Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:05 

rakkietakkie schreef:
Citaat:
Hahaha @djfrontliner - Halos Ft. John Harris op 538 voor Warchild door @wildstyleznl & @djheadhunterz Dus toch nog op de radio

Wat een lage streek van hun.. BAH!

AndyAsteroids schreef:
Gatverdamme. NOOIT meer headhunterz of wildstylez voor mij. Heb met verbazing zitten luisteren net. Wat een laffe, smerige, kinderachtige KUTstreek.

Het niveau van Scantraxx algmeeen is niet bepaald van hoge kant.
echt triest.
Elkaar al niet respecteren.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:10 

Hardtraxx Newbie

Een aankondiging door Villain: We are live on the radio!
Precies dan draaien ze Halo's en staan ze er stiekem smerig bij te glimlachen..
''it's a conspiracy lol''

Ik vind het in ieder geval een zeer trieste actie en zo zie je maar weer hoe onvolwassen/kinderachtig het er aan toe kan gaan in de Hardstyle scene deze laatste jaren. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:11 

Hardtraxxer

stopho schreef:
Een aankondiging door Villain: We are live on the radio!
Precies dan draaien ze Halo's en staan ze er stiekem smerig bij te glimlachen..
''it's a conspiracy lol''

Ik vind het in ieder geval een zeer trieste actie en zo zie je maar weer hoe onvolwassen/kinderachtig het er aan toe kan gaan in de Hardstyle scene deze laatste jaren. :thumbdown:

Zijn er naast mensen die 20 keer hetzelfde verhaal vertellen alsof ze iets nieuws brengen ook mensen met beeld en/of geluid materiaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

echt triest.

Geen van die 3 of 5(incl NC) zit bij Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:22 

Donateur

Stan schreef:
Zijn er naast mensen die 20 keer hetzelfde verhaal vertellen alsof ze iets nieuws brengen ook mensen met beeld en/of geluid materiaal?

Echt hè, spuit 1231239.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:30 

Bierkoning

Vind het wel humor eigenlijk :P Het is ook gewoon een populaire plaat van hem bij dagjesmensen. Kijk als het nou Magic ofzo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:37 

Hardtraxxer

Ik kan ze echt niet meer uitstaan. alleen heeft willempie zon lieve kop ... toobad
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:38 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Citaat:
Hahaha @djfrontliner - Halos Ft. John Harris op 538 voor Warchild door @wildstyleznl & @djheadhunterz Dus toch nog op de radio

:thumbsup:
Ik had precies hetzelfde gedaan. Ik vond Frontliners' opmerking ook maar bagger en het kan me niets boeien dat hardstyle op de radio komt. Toen de helft van de hardtraxxers hier nog geen hardstyle luisterden was er al een hardstyle plaat frequent op de radio. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:39 

Donateur

Welke dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:41 

Sorry hoor maar ik vind er helemaal niks leuks aan, dit komt niet over als 'het luchtig houden', meer als een directe aanval aan het adres van Frontliner.
Wat wel grappig was: Halos was by far het beste nummer dat ik gehoord heb :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:44 

Rolofss schreef:
Ik kan ze echt niet meer uitstaan. alleen heeft willempie zon lieve kop ... toobad

Dat was prima geweest. Het punt is dat Frontliner het specifiek over dit nummer had, daarom is het niet oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:45 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Sorry hoor maar ik vind er helemaal niks leuks aan, dit komt niet over als 'het luchtig houden', meer als een directe aanval aan het adres van Frontliner.
Wat wel grappig was: Halos was by far het beste nummer dat ik gehoord heb :whistle:

Is hij ook te dicht bij jouw mannenworst gekomen? Of heeft hij ook een nummertje van jou op de radio gedraaid wat je niet wou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:51 

Lenny schreef:
Citaat:

echt triest.

Geen van die 3 of 5(incl NC) zit bij Scantraxx?

Hoelang al niet meer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:51 

Hardtraxx Veteran

Haha beste streek. Episch.

Nu genieten van al die mannetjes die zich helemaal opwinden achter hun pc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:54 

Bierkoning

En trouwens, hoe kan Frontliner het nou erg vinden dat er nu weer duizenden mensen zijn die z'n muziek hebben ontdekt, waar hij zelf ook nog eens niks aan kan doen. Win-win situatie als je het mij vraagt maarja :P

Zal trouwens wel gezellig worden bij The Gathering (Zatox, HHZ & FL) op Defqon haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:57 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
En trouwens, hoe kan Frontliner het nou erg vinden dat er nu weer duizenden mensen zijn die z'n muziek hebben ontdekt, waar hij zelf ook nog eens niks aan kan doen. Win-win situatie als je het mij vraagt maarja :P

Zal trouwens wel gezellig worden bij The Gathering (Zatox, HHZ & FL) op Defqon haha.

Willem is de kwaaie hond, Gevalletje beschuldigen van kopen van twitter volgers.
& nog een gevalletje ego problemen met frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:08 

Steffnov schreef:
AndyAsteroids schreef:

Is hij ook te dicht bij jouw mannenworst gekomen? Of heeft hij ook een nummertje van jou op de radio gedraaid wat je niet wou?

He mafkees zullen we anders even op niveau blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:09 

Hardtraxx Veteran

ik vind het wel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:20 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd hoe onze Veenendaalse vrinden ontvangen gaan worden op aankomende feesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:21 

Aan het typen...

Stinkjanus schreef:
rakkietakkie schreef:
Citaat:

:thumbsup:
Ik had precies hetzelfde gedaan. Ik vond Frontliners' opmerking ook maar bagger en het kan me niets boeien dat hardstyle op de radio komt. Toen de helft van de hardtraxxers hier nog geen hardstyle luisterden was er al een hardstyle plaat frequent op de radio. xd

Een plaat? 2 uur lang elke week. Q-Dance radio op ID&T Radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:25 

Hardtraxx Veteran

Denk dat hij het over Mindspace heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:28 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ben benieuwd hoe onze Veenendaalse vrinden ontvangen gaan worden op aankomende feesten :lol:

Ik denk dat XXlerator voor Headhunterz een goede graadmeter is. Wildstylez zal het wel gaan merken bij BTB, waar de meeste liefhebbers toch heen gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:31 

Donateur

Achja wel grappig om te zien hoe dedicated het publiek in de scene is dat ze zich zo opwinden over dit soort zaken. Geen slimme zet iig van Headhunterz, vooral niet als je daags ervoor zo'n hypocriet betoog over respect houdt. Dit is gewoon respectloos ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:35 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Denk dat hij het over Mindspace heeft?

Ja inderdaad! Ik moet altijd zo lachen om die types die helemaal pissed zijn om YoS. Alsof de scene van hun is xD

@Lyst, daar had ik nog niet eens over na gedacht. Jammer dat het SlamFM geworden is! Vroeger kon je Sensation gewoon de hele nacht meeluisteren. Dat waren lange nachten toen voor een 11-jarige :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 01:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Achja wel grappig om te zien hoe dedicated het publiek in de scene is dat ze zich zo opwinden over dit soort zaken. Geen slimme zet iig van Headhunterz, vooral niet als je daags ervoor zo'n hypocriet betoog over respect houdt. Dit is gewoon respectloos ;)

Inderdaad, vanuit deze reactiegolf zie je ook gewoon dat de scene het hele top40 en softheid gebeuren meer dan uitkotst. Mooi om die liefhebber zo duidelijk naar voren zien te komen !

En als dan zo'n schaapje op die post bij Wildstylez reageert dat je pas een liefhebber bent wanneer je niet zeikt, krijgt ze weer 30 man over haar heen xd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen