Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:13 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
Willekeurige reactie op de nieuwe Headhunterz:
dit is echt slecht...
headhunterz, je bent echt heel en ook echt heel diep in de stront gezakt! zo diep dat je er niet meer uit komt

Nou ik vind dit nog behoorlijk meevallen. Of heb je soms van je ouders mee gekregen dat je altijd lief en aardig moet zijn voor elkaar :x ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:14 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Sainen schreef:

Voor die reacties moeten die mensen zich zelf maar bij jouw "verantwoorden" dan, ik heb mezelf nog niet zulke reacties zien plaatsen.

dit is echt slecht...
headhunterz, je bent echt heel en ook echt heel diep in de stront gezakt! zo diep dat je er niet meer uit komt

Gaat toch wel een beetje te ver toch?

Dit gaat niet meer over muziek nee :/ Op het internet is zoiets als dit makkelijker gezegd (niet dat dit nou zo enorm kwetsend is, maar het gaat om het principe) dan in real life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:15 

Hardtraxx Newbie

Markos schreef:
Sainen schreef:

Voor die reacties moeten die mensen zich zelf maar bij jouw "verantwoorden" dan, ik heb mezelf nog niet zulke reacties zien plaatsen.

dit is echt slecht...

Gaat toch wel een beetje te ver toch?

dat is precies wat ik bedoel! dat is tog geen kritiek! laat hem een beetje in zijn waarde!
en @markos ik zeg ook niet dat jij dat doet maar ik bedoel gewoon dat mensen dat wel doen en dat ik daar echt ziek van wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:19 

Hardtraxx Elite

waarom blijven veel van die oude-garde mensen maar roepen dat de nieuwkomers bij DBSTF, HHZ, brennan heart en NC blijven hangen..
ik noem mezelf aardig nieuw want ik luister nu zo'n 1,5 á 2 jaar NON-STOP hardstyle, en heb me er ook zo zeer in verdiept dat ik niet ben blijven hangen bij die 4 voorbeelden.
Ik ken nu ook een aantal andere nieuwe generatie hardstylers en die luisteren ook veel meer dan alleen deze 4 producers..

het ligt er naar mijn mening gewoon aan hoever jij je in hardstyle verdiept want ik ken ook oudere mensen die al 6,7,8 jaar naar hardstyle luisteren en zelfs mijn kennis is breder dan dat van hen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:27 

Hardtraxx Elite

TheSacret schreef:
en @markos ik zeg ook niet dat jij dat doet maar ik bedoel gewoon dat mensen dat wel doen en dat ik daar echt ziek van wordt!

Voel me ook niet aangesproken hoor ^^ Wilde het duidelijk maken met een voorbeeld.
Sainen schreef:

Markos schreef:
dit is echt slecht...

Nou ik vind dit nog behoorlijk meevallen. Of heb je soms van je ouders mee gekregen dat je altijd lief en aardig moet zijn voor elkaar :x ?

Nee, maar ik heb hier wel geleerd dat je de persoon niet moet aanvallen, maar inhoudelijk op de muziek moet reageren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:44 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
Nee, maar ik heb hier wel geleerd dat je de persoon niet moet aanvallen, maar inhoudelijk op de muziek moet reageren!

Ze vallen Headhunterz aan, dit is zijn artiesten naam, waaronder hij zijn muziek maakt. Dus volgens mij vallen ze de persoon achter Headhunterz niet aan.

Het is niet dat ik het geheel oneens ben met wat je zegt, ook ik vind sommige reacties wat frappant overkomen, meestal omdat ze verder geen onderbouwing hebben. Maar als iemand zegt dat hij/zij vindt dat Headhunterz zo diep in de stront is gezakt dat hij er niet meer uitkomt, en daar ook nog een argument voor heeft, vind ik het geen probleem dat iemand zoiets zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

ik zeg wat ik kut vind,, en zeg wat ik goed vind.. Mijn mening, Klaar! Niet mee eens, pech het is een forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 16:28 

Ga gewoon wat anders luisteren, van al dat gebash word toch niks aangetrokken. Sommige zitten al vanaf de verandering in 2007 huillie te doen. Zet je erover heen en ga door met je leven, damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 16:31 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ga gewoon wat anders luisteren, van al dat gebash word toch niks aangetrokken. Sommige zitten al vanaf de verandering in 2007 huillie te doen. Zet je erover heen en ga door met je leven, damn

Lees mijn opmerking in het verbetertopic :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 16:35 

The Amethist schreef:
Almighty schreef:

Lees mijn opmerking in het verbetertopic :/

is koel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:11 

Hardtraxx Addict

Sinds vandaag ben ik voor de splitsing tussen Hardstyle in Hardstyle van tegenwoordig (weet geen naam, GEEEN nu-style, dat is een kudtnaam) en early. Geef die early lovers een eigen organisatie, stoppen ze eindelijk met dit gezeik, kunnen wij lekker feesten en op forum's kijken zonder dit elke dag te lezen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:27 

Hardtraxx Elite

WZY schreef:
Sinds vandaag ben ik voor de splitsing tussen Hardstyle in Hardstyle van tegenwoordig (weet geen naam, GEEEN nu-style, dat is een kudtnaam) en early. Geef die early lovers een eigen organisatie, stoppen ze eindelijk met dit gezeik, kunnen wij lekker feesten en op forum's kijken zonder dit elke dag te lezen. :')

jij verdient echt deze smiley: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
WZY schreef:

jij verdient echt deze smiley: :')

idd die smiley zegt alles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:00 

Hardtraxx Elite

WZY schreef:

Waarom geen NU-style en waarom wel early, beetje trieste bedoeling zo (imo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:16 

Hardtraxxer

Ben het volledig met je eens. HHZ heeft imo altijd ok tracks geproduceerd waarvan sommige minder maar waarvan sommige echt toppers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:21 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
WZY schreef:

Waarom geen NU-style en waarom wel early, beetje trieste bedoeling zo (imo)

Early is een benaming wat in zo ongeveer alle style voor komt, en ik zeg niet dat ik er geen naam aan wil geven, want als je goed leest zeg ik, ik weet geen naam, ik vind de naam NU-style belachelijk, wan over 2 jaar is dat geen NU style meer want dan is er misschien alle weer een soort andere style en ga zo maar door :')

Edit: @Tel : de hele hardstyle communitie verdient die smiley :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:29 

Aan het typen...

De early hardstyle die nu gemaakt wordt is toch eigenlijk ook geen early...
Zwak argument imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Mijn mening over de hardstyle scene:
- Nieuwkomers mogen wel eens wat meer verdieping zoeken buiten Headhunterz, Noisecontrollers en D-Block & S-te-Fan. Er is genoeg aanbod op internet om ook te kunnen (bijvoorbeeld hardtraxx.nl)
- De 'die-hards' mogen zich wel eens wat neutraler opstellen. Steek je tijd en moeite in de muziek die je leuk vind en ga niet miepen over de commerciële kant.
- Organisaties mogen zich ook wel eens wat breder opstellen qua aanbod op een feest. Opbouw van een feest is soms nergens te vinden. Nu word daar gelukkig wel meer aan gedaan tegenwoordig, alleen nog niet genoeg naar mijn idee.
- DJ's (zowel professioneel als amateur) mogen zichzelf ook wel eens wat breder profileren... draai eens wat anders dan de muziek van de laatste 2 jaren. Wees verrassend...

Wat weet jij het toch goed te verwoorden.

Het heet water bij de wijn. Helpt ontzettend goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 22:35 

Hardtraxx Addict

Ik begin steeds vaker dit tegen te komen (helaas)
Ik: "Vet ... staat op ..."
ander: "maakt mij niet uit wie er staat, ik vermaak me toch wel"

en die kennen dan ook alleen de 'bekende' liedjes..
Maargoed het feest wordt hier niet minder vet op voor mij

en die subgenres vind ik een goed plan, weet iedereen waar hij zijn/haar ding kan vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 12:53 

Hardtraxxer

Op ieder forum barst het van de meelopers, of het nou over Hardstyle gaat of wat anders, dat is nou eenmaal zo. Ben het volledig met je eens, maar ik zou me er niet zo druk om maken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 13:39 

Artiest

Love_Fulfilled schreef:
Op ieder forum barst het van de meelopers.

Bij de vierdaagse is dat pas erg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 13:45 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Love_Fulfilled schreef:

Pff... ja moet er elk jaar werken. Besteld er één iemand koffie dan moet in een keer iedereen koffie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Love_Fulfilled schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 00:00 

Hardtraxx Addict

Ik snap niet wat mensen tegen de grote artiesten als Headhunterz DBSTF etc. hebben. *mompelt iets met hoge bomen en veel wind* Ik vind hun releases wél goed,terwijl ik al jaren hardstyle luister, en denk dat zij juist de pioniers zijn in de zogeheten 'nu-style' (al vind ik het een vrij onduidelijke term). Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met tracks van The Prophet (wat natuurlijk wel een rauwere artiest is) vind ik de tracks van The Prophet juist eentonig.
Het is misschien natuurlijk waar je maar van houdt, ik denk niet dat het goed is om op bijvoorbeeld een Qlimax alleen maar raggen en beuken te doen, wat veel mensen wel willen zien. Ik denk dat je 't feest daarmee dooddraait, mensen kunnen zo lang die raw-style niet 10 uur achtereen handelen (dan spreek ik even voor vele anderen misschien verkeerd maar ach) terwijl ik wél vind dat die mensen naar een Qlimax, Defqon 1. of iets dergeljiks mogen en moeten komen. Ik heb het altijd ontzettend naar m'n zin op die feesten en 't kan me echt geen kak schelen of iemand die ik daar tegen kom alleen maar 1x per jaar naar qlimax gaat of niet. Ikzelf probeer alle feesten mee te pakken, maar als iemand daar geen behoefte aan heeft, zijn keuze. Het valt mij overigens ook op, dat de mensen zeggen dat ze 't meest die-hard hardstylelover zijn het meeste lopen te zeiken, terwijl je toch verwacht dat zij wat dieper kijken dan de zogeheten 'dagjesmensen'(die toch vaak van de melodieuze hardstyle houden).
Ik denk ook dat het zogeheten kuddegedrag juist voortkomt uit de oudere garde van hardstylers, zij zien een ontwikkeling gaan in de hardstyle die ze niet aanstaan, dan gaan ze alleen maar lopen te zeiken op dat ze alles wat ze niet aanstaat kut is en er dus bij voorbaat al niet voor open staan, de nieuwere mensen die zich willen verdiepen in de hardstyle lezen dit soort reacties en gaan er dan vanuit dat dat de mainstream is, om alle melodieuze en nieuwere tracks af te zeiken. Ik denk dat er te veel conservatievelingen zijn binnen de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 00:07 

Donateur

Kuddegedrag ontstaat op elk forum, dat heb je nu eenmaal. Als er een nieuwe track is luister ik de track, en het eerste gevoel wat ik er bij krijg is het belangrijkst. Vind ik het niks? Jammer dan. Vind ik het geweldig? Top! Ook komt het wel eens voor dat een nummer live veel vetter is dan achter je PC'tje. Daarom wacht ik meestal tot een echt GOED oordeel na een live moment. De laatste tijd ben ik anti-Brennan Heart, terwijl hij op Qlimax toch wel een van de lekkerste sets neerzette. Smaken verschillen & Smaken veranderen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen