Destination wrote:Zo krijgen de mensen een verkeerde indruk van de scene, want in principe hoort Hardstyle eigenlijk een "boem boem herrie" indruk te geven. Alhoewel het sinds dat de melodieën erbij kwamen niet meer zo is..
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
2008. Hier zit een melodie en het geeft me ook een bepaalde indruk. Ok, er zit een break in, maar die gaat tenminste niet gepaard met wat random vocals. Er zit een bepaald gevoel in. Dat mis ik tegenwoordig! Je kan een plaat maken met een melodie. Prima, maar wanneer er zang in komt haak ik af. Een plaat hoort voor mij een drive te hebben en goede kicks. Dat laatste is naar mijn gevoel essentieel in dit genre. Hedendaags hoor ik "kicks" die zo hoog pitchen dat ik denk, waar zijn jullie mee bezig?
Wat de stelling betreft: ik zou ik het niet erg vinden om Hardstyle op de radio te horen, maar niet alleen de toegankelijke platen. Zo creeër je een verkeerd beeld in de scene. Het is inderdaad om te ergeren als er mensen bij zijn die niet verder komen dan HHZ en WSZ.. Maar aan de andere kant, ze moeten ergens beginnen toch?