Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Harddrops. Zeg maar een ander woord voor joh ik heb geen zin meer in deze melodie doe wel een anti met een housescreech mazzelz.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 11:35 
 

en max enforcer zijn tracks verkopen toch wel of hij er nou een winactie aan hangt of niet. dat kun je van die meuk van hardstyle bitches niet zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
en max enforcer zijn tracks verkopen toch wel of hij er nou een winactie aan hangt of niet. dat kun je van die meuk van hardstyle bitches niet zeggen

Volgens hen dus wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
hoebedoelje schreef:
Hardstyle.com :')

Sowieso een website om te mijden (vanwege goedkopere alternatieven).

Maar Max Enforcer's release werd niet geschrapt:

[foto]

Hardstyle.com :')


Niet dat ik zelf Hardstyle.com gebruik (Junodownload heeft meer).
Maar op die poster staat ook iTunes en Beatport. Er lijkt me trouwens ook een groot verschil tussen een horloge en een Pioneer set. Je kan wel heel zwart wit gaan doen als in "is ook een winactie", maar dit vind ik toch amper vergelijkbaar.

Het gaat HS.com ook niet zozeer om de winactie (iig van wat ik heb begrepen) maar over het manipuleren van de top 40. Max Enforcer is een gevestigde naam en die tracks zouden zeer waarschijnlijk toch wel in die top 10 terecht komen, maar als die shit van hardstyle bitches op nr.1 en 2 terecht komt is zo'n lijst geen flikker meer waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Het gaat HS.com ook niet zozeer om de winactie (iig van wat ik heb begrepen) maar over het manipuleren van de top 40. Max Enforcer is een gevestigde naam en die tracks zouden zeer waarschijnlijk toch wel in die top 10 terecht komen, maar als die shit van hardstyle bitches op nr.1 en 2 terecht komt is zo'n lijst geen flikker meer waard!

Haha als je een rechtlijnig en objectief begrip als manipuleren gebruikt moet je het zelf wel objectief bekijken. Bijvoorbeeld door te zeggen dat uitnodigen om te kopen mag in ruil voor tekst, maar niet in ruil voor giften. In dat geval kan allebei dus niet. Achteraf speculeren of een plaat wel of niet in een top 40 had gekomen slaat natuurlijk nergens op. Dan gewoon alles uitsluiten. Nu zijn het misschien twee duidelijke gevallen (1 had de top 10 inderdaad niet gehaald, en de ander wel), maar wat als het een artiest was die net op het randje zit. Zo breng je jezelf alleen maar weer onnodig in de problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Onlangs is om deze zelfde reden een track van de Beatport overall #1 gehaald (Laidback Luke & Tujamo - SAX). Als je die track kocht en het betalingsbewijs mailde kreeg je je geld terug.

Op zich een prima discussie want Max Enforcer deed in principe hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Onlangs is om deze zelfde reden een track van de Beatport overall #1 gehaald (Laidback Luke & Tujamo - SAX). Als je die track kocht en het betalingsbewijs mailde kreeg je je geld terug.

Op zich een prima discussie want Max Enforcer deed in principe hetzelfde.

Al gaf Max Enforcer het geld niet terug aan de kopers maar gaf ie 1 horloge weg als prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dylanleijten schreef:
PierrePruuk schreef:
Onlangs is om deze zelfde reden een track van de Beatport overall #1 gehaald (Laidback Luke & Tujamo - SAX). Als je die track kocht en het betalingsbewijs mailde kreeg je je geld terug.

Op zich een prima discussie want Max Enforcer deed in principe hetzelfde.

Al gaf Max Enforcer het geld niet terug aan de kopers maar gaf ie 1 horloge weg als prijs

net zoals de dames me die ene set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind geld terug geven toch wel wat ernstiger dan een horloge verloten (en dat echt doen ook). Als je gewoon zo'n nummer gegarandeerd gratis krijgt koop je hem veel sneller dan als je kans maakt op iets. Wat onze vriendelijke vrouwen deden was gewoon je reinste poging tot oplichterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft iemand eigenlijk die 1500 set nog gewonne? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neen. Ze hebben niet voor niets die posts weggehaald waarin de actie gepromoot werd hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:22 
 
Hardtraxxer

Klinkt altijd wel leuk dat iets verloot wordt, maar ontvangt ook daadwerkelijk iemand die prijs? XD

Wat een onzin verhaal btw. Eerste wat ik dacht was... WTH wie zijn dit dan? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

dylanleijten schreef:
PierrePruuk schreef:
Onlangs is om deze zelfde reden een track van de Beatport overall #1 gehaald (Laidback Luke & Tujamo - SAX). Als je die track kocht en het betalingsbewijs mailde kreeg je je geld terug.

Op zich een prima discussie want Max Enforcer deed in principe hetzelfde.

Al gaf Max Enforcer het geld niet terug aan de kopers maar gaf ie 1 horloge weg als prijs

Ik bedoelde hetzelfde als de harde stijl teven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vind geld terug geven toch wel wat ernstiger dan een horloge verloten (en dat echt doen ook). Als je gewoon zo'n nummer gegarandeerd gratis krijgt koop je hem veel sneller dan als je kans maakt op iets. Wat onze vriendelijke vrouwen deden was gewoon je reinste poging tot oplichterij.

Ja en een DJ set verloten zit er weer tussenin. Ik zou mezelf zoals gezegd dus nooit willen verleiden in een discussie over welke beloning wel of niet kan. Gewoon geen beloning in de regels opnemen om dit te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dan gaan denken dat mensen hun tracks gekocht hebben om de tracks :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
https://www.facebook.com/djbfront/photo ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:33 
 

geweldig dit :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
:lol: :lol: :lol:

Lache gieren brullen op de avond. Wachten tot meer producers hier op inspelen
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Hardstyle bitches heeft gewoon een hoog gabber piet gehalte. Denk dat deze 'bitches' het toch gewoon beter bij het produceren van een warme maaltijd kunnen houden voor hun kostwinnende mannen. Heeft meer toekomst perspectief dan deze kansloze schreeuw om aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 13:35 
 
Hardtraxxer

Mensen die vinden dat een horloge verloten wel kan maar een dj set niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Mensen die vinden dat een horloge verloten wel kan maar een dj set niet :whistle:


Tot dusver is er nog helemaal geen DJ Set verloot. Denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren. Pure oplichterij dus. Nou weet ik niet of die horloge van Max Enforcer wel door iemand gewonnen is, kan dat ook nergens vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 15:58 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Youri! schreef:
Mensen die vinden dat een horloge verloten wel kan maar een dj set niet :whistle:


Tot dusver is er nog helemaal geen DJ Set verloot. Denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren. Pure oplichterij dus. Nou weet ik niet of die horloge van Max Enforcer wel door iemand gewonnen is, kan dat ook nergens vinden.


Citaat:
Thanks to everybody who competed, very much appreciated & much love to all of you. But there only can be 1 winner and the winner of the 'Gold' watch is:

Massimiliano Cocco from France!!! Congratulations to you my man, I hope you'll enjoy the prize!

Please read the email I sent you, so I can send you the watch


Bron: https://www.facebook.com/maxenforcer/po ... 9936581181
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 15:58 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Youri! schreef:
Mensen die vinden dat een horloge verloten wel kan maar een dj set niet :whistle:


Tot dusver is er nog helemaal geen DJ Set verloot. Denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren. Pure oplichterij dus. Nou weet ik niet of die horloge van Max Enforcer wel door iemand gewonnen is, kan dat ook nergens vinden.


Dat maakt toch niks uit, het gaat er om of beiden een effect kunnen hebben op het winnen van stemmen (meer verkopen). Of het 1 meer effect dan het ander heeft maakt helemaal niks uit en of iets daadwerkelijk verloot wordt weet je ook niet voordat je gaat stemmen, dus dat slaat nergens op. Het gaat er uiteindelijk om dat er een realistische top zoveel uitkomt. Dus Max Enforcer zijn tracks moeten ook gewoon niet mee genomen worden in de stemming, omdat het natuurlijk duidelijk is dat het verloten van een horloge ook invloed KAN hebben. Als je kijkt naar het doel van zo een lijst, is het simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Hardstyle bitches heeft gewoon een hoog gabber piet gehalte. Denk dat deze 'bitches' het toch gewoon beter bij het produceren van een warme maaltijd kunnen houden voor hun kostwinnende mannen. Heeft meer toekomst perspectief dan deze kansloze schreeuw om aandacht.


:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen