"Pa, wil je even poseren met een DJ Set?"
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
What the fuck. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Een blik op zijn FB zegt genoeg, likes:
DJ Miss Smile
Females DJ's Miss Smile and No Sugar
Geen Hardstyle Bitches te vinden tussen die likes overigens. Opdoeken die handel. Vuile oplichtsters
DJ Miss Smile
Females DJ's Miss Smile and No Sugar
Geen Hardstyle Bitches te vinden tussen die likes overigens. Opdoeken die handel. Vuile oplichtsters
Wat zijn die pictogrammen op de display van die mixer? :o
-
K
Iconen van een bureaublad volgens mij. Lijkt op mappen van een Macwrote:Wat zijn die pictogrammen op de display van die mixer? :o
-
LHardtraxxer
- 225 posts member since 2014
- last seen May 2018
Selfie met je Macwrote:Wat zijn die pictogrammen op de display van die mixer? :o
-
S
Hij ziet eruit alsof er een geweer op hem gericht staat.
Waarschijnlijk hadden ze gedreigd de release aan te zetten als hij niet op de foto zou gaan.
wrote:Waarschijnlijk hadden ze gedreigd de release aan te zetten als hij niet op de foto zou gaan.
Als je op zijn facebook kijkt dan heeft hij inderdaad hardstyle bitches niet geliked.

Zou dit dan de dj-set zijn?

-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ja dit dus.wrote:"Pa, wil je even poseren met een DJ Set?"
Of de buurman oidwrote:Ja dit dus.wrote:"Pa, wil je even poseren met een DJ Set?"
Hoogstwaarschijnlijk wel jawrote:
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hoe komen ze aan zo'n studio? Niet bepaald goedkoop wat ik daar zie.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Zo zie je maar dat geld geen talent kan kopenwrote:Hoe komen ze aan zo'n studio? Niet bepaald goedkoop wat ik daar zie.
Je bedoelt het ge-erfde geld, dames zijn in de 40wrote:Zo zie je maar dat geld geen talent kan kopenwrote:Hoe komen ze aan zo'n studio? Niet bepaald goedkoop wat ik daar zie.(zal wel pappies geld zijn ofzo)
Dat is de studio van DJ School Nederland, wat toevallig ook van die dames is.
-
LHardtraxxer
- 225 posts member since 2014
- last seen May 2018
Dacht ik net ookal te zien. Kleur van het licht is op de foto hetzelfde als dat van die studio foto. :pwrote:Dat is de studio van DJ School Nederland, wat toevallig ook van die dames is.
-
R
- 5 posts member since 2009
- last seen May 2015

en dan nog he... als die foto nep zou zijn... hoe krijg je dan in godsnaam mappen van een mac bij dat display...?
ik werk dagelijk met photoshop en heb diploma's op certified expert niveau voor ggrafisch ontwerpen etc maar ik kan maar geen manier vinden hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen...? Evenals hoe je zoiets over het hoofd kkan zien bij publicatie
dat handje rechts onderin van die vent ziet er ook fenomenaal uit bbtw