Lyst schreef:
Lekkere vergelijking, de helft van de lineup daar is Australisch talent, want het is sowieso te duur om alles en iedereen over te laten vliegen. En welke keuze begint er onder te lijden, want het zijn nog steeds altijd dezelfde mainstream artiesten die overal op de main staan.
En ook niet iedereen houdt van mainstream, dus waarom moet er altijd zoveel mainstream zijn?
Vent, er staan meer mainstream liefhebbers dan ''raw'' liefhebbers. Trek die vergelijking eens niet zo scheef man.
Verder ga ik hier niet over in discussie met jou, want het word een eindeloze.
Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Ik heb geen Tillt/ Theracords/ Spoontech/ Sys-X artiesten gezien hoor bij de mainstage van Defqon of in de Qlimax line-up
Dat is natuurlijk niet het enige wat hard is in deze scene, maar je mag tegenwoordig al 'blij zijn' met een act als Gunz for Hire op Qlimax en B-Front op de main van Defqon.
Artiesten die niet bij een bepaald label horen zijn dus niet harder?
Zo bedoel ik het niet, was gewoon om snel ff de namen samen te vatten die je weinig op grotere stages ziet.
Olijfboompje schreef:
Die hardere acts staan tegenwoordig overal. Al is het op een aparte stage. Houden zo, want de keuze begint er iig aardig onder te lijden. Om overal B-front, Gunz for Hire, de drie biggetjes of whatever te horen, word ook gruwelijk saai. Het maakt dan geen verschil of het harder of zachter is.
Daar ging het toch ook om, dat de hardere acts allemaal op een andere area staan. Maar ze staan dan niet op een feestje zoals Qlimax.
Olijfboompje schreef:
Ik zag toevallig een berichtje voorbij komen dat Vazard & Delete in Blue staan op Defqon. Zo voorspelbaar zijn alle lineups niet hoor. Als er over nadenkt dat het maar hoogstens voor de Main van Defqon, Qlimax, Hardbass en andere dergelijke festivals voorspelbaar is, dan zie je dat dat in het niet valt qua aanbod tegenwoordig.
Dat is gewoon omdat die uit Australië komen.
Prima.