Doolittle schreef:
Een echte liefhebber vind het toch juist mooi dat de muziek waar je van houdt op de radio te horen is? Ik snap het probleem niet echt. Tuurlijk, door het verschijnen op de radio zullen er ongetwijfeld meer dagjesmensen op de feesten af komen en zullen er zondermeer 'liefhebbers' bijkomen.
Wat voor een liefhebber ben je, als je al die tijd dat hardstyle een meer dan groot genoeg podium had, je totaal niet hebt geïnteresseerd voor deze muziek? Ik ken geen jongere in mijn omgeving die 2 jaar geleden nog niet wist wat hardstyle was. En al zouden er liefhebbers bijkomen, in welke verhouding denk je dat dat gebeurt en wat denk je dat die verhouding voor effect zal hebben op de scene? Ik vind dat je het allemaal te simpel en te kortzichtig beredeneerd.
Citaat:
Maar waar maakt iedereen zich toch zo druk om? Hardstyle is niet meer zo 'underground' als dat het geweest is. Deal with it. Ik geloof ook niet dat de hardstyle scene de jumpstyle rage van een aantal jaren zal gaan volgen.
Deal with it en ik geloof niet punt. Het gaat overigens helemaal niet om het underground zijn, van mij mogen miljoenen mensen van dezelfde muziek genieten als ik. Maar ten eerste is het niet dezelfde muziek en laat dat nu komen door soortgelijke ontwikkelingen en ten tweede vraag ik me af in hoeverre een gemiddelde radioluisteraar echt geniet van deze muziek, aangezien ze er tot voor kort nog niets mee te maken wilden hebben en dat over een jaar of 2 waarschijnlijk weer het geval zal zijn.