Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 02:03 

Hardtraxx Veteran

Net kleine kinders die volwassen kerels die voor veel mensen een voorbeeld zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 08:40 

Donateur

AndyAsteroids schreef:
Gatverdamme. NOOIT meer headhunterz of wildstylez voor mij. Heb met verbazing zitten luisteren net. Wat een laffe, smerige, kinderachtige KUTstreek.

Zeg dat nu niet man, nu kan je een PB van Headhunterz verwachten dat hij een biertje met je wil drinken om het er eens over te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 09:27 

Donateur

patrickjeb schreef:
Nu is er Slam TV waar Lessons in Love en YoS dag in, dag uit, 10 keer per dag op komt. Ze hebben niet echt 'speciale' uurtjes, maar ze worden een goed aantal keer per dag herhaald.

Zag ik niet laatst ook een aankondiging op Veronica met daaronder YoS gemonteerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 09:44 

Hardtraxx Veteran

Jups en volgens mij lieten ze iets zien in de sneeuw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:03 

Donateur

patrickjeb schreef:

Oja! Dat is waar ook! Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:47 

Aan het typen...

Stinkjanus schreef:
Ik moet altijd zo lachen om die types die helemaal pissed zijn om YoS. Alsof de scene van hun is xD

Ik moet altijd zo lachen om de types die helemaal niets geven om de toekomst van deze muziek en claimen liefhebber te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:20 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Dat was vliegende hollanders van de schans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:21 

Artiest

Een echte liefhebber vind het toch juist mooi dat de muziek waar je van houdt op de radio te horen is? Ik snap het probleem niet echt. Tuurlijk, door het verschijnen op de radio zullen er ongetwijfeld meer dagjesmensen op de feesten af komen en zullen er zondermeer 'liefhebbers' bijkomen. Maar waar maakt iedereen zich toch zo druk om? Hardstyle is niet meer zo 'underground' als dat het geweest is. Deal with it. En betreft de 'Halos' kwestie, dit vind ik toch wel een kinderachtige streek van HHZ en WLDSTZ. Als iemand het persé aangeeft dit niet op de radio gedraait te hebben en het vervolgens wel doen vind ik kinderachtig. Ik geloof ook niet dat de hardstyle scene de jumpstyle rage van een aantal jaren zal gaan volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:22 

Hardtraxx Veteran

Doolittle schreef:
Hardstyle is niet meer zo 'underground' als dat het geweest is. Deal with it.

Goeie instelling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:23 

Hardtraxx Addict

Kennen jullie deze nog nog nog nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:39 

Hardtraxx Veteran

ze heeft wel echt een meesterlijke stem. beter dan niels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:53 

Aan het typen...

Doolittle schreef:
Een echte liefhebber vind het toch juist mooi dat de muziek waar je van houdt op de radio te horen is? Ik snap het probleem niet echt. Tuurlijk, door het verschijnen op de radio zullen er ongetwijfeld meer dagjesmensen op de feesten af komen en zullen er zondermeer 'liefhebbers' bijkomen.

Wat voor een liefhebber ben je, als je al die tijd dat hardstyle een meer dan groot genoeg podium had, je totaal niet hebt geïnteresseerd voor deze muziek? Ik ken geen jongere in mijn omgeving die 2 jaar geleden nog niet wist wat hardstyle was. En al zouden er liefhebbers bijkomen, in welke verhouding denk je dat dat gebeurt en wat denk je dat die verhouding voor effect zal hebben op de scene? Ik vind dat je het allemaal te simpel en te kortzichtig beredeneerd.

Citaat:
Maar waar maakt iedereen zich toch zo druk om? Hardstyle is niet meer zo 'underground' als dat het geweest is. Deal with it. Ik geloof ook niet dat de hardstyle scene de jumpstyle rage van een aantal jaren zal gaan volgen.

Deal with it en ik geloof niet punt. Het gaat overigens helemaal niet om het underground zijn, van mij mogen miljoenen mensen van dezelfde muziek genieten als ik. Maar ten eerste is het niet dezelfde muziek en laat dat nu komen door soortgelijke ontwikkelingen en ten tweede vraag ik me af in hoeverre een gemiddelde radioluisteraar echt geniet van deze muziek, aangezien ze er tot voor kort nog niets mee te maken wilden hebben en dat over een jaar of 2 waarschijnlijk weer het geval zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:24 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
ze heeft wel echt een meesterlijke stem. beter dan niels.

Zeker weten. Ben wel een beetje klaar met haar eigen versies van alles, maar zingen kan ze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:29 

AndyAsteroids schreef:
Gatverdamme. NOOIT meer headhunterz of wildstylez voor mij. Heb met verbazing zitten luisteren net. Wat een laffe, smerige, kinderachtige KUTstreek.

Hoe lichtgeraakt kunnen sommige mensen zijn zeg. Dit is toch gewoon humor. Niet alles zo serieus nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:37 

Hardtraxx Veteran

Hmmm ik zei nog zo... -.-
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:44 

Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
AndyAsteroids schreef:

Hoe lichtgeraakt kunnen sommige mensen zijn zeg. Dit is toch gewoon humor. Niet alles zo serieus nemen ;)

Dit is geen humor. Dit is kinderachtig gedrag om aan te tonen dat hun ergens boven staan. Apen gedrag dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:45 

Kraak... Piep...

Ergens wel eens met Feteke. En ook met de statement van Frontliner. Ik zie ook niet wat er aandachttrekkerij aan is. Want hij heeft toch gewoon gelijk dat mensen ontmoeten en feesten op de muziek waar het goed en lekker uit de speakers komt beter is dan dat het halve nummer met jingles op een slap systeem uit de autoradio komt.

Heeft Frontliner al een officiele statement vrijgegeven over dat ze het op de radio hebben gedraaid? En wat hij er van vond dat hun dat deden? Ik geloof het niet..

De meeste mensen geven al reactie voor hem en denken de hele situatie in en uit te kennen.

AndyAsteroids schreef:

Vent druk er een tampon in ofzo. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:50 

Ramirez schreef:
Fekete schreef:
AndyAsteroids schreef:

Dit is geen humor. Dit is kinderachtig gedrag om aan te tonen dat hun ergens boven staan. Apen gedrag dus.

Dat is een aanname. Al dan niet of het met die reden gedaan is, het blijft gewoon humor. Nogmaals, neem niet alles zo serieus en lach afentoe eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:15 

Donateur

Zo kan je alles wel wegwuiven natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:45 

Snap nog steeds niet wat er grappig aan zou moeten zijn maarja, iedereen z'n mening :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:11 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Vent druk er een tampon in ofzo. :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
FRONTLINER:
Citaat:
Many of you are wondering why my music isnt broadcasted on dutch radio stations.
This is where i produce for, these great events is where my music is made to be played, I only listen to the radio bored in traffic, that is not where my music belongs, my music is made for all you party loving beasts like I am! I always dreamt of the whole world to know who I am but the last months I realized, I don't want everyone in the world to know me, I want the right people to do! You guys, who all have shared a party with me or a dying to be at an age where you legally can, you are the right people for me!
Therefor I rejected the request to play Frontliner ft. John Harris - Halos on radio stations. Special thanks and much respect to John Harris who fully agrees with me on this even while this could have been great promotion for him! See you on the next party where I'll love to play my music, just for YOU!

hardstyle/brennan-heart-avondploeg-slamfm-t28575.html
Frontliner - Symbols
:whistle:

Waarom kwam er toen geen statement zoals dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft het toch over dat hij een aanbieding heeft gehad van Slam/Decibel/Q-Music/3fm/538 om halo's op de radio te krijgen? en dat heeft hij geweigerd. In een set is het anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

radio moet t gewoon lekker bij de beyonce's en de gaga's en de klote bandjes houden ipv muziekstromingen te verneuken puur omdat ze geld willen verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:41 

Donateur

Code Black - Brighter Day, zal wel de volgende radiohit worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen