Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Excuses, het was niet mijn bedoeling een ophefje te veroorzaken omtrent wanneer je hardstyle liefhebber bent of niet. Ik ben niet blij met de ontwikkeling, maar dat heeft meer te maken met de jump hype in 2006. Toen was jump helemaal in en dat kotste iedereen zo uit (dat gebeurt met korte hypes, de groep tegenstanders die zich beter voelen) dat jump in plaats van cool juist not cool is. Terwijl er met een goede jumpplaat helemaal niks mis is. Luistert lekker weg, mij zie je niet jumpen maar wel genieten.

Ik ben alleen bang dat dat met hardstyle ook gaat gebeuren waardoor de hele genre mogelijk kan verdwijnen uit het land waar het groot geworden is. Ik vind het overigens opvallend dat na 13 jaar uberhaupt de genre ontdekt lijkt te worden. Natuurlijk werden de feesten populairder, maar als het nederlandse volk massaal mag meegenieten van platen die je gewoon niet te vaak moet horen dan wordt het gewoon niks.

Ik bedoel op elke radio zender zal wel Wildstylez gedraaid worden, zoals ik al zei zelfs in een speelgoedzaak. Ik weet nog goed dat als een plaat al een hit is dat het op een feest vaak gedraaid wordt. Zo werd ik in 2008 dacht ik dat het was gek van Technoboy - Rage. De eerste keren vond ik het een prachtige plaat. Het had alles. Maar vanaf Q-Base kan ik er gewoon niet meer van genieten. Reden: Hij werd door 5 dj's gedraaid en toen moest de set van Technoboy nog beginnen. Als ik ergens niet tegen kan is het overkill in een muziek, diversiteit daar houd ik van. Maar een hit in nederland heeft als gevolg dat iedereen het gaat waarderen, gaat luisteren en het werkt net als een programma: hoe meer luisteraars, hoe populairder, hoe frequenter je het ziet. Ik bedoel ik kots de talentenjachten ook inmiddels uit, breng eens wat nieuws. Maar dat is het nederlandse volk en dat is hoe de media erop reageert. Met de radio gaat het dan ook niet anders, als deze plaat alleen maar populairder wordt, dan wordt die of vaker aangevraagd of de radio dj besluit hem maar vaker te draaien om luisteraars aan zich te binden.

En dan heb je tegen het einde van het jaar de generalisatie (luister jij hardstyle? dat is toch troep man) of iedereen wordt hardstyle fan tegen het einde van het jaar en heb je frans bauer publiek op de tribune van het gelredome zitten en komen ze alleen omdat ze er geweest zijn. Het was al zo maar het zal nog erger worden. Het betreft dan niet meer zozeer de buitenlanders maar meer schooljeugd dat even wilt laten zien dat ze naar Qlimax zijn geweest, of naar Hard Bass of naar Q-Base of naar Qapital. Als het maar met hardstyle te maken heeft.

Ik las laatst hier dat B-Front met 6 body guards naar de uitgang moest worden begeleid, nou dat wordt met deze trend de nieuwe norm. Wat ik ook zo leuk vond aan hardstyle en die feesten? Je kon gewoon naast de dj's staan, ze voelden zich niet boven ons maar deelden een passie. Dat is nog steeds zo, maar door nieuwe trends in de hardstyle wereld, onder andere top 40 zooi, worden ze behandeld als goden en zijn het echt idolen die een eigen ster in holywood zouden moeten verdienen. Terwijl ze gewoon net als wij een passie delen: hardstyle met als enige verschil dat zij de muziek maken en draaien.

Vooral dat laatste, AMEN :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 00:12 

Hardtraxx Veteran

Wat me de laatste tijd opvalt is wanneer nieuwkomers dit wereldje binnenkomen het bijna verplicht is om artiesten zoals Headhunterz en Wildstylez te haten.. De druk is de laatste tijd groot om 'harder' te luisteren waardoor de meeste mensen niet meer de stijl durven te luisteren wat ze juist zo mooi vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 00:18 

Aan het typen...

Boeiend. Als je dat aanhaalt moet je ook beginnen over die nog veel grotere groep die headhunterz en wildstylez vet vindt, omdat de meeste mensen dat vinden. Meelopers heb je toch niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 07:39 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ten eerste heeft het totaal geen zin om je ertegen te verzetten. De macht is in verkeerde handen en zij bepalen de koers die gevaren wordt.

Laten we dan ook gelijk maar niet meer stemmen op politieke partijen. Je krijgt toch niet alles wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 09:04 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Ik las laatst hier dat B-Front met 6 body guards naar de uitgang moest worden begeleid, nou dat wordt met deze trend de nieuwe norm. Wat ik ook zo leuk vond aan hardstyle en die feesten? Je kon gewoon naast de dj's staan, ze voelden zich niet boven ons maar deelden een passie. Dat is nog steeds zo, maar door nieuwe trends in de hardstyle wereld, onder andere top 40 zooi, worden ze behandeld als goden en zijn het echt idolen die een eigen ster in holywood zouden moeten verdienen. Terwijl ze gewoon net als wij een passie delen: hardstyle met als enige verschil dat zij de muziek maken en draaien.

Laatst dus ook meegemaakt, vorig jaar met Beat The Bridge goed geouwehoert met een DJ, noem de naam hier niet. Maar 2 weken geleden kwam ik hem dus weer tegen, hij herkende me, dat weet ik zeker, hij begroette me, maar geen praatje meer, jammer, kan aan de persoon zelf liggen maar ook aan wat hier boven word beschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 09:46 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Citaat:

Laatst dus ook meegemaakt, vorig jaar met Beat The Bridge goed geouwehoert met een DJ, noem de naam hier niet. Maar 2 weken geleden kwam ik hem dus weer tegen, hij herkende me, dat weet ik zeker, hij begroette me, maar geen praatje meer, jammer, kan aan de persoon zelf liggen maar ook aan wat hier boven word beschreven.

Dat... ligt denk ik aan je kapsel. Vraag maar aan Tim(othyB), die weet er alles van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 09:49 

Hardtraxx Veteran

DJ's hebben meer te doen dan praten met fans. Bijvoorbeeld andere boekingen, zelf ff naar vrienden toe of weet ik het. Dat hij/ zij jou herkent en begroet hoort toch genoeg te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 10:44 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
DJ's hebben meer te doen dan praten met fans. Bijvoorbeeld andere boekingen, zelf ff naar vrienden toe of weet ik het. Dat hij/ zij jou herkent en begroet hoort toch genoeg te zijn?

Klopt, maar niet als je vantevore hebt afgesproken om even te praten, maakt mij ook helemaal niks uit, maar wat ik hier las, vergleek ik even met mijn eigen situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:04 

Donateur

Oké nog een keer.

Tips om te praten met DJ's of andere belangrijke mensen op hardstyle feesten.

1. Zorg dat je niet helemaal nuchter bent, er zijn zat mensen nuchter en je moet echt zorgen dat je er tussenuit springt. Het liefst VDK maar goed lam zorgt ook altijd voor veel aanspraak.

2. Begin met "Hoi ik ben <gebruik hier je eigen naam>, ik ben <gebruik hier je eigen leeftijd> en ik herken jou van <gebruik hier datgene waar je de artiest van herkent>. Dat laatste kun je overigens ook gewoon vervangen door mijn vriend zei dat jij <naam artiest> bent.. Eerlijkheid duurt het langst.

3. Vraag NIET om een foto, DJ's zijn er om muziek te draaien dus vraag liever of ze een kick ofzoiets na kunnen doen. Je vraagt bij de slager toch ook niet om een halfje tijgerwit? Uitzondering op de regel is trouwens Adaro die er altijd uitziet alsof hij na z'n boeking nog ergens in een film moet spelen ofzo, tevens wil Thijs áltijd op de foto. Voor later denk ik.

4. Het is belangrijk dat jij jezelf onderscheid van de andere 35609 mensen die deze tips gebruiken. Het liefst geef je gelijk een presentatie weg, kan je bijvoorbeeld heel goed (of hard) dansen laat het zien!! Voor je het weet mag je een interview geven in een aftermovie. Je kunt ook altijd proberen te laten zien dat jij ook wel goed kunt draaien, beeld gewoon uit hoe je twee platen aan elkaar draait en misschien mag je een keer meedoen..

5. Hier wordt het echt belangrijk: veel DJ´s beantwoorden elk feest alleen maar vragen terwijl zij het leuk vinden om zelf ook wat te leren over hun publiek. Schroom niet om wat over jezelf te vertellen, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat. Iets met huisdieren doet het altijd goed, of wat voor drugs je hebt gebruikt bijvoorbeeld. DJ's zijn dol op drugs namelijk, je zult er vaak genoeg achter komen dat jullie dezelfde drugs hebben gebruikt. En zeg nou zelf, wat schept een betere band dan dezelfde drugs?

De volgende keer dat je nu dezelfde DJ tegenkomt kun je altijd terugvallen op dit praatje. Hé Headhunterz! jij weet zeker nog wel wie ik ben? Vorige keer zaten we samen aan de 2CB toen heb ik je ff laten zien hoe ik dans!! Je zal zien dat dit zeker resultaat gaat hebben. Bij mij althans wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:10 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Oké nog een keer.

Tips om te praten met DJ's of andere belangrijke mensen op hardstyle feesten.

1. Zorg dat je niet helemaal nuchter bent, er zijn zat mensen nuchter en je moet echt zorgen dat je er tussenuit springt. Het liefst VDK maar goed lam zorgt ook altijd voor veel aanspraak.

2. Begin met "Hoi ik ben <gebruik hier je eigen naam>, ik ben <gebruik hier je eigen leeftijd> en ik herken jou van <gebruik hier datgene waar je de artiest van herkent>. Dat laatste kun je overigens ook gewoon vervangen door mijn vriend zei dat jij <naam artiest> bent.. Eerlijkheid duurt het langst.

3. Vraag NIET om een foto, DJ's zijn er om muziek te draaien dus vraag liever of ze een kick ofzoiets na kunnen doen. Je vraagt bij de slager toch ook niet om een halfje tijgerwit? Uitzondering op de regel is trouwens Adaro die er altijd uitziet alsof hij na z'n boeking nog ergens in een film moet spelen ofzo, tevens wil Thijs áltijd op de foto. Voor later denk ik.

4. Het is belangrijk dat jij jezelf onderscheid van de andere 35609 mensen die deze tips gebruiken. Het liefst geef je gelijk een presentatie weg, kan je bijvoorbeeld heel goed (of hard) dansen laat het zien!! Voor je het weet mag je een interview geven in een aftermovie. Je kunt ook altijd proberen te laten zien dat jij ook wel goed kunt draaien, beeld gewoon uit hoe je twee platen aan elkaar draait en misschien mag je een keer meedoen..

5. Hier wordt het echt belangrijk: veel DJ´s beantwoorden elk feest alleen maar vragen terwijl zij het leuk vinden om zelf ook wat te leren over hun publiek. Schroom niet om wat over jezelf te vertellen, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat. Iets met huisdieren doet het altijd goed, of wat voor drugs je hebt gebruikt bijvoorbeeld. DJ's zijn dol op drugs namelijk, je zult er vaak genoeg achter komen dat jullie dezelfde drugs hebben gebruikt. En zeg nou zelf, wat schept een betere band dan dezelfde drugs?

De volgende keer dat je nu dezelfde DJ tegenkomt kun je altijd terugvallen op dit praatje. Hé Headhunterz! jij weet zeker nog wel wie ik ben? Vorige keer zaten we samen aan de 2CB toen heb ik je ff laten zien hoe ik dans!! Je zal zien dat dit zeker resultaat gaat hebben. Bij mij althans wel.

Hahahah episch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 12:48 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Je vraagt bij de slager toch ook niet om een halfje tijgerwit?

hahahahahahhahahaa geweldig. Zie je wel, hij is DE expert!
Ik ben wel voor een wekelijkse les van Tim:

#1 Hoe om te gaan met celebs?
#2 Hoe bereid je je voor op een groot festival?
#3 Slimme tipcs en trucs als diehard grappenmaker!
#4 enz enz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:34 

Hardtraxx Veteran

Tim als algemene partyganger-voorlichter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:59 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
SlamFM TOMORROW!!!

En daar gaat Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Citaat:
SlamFM TOMORROW!!!

En daar gaat Code Black

Als hij zijn dosis Raw tracks maar blijft produceren vind ik het prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Basshunterzz schreef:
Citaat:
SlamFM TOMORROW!!!

En daar gaat Code Black

...Zoals? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:43 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Basshunterzz schreef:
Citaat:
SlamFM TOMORROW!!!

En daar gaat Code Black

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:08 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Basshunterzz schreef:
Citaat:
SlamFM TOMORROW!!!

En daar gaat Code Black

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 07:48 

Donateur

Steffnov schreef:
Destination schreef:

...Zoals? :huh:

Waar hij nu mee bezig is, en niemand nog ooit heeft gehoord? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:06 

Hardtraxx Addict

F.e.a.r. misschien? En wat Bioweapon spul wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:58 

Hardtraxx Veteran

Laat me raden vanavond... Brighter Day, Save our Dreams, Get Loose etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Wss eindigt hij met de klappers: YOS, LIL en Brighter day
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:40 

Hardtraxxer

Dat wel hard man! kom we gaan naar defcon camping! is harstikke vet! wildstylez sluit af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:10 

Discussie heeft zijn beste tijd gehad zie ik.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen