Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
ze hadden begin maart ook al precies dezelfde dj set gekocht voor hun eigen die dus daar in de studio staat. (foto)
het lijkt mij sterk dat ze er nog 1 hebben gekocht voor de win actie voor 1,500 euro (incl. BTW),, het zou wel kunnen maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze dat hebben gedaan aangezien het dan toch een smak geld is 3000 euro om uitgegeven dus denk ik gewoon opgezet spel, ze wisten dit donders goed vantevoren wat ze met die dj set gingen doen,, achterlijke kutten :sick:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
rolstoel-terror wrote: en dan nog he... als die foto nep zou zijn... hoe krijg je dan in godsnaam mappen van een mac bij dat display...? xd het ziet er niet uit als een reflectie oid...

ik werk dagelijk met photoshop en heb diploma's op certified expert niveau voor ggrafisch ontwerpen etc maar ik kan maar geen manier vinden hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen...? Evenals hoe je zoiets over het hoofd kkan zien bij publicatie :thumbdown:

dat handje rechts onderin van die vent ziet er ook fenomenaal uit bbtw xd zou ie gehandicapt zijn of is het een nieuwe feature in photoshop? :oh: xd
De foto is niet nep, maar de 'winnaar' is nep. Is gewoon een bekende van ze die even op de foto mag met die Pioneer in zijn hand. Je hoeft geen photoshop-expert te zijn om dit te begrijpen.
L
Hardtraxxer
225 posts member since 2014
last seen May 2018

Met heel veel passie zijn de Hardstyle Bitches in dit genre – lees: dit avontuur – gestapt en zij genieten er enorm van dat ze veel luisteraars hebben die hun stijl weten te waarderen.

bron: http://www.hardstyle-bitches.com/story/
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Toch bleef de uitdaging interessant en zijn Van den Berg en Tenda zich verder gaan verdiepen in Hardstyle. Helemaal toen in 2013 het nummer Year of Summer van WildStylez feat. Niels Geuzenbroek werd uitgebracht. ‘Wanneer we dit nummer draaiden op onze events, ging werkelijk iedereen helemaal uit zijn plaat. 
:')
 Naast het produceren van de tien tracks, die allen in 2015 worden uitgebracht, hebben we niet ingeboet op de hoge kwaliteit, hebben we ons artwork zelf ontwikkeld, een marketingactie opgezet en ook een videoclip opgenomen en fotoshoots georganiseerd.
Ik kan niet wachten
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dus er komt nog meer? :drool: :drool: :drool:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
:loving:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Topic wordt alsmaar leuker en leuker :lol:
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Man man man..
H
Als je die "story" leest dan kun je toch niet anders denken dat dit gewoon één grote troll actie is :x
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Fekete wrote:Als je die "story" leest dan kun je toch niet anders denken dat dit gewoon één grote troll actie is :x
Ik denk ook dat het een actie is, vanuit die dj school.. Puur het aantonen hoe slecht het top-10 systeem van bijv hardstyle.com is..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Punthoofd wrote:
Fekete wrote:Als je die "story" leest dan kun je toch niet anders denken dat dit gewoon één grote troll actie is :x
Ik denk ook dat het een actie is, vanuit die dj school.. Puur het aantonen hoe slecht het top-10 systeem van bijv hardstyle.com is..
Ja, denk je dat echt?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Het is bijna 1 april.. :whistle:
H
Basshunterzz wrote:Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.
Ja dat begrijp ik maar kom op je kunt dat toch niet serieus nemen wat ze daar allemaal in schrijven, of ben ik nou zo naïef om te denken dat niemand zo achterlijk kan zijn? xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fekete wrote:
Basshunterzz wrote:Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.
Ja dat begrijp ik maar kom op je kunt dat toch niet serieus nemen wat ze daar allemaal in schrijven, of ben ik nou zo naïef om te denken dat niemand zo achterlijk kan zijn? xd
Ja, er leven nog wel dommere mensen op deze wereld, kijk maar aan de andere kant van de oceaan.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Broken Balance wrote:
Fekete wrote:
Ja, er leven nog wel dommere mensen op deze wereld, kijk maar aan de andere kant van de oceaan.
Aan deze kant komt je ook een eind hoor :whistle:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ben je niet naar masters geweest Fekete? Ik heb Italianen bier zien bestellen bij de VJ's.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Ben je niet naar masters geweest Fekete? Ik heb Italianen bier zien bestellen bij de VJ's.
Wat? :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Stond de hele nacht in t midden voor t licht (of t geluid?). Zag halverwege de nacht twee gasten incl trekhaak met een hand vol muntjes zon vent achter dat board wenken :lol:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
:lol: :lol:
T
Hardtraxxer
269 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Throwback Sunday :x
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
The Fallen wrote:Throwback Sunday :x
2015.. Ik kan me dit nog echt heel goed herinneren. Was zo'n leuke tijd op Hardtraxx. :lol:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Kan mij dit nog vaag herinneren.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 9 minutes ago
dit was wel wat ja :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
De scene was er toen gewoonweg nog niet klaar voor.