Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 21:39 

hoebedoelje schreef:
Is Wildstylez eigenlijk al geboekt voor het 538 Koninginnedagfeest? :P

Tussen de andere radio-klappers.

Zie je Willem en Maxima al stampen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 07:33 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:
hoebedoelje schreef:
Is Wildstylez eigenlijk al geboekt voor het 538 Koninginnedagfeest? :P

Tussen de andere radio-klappers.

Dat zou ik Maxima graag zien doen hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

Dan krijgen we een Armin van Buuren moment zoals in 200.?

Misschien dat Wildstylez en Headhunterz het koningslied wel mogen remixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:39 

Hardtraxxer

Ik volg nooit de top 40 maar ik stond daarnet bij Bart Smit en opeens dacht he, hoor ik dat nu goed, hardstyle bij de kinderwinkel. Het nummer was bijna afgelopen en kon het niet helemaal thuisbrengen, maar daarna hadden ze het over alicia keys en top 40. Ik zoek het op op google en wat blijkt wildstylez staat in de top 40. Waar gaat het heen in dit land?

Maar sinds wanneer is dat aan de gang? Ik luister nooit radio en zeker geen top 40 dus had wel zoiets van, what tha fuck?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:08 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Ik volg nooit de top 40 maar ik stond daarnet bij Bart Smit en opeens dacht he, hoor ik dat nu goed, hardstyle bij de kinderwinkel. Het nummer was bijna afgelopen en kon het niet helemaal thuisbrengen, maar daarna hadden ze het over alicia keys en top 40. Ik zoek het op op google en wat blijkt wildstylez staat in de top 40. Waar gaat het heen in dit land?

Maar sinds wanneer is dat aan de gang? Ik luister nooit radio en zeker geen top 40 dus had wel zoiets van, what tha fuck?

prima op de hoogte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

Is al enkele maanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:24 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Pythonmaniac schreef:

prima op de hoogte

Ja sorry nogmaals, ik luister echt nooit al die boutzenders, het enige dat ik luister is muziek vanaf de pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Alsnog vreemd als hardstyle liefhebber dat je het niet mee hebt gekregen :P Is bij mij in ieder geval ook over facebook gegaan etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:53 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Alsnog vreemd als hardstyle liefhebber dat je het niet mee hebt gekregen :P Is bij mij in ieder geval ook over facebook gegaan etc

Nee ja zovaak hou ik facebook ook niet bij, kan zeer makkelijk erdoorheen schieten door al die deel & win acties waar iedereen aan meedoet. Nee ik heb blijkbaar in een grot geleefd dat ik het echt niet meegekregen heb. Ik vind dat toch wel jammer, top 40 haat ik en hardstyle niet dat matcht niet echt. Wildstylez, ga daar weg aub! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:16 

teupie schreef:

Uhm, als hardstyle liefhebber zou je dat toch juist niet moeten weten of heb ik dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:19 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk wel dat nieuws verspreid zo snel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:49 

Donateur

teupie schreef:
gister eventjes met frontliner gepraat en gevraagd wat hij nou zelf vond van het draaien van zijn plaat op de radio.. met als antwoord: 'ik weet niet wat ik ervan moet vinden en wat ik erop kan zeggen.' Wat dus eigenlijk al genoeg zegt. Hij vervolgde met: 'ik ga me niet druk maken om wat zij allemaal doen. Blijf lekker mijn eigen ding doen.'

Wat eigenlijk genoeg zegt? Ik vind het echt een klapjosti-statement. Zo van; Wat is je lievelingskleur?

- Ik weet niet wat mijn lievelingskleur is, en wat ik over mijn lievelingskleur kan zeggen. Ik ga me niet druk maken over mijn lievelingskleur en ik blijf lekker dezelfde lievelingskleur houden.

Gast..

Hij pretendeert vanaf de zomer echt een pioneer van de hedendaagse hardstyle te zijn. Toegegeven, hij heeft een aantal leuke platen uitgebracht, veel gedeeld (tutorials). Maar FL zijn track niet op de radio omdat hij hardstyle speciaal en 'underground' wil houden, net alsof hij nog enig idee heeft over hoe het er op dit moment aan feesten aan toegaat, gaat er bij mij niet in. Tegelijkertijd is meneer blijkbaar te arrogant om nog een enkele plaat van iemand anders te draaien. Tenminste dat is vanaf nu maar de aanname die ik gebruik aangezien FL zich blijkbaar te verheven voelt om een normaal en degelijk antwoord in elkaar te schroeven op elke vraag die men hem stelt.

Doe mij op dat gebied dan maar een Headhunterz of een Showtek, blijkbaar gewoon nog mensen die aan kunnen geven waarom ze ergens voor kiezen zonder er een of ander vaag bralverhaal van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:52 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:
Uhm, als hardstyle liefhebber zou je dat toch juist niet moeten weten of heb ik dat?

Wat een waanidee weer.

Ook nog nooit Feyenoorders over het verlies van Ajax op facebook gezien? Of tokkies met Marokanennieuws ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

Als ik er niet bij was had ik misschien ook zo gereageerd, maar de manier waarop hij het bracht was voor mij voldoende om er een redelijke conclusie uit te trekken.

En is toch logisch dat hij er niet verder op in gaat? Heeft toch vrij weinig zin om te zeggen dat hij het een kutstreek vindt en dergelijke!? Blijkbaar heeft hij ook geen zin in verder heibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:08 

Donateur

Nee het gaat me ook niet zo zeer om dat onderwerp. Zijn genoeg andere vragen aan FL gesteld waar hij geen of een vaag antwoord op geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:08 

TiMOTHYb schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Wat een waanidee weer.

Ook nog nooit Feyenoorders over het verlies van Ajax op facebook gezien? Of tokkies met Marokanennieuws ofzo?

Het is toch mogelijk, tenminste dat zegt Pythonmaniac.

Toch vind ik dat er teveel aandacht aan wordt besteed hier op het forum en dat de remedie toch dichter ligt bij mijn gedachte (ook al is die onrealistisch) dan dat alles op de voet gevolgd wordt. Als je hier op hardtraxx kijkt dan kom je niet om de ontwikkeling heen dat hardstyle een popgenre is/wordt. Ook lijkt hier het verval van het genre meer aandacht te krijgen dan de kwalitatief goede kern die nog over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:09 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:

Ja.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:11 

Donateur

Nerazzurro93 schreef:
Het is toch mogelijk, tenminste dat zegt Pythonmaniac.

Toch vind ik dat er teveel aandacht aan wordt besteed hier op het forum en dat de remedie toch dichter ligt bij mijn gedachte (ook al is die onrealistisch) dan dat alles op de voet gevolgd wordt. Als je hier op hardtraxx kijkt dan kom je niet om de ontwikkeling heen dat hardstyle een popgenre is/wordt. Ook lijkt hier het verval van het genre meer aandacht te krijgen dan de kwalitatief goede kern die nog over is.

Ik heb het niet alleen over HT maar het gehele internet heeft een week of 2 volgestaan met mensen die verontwaardigd waren dat er een hardstyle plaat op de radio verscheen. Als je dat gemist hebt maakt je dat toch niet meer een 'hardstyle fan'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:18 

TiMOTHYb schreef:
Ik heb het niet alleen over HT maar het gehele internet heeft een week of 2 volgestaan met mensen die verontwaardigd waren dat er een hardstyle plaat op de radio verscheen. Als je dat gemist hebt maakt je dat toch niet meer een 'hardstyle fan'?

Nee dat zeg ik ook niet xd. Ik zei dat de hardstyle liefhebbers zich ervan moeten afsluiten en doorgaan met muziek die ze wel goed vinden. Dat probeerde ik hierboven ook al uit te leggen, vooral omdat hier (hopelijk) veel liefhebbers zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:21 

Donateur

Oh je bedoelt dat je je er niet druk om zou moeten maken als liefhebber? Ah ja nouja waarom niet? Beetje onenigheid is toch wel zinnig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:33 

TiMOTHYb schreef:
Oh je bedoelt dat je je er niet druk om zou moeten maken als liefhebber? Ah ja nouja waarom niet? Beetje onenigheid is toch wel zinnig?

Ik kan wel wat redenen verzinnen waarom je je niet druk zou moeten maken. Ten eerste heeft het totaal geen zin om je ertegen te verzetten. De macht is in verkeerde handen en zij bepalen de koers die gevaren wordt. Ten tweede gaan de ontwikkelingen die nu gaande zijn buiten het boekje van hardstyle (dit is mijn mening). Het is een andere soort muziek/doelgroep/enz. Ten derde denk ik dat er nog wel een basis is voor een sterke scene met muziek die wel bevalt onder de 'liefhebbers'. Ik wil daarbij trouwens niemand in een hoek duwen of iets dergelijks. Je moet natuurlijk luisteren wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:38 

Donateur

Ik maak me niet zo druk hoor verder maar ik begrijp niet zo waarom anderen dat niet zouden moeten doen. Kan in mijn ogen alleen maar voor verbetering en bijvoorbeeld nieuwe idee├źn zorgen. Voor de rest ben ik het ook wel met je eens ja, de koers die gevaren wordt heeft sowieso vrij weinig invloed op het stukje hardstyle dat ik leuk vind.

Wat trouwens wel schrijnend is en door veel mensen onderschat; hardstyle op de radio trekt paupers aan en je trekt een verkeerde conclusie als je denkt dat die zich alleen op een defqon zullen vertonen. Op PF bijvoorbeeld kun je zoeken op hardstyle feesten omgeving rotterdam en kom je op Loudness uit. De laatste editie was werkelijk vergeven van de mongolen die er niets te zoeken hadden, en 5 minuten na binnenkomst al op tilt sprongen. Dit is in mijn ogen nog het vervelendste gevolg eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik maak me niet zo druk hoor verder maar ik begrijp niet zo waarom anderen dat niet zouden moeten doen

Klopt, maar deze zin klopt niet echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:48 

Zolang niemand gewelddadig wordt en mij en anderen onze gang laat gaan, dan vind ik het goed. Al is een sfeer waarbij iedereen met elkaar 'verbonden' is, natuurlijk veel leuker. De enige oplossing is denk ik de DJ's. Die bepalen wat ze draaien en na een tijdje weet iedereen wel waar die zijn moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:43 

Hardtraxxer

Excuses, het was niet mijn bedoeling een ophefje te veroorzaken omtrent wanneer je hardstyle liefhebber bent of niet. Ik ben niet blij met de ontwikkeling, maar dat heeft meer te maken met de jump hype in 2006. Toen was jump helemaal in en dat kotste iedereen zo uit (dat gebeurt met korte hypes, de groep tegenstanders die zich beter voelen) dat jump in plaats van cool juist not cool is. Terwijl er met een goede jumpplaat helemaal niks mis is. Luistert lekker weg, mij zie je niet jumpen maar wel genieten.

Ik ben alleen bang dat dat met hardstyle ook gaat gebeuren waardoor de hele genre mogelijk kan verdwijnen uit het land waar het groot geworden is. Ik vind het overigens opvallend dat na 13 jaar uberhaupt de genre ontdekt lijkt te worden. Natuurlijk werden de feesten populairder, maar als het nederlandse volk massaal mag meegenieten van platen die je gewoon niet te vaak moet horen dan wordt het gewoon niks.

Ik bedoel op elke radio zender zal wel Wildstylez gedraaid worden, zoals ik al zei zelfs in een speelgoedzaak. Ik weet nog goed dat als een plaat al een hit is dat het op een feest vaak gedraaid wordt. Zo werd ik in 2008 dacht ik dat het was gek van Technoboy - Rage. De eerste keren vond ik het een prachtige plaat. Het had alles. Maar vanaf Q-Base kan ik er gewoon niet meer van genieten. Reden: Hij werd door 5 dj's gedraaid en toen moest de set van Technoboy nog beginnen. Als ik ergens niet tegen kan is het overkill in een muziek, diversiteit daar houd ik van. Maar een hit in nederland heeft als gevolg dat iedereen het gaat waarderen, gaat luisteren en het werkt net als een programma: hoe meer luisteraars, hoe populairder, hoe frequenter je het ziet. Ik bedoel ik kots de talentenjachten ook inmiddels uit, breng eens wat nieuws. Maar dat is het nederlandse volk en dat is hoe de media erop reageert. Met de radio gaat het dan ook niet anders, als deze plaat alleen maar populairder wordt, dan wordt die of vaker aangevraagd of de radio dj besluit hem maar vaker te draaien om luisteraars aan zich te binden.

En dan heb je tegen het einde van het jaar de generalisatie (luister jij hardstyle? dat is toch troep man) of iedereen wordt hardstyle fan tegen het einde van het jaar en heb je frans bauer publiek op de tribune van het gelredome zitten en komen ze alleen omdat ze er geweest zijn. Het was al zo maar het zal nog erger worden. Het betreft dan niet meer zozeer de buitenlanders maar meer schooljeugd dat even wilt laten zien dat ze naar Qlimax zijn geweest, of naar Hard Bass of naar Q-Base of naar Qapital. Als het maar met hardstyle te maken heeft.

Ik las laatst hier dat B-Front met 6 body guards naar de uitgang moest worden begeleid, nou dat wordt met deze trend de nieuwe norm. Wat ik ook zo leuk vond aan hardstyle en die feesten? Je kon gewoon naast de dj's staan, ze voelden zich niet boven ons maar deelden een passie. Dat is nog steeds zo, maar door nieuwe trends in de hardstyle wereld, onder andere top 40 zooi, worden ze behandeld als goden en zijn het echt idolen die een eigen ster in holywood zouden moeten verdienen. Terwijl ze gewoon net als wij een passie delen: hardstyle met als enige verschil dat zij de muziek maken en draaien.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen