Dezelfde reden als dat hoty of jij je mening komt delen. Hoty vindt iets kut, rick vindt zijn mening kut. Jij vindt rick zijn mening kut. Ik vind jouw mening kut. We zitten hier allemaal omdat we onze mening willen delen.wrote:wrote:Dus wanneer mensen te lang over platen doen is het niet goed maar wanneer ze er te kort over doen is het ook niet goed?Wow mannen, het is wederom van een hoog niveau. Chapeau! Zit niet vaak op dit forum, maar van BB ben ik inmiddels ook bijna niet anders gewend. Het is namelijk niet de eerste keer. Deze man neemt ook de moeite om hier te reageren met zijn mening en zijn visie op de scene en jullie knallen er meteen weer in. Vragen jullie jezelf nooit af waar die enorme behoefte vandaan komt om zo stellig en kort door de bocht op alles en iedereen te reageren?wrote:Als ik een verhaal wil horen ga ik wel naar de bioscoop. Lekker weer terug naar de tijd dat elke break bestond uit een speech van 3 minuten.
Het is ook geen wonder dat dit forum zo rustig is de laatste jaren. Een aantal leden uiten zich op dit forum op een dusdanige wijze dat een groot deel inmiddels wel afgehaakt is. Misschien kunnen we daar ook nog wel een topic over starten onder de naam 'het forum vandaag de dag'. Voor mij is het inmiddels ook wel klaar. Kom er maar in met jullie opmerkingen. Maar bespaar je de moeite, ik zal het niet lezen.
Of wil je je mening kunnen geven op een online forum zonder tegengas te krijgen? Dat gaat niet he.