Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 11:02 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Captain Jack – Captain Jack (Boow Of Raw Bootleg) (Fraw Edit)
Captain Jack – Captain Jack (Boow Of Raw Bootleg) (Fraw Edit) (Live Edit)
Captain Jack – Captain Jack (Book Of Raw Bootleg/Fraw 2024 Edit)

Jaa zo kan ik t ook XD !! LoL xd

Vinylletje met deze 3 graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 12:14 

Hardtraxxer

Tjah, je moet toch wat verzinnen om aan artikelen te komen voor je nieuws website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 12:16 

Hardtraxx Veteran

Als het helpt om die tracks gereleased te krijgen, misschien moeten we dan ff dit topic naar Hardnews sturen:
algemeen/welke-track-zie-jij-graag-released-topic-t7626.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 12:17 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Inderdaad, wat n droeftoeter kicks maakt hij. Als ik aan een echt goede release van hem denk, neig ik toch al snel 1,5y terug, naar het gearbox anthem.

Oh vind Fraw juist wel één van de leukere namen van Gearbox.

Deze was hakke geblazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 13:24 

Hardtraxx Veteran

Doe mij 2Feest maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 14:52 

Hardtraxx Veteran

Hahaha fraw met z'n scheepshoorn kicks. Vind fraw nog wel goed tbh. Als we het toch over gearbox hebben, wat Anderex aan het doen is met z'n kicks (gearbox hot pursuit set).. schelle zooi. Terwijl hij zulke vette melodieen kan maken. En dan van die kicks waar de tranen in de ogen van schieten. Pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 15:15 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Terwijl hij zulke vette melodieen kan maken

Zo inderdaad, zijn Supercharged anthem melodie geeft keer op keer (positieve) rillingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 15:21 

Hardtraxx Veteran

wat dacht je van deze (heeft gelukkig wel normale kicks)

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 16:48 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Oh ik refereerde aan Fraw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 16:53 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
billieb15 schreef:
Inderdaad, wat n droeftoeter kicks maakt hij. Als ik aan een echt goede release van hem denk, neig ik toch al snel 1,5y terug, naar het gearbox anthem.

Oh vind Fraw juist wel één van de leukere namen van Gearbox.

Deze was hakke geblazen

Ja hopelijk zit er meer zoals dit bij die 60 platen van ons Frawkje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 18:05 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Zaagkick schreef:

Oh ik refereerde aan Fraw xd

"Als we het toch over gearbox hebben, wat Anderex aan het doen is met z'n kicks (gearbox hot pursuit set).. schelle zooi. Terwijl hij zulke vette melodieen kan maken"- dit ging toch obvious genoeg over Anderex of? :P maar idd, Fraw is wat minder melodieus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2026 20:47 

Hardtraxx Elite

Onlangs zag ik een Instagram Post van iemand waarin hij zei dat het best wel opvallend is dat er tegenwoordig niet echt meer een hardstyle hit is die het hele jaar door blijft hangen. Denk hierbij aan Year of Summer, Symbols, een willekeurige P1 plaat.

Hierop reageerde ik: dit komt omdat producers tegenwoordig 100 platen per jaar uitbrengen. Waar er vroegah nog weken/maanden gewerkt werd om een perfecte track te maken van begin tot eind is dat nu wel anders. Daarnaast lijkt alles te veel op elkaar. Je kunt van een plaat niet meer zeggen: ja, deze is van Wildstylez/Noisecontrollers/Headhunterz. Tevens helpt het feit dat platen tegenwoordig nog maar 2-3 minuten duren ook niet mee.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2026 10:51 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Waar er vroegah nog weken/maanden gewerkt werd om een perfecte track te maken van begin tot eind is dat nu wel anders.

Hoeft niet...Tonight is in een avondje gemaakt :worship:

Maar voor de rest wel met jou eens! Het snelle en het aantal releases per jaar gaat nergens over. Vele produceren om relevant te blijven (op socials) maar daar gaat de kwaliteit wel een beetje mee verloren. Denk dat de nieuwe generatie producers vaak dezelfde template gebruiken voor een x aantal tracks (dus veel op elkaar lijken). En 'vroeger' wellicht wat meer vanuit het 0 punt een track (of kick?) opbouwde zodat ook elke track weer anders was.

Ook het aantal sample packs & soundbanks (ook van artiesten zelf is dit tegenwoordig ook een verdienmodel) die tegenwoordig te verkrijgen zijn, waar je volledige kicks en sounds kunt downloaden werkt hier aan mee denk ik. Dat was 'vroeger' zeker niet het geval, kan mij nog een aantal fitties herinneren om bepaalde (geleende) soundbanks :aww:

Morgen weer naar VROEGER WAS ALLES BETER! Weer de pareltjes aanhoren waar wel wat meer tijd & gevoel in gestoken zat qua producties :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2026 20:09 

Hardtraxx Veteran

Da is
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 09:54 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Onlangs zag ik een Instagram Post van iemand waarin hij zei dat het best wel opvallend is dat er tegenwoordig niet echt meer een hardstyle hit is die het hele jaar door blijft hangen. Denk hierbij aan Year of Summer, Symbols, een willekeurige P1 plaat.

Hierop reageerde ik: dit komt omdat producers tegenwoordig 100 platen per jaar uitbrengen. Waar er vroegah nog weken/maanden gewerkt werd om een perfecte track te maken van begin tot eind is dat nu wel anders. Daarnaast lijkt alles te veel op elkaar. Je kunt van een plaat niet meer zeggen: ja, deze is van Wildstylez/Noisecontrollers/Headhunterz. Tevens helpt het feit dat platen tegenwoordig nog maar 2-3 minuten duren ook niet mee.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Wat je hierboven beschrijft is een gevolg van de korte aandachtsspanne door social media. Door social media zijn we een groot deel van alle entertainment (film/muziek/games) onbedoeld gaan behandelen als content ipv kunst. Gevolg is dat tracks korter worden, korte herkenbare ritmes en snelle afwisseling voor dopamineshots. Allemaal om onze aandacht online vast te houden omdat een seconde verveling kan resulteren in verder swipen.

De relevantie van een artiest is hierdoor ook veel korter omdat je online concurreert met alles wat een algoritme aan iemand voorschotelt. Hardstyle is nog redelijk onaangedaan maar in andere genres hebben influencers tegenwoordig meer succes dan de zolderkamer liefhebber die 4 jaar lang aan zijn producties heeft gewerkt. Puur omdat influencers dat algoritme beter voor zich kunnen laten werken dan iemand die goede kwaliteit wil/kan maken.

Eigenlijk is het bizar wat de grip van social media is op onze levens.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 10:37 

Hardtraxx Veteran

Da is
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen