Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 22:37 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godver deze hele rel is echt van ongekend niveau :lol: Elke dag weer nieuws checken en weer in een deuk liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 14:19 
 
Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Onlangs is om deze zelfde reden een track van de Beatport overall #1 gehaald (Laidback Luke & Tujamo - SAX). Als je die track kocht en het betalingsbewijs mailde kreeg je je geld terug.


Mijn god zeg... Waar gaat het heen met de wereld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere vergelijking ook xd

een track van hooguit 2.50 of een dj set twv 1500 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet hoe vaak die track van Laidback Luke wel niet gekocht is toen..400 downloads en je zit ook al op een bedrag van 1000 euro. Dus zo krom is de vergelijking nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie. De onrust ontstaat al. Want een DJset kan niet, een track wel, een horloge misschien. En het maakt ook nog uit of je gevestigd artiest bent (of twee klapjosti's met een kut). :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n track is ook onzin. Zelfde wanneer B-Front dat had gedaan met Zero Gravity, gewoon een free track in de toplijsten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
lekkere vergelijking ook xd

een track van hooguit 2.50 of een dj set twv 1500 xd

Wat is er mis met de vergelijking dan? Ze manipuleren namelijk allebei de statistieken door een actie tegenover de verkoop van een track te zetten, wat de kern is van de post. Of het nu gaat om een gratis track of een DJ-set maakt verder niet uit. Alle (win)acties die het verkopen van tracks moeten bevorderen zijn eigenlijk belachelijk, maar SAX in feite gratis weggeven op een betaald downloadportaal om zo de statistieken te beïnvloeden slaat natuurlijk al helemaal nergens op.
Het verschil is alleen dat het aannemelijker is dat degenen die SAX hebben 'gekocht' ook daadwerkelijk voor de track zelf gingen omdat er verder geen winactie tegenover stond. Dit zegt trouwens nog steeds niets, want je bent sneller geneigd iets gratis te downloaden dan tegen betaling. Het is dus nog steeds beïnvloeding van de statistieken.

En ook wat Timothy zegt, het maakt wel degelijk uit of je een gevestigde naam bent of niet. Toen Max Enforcer die winactie van dat horloge aan Gold verbond hoorde je er vrijwel niemand over, en ik vond het persoonlijk best een leuk initiatief. Desalniettemin is het zeker niet onwaarschijnlijk dat het de verkoop beïnvloed heeft.
We kunnen allemaal horen dat de kwaliteit van de Hardstyle Bitches-tracks ver ondermaats is en de winactie een prijs heeft die ver buiten proporties is, maar hoe moet je vastleggen dat dit niet de bedoeling is als HS.com zijnde? De naamsbekendheid, de kwaliteit en de prijs van de actie zijn allemaal factoren die hierin meespelen, maar zie dit maar eens fatsoenlijk vast te leggen zonder bepaalde artiesten te benadelen of te bevoordelen. Dat kan natuurlijk niet.

Ik denk dat het makkelijkste voor HS.com is om gewoon alle (win)acties te verbieden die de verkoop van een track bevorderen, dan heb je ook niet meer gezeik met die types als Hardstyle Bitches in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Wie weet hoe vaak die track van Laidback Luke wel niet gekocht is toen..400 downloads en je zit ook al op een bedrag van 1000 euro. Dus zo krom is de vergelijking nou ook weer niet.

Voor een Beatport all-genre nr.1 heb je volgens bronnen ca. 1200 tot 1500 downloads nodig. Laidback Luke zei echter op twitter dat slechts 35 mensen mee hadden gedaan met die cashback actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:21 
 
Hardtraxxer

Ik vind nog steeds dat we hier het punt allang voorbij zijn gegaan..
Iedereen haat nu op die 'bitches' omdat ze zgn. zouden oplichten. Terwijl Hardstyle.com dus óók toegeeft dat je bij 100 tracks al een top 10 plek kan bemachtigen..
Of iemand er nou een gouden horloge aan vast hangt, gastenlijst plekken óf een dj set.. De fout ligt naar mijn mening bij hs.com..
Ze hadden net zo goed op straat mensen die track kunnen laten kopen, dan had niemand erachter gekomen en waren ze nog steeds in die top10 gekomen..
Deze 'bitches' hebben gewoon aangetoond hoe simpel het eigenlijk is, en hardstyle.com kan hier gewoon niet anders mee omgaan dan ze te kicken uit de lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
Ik vind nog steeds dat we hier het punt allang voorbij zijn gegaan..
Iedereen haat nu op die 'bitches' omdat ze zgn. zouden oplichten. Terwijl Hardstyle.com dus óók toegeeft dat je bij 100 tracks al een top 10 plek kan bemachtigen..
Of iemand er nou een gouden horloge aan vast hangt, gastenlijst plekken óf een dj set.. De fout ligt naar mijn mening bij hs.com..
Ze hadden net zo goed op straat mensen die track kunnen laten kopen, dan had niemand erachter gekomen en waren ze nog steeds in die top10 gekomen..
Deze 'bitches' hebben gewoon aangetoond hoe simpel het eigenlijk is, en hardstyle.com kan hier gewoon niet anders mee omgaan dan ze te kicken uit de lijst.


Wanneer je je actie offline haalt na het weekend dat je op 1 en 2 bent gekomen, dan ben je inderdaad mensen aan het oplichten. Daarna zijn de Hardstyle Bitches pas uit die lijst gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Punthoofd schreef:
Ik vind nog steeds dat we hier het punt allang voorbij zijn gegaan..
Iedereen haat nu op die 'bitches' omdat ze zgn. zouden oplichten. Terwijl Hardstyle.com dus óók toegeeft dat je bij 100 tracks al een top 10 plek kan bemachtigen..
Of iemand er nou een gouden horloge aan vast hangt, gastenlijst plekken óf een dj set.. De fout ligt naar mijn mening bij hs.com..
Ze hadden net zo goed op straat mensen die track kunnen laten kopen, dan had niemand erachter gekomen en waren ze nog steeds in die top10 gekomen..
Deze 'bitches' hebben gewoon aangetoond hoe simpel het eigenlijk is, en hardstyle.com kan hier gewoon niet anders mee omgaan dan ze te kicken uit de lijst.


Wanneer je je actie offline haalt na het weekend dat je op 1 en 2 bent gekomen, dan ben je inderdaad mensen aan het oplichten. Daarna zijn de Hardstyle Bitches pas uit die lijst gehaald.


Volgens mij was dat niet de reden dat HS.com ze uit de lijst hebben gehaald, dus ik snap Punthoofd wel. Ik dacht trouwens ook dat ze die actie er pas af hebben gehaald nadat ze uit de lijst waren geschrapt. Begrijp me niet verkeerd hoor, want het is gewoon dikke meuk wat ze uit hebben gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:12 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Basshunterzz schreef:
Punthoofd schreef:
Ik vind nog steeds dat we hier het punt allang voorbij zijn gegaan..
Iedereen haat nu op die 'bitches' omdat ze zgn. zouden oplichten. Terwijl Hardstyle.com dus óók toegeeft dat je bij 100 tracks al een top 10 plek kan bemachtigen..
Of iemand er nou een gouden horloge aan vast hangt, gastenlijst plekken óf een dj set.. De fout ligt naar mijn mening bij hs.com..
Ze hadden net zo goed op straat mensen die track kunnen laten kopen, dan had niemand erachter gekomen en waren ze nog steeds in die top10 gekomen..
Deze 'bitches' hebben gewoon aangetoond hoe simpel het eigenlijk is, en hardstyle.com kan hier gewoon niet anders mee omgaan dan ze te kicken uit de lijst.


Wanneer je je actie offline haalt na het weekend dat je op 1 en 2 bent gekomen, dan ben je inderdaad mensen aan het oplichten. Daarna zijn de Hardstyle Bitches pas uit die lijst gehaald.


Volgens mij was dat niet de reden dat HS.com ze uit de lijst hebben gehaald, dus ik snap Punthoofd wel. Ik dacht trouwens ook dat ze die actie er pas af hebben gehaald nadat ze uit de lijst waren geschrapt. Begrijp me niet verkeerd hoor, want het is gewoon dikke meuk wat ze uit hebben gebracht.


Precies.. Iedereen weet dat die set naar een zogenaamd ''random'' iemand zou gaan waar voorderest niemand wat van afweet.. Maar ik dacht ook dat ze die actie pas verwijderd hadden nadat ze van hs.com af waren gehaald..
Daarbij blijft nog steeds, dat als ik een track voor 0.99€ verkoop, zelf 100 euro investeer ik dus een 1e plek kan bemachtigen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Basshunterzz schreef:
Punthoofd schreef:
Ik vind nog steeds dat we hier het punt allang voorbij zijn gegaan..
Iedereen haat nu op die 'bitches' omdat ze zgn. zouden oplichten. Terwijl Hardstyle.com dus óók toegeeft dat je bij 100 tracks al een top 10 plek kan bemachtigen..
Of iemand er nou een gouden horloge aan vast hangt, gastenlijst plekken óf een dj set.. De fout ligt naar mijn mening bij hs.com..
Ze hadden net zo goed op straat mensen die track kunnen laten kopen, dan had niemand erachter gekomen en waren ze nog steeds in die top10 gekomen..
Deze 'bitches' hebben gewoon aangetoond hoe simpel het eigenlijk is, en hardstyle.com kan hier gewoon niet anders mee omgaan dan ze te kicken uit de lijst.


Wanneer je je actie offline haalt na het weekend dat je op 1 en 2 bent gekomen, dan ben je inderdaad mensen aan het oplichten. Daarna zijn de Hardstyle Bitches pas uit die lijst gehaald.


Volgens mij was dat niet de reden dat HS.com ze uit de lijst hebben gehaald, dus ik snap Punthoofd wel. Ik dacht trouwens ook dat ze die actie er pas af hebben gehaald nadat ze uit de lijst waren geschrapt. Begrijp me niet verkeerd hoor, want het is gewoon dikke meuk wat ze uit hebben gebracht.


Nee actie was eraf voor ze uit de lijst waren gehaald ;)

@punthoofd, lijkt me niet dat je zelf 100 keer je track kunt kopen. Daar zal vast een systeem voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd hoe het met die aangifte zit

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
AniThing schreef:
lekkere vergelijking ook xd

een track van hooguit 2.50 of een dj set twv 1500 xd

Wat is er mis met de vergelijking dan? Ze manipuleren namelijk allebei de statistieken door een actie tegenover de verkoop van een track te zetten, wat de kern is van de post. Of het nu gaat om een gratis track of een DJ-set maakt verder niet uit. Alle (win)acties die het verkopen van tracks moeten bevorderen zijn eigenlijk belachelijk, maar SAX in feite gratis weggeven op een betaald downloadportaal om zo de statistieken te beïnvloeden slaat natuurlijk al helemaal nergens op.
Het verschil is alleen dat het aannemelijker is dat degenen die SAX hebben 'gekocht' ook daadwerkelijk voor de track zelf gingen omdat er verder geen winactie tegenover stond. Dit zegt trouwens nog steeds niets, want je bent sneller geneigd iets gratis te downloaden dan tegen betaling. Het is dus nog steeds beïnvloeding van de statistieken.



ik vind dat het wel degelijk uitmaakt....of je investeert 2.50 in een track waardoor je kans maakt om je bedrag terug te winnen...of je investeert 2.50 voor een dj set van 1500...

waar zou jij eerder voor gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
verhaal

Volgens mij maakte je geen kans om je geld terug te winnen, maar kreeg je gewoon daadwerkelijk je geld terug als je je aankoopbewijs opstuurde. (Correct me if I'm wrong)
Dat maakt namelijk een heel verschil met de situatie die jij beschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
AniThing schreef:
verhaal

Volgens mij maakte je geen kans om je geld terug te winnen, maar kreeg je gewoon daadwerkelijk je geld terug als je je aankoopbewijs opstuurde. (Correct me if I'm wrong)
Dat maakt namelijk een heel verschil met de situatie die jij beschrijft.

Dit inderdaad. 'Kans' om je geld terug te winnen voor een track van 2,50 vind ik overigens niet echt een aannemelijke winactie, dus de post van PierrePruuk zal wel gewoon kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:44 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
pecola-tje schreef:
AniThing schreef:
verhaal

Volgens mij maakte je geen kans om je geld terug te winnen, maar kreeg je gewoon daadwerkelijk je geld terug als je je aankoopbewijs opstuurde. (Correct me if I'm wrong)
Dat maakt namelijk een heel verschil met de situatie die jij beschrijft.

Dit inderdaad. 'Kans' om je geld terug te winnen voor een track van 2,50 vind ik overigens niet echt een aannemelijke winactie, dus de post van PierrePruuk zal wel gewoon kloppen.

Je kreeg je geld terug als je voor een bepaalde tijd betaald had en je kon 1 uur of avond lang of zoiets je geld terug vragen. Dat is toen maar heel weinig gebeurt (35x lees ik hier ergens? zoiets zou wel kunnen kloppen) in vergelijking met hoeveel tracks er verkocht zijn. Dat vind ik dan nog wel weer een verschil dan met de tracks van Hardstyle Bitches waar 99% ze koopt vanwege de DJ set. Echer, omdat dit niet is te controleren, moet je al deze acties gewoon niet toestaan, maakt het allemaal een stuk makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Je kreeg je geld terug als je voor een bepaalde tijd betaald had en je kon 1 uur of avond lang of zoiets je geld terug vragen. Dat is toen maar heel weinig gebeurt (35x lees ik hier ergens? zoiets zou wel kunnen kloppen) in vergelijking met hoeveel tracks er verkocht zijn. Dat vind ik dan nog wel weer een verschil dan met de tracks van Hardstyle Bitches waar 99% ze koopt vanwege de DJ set. .

Tsja, het is maar wat je gelooft natuurlijk. Volgens Hardstyle Bitches waren er ook maar 30 aankoopbewijzen naar hen gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DJ_Tim schreef:
Je kreeg je geld terug als je voor een bepaalde tijd betaald had en je kon 1 uur of avond lang of zoiets je geld terug vragen. Dat is toen maar heel weinig gebeurt (35x lees ik hier ergens? zoiets zou wel kunnen kloppen) in vergelijking met hoeveel tracks er verkocht zijn. Dat vind ik dan nog wel weer een verschil dan met de tracks van Hardstyle Bitches waar 99% ze koopt vanwege de DJ set. .

Tsja, het is maar wat je gelooft natuurlijk. Volgens Hardstyle Bitches waren er ook maar 30 aankoopbewijzen naar hen gestuurd.


Ja ze hebben het natuurlijks iets aangedikt, 30 aankoop bewijzen zouden ze nog niet krijgen als ze met de blote poes op de cover stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:56 
 
Hardtraxx Addict

Gadverdamme man, zag het al meteen voor me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:59 
 

bah hou op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:45 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
DJ_Tim schreef:
Je kreeg je geld terug als je voor een bepaalde tijd betaald had en je kon 1 uur of avond lang of zoiets je geld terug vragen. Dat is toen maar heel weinig gebeurt (35x lees ik hier ergens? zoiets zou wel kunnen kloppen) in vergelijking met hoeveel tracks er verkocht zijn. Dat vind ik dan nog wel weer een verschil dan met de tracks van Hardstyle Bitches waar 99% ze koopt vanwege de DJ set. .

Tsja, het is maar wat je gelooft natuurlijk. Volgens Hardstyle Bitches waren er ook maar 30 aankoopbewijzen naar hen gestuurd.

Dat is natuurlijk zo, k heb het zelf niet gecontroleerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Schiet mij maar lek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen