Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:37 

Hardtraxxer

Nee rot op met die meuk! Ik steun Barry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:09 

Donateur

hoebedoelje schreef:
Code Black - Brighter Day, zal wel de volgende radiohit worden.

Was net op de radio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:33 

Hardtraxxer

Alles leuk en aardig die hele rel om hhz en ws die Halo's draaien op 538, maar heef Frontliner zelf daar al zijn mening over gegeven? Want het nummer is al vaker in setjes op 'de radio' gedraaid, maar daar hoor je niemand over. Vooruit, de timing is ietwat ongelukkig om dit 1 dag na Frontliner z'n statement te doen, maar ze draaien gewoon een mainstream setje wat het beoogde publiek waarschijnlijk nog net trekt en daar past het nummer prima in.

Ik zal ongetwijfeld niet alles meegekregen hebben, maar zover ik weet heeft Frontliner het setje op 'de radio' (nog) niet veroordeeld. Wat ik hieruit begrijp is dat hij niet wil dat Halo's net zo commercieel door de strot geduwd wordt als YoS, maar dat een zeldzaam optreden in een setje verder weinig kwaad kan.

Om vervolgens als 'scene' zijnde maar alles en iedereen te gaan lopen veroordelen en kapot te schelden komt lekker volwassen over...

Disclaimer: Ik speel nu een beetje advocaat van de duivel, heb zelf helemaal niks met hhz&ws en consorten, heb al jaren niet meer op de mainstage van welk feest dan ook gestaan. Ik probeer enkel wat nuance aan te brengen in de discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:39 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat frontliner het erg vindt wanneer het in een setje gedraaid wordt. Maar vooral wanneer het nummer na een rihanna oid wordt gedraaid.

GOK ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:42 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Denk niet dat frontliner het erg vindt wanneer het in een setje gedraaid wordt. Maar vooral wanneer het nummer na een rihanna oid wordt gedraaid.

GOK ik

Dan moet ie zelf ook maar geen bootleg oid van Rihanna maken. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:19 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
hoebedoelje schreef:
Code Black - Brighter Day, zal wel de volgende radiohit worden.

Was net op de radio...

Vanaf vorige week al (zie zever topic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

NC dus lekker de radiotoer op met Showtek en Nicky romero....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:20 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
NC dus lekker de radiotoer op met Showtek en Nicky romero....

Ja ze proberen op de radio te komen, maar is hun niet gelukt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het geen drama vinden als Get Loose op de radio komt, alleen wel jammer dat de naam van Noisecontrollers er aan verbonden staat.

Maarja, voor mij is het een kwestie van tijd voordat NC de scene gaat verlaten en definitief Showtek achterna gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 00:55 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Ik zou het geen drama vinden als Get Loose op de radio komt, alleen wel jammer dat de naam van Noisecontrollers er aan verbonden staat.

Maarja, voor mij is het een kwestie van tijd voordat NC de scene gaat verlaten en definitief Showtek achterna gaat.

Zou ik toch jammer vinden.
Want in tegenstelling tot wat Headhunterz beweerd in de nieuwe HWS, is de sound die ze hebben in hun house tracks absoluut niet vernieuwend of innovatief, ze gebruiken dezelfde trucjes die een Skrillex, een Diplo of een Hardwell 4 jaar geleden al deed. Terwijl een aantal van de recente Hardstyle platen juist wel vol inspiratie zitten naar mijn mening.

Ze moeten natuurlijk produceren wat ze zelf willen, maar indd, waarom niet gewoon onder een andere naam house produceren? Kijk naar Pendulum/Knife Party, Spor/Feed Me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 08:17 

Donateur

iMark schreef:

Goede move, ik ben namelijk wel te spreken over Showtek's nieuwe genre.

Maar die Apollo Remix van Nosiecontrollers vind ik echt waardeloos.

Wat mij betreft verlaten ze de hardstyle, en gaan ze ook die kant op! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:55 

Hardtraxxer

Code black hoorde ik Vandaag in de top 5 most wanted op slam, betekend dus dat ernaar gevraagd word.
vind dat dan wel weer een lekker plaatje, maar ben toch van mening dat slamfm een heleboel wannabe's naar luisteren,

Overigens gaat NC met De keutelbeuker van headhunterz de studio in.... vraag me af wat daar uitkomt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

EDIT: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:40 

Aan het typen...

Die reacties zijn altijd wel zo simpel. Hetzelfde als ik zeg, ik moet lachen om je kennis. Heel jammer... Gewoon puur een Ad Hominem, een beetje interessant doen, anderen "uitlachen", maar zelf niets inhoudelijks brengen. Zeg dan gewoon niets. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:50 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:

Ik haat zeker niet op die commerciele artiesten enzo, maar de HS dat op de radio komt is gewoon heel anders. De HS dat op de radio komt zitten vooral van die meeschreeuw vocals in met een hele lange break. Vaak ook een simpel, saai melodietje en een niet al te harde kick. Als echte HS liefhebber vind je dat helemaal niks lijkt me. De HS wat ik en vele anderen hier op HT vet vinden zijn vooral de tracks waar gevoel in zit en die kwalitatief ook nog eens goed zijn, niet van die meegeblér en zo'n simpel melodietje. Dat is jammer. Het is ook zo dat er ook artiesten zijn die ook graag op de radio komen, dat ze ook zo'n tracks gaan maken, en dat ze stoppen met kwaliteitsplaten te maken. Ikzelf vind vooral de rauwere, hardere HS vet (Theracords e.d.) Maar vooral de Mainstream gaat erg achteruit doordat HS commercieel wordt. Bovendien kan ik er ook niet tegen dat er overal (ook op school, blegh) van die mensen rondlopen die Year Of Summer/Lose My Mind op hebben staan en helemaal meezingen en denken dat het een supervette, harde, goeie HS track is, maar dat is het niet imo. Ze kennen de Raw HS ook totaal niet, en als ze het kennen, beschouwen ze tracks als Bolivia als Raw, maar dat is het echt niet imo.Ze leren het genre gewoon verkeerd kennen. Kijk, ik vind het niet erg dat HS commercieel word, ik vind het juist leuk voor het genre, maar het is gewoon zo jammer dat de kwaliteit achteruit gaat en dat de mainstream erg achteruit gaat. Toen ik hier registreerde 3 maanden geleden kende ik HS nog niet goed en luisterde ik 95% mainstream (ik vond toen YoS/Lose My Mind ook al niks btw), maar nu ik de HS beter ken en ook de wat oudere tracks ken, ligt mijn voorkeur gewoon echt naar de raw nu.r zijn natuurlijk nog steeds mainstream platen die ik heerlijk vind. Denk maar aan de platen van J&W, Scope DJ en Slim Shore, I Want Your Love e.d. Maar het zijn er gewoon steeds minder omdat er artiesten zijn die de commerciele kant op gaan en andere soort HS produceren, wat absoluut NIET mijn smaak is.

Zo mijn mening onderbouwd. Is niet echt mijn sterkste punt en dat is te merken volgens mij :P

Dus echte hs liefhebbers luisteren alleen raw? Het hele stuk van je slaat echt nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Die reacties zijn altijd wel zo simpel. Hetzelfde als ik zeg, ik moet lachen om je kennis. Heel jammer... Gewoon puur een Ad Hominem, een beetje interessant doen, anderen "uitlachen", maar zelf niets inhoudelijks brengen. Zeg dan gewoon niets. >.<

Citaat:
Dus echte hs liefhebbers luisteren alleen raw? Het hele stuk van je slaat echt nergens op.

Nu ik mijn stukje fatsoenlijk teruglees ben ik het eigenlijk wel met jullie eens. Mislukte poging om mijn mening te uiten. Zal het maar weer verwijderen want dit is niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:27 

Hardtraxx Veteran

Gewoon niet zo stoer doen. Lijkt altijd wel alsof de Theracords/ Spoontech/ Rawstyle fans zichzelf meer fan voelen dan de mainstream-fans :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 23:23 

Ik denk dat die fans vaak meer van hardstyle weten dan de mainstream fan. Dat maakt hun verhaal wat meer onderbouwd maar over smaak valt toch echt niet te twisten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik denk dat die fans vaak meer van hardstyle weten dan de mainstream fan. Dat maakt hun verhaal wat meer onderbouwd maar over smaak valt toch echt niet te twisten..

Ik heb het over werkelijke fans, niet over mensen die 1 dagje bij Defqon komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 07:29 

Donateur

Daveytl schreef:
Nazale schreef:

Ik heb het over werkelijke fans, niet over mensen die 1 dagje bij Defqon komen kijken.

Theracords en Spoontech zijn nooit eerder echt vertegenwoordigd bij Defqon.1. :P

Dat zeg eigenlijk ook wel genoeg; niet hip genoeg voor een bedrijf als Defqon.1. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 07:30 

Donateur

Is Wildstylez eigenlijk al geboekt voor het 538 Koninginnedagfeest? :P

Tussen de andere radio-klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:10 

Hardtraxx Veteran

gister eventjes met frontliner gepraat en gevraagd wat hij nou zelf vond van het draaien van zijn plaat op de radio.. met als antwoord: 'ik weet niet wat ik ervan moet vinden en wat ik erop kan zeggen.' Wat dus eigenlijk al genoeg zegt. Hij vervolgde met: 'ik ga me niet druk maken om wat zij allemaal doen. Blijf lekker mijn eigen ding doen.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:33 

Hardtraxxer

teupie schreef:
gister eventjes met frontliner gepraat en gevraagd wat hij nou zelf vond van het draaien van zijn plaat op de radio.. met als antwoord: 'ik weet niet wat ik ervan moet vinden en wat ik erop kan zeggen.' Wat dus eigenlijk al genoeg zegt. Hij vervolgde met: 'ik ga me niet druk maken om wat zij allemaal doen. Blijf lekker mijn eigen ding doen.'

heel verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 18:42 

Hardtraxx Addict

Hij hoeft toch geen olie meer op 't vuur te gooien. Hij zal er ongetwijfeld zijn mening over hebben, maar die nou onder z'n fans te gaan ventileren, daar wint hij niks mee. Lekker laten gaan.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen