Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is nu ook vraag waar geen gehoor aan wordt gegeven. Er hoeft niet altijd gekozen te worden voor de meeste mensen, dus de meeste winst. Er mag ook wel weer eens wat meer aandacht aan de muziek zelf worden besteed. Zodra je aan je genre gaat sleutelen, alleen om nieuwe mensen te trekken ben je verkeerd bezig. En bovendien bestaat er ook zoiets als vraag creƫren. Als er zoals op decibel early (remember), raw (loudness) en mainstream (euphoria) wordt gedraaid en dan op de mainstage een mix van alle areas, dan is er voor ieder wat wils. Op de ene area komen meer mensen af dan op de andere area, ok, maar iedereen komt toch aan zijn trekken dan?

@Almighty, Q is ook niet achterlijk en weet dat die dagjesmensen niet eeuwig naar hardstyle blijven luisteren, maar gewoon de hype van dat moment volgen (eerst was het hardcore, toen trance, toen jumpstyle en nu hardstyle). Dan kunnen ze kiezen tussen nu heel veel winst maken en straks ophouden met bestaan (of iets anders gaan doen) of iets meer aandacht schenken aan de muziek en alles eromheen ipv het geld, waarbij er ook nog een toekomst is na de hype. Ze moeten zelf weten welke keuze ze maken, maar ik hoop eerlijk gezegd wel dat het voortrekken van de liefhebber verder gaat dan wie er als eerste geld in het laatje mag leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je weet tog niet wat raw is en nustyle bijv tatanka zat bij euphoria ook wel bij de euphoric stage maar ik vind hem ook meer raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meer aandacht voor early-hardstyle. Dat begon vorig jaar gelukkig al een beetje te verbeteren.

Minder vaak dezelfde namen op een mainstage op feesten: ik zie bij bijna ieder feest weer dezelfde namen terug. En wat eerst ook gezegd werd: meer variatie qua namen (van mainstream naar harder) en aub logische opbouw! Een mainstage moet een afspiegeling zijn van hetgene wat je feest biedt en niet een hardstyle-stage van Scantraxx.

Splitsing tussen raw/early/mainstream is goed, maar ik vind de setjes waarin dit gecombineerd wordt altijd het vetste. Het mag splitsen, maar het mag zeker ook aan elkaar aanknopen.

Mensen zijn wel gezellig maar mogen meer los gaan tijdens een feest.

DJ's mogen meer laten zien waarvoor ze betaald worden. Niet iedereen is een mix-koning maar sommigen zijn wel heel slap qua draaiwerk. En iets wat meer persoonlijk is: gooi eens wat oude nummers erin ipv van alleen maar promo's.

Verder zijn er veel dingen die beter kunnen, maar dat zijn gelukkig wel dingen die ik ook beter zie worden (met name de opbouw van tracks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
je weet tog niet wat raw is en nustyle bijv tatanka zat bij euphoria ook wel bij de euphoric stage maar ik vind hem ook meer raw

Partyraiser is in de hardcore ook industrial en mainstream. Het hangt er maar net van af waar je staat en wat er van je verwacht wordt. Een goede DJ is niet achterlijk. Er zijn een paar acts die het inderdaad allebei kunnen zoals Tatanka, Noisecontrollers, Zatox, Zany...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wat er beter kan; er kan nog veel harder gepartyd worden op de feesten!
Zie nog te vaak mensen stil staan



mja dat ligt aan de mensen zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
NoiseHunterZ schreef:
je weet tog niet wat raw is en nustyle bijv tatanka zat bij euphoria ook wel bij de euphoric stage maar ik vind hem ook meer raw

Partyraiser is in de hardcore ook industrial en mainstream. Het hangt er maar net van af waar je staat en wat er van je verwacht wordt. Een goede DJ is niet achterlijk. Er zijn een paar acts die het inderdaad allebei kunnen zoals Tatanka, Noisecontrollers, Zatox, Zany...

maar wil je dan bijv als je een raw set heb allleen maar raw moet er dan niet een goeie opbouw zijn met iets minder beginnen?
ik vind het ook goed wat ze bij decibel doen maar dan moet ik nummer na nummer weer naar de andere stage gaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind opbouw en variatie belangrijk, maar als je op een "raw-stage" draait moet je niet zachter dan dat gaan draaien vind ik, omdat je mensen nogal teleur gaat stellen. Andersom vind ik het wel leuk, als je mainstream moet draaien en af en toe een rauwe plaat draait. Kan het publiek verrassen en meeslepen (terwijl het andersom juist veel kracht eruit zou halen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ook in raw style heb je hardere en zachtere platen, alleen is het contrast minder groot ;)
@noisehunterz jij wil ook max enforcer en headhunterz om en om in een set horen? Nou ik niet. Ik ben dan wel geen fan van melodische hardstyle, maar ik kan me voorstellen dat je van melodisch naar hard in een set wel vet vind, maar als je het dwars door elkaar gaat draaien krijg je veel inzak momenten in je set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forum zeikerdsss
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Afbeelding

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik mis trouwens nog: alleen maar eigen nummers draaien. Laat Dj's daar mee kappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik mis trouwens nog: alleen maar eigen nummers draaien. Laat Dj's daar mee kappen.

:worship: dat sowieso, hierdoor gaan veel mensen naar een artiest toe omdat ze dan hun producties horen dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik mis trouwens nog: alleen maar eigen nummers draaien. Laat Dj's daar mee kappen.
Juist zoals op Qlimax :sick: .

En ik ben het eens met het standpunt dat er opbouw moet zijn, maar dan wel over de dag en niet per set. Want dan heb je een dj die begint met rustige hardstyle en eindigt met raw hardstyle. En dan zou dus de volgende dj weer rustig moeten beginnen en hard eindigen? Nee bedankt.

En wat wordt nou precies bedoeld met de 'splitsing'? Die is er toch al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee die is er nog niet, alles word hardstyle genoemt. wat mensen nu willen is dat weg en er nieuwe namen voor in de plaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is nu wel al ongeveer aan de gang. Kwestie van tijd dat het op partyflock staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat punt van DJ & Producerers in de line-up, vind ik heel goed, want sommige DJ's kunnen inderdaad echt niet draaien, maar kan iemand mij nog wat voorbeelden geven van DJ's die NIET zelf produceren

Ik weet dan wel,

Michel Pollen - The Pitcher
?? Wildstylez - Alpha2 ??
maar verder eigenlijk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zou kunnen, niet iedereen is het over de benaming eens. zoals hhz al aangaf dat hij nu-style niks.
maar goed die splitsing is er nog niet, komt heust wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pollen doet ook Dozer en helpt Zany en de Donkeys. Verder dacht ik dat Technoboy geholpen werd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technoboy is een genie!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zijn veel djs in de scene die niet zelf produceren, maar ik doel ook op dj talenten als The Dizzorder, Mind Illusion, ik vind die kwalitatief beter mixwerk afleveren dan een gemiddelde scantraxx artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tomb schreef:
ik ben het eens met het standpunt dat er opbouw moet zijn, maar dan wel over de dag en niet per set. Want dan heb je een dj die begint met rustige hardstyle en eindigt met raw hardstyle. En dan zou dus de volgende dj weer rustig moeten beginnen en hard eindigen? Nee bedankt.

Dat kan best hoor. In de hardcore wordt er ook opgebouwd per set en stevig afgesloten met hardere en snellere platen, bij de volgende act gaat het tempo weer omlaag aan het begin, die bouwt ook weer op etc.

Het is gewoon ff wennen, ff snel de knop om en dan weer gaan. Maar opbouw over de dag/avond is wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er zijn veel djs in de scene die niet zelf produceren, maar ik doel ook op dj talenten als The Dizzorder, Mind Illusion, ik vind die kwalitatief beter mixwerk afleveren dan een gemiddelde scantraxx artiest.


Het is ook maar net hoe je naar de muziek kijkt hea
jij kijkt naar het mixen enzo, een ander wil gewoon plezier hebben
of genieten van de muziek. verder ben ik het wel grotendeels eens
met je standpunten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 23:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt toch wel plezier hebben als er beter gemixed wordt? Je gaat er zelf niet op achteruit als je niks om het mixen geeft en zij die er wel omgeven worden op hun wenken bediend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ook in raw style heb je hardere en zachtere platen, alleen is het contrast minder groot ;)
@noisehunterz jij wil ook max enforcer en headhunterz om en om in een set horen? Nou ik niet. Ik ben dan wel geen fan van melodische hardstyle, maar ik kan me voorstellen dat je van melodisch naar hard in een set wel vet vind, maar als je het dwars door elkaar gaat draaien krijg je veel inzak momenten in je set.

ja dan is de opbouw in een set belangrijk
kijk ik hou van early hardstyle melodiese hardstyle tot ''raw style'' dus ik denk dat als ik bijv naar decibel ging dat ik wel veel aan het lopen ben denk setje na setje
bijv als frontliner is daarheen gaan en als daarna hhz is ik dan naar bijv b front ga
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen