teupie schreef:
gister eventjes met frontliner gepraat en gevraagd wat hij nou zelf vond van het draaien van zijn plaat op de radio.. met als antwoord: 'ik weet niet wat ik ervan moet vinden en wat ik erop kan zeggen.' Wat dus eigenlijk al genoeg zegt. Hij vervolgde met: 'ik ga me niet druk maken om wat zij allemaal doen. Blijf lekker mijn eigen ding doen.'
Wat eigenlijk genoeg zegt? Ik vind het echt een klapjosti-statement. Zo van; Wat is je lievelingskleur?
- Ik weet niet wat mijn lievelingskleur is, en wat ik over mijn lievelingskleur kan zeggen. Ik ga me niet druk maken over mijn lievelingskleur en ik blijf lekker dezelfde lievelingskleur houden.
Gast..
Hij pretendeert vanaf de zomer echt een pioneer van de hedendaagse hardstyle te zijn. Toegegeven, hij heeft een aantal leuke platen uitgebracht, veel gedeeld (tutorials). Maar FL zijn track niet op de radio omdat hij hardstyle speciaal en 'underground' wil houden, net alsof hij nog enig idee heeft over hoe het er op dit moment aan feesten aan toegaat, gaat er bij mij niet in. Tegelijkertijd is meneer blijkbaar te arrogant om nog een enkele plaat van iemand anders te draaien. Tenminste dat is vanaf nu maar de aanname die ik gebruik aangezien FL zich blijkbaar te verheven voelt om een normaal en degelijk antwoord in elkaar te schroeven op elke vraag die men hem stelt.
Doe mij op dat gebied dan maar een Headhunterz of een Showtek, blijkbaar gewoon nog mensen die aan kunnen geven waarom ze ergens voor kiezen zonder er een of ander vaag bralverhaal van te maken.