Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:52 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Mod edit

Ghehe, dit topic bestond al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:38 

Hardtraxxer

Op zich wel prima dat hardstyle op de radio gedraaid wordt, maar zoals hier ook al gezegd is: waarom per sé alleen de hitjes? Ik heb in principe weinig toe te voegen, alleen dat het niet zo moet gaan als met jump(in Nederland :P ). Geen hardstyle-piet met Sinterklaas, of weet ik wat voor onzin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

Alphix schreef:
waarom per sé alleen de hitjes?

De vraag stellen is hem beantwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:50 

Hardtraxx Veteran

Alphix schreef:
Op zich wel prima dat hardstyle op de radio gedraaid wordt, maar zoals hier ook al gezegd is: waarom per sé alleen de hitjes? Ik heb in principe weinig toe te voegen, alleen dat het niet zo moet gaan als met jump(in Nederland :P ). Geen hardstyle-piet met Sinterklaas, of weet ik wat voor onzin...

Van mijn mogen ze lekker de 'hitjes' draaien, ik vond YoS altijd al kut. Het zou natuurlijk zonde zijn als ze op de radio nummers als Soundwaves naar de klote gaan draaien, daar blijven ze met hun poten vanaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:16 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Never knew "sport 1" is only for Hardstyle lovers and for the feeling of getting together youtu.be/XqkOWse_qpo @djfrontliner ;)

Hahaha scherp dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Citaat:
Never knew "sport 1" is only for Hardstyle lovers and for the feeling of getting together youtu.be/XqkOWse_qpo @djfrontliner ;)

Ik geloof niet dat dit een officieel filmpje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Citaat:

Ik geloof niet dat dit een officieel filmpje is

Dit was een officieel filmpje dat op Sport1 is uitgezonden, door henzelf gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:44 

Bierkoning

Gaat die wannabe code black van atmozfears ook ff interessant lopen doen op fb. Die denkt ook dat ie het allemaal uitgevonden heeft.

En na een beetje kritiek verwijderd ie het allemaal weer xd Grote jongen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
En na een beetje kritiek verwijderd ie het allemaal weer

Dat is dan weer jammer. Had erg vermakelijk geweest. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Audiofreq had wel een hele sterke inbreng.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:49 

Hardtraxx Veteran

Hehe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Gaat die wannabe code black van atmozfears ook ff interessant lopen doen op fb. Die denkt ook dat ie het allemaal uitgevonden heeft.

Mijn reactie heeft ie ook verwijderd zie ik :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:10 

Bierkoning

Rawbin schreef:
Pommer schreef:

Mijn reactie heeft ie ook verwijderd zie ik :')

Dat hele bericht staat er niet meer toch? Ik zie niks meer althans. Kreeg nog wel een melding dat hij me getagd had in een bericht maar daar zie ik ook niks van.

Sneu figuur ook dat die dan gaat zeggen van waarom vertel je het niet in m'n gezicht. Alsof ik naar waar de fuck hij ook mag wonen ga reizen om dat tegen hem te zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 01:56 

Hardtraxx Veteran

Mij maakt het in principe geen reet uit of Hardstyle op de radio komt, maar dan wel omdat de productie kwalitatief gewoon goed is en nog onder de noemer hardstyle kan vallen, en daarnaast niet puur gericht is om op de radio te komen (zoals meezing-vocals, zachtere kicks etc).

Ik begrijp Barry zijn punt en heb respect voor dat standpunt, dat zeker! Maar ik zou hem niet minder respecteren als Halos op de radio zou komen. Dat is namelijk gewoon een ijzersterke mainstreamplaat. Eentje die het wél verdient om op de radio te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 03:12 

Hardtraxx Veteran

Even tussendoor... Noisecontrollers worden wel met de grond gelijk gemaakt op facebook door hun posts over frontliner xd

Citaat:
Jordy Van Den Berg Binnenkort nieuwe track: Noisecontrollers (ft. David Guetta) - Tactical Post
6 uur geleden · Vind ik leuk · 33

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 04:34 

De hele hardstyle scene is sinds YoS een tikkende tijdbom geworden. Óf men houdt op met deze commerciële onzin, of wij gaan het de komende 2/3 jaar heel moeilijk krijgen. Elke keer als ik hardstye op de radio hoor of op tv word ik pissig. Het zal best dat al die nieuwe lui die alleen hhz en wildstylez kennen ook wel eens een kans mogen krijgen om naar een groot feest of festival te gaan maar het maakt mij totaal niet blij allemaal. Zoals ik al in reacties hiervoor heb gelezen krijg je dan inderdaad van die lui die mensen gaan staan uitlachen als ze losgaan en maar bij 2 of 3 nummers op een heel festival zélf echt los gaan. Als ik ergens niet tegen kan is het dat wel. Wat ik juist zo fantastisch vond de eerste keer dat ik naar een feest ging was de sfeer, alles en iedereen ademde hardstyle. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Ik heb echt niks tegen nieuwe fans, maar niet het type 'liefhebbers' dat ik net beschreef. Dát kan de hardstyle scene kapotmaken omdat het de klassieke beleving compleet vernietigt, en dat is een onderdeel dat veel mensen gigantisch onderschatten volgens mij.

En dat de kwaliteit van de mainstream er op vooruit gaat door aandacht van radiostations en dergelijke vind ik pure onzin. Dit omdat hardstyle niet geschikt is voor het grote publiek in de vorm waarin het bedoeld is. Year of summer en lessons in love werken inderdaad vanwege het grote meezing-gehalte maar er hoeft maar één idioot te komen die leuk denkt te zijn en er een grap van maakt en je hebt de poppen aan het dansen. En met 'er een grap van maken' bedoel ik dit: het idee dat het grote publiek heeft van hardstyle uitbuiten en uitvergroten: boem-boem muziek maken. En zoals je kon zien tijdens de jumpstyle rage, dat kwam de kwaliteit echt niet ten goede.

Hardstyle is gewoon niet aan iedereen besteed en zo hoort het ook met dit soort genres. Lang verhaal maar ik moest even mijn hart luchten toen ik dit las en ik hoop dat sommigen van jullie je hier ook in kunnen vinden, weet ik tenminste dat ik in goed gezelschap ben :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 07:50 

Hardtraxx Elite

Haha, het is net of zat ik zojuist m'n eigen blogpost terug te lezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 08:57 

Donateur

Jullie hebben geluk dat TMF niet meer bestaat, anders was er vast allang een programma met hardstyle zoals het destijds met de hardcore verging. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 09:45 

Hardtraxx Veteran

Nu is er Slam TV waar Lessons in Love en YoS dag in, dag uit, 10 keer per dag op komt. Ze hebben niet echt 'speciale' uurtjes, maar ze worden een goed aantal keer per dag herhaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:29 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Mod edit

Beter doen ze dat in zo'n topic, als heel het "Wist je dat" topic vervuilen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:42 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Hahaha @djfrontliner - Halos Ft. John Harris op 538 voor Warchild door @wildstyleznl & @djheadhunterz Dus toch nog op de radio

Wat een lage streek van hun.. BAH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:46 

Gatverdamme. NOOIT meer headhunterz of wildstylez voor mij. Heb met verbazing zitten luisteren net. Wat een laffe, smerige, kinderachtige KUTstreek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Vind het juist een bazenactie :lol: man, houd het lekker een beetje luchtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:52 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Vind het juist een bazenactie :lol: man, houd het lekker een beetje luchtig

Dit dus, kan er wel om lachen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:57 

Hardtraxx Veteran

Wat sneu zeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende