trouwens wat er nog beter kan,
More early sound!
More early sound!
wrote:Haha, zo zei een maat het van mij ook ongeveer hoe ik stampe xDwrote:ik doe altijd mn shufflejumpstamphak techniek
Zei die zo "Jij springt precies maar je gaat niet van de grond, hoe doe je dat?"
was hij ook aan het proberen.
Maar geweldig noisehunterz! dat is het perfecte woord voor hoe mijn stamp er ongeveer uitziet.
De "Shufflejumpstamphak"
Je hebt helemaal gelijk maar mensen moeten toch iets minder zeuren en meer genieten!wrote:Daarom is er ook nooit iets wat perfect zal zijn voor iedereenwrote:Wat er beter kan haha.
Iedereen ervaart muziek anders.... maar het kan producers/djs wel helpen om een andere richting te vinden enz.
maar een vrouw hoeft opzich ook niet mooi te zijn maar dan kan je er toch nog wel van genietenwrote:Genieten waarvan? Mensen zeuren omdat ze niet tevreden zijn met iets.
Je kunt moeilijk gaan genieten van iets wat je niet mooi vind
Toneshifterz - Unleash the Dragonwrote:Weet niet of die er al tussen staat, maar...
Laat ook eens iemand anders dan altijd maar mensen van scantraxx een anthem maken.
En maak ook is wat betere anthems, het laatste goede anthem wat ik heb gehoord is die van In Qontrol 2009.
laatste echt goede anthem die ik heb gehoord was van qlimax 2003wrote:Weet niet of die er al tussen staat, maar...
Laat ook eens iemand anders dan altijd maar mensen van scantraxx een anthem maken.
En maak ook is wat betere anthems, het laatste goede anthem wat ik heb gehoord is die van In Qontrol 2009.
Decibel 2006, Black 2010, Qlimax 2005 en het Q-Base anthem vind ik allemaal kwalitatief uitstekende tracks.wrote:laatste echt goede anthem die ik heb gehoord was van qlimax 2003wrote:Weet niet of die er al tussen staat, maar...
Dat is wel een goeie track maar om even weer de discussie aan te halen over het "anthemgevoel": dit is toch ook niet meer dan een standaard-nummer van Showtek met wat Defqon-vocals erbij?wrote:Defqon 2006.
Dat ervaar ik toch anders... 't Heeft natuurlijk wel een beetje de oude Showtek-sound, maar dat is logisch. Maar daarnaast had het ook een hele unieke sound en sfeer, die voor mij persoonlijk de Defqon-stijl heeft neergezet. Zomers, blij, maar toch heel energiek, en bovendien uniek.wrote:Dat is wel een goeie track maar om even weer de discussie aan te halen over het "anthemgevoel": dit is toch ook niet meer dan een standaard-nummer van Showtek met wat Defqon-vocals erbij?wrote:Defqon 2006.
nou dan heb ik liever mensen die stil staan.wrote:Wat ik dan wel moet zeggen over shufflers, ze gaan tenminste wel los.
Dat dansje tot daar aan toe, die kleding vind ik echt weird. Maar ik heb als nog liever
van zulke leipo's dan mensen die stil staan!
Qua feesten is er meer aandacht gekomen voor early hardstyle (Remember, HardClassics), maar verder wordt er nauwelijks meer aandacht aan geschonken. Ook omdat de hedendaagse hardstyle definitief niets meer te maken heeft met de hardstyle uit 2000-2004. Jammer dat Q-dance dit genre compleet negeert.wrote:Meer aandacht voor early-hardstyle. Dat begon vorig jaar gelukkig al een beetje te verbeteren.
De line-ups van grote feesten en stages van Q-dance of Bass Events is werkelijk bijna altijd het zelfde (Qountdown, Reverze, XQ, Qlimax, Defqon mainstage). Variatie is nog verder te zoeken dan eerst. Ik vind het jammer dat men voor dat soort gelegenheden alleen voor de bekendste en meest toegankelijke namen kiest. Tuurlijk moet je wel hele grote headliners hebben voor grote feesten, maar gooi er ook eens 3 of 4 acts tussen die wat minder vaak op zo'n grote stage draaien en wat frisse wind kunnen laten waaien.Minder vaak dezelfde namen op een mainstage op feesten: ik zie bij bijna ieder feest weer dezelfde namen terug. En wat eerst ook gezegd werd: meer variatie qua namen (van mainstream naar harder) en aub logische opbouw! Een mainstage moet een afspiegeling zijn van hetgene wat je feest biedt en niet een hardstyle-stage van Scantraxx.
Doordat Theracords flink wat progressie heeft geboekt binnen de scene is dat in positieve zin veranderd. Ook mensen als Headhunterz en Alphaverb willen nog wel eens variëren in hun sets. Blijft wel jammer dat de meeste grote artiesten hun sets zien als een showcase van nieuwe populaire nummers waar zij belang bij hebben.Splitsing tussen raw/early/mainstream is goed, maar ik vind de setjes waarin dit gecombineerd wordt altijd het vetste. Het mag splitsen, maar het mag zeker ook aan elkaar aanknopen.
Let ik tegenwoordig niet meer zo op, ook omdat ik veel mainstream-feesten vermijd de laatste tijd. Op partys als Loudness of XXlerator gaan mensen over het algemeen wel heel erg goed los! Maar bijv. Hardbass was echt lachwekkendMensen zijn wel gezellig maar mogen meer los gaan tijdens een feest.
Heb niet echt het gevoel dat daarin veel is veranderd.DJ's mogen meer laten zien waarvoor ze betaald worden. Niet iedereen is een mix-koning maar sommigen zijn wel heel slap qua draaiwerk.
Is bij 80% van de grote namen alleen maar erger geworden. Zoals al eerder gezegd, een DJ-set is tegenwoordig meer een eigen productie-showcase ipv een echte set met diverse platen. En iets wat ouder is dan 1 jaar hoef je al helemaal niet meer op te rekenen...En iets wat meer persoonlijk is: gooi eens wat oude nummers erin ipv van alleen maar promo's.