Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:07 

Aan het typen...

Was een geintje, ik las ohoohoohooho xd Er is dan maar 1 nummer waar ik direct aan denk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:27 

Hardtraxx Veteran

Ik zou er niet van verschieten als dat New Kids - Turbo is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:29 

Hardtraxxer

Thepump schreef:
Lyst schreef:
Bleeding For The Harder Styles nu ook al op de radio? :P

seriously?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:41 

Hardtraxxer

Omdat edwinn hem ff bij mij ophaalde.

Hallo headhunterz,

Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 10:13 

Hardtraxx Newbie

Ik las vanochtend dit op crypsis fb pagina:

Was listening to 3FM in the car, when they played this track. (on National Radio).

Don't want to discuss the fact that hardstyle tracks are played on the radio. That's a choice you have to make for yourself.
But, this is what we were afraid of.

Crapy, sampled hardstyle kicks, with kiddy vocals.

Listen & judge for yourself:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=drYEbPtuQNI&sns=em[/youtube]

http://www.facebook.com/crypsismusic

Als dat het gevolg is van hardstyle op de radio zeg ik snel ermee kappen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:10 

Hardtraxx Veteran

DJJVT schreef:
Ik las vanochtend dit op crypsis fb pagina:

Was listening to 3FM in the car, when they played this track. (on National Radio).

Don't want to discuss the fact that hardstyle tracks are played on the radio. That's a choice you have to make for yourself.
But, this is what we were afraid of.

Crapy, sampled hardstyle kicks, with kiddy vocals.

Listen & judge for yourself:

http://www.facebook.com/crypsismusic

Als dat het gevolg is van hardstyle op de radio zeg ik snel ermee kappen....

Adaro @Crypsis terrible!! I also hear the voice of that asshole from hakkuhbar in it , he tries to ruin another scene. :(

Radical Redemption @DjAdaro @crypsis Terrible indeed!! Let's end this, don't let that kind of people get a chance. NEVER!

Charlotte van Q-Dance @Crypsis: OMG, walgelijk!

Rudy Peters @iCharlotte_T @crypsis Nogal !

Heb het idee dat er nu steeds meer namen in de scene een beetje klaar zijn met het hardstyle op de radio gebeuren. Afwachten wat het gevolg is van Lego World.

Het is voor mij niet verrassend dat nota bene Giel Beelen dit op de radio gooit, aangezien hij een paar jaar terug nog zat te verkondigen dat hij hardstyle geen muziek vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:42 

Donateur

Vinden ze het bij Q-Dance walgelijk ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:46 

Aan het typen...

Kicks zijn harder dan die van Year of Summer, Lessons In Love remix en die Code Black plaat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:06 

Hardtraxx Veteran

Ik geniet hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:17 

Donateur

Ik ook wel, allemaal lekker incasseren de afgelopen jaren en nu dreigt het de verkeerde kant op te gaan wil ineens niemand er iets mee te maken hebben.. Q-Dance dat was toch die organisatie die onder andere Opposites boekten voor Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:19 

Hardtraxx Newbie

Ik vind het niet erg dat hardstyle op de radio komt, en tracks als year of summer en lessons in love vind best goede nummers voor festivals ect. alleen op het moment dat je een nummer elke dag op de radio hoort brengt het niets meer op een feest waar je 50 euro of meer intree betaald hebt.

Laatst was ik op de intents pre party wildstylez draait year of summer en de helft van de mensen kijkt elkaar aan van ja wat moeten we hier nou weer mee.....

Dus wat dat betreft moet ik me ook bij frontliner aansluiten.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:20 

Hardtraxxer

Deze ga ik zeker paar x draaien xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:23 

Hardtraxxer

Krijg een déjà-vu momentje, maar toen was het iets, wat toen Jumpstyle heette -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:44 

Hardtraxx Crew

Ik kijk nergens meer van op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:30 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Ik kijk nergens meer van op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:39 

Hardtraxx Addict

Godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:59 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha, wat een dramatisch nummer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Die kicks zijn idd wel harder dan de rest dat nu op de radio komt, maar dat maakt het nog niet goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:42 

Hardtraxx Veteran

Zit bovendien een prima (gesampelde) reverse in xd
Om eerlijk te zijn kijk ik er ook niet zo van op. Het is natuurlijk diep triest dat iemand op deze manier wil scoren, en ook zwaar triest dat ze bij 3FM denken dat zoiets leuk is, maarja... Misschien moeten we maar hopen dat het snel over de kop gaat en over een jaar niemand meer hardstyle wil luisteren behalve een soort van harde kern :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:15 

Hardtraxx Addict

En het is geen 1 april grap? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 22:32 

Hardtraxxer

Kijk eens naar de uploaddatum ;) Grote kans van niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:30 

Donateur

The Skribbler schreef:
Zit bovendien een prima (gesampelde) reverse in xd
Om eerlijk te zijn kijk ik er ook niet zo van op. Het is natuurlijk diep triest dat iemand op deze manier wil scoren, en ook zwaar triest dat ze bij 3FM denken dat zoiets leuk is, maarja... Misschien moeten we maar hopen dat het snel over de kop gaat en over een jaar niemand meer hardstyle wil luisteren behalve een soort van harde kern :P

Lyst z'n zeepbel. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:33 

Hardtraxx Veteran

Ja inderdaad... er werd een week geleden gevraagd of het hele forum tegen Lyst is ofzo, maar ik ben het wat een aantal dingen betreft echt wel met hem eens, zoals dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 00:03 

Donateur

Hakkuhbar heeft de scene helemaal niet verziekt. Wat uiteindelijk het gevolg was van die hele teloorgang van de hardcore-scene was dat er slechts een klein deel over bleef dat verder ging met het maken van hardcore ondanks dat er bijna geen geld mee te verdienen viel. Puur voor de liefde voor de muziek. Iets wat de kwaliteit van de muziek alleen maar ten goede kwam.

Laat dit soort kindershit maar komen en graag zoveel mogelijk. Voorlopig moeten we ons denk ik niet te druk maken. Met tomatenplukkers was uiteindelijk ook niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:01 

Donateur

dawasiknie schreef:
Hakkuhbar heeft de scene helemaal niet verziekt. Wat uiteindelijk het gevolg was van die hele teloorgang van de hardcore-scene was dat er slechts een klein deel over bleef dat verder ging met het maken van hardcore ondanks dat er bijna geen geld mee te verdienen viel. Puur voor de liefde voor de muziek. Iets wat de kwaliteit van de muziek alleen maar ten goede kwam.

Laat dit soort kindershit maar komen en graag zoveel mogelijk. Voorlopig moeten we ons denk ik niet te druk maken. Met tomatenplukkers was uiteindelijk ook niks aan de hand.

Ook dat; de scene reinigt haarzelf. :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen