouwen in tracks aub!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 00:09 

Hardtraxx Elite

Inspiratie moet ik je gelijk in geven. Ik stoor me mateloos aan het aantal remixen en bootlegs tegenwoordig. Wees origineel, bouw zelf een project op die je naar wens kan uitbreiden. Over het kwaliteitsaspect kun je moeilijk oordelen omdat producers gebruik maken van de mogelijkheden. De technologie is nu een stuk verder dan die van 4 jaar geleden, laat staan als je verder terug de tijd in gaat. Vroeger hebben ze gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die er waren, tegenwoordig zal het niet anders zijn.

Moet er ook wel bij vermelden dat ik hardstyle ook steeds minder interessant begin te vinden. Ik weet niet of daar verandering in komt naa rmate de tracks anders worden opgebouwd of een compleet nieuwe sound krijgen. Als je eenmaal dag in, dag uit alleen maar naar een beperkt genre luistert is de lol er op een gegeven moment ook wel vanaf lijkt me. Tegenwoordig gaan ook house/trance/... mij steeds meer boeien terwijl ik daar een jaar geleden nog nieteens aan moest denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 10:47 

Hardtraxxer

Hardstyle is veel te mainstream geworden, kijk eens op de grote feesten hoeveel dagjesmensen er rondlopen en stilstaan of waarvan je denkt wtf doe je nu eigenlijk hier? Daarnaast heeft Scantraxx/Q-Dance teveel macht...
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen