Haha, ik had dat filmpje wat ErikZ postte al door zitten scrollen en was niet verkeerd! Ik check die andere ook even.
T78 klinkt ook goed, al ben ik daarin wel bevoordeeld want Activator

Maar ik snap wel wat je bedoelt met one trick pony inderdaad. (dat was 'vroeger' soms ook wel hoor, maar live was het zo vet) Dus wat je zegt live meemaken en dan pas oordelen moet dan maar eens ergens gaan gebeuren.
zeke schreef:
Ja ik heb die playlist ook al de hele week in de auto aan staan
Zitten echt toffe tracks tussen. Hoorde ook al één met dezelfde vocalen als in Zany - Skigh High.
Sowieso benieuwd waar dit naartoe gaat, kennelijk is het al een paar jaar aan de gang, maar het blijft behoorlijk onder de radar. Denk ook niet dat een Q-dance bijvoorbeeld dit weer opnieuw gaan oppakken...
Het is in ieder geval voor dit moment wel een verademing om weer een vertrouwde sound te horen. De interesse in de huidige hardstyle is dit jaar voor mij wel echt tot een dieptepunt gezakt, op uitzonderingen in tracks na natuurlijk.
Ik heb die playlist ook al een paar keer door zitten luisteren inderdaad, wordt er wel blij van
Ook ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat, daarom wil ik het ook volgen, en ben ergens verbaasd dat dit dan onder techno valt tegenwoordig. Of in ieder geval dat deze soort techno zich tot dit ontwikkeld heeft. Normaliter kom ik niet op technofeesten, en de hardstylefeesten waar er echt nog early gedraaid wordt zijn er niet veel meer, en als ze er al zijn dan kom ik er of te laat achter, of ik heb al iets gepland staan. (bjvoorbeeld Memorylane) (prioriteiten stellen i know)
Denk ook niet dat Q-dance het gaat oppakken, al hoop ik het eigenlijk wel, en blijf ik stille hoop houden op nog eens een Qlubtempo in de HMH ofzo. (of een XQ Legends mag ook)
Ik las in de in die blogs in de aanloop naar Dediqated dat daar Qlubtempo nog voor één laatste keer terug zou keren
Bij mij is de interesse dan juist weer breder geworden, waar ik veel raw eerst niet te pruimen vond begint het nu wel wat te groeien.