Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, had LUna vaker ideeën mee. Van orgine was Minus Is More ook een label om Techno en Hardstyle samen te hechten, daar is onder andere Luna - Unlocked uitgekomen. Grappig hoe dit soort dingen zich lijkt te herhalen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In Amsterdam heb je een feest, Spielraum, een hard techno event waar vaak early hardstyle en zelfs oude hardcore klassiekers gedraaid worden. Maar dit is wel een queer party. Een beetje te vergelijken met Berghain. Ook dat je uren in de rij staat en er dan niet in komt :lol: camera van je telefoon afgeplakt. Maar wel echt een geweldig feest!

Ki/Ki en Polly F zijn hier resident, talloze sets van hen staan online op youtube, maar zal er eentje uitlichten

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We vergeten sowieso de grootste spelers toen. Kijk naar Sensation Black, dat is haast een perfecte weerkaatsing wat er nu gebeurt.

Enorm populair feest met een mengelmoes van hardere stijlen. Toen had je ook (hard)techno, hardtrance, hardstyle, hardcore e.d. allemaal door elkaar. Feesten als Syndicate deden dit ook, industrial areas op hardcore feesten hadden vaak techno dj's er bij. Qlimax had een goed deel hardtechno, rave en hardtrance er bij, Defqon had een (hard)techno en hardtrance area (Silver, Green en Orange).

Het is inderdaad verre van een nieuw fenomeen wat nu gebeurt, het is juist een enorme greep naar hoe het vroegah was. Toen het ook draaide om hardere muziek horen en vdk op een feest staan.

Heb het al eerder aangehaald, maar het enigste grote verschil met toen en nu is dat iedereen nu een mobieltje en massale social media heeft. Dat is het enigste wezenlijke verschil.

kbm_ schreef:
In Amsterdam heb je een feest, Spielraum, een hard techno event waar vaak early hardstyle en zelfs oude hardcore klassiekers gedraaid worden. Maar dit is wel een queer party. Een beetje te vergelijken met Berghain. Ook dat je uren in de rij staat en er dan niet in komt :lol: camera van je telefoon afgeplakt. Maar wel echt een geweldig feest!


Niet helemaal. Het is begonnen als queer party maar is het niet echt meer. Het is ook totaal niet als Berghain. Het is wel te vergelijken met een Berlijnse stijl club, maar Berghain is wel een ding op zich en daarom ook zo gewild. Camera van je telefoon afplakken gebeurt ook in Nederland bij meerdere clubs en feesten al, al is dat vaker de flitser ipv de hele camera, wat enorm chill is. Een beetje een DJ filmen prima, maar die camera en flitser in je oog de hele tijd en die zeeen aan te lichte schermpjes, die zijn enorm irritant imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Van orgine was Minus Is More ook een label om Techno en Hardstyle samen te hechten, daar is onder andere Luna - Unlocked uitgekomen.


Is dat dan ook waar die eerste Kold Konexion release vandaan komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
In Amsterdam heb je een feest, Spielraum, een hard techno event waar vaak early hardstyle en zelfs oude hardcore klassiekers gedraaid worden. Maar dit is wel een queer party. Een beetje te vergelijken met Berghain. Ook dat je uren in de rij staat en er dan niet in komt :lol: camera van je telefoon afgeplakt. Maar wel echt een geweldig feest!


Niet helemaal. Het is begonnen als queer party maar is het niet echt meer. Het is ook totaal niet als Berghain. Het is wel te vergelijken met een Berlijnse stijl club, maar Berghain is wel een ding op zich en daarom ook zo gewild. Camera van je telefoon afplakken gebeurt ook in Nederland bij meerdere clubs en feesten al, al is dat vaker de flitser ipv de hele camera, wat enorm chill is. Een beetje een DJ filmen prima, maar die camera en flitser in je oog de hele tijd en die zeeen aan te lichte schermpjes, die zijn enorm irritant imo.[/quote]

Dit staat letterlijk in hun omschrijving: SPIELRAUM is a queer party in Amsterdam - a space for the most colorful misfits to unapologetically express their uniqueness.

Uiteraard is iedereen welkom, zolang je maar beseft dat het in eerste instantie een queer party is. Daarom ook maar beperkte ticketverkoop zodat ze aan de deur kunnen selecteren of jij daar bij past. En die camera wordt afgeplakt omdat mensen nogal excentriek gekleed gaan, en omdat er een darkroom is. Als je betrapt wordt op foto's/filmen wordt je eruit gezet.

Wel is het zo dat het wegens succes bij een steeds groter publiek bekend raakt, maar of ik dat nou een goede ontwikkeling vind laat ik in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Khadber schreef:
Van orgine was Minus Is More ook een label om Techno en Hardstyle samen te hechten, daar is onder andere Luna - Unlocked uitgekomen.


Is dat dan ook waar die eerste Kold Konexion release vandaan komt?

Pfoe, daar vraag je me wat. Ik ben echt te onbekend met het reilen en zeilen van Kold Konexion, maar hij is volgens mij begonnen met Minus Is More voor zover ik weet. Maar dat zou dan goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet helemaal. Het is begonnen als queer party maar is het niet echt meer.

Ben er nu 5 keer geweest en buiten de laatste editie (omdat deze grotendeels georganiseerd werd door BR) is dit wel echt een queer party Dennemen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
Niet helemaal. Het is begonnen als queer party maar is het niet echt meer.

Ben er nu 5 keer geweest en buiten de laatste editie (omdat deze grotendeels georganiseerd werd door BR) is dit wel echt een queer party Dennemen :x

Hoe was 't zaterdag nog? Je stond je ook half te verdedigen dat het wel/niet queer was, haha. Ik vind dat alleen maar mooi, joh. Ben wel eens in Berghain geweest maar zou het nu wel eens 'bewuster' / meer 'in the scene' mee willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 23:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
Niet helemaal. Het is begonnen als queer party maar is het niet echt meer.

Ben er nu 5 keer geweest en buiten de laatste editie (omdat deze grotendeels georganiseerd werd door BR) is dit wel echt een queer party Dennemen :x


Zou zweren dat dat zo was begonnen, nu nog wel zo is maar niet zo "strict" meer zeg maar.
Of haal ik het door elkaar met een ander Amsterdams concept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Status update na een jaar

Het dieptepunt was nog niet bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Status update na een jaar

Het dieptepunt was nog niet bereikt.


Hahaha wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zijn mening


Volgens mij bepalen wij dat wel even voor hem hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Zijn mening


Volgens mij bepalen wij dat wel even voor hem hier op het forum.


Pfoe ik zie dat jij meer posts heb dan ik, dus ik geef me gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
Status update na een jaar

Het dieptepunt was nog niet bereikt.


Rebelion's Second Overdose Album: Hold my beer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Railion schreef:
Status update na een jaar

Het dieptepunt was nog niet bereikt.


Rebelion's Second Overdose Album: Hold my beer!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Zijn mening


Volgens mij bepalen wij dat wel even voor hem hier op het forum.


Pfoe ik zie dat jij meer posts heb dan ik, dus ik geef me gewonnen.


Ja ik ben zeg maar best wel een prominent hier op het forum en ik vind het fijn dat dat eindelijk een beetje gezag oplevert na al die jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 11:27 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Zijn mening


En hij heeft nog gelijk ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

helaas wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant dit
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen