Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Fuck yeah :woot: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat de synth triplet is maar de reverse niet (of beter, andersom).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:


Fuck yeah :woot: :worship: :worship: :worship: :worship:

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
[video]

Fuck yeah :woot: :worship: :worship: :worship: :worship:

Jaaaaaaaa, lekkeeerrrrrrrr! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Door het facebook bericht van Technoboy met "Early Hardstyle is the new Techno", ben ik daar eens naar gaan zoeken wat ie eigenlijk bedoelt. Zodoende kwam ik via Reddit uiteindelijk bij deze spotify playlist terecht: https://open.spotify.com/playlist/0Ek04puQay3ZSBBM4o3iSR
En deze youtube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLonTFE4KVfON2URfP3Yk7QXFRYvyEceUO

Alsof het weer 2001 is en er een heel scala aan 'nieuwe' muziek te ontdekken is met allerlei vage namen en wat later hardstyle gaat heten.
Geen idee in hoeverre dit nou ook echt in de techno scene wordt gedraaid, aangezien daar dus over wordt gesproken. Maar er zit genoeg leuk spul tussen wat naar mijn mening veel meer de naam hardstyle mag dragen dan al het piepkick geweld van tegenwoordig.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 22:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het valt wel onder techno, maar dan gewoon met early (hardstyle) invloeden. Het wordt best veel geluisterd, vooral T78 aka Activator (kijk maar naar de cijfers van hem op Spotify) maar echt door de grootste organisaties wordt er niet veel mee gedaan (behalve door Verknipt).

Wat je stuurt komt ook van zijn label, Autektone. Een paar oude hardstyle dj's zoals Typhoon & The Rebelz (MOTVS), Francesco Zeta (Ketno) en DJ Rob (RobJanssen) maken spul op dat label. Ook namen als A*S*Y*S*, Dana en Impulse Factory zitten in die hoek.

Ze staan niet heel snel in Nederland of op de algemene feesten maar T78 of A*S*Y*S* zou je nog wel eens ergens kunnen treffen.

Namen die ook wel hinten van oude hardstyle en hardtrance hebben in setjes (op normaal tempo) of qua platen zijn Joyhauser, Luigi Madonna, aKKi, Deborah De Luca, Ki/Ki, Space 92, Job Jobse, Kaspar, 999999999 of Jacidorex (liggende aan waar ze staan), UMEK, Zimmz en Cosmic Boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is voor T78 eigenlijk net jammer dat ze precies buiten de scope van bijvoorbeeld Awakenings of andere grote NL techno feesten blijven vallen, die pikken net andere niches, maar mogelijk dat je ze met een Fjaak samen op een podium kan zetten. Ik verwacht echter wel dat deze stroming vroeger of later mee rop gaat vallen, want is best toegankelijke en dansbare muziek.

Overigens wil Kobosil ook nog wel eens wat hardtrance tussendoor pakken, zie:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopppaa Kobo gooit ff een Uberdruck plaat

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Door het facebook bericht van Technoboy met "Early Hardstyle is the new Techno", ben ik daar eens naar gaan zoeken wat ie eigenlijk bedoelt. Zodoende kwam ik via Reddit uiteindelijk bij deze spotify playlist terecht: https://open.spotify.com/playlist/0Ek04puQay3ZSBBM4o3iSR
En deze youtube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLonTFE4KVfON2URfP3Yk7QXFRYvyEceUO

Alsof het weer 2001 is en er een heel scala aan 'nieuwe' muziek te ontdekken is met allerlei vage namen en wat later hardstyle gaat heten.
Geen idee in hoeverre dit nou ook echt in de techno scene wordt gedraaid, aangezien daar dus over wordt gesproken. Maar er zit genoeg leuk spul tussen wat naar mijn mening veel meer de naam hardstyle mag dragen dan al het piepkick geweld van tegenwoordig.



Dankje voort delen van de afspeellijst,
Zijn alle nummers daarvan nu dan nieuw of zitten er ook oude tussen?

heb der al een paar geluisterd maar klinkt lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Borcheld11 schreef:
Dankje voort delen van de afspeellijst,
Zijn alle nummers daarvan nu dan nieuw of zitten er ook oude tussen?

heb der al een paar geluisterd maar klinkt lekker :drool:

Zo te zien zit er niks ouds tussen, dus is het nieuwe muziek wat qua sound heel dichtbij early hardstyle/oude hardtrance rond de eeuwwisseling komt. Wel vet trouwens, goeie info dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Namen die ook wel hinten van oude hardstyle en hardtrance hebben in setjes (op normaal tempo) of qua platen zijn Joyhauser, Luigi Madonna, aKKi, Deborah De Luca, Ki/Ki, Space 92, Job Jobse, Kaspar, 999999999 of Jacidorex (liggende aan waar ze staan), UMEK, Zimmz en Cosmic Boys.


AnD draaide op Awakefest nog iets van Scope DJ. Sexbusters Remix vgm. En nog wat andere platen uit die tijd. Heel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik overstap naar Techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.


Jij bent echt een pestkop he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

AnD draaide op Awakefest nog iets van Scope DJ. Sexbusters Remix vgm. En nog wat andere platen uit die tijd. Heel leuk.


Broken Balance schreef:
(op normaal tempo)


Zei ik met een reden :P

Want je hebt zat techno dj's die oude hardtrance en hardstyle e.d. draaien, maar dan op 150 tot 160 bpm waardoor het voor geen meter klinkt. AnD hebben daar wel een handje van net als Shlømo, TRYM, Farrago en nog zat namen die je op Verknipt ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.


Het doet mij goed dat dit je zo bezig houd :P :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.


Nee je storen aan iemand op een door jou zelf verklaard dood forum is goed wou je zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
THArdstyler schreef:
Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.


Het doet mij goed dat dit je zo bezig houd :P :kiss2:

Was fa2 bruur.
Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
Denk dat ze daar wel zitten te wachten op warm-up mixjes voor feesten waar je niet naar toe gaat.


Nee je storen aan iemand op een door jou zelf verklaard dood forum is goed wou je zeggen :lol:

Oeh ja hoop dat ik vanavond kan slapen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niels doet wel alsof het forum dood is maar ondertussen schreeuwt hij moord en brand als Ghetto Bass track of the week wordt ipv Chapter V.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik denk dat ik overstap naar Techno


Isaac is je al voor gegaan, in de Hardstyle Sessions van deze maand zit een Natte Visstick & Dikke Baap track
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Ik denk dat ik overstap naar Techno


Isaac is je al voor gegaan, in de Hardstyle Sessions van deze maand zit een Natte Visstick & Dikke Baap track


@Indy dat noem je toch geen Techno ?!!!??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou zeggen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 14:29 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Door het facebook bericht van Technoboy met "Early Hardstyle is the new Techno", ben ik daar eens naar gaan zoeken wat ie eigenlijk bedoelt. Zodoende kwam ik via Reddit uiteindelijk bij deze spotify playlist terecht: https://open.spotify.com/playlist/0Ek04puQay3ZSBBM4o3iSR


Dit is echt een heerlijke lijst! Welke techno artiest draait dit?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2022 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Borcheld11 schreef:
zeke schreef:
Door het facebook bericht van Technoboy met "Early Hardstyle is the new Techno", ben ik daar eens naar gaan zoeken wat ie eigenlijk bedoelt. Zodoende kwam ik via Reddit uiteindelijk bij deze spotify playlist terecht: https://open.spotify.com/playlist/0Ek04puQay3ZSBBM4o3iSR
:drool:

Thanks voor die Spotify lijst! :clap:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen