Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:23 

Artiest

Sainen schreef:
Dickhead

Hilarisch verhaal :lol: wel heel mooi verwoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:27 

Hardtraxxer

Haha ik kon er ook wel om lachen :lol: Maar je maakt het hier wel duidelijk mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:27 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
ps sainen, moet je wat mee doen, zal vast een bestselller worden xd

Als ik het nu lees vind ik het eigenlijk maar een slap verhaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:28 

Hardtraxx Newbie

flevoboys schreef:
Dat over subgenres. Vind ik niets, ik wil een beetje afwisseling.

Opbouwen van melodieuze hardstyle naar rauwe hardstyle in setjes.

juist! als je naar een feest gaat moet de muziek opbouwen. gewoon eerst "nu style" of hoe je het wil noemen.
en op het einde van de avond lekker stevige hardstyle "Raw style" maar dan kan er alsnog een sub genre gemaakt worden.
op sommige feesten beginnen ze tog ook met hardstyle en eindige ze met hardcore. dus dat kan dan tog ook met "nu style" en Raw style!
en ik kan er echt niet tegen dat mensen headhunterz of andere artiesten afzeiken. die mensen maken gewoon muziek waar ze van houden.
ik vind headhunterz persoonlijk ook niks maar ik heb wel respect voor hem! en dit is mischien me eerste post op dit forum maar ik kan er gewoon echt niet tegen hoe jullie artiesten afzieken.
producers stoppen super veel tijd in hun producties en probeeren het zo vet mogenlijk te maken van voor jullie!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:32 

Donateur

Oxbow schreef:
Mol schreef:
Citaat:
die het kennelijk stoer vinden om van iets te houden waar de grote massa niet van houd?

Gast.. nu draai je het weer om. Ik hou al sinds 2003 van hardstyle.
En nu ben ik weer diegene die maar graag exclusief wil zijn, kom op zeg.

(edit; wat zou het toch mooi zijn als mijn stem echt meer waard zou zijn ROFL)

Ik draai niks om :P
Jij zei toch dat je het jammer vond dat het toegankelijker is geworden? waarom zou je dat dan jammer vinden?
En je bent ook niet echt een voorstander van NU-style toch? jij zoekt het liever in het oudere en hardere werk? dus je probeert je wel een beetje te onderscheiden van wat hardstyle vandaag de dag is (dat hoeft niet meteen negatief te zijn hoor ;) )

@ Lyst
Heb je inderdaad helemaal gelijk in ja ;)

Nu-style maakt me vrij weinig uit, alleen die eeuwige veel te blije 1-pot-nat melodieen zijn niks voor mij.
Ik snap dat muziek evolueert en ik vind het ook prachtig om innovatie te horen.
Nummers als Fade to Black, duidelijk NU, maken me iedere dag helemaal gek :)
''dat hoeft niet meteen negatief te zijn'' -> wel hoe jij het verwoordt.

ANYHOW. Mooie post van Qreative, ga m'n best er maar eens op doen :whistle:
Hopelijk komt er ook nog wat van die andere punten. Vooral ''draai eens wat anders dan
de laatste 2 jaar'' -> helemaal mee eens, hoeft niet gelijk early te zijn maar in 2006 zijn ook nog genoeg
klappers gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:32 

Donateur

ik ga me niet in dit topic bemoeien, dit word net zo hard een eindeloze discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:34 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
ik ga me niet in dit topic bemoeien, dit word net zo hard een eindeloze discussie

Of heb je misschien geen eigen mening? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:35 

Hardtraxx Elite

TheSacret schreef:
flevoboys schreef:

juist! als je naar een feest gaat moet de muziek opbouwen. gewoon eerst "nu style" of hoe je het wil noemen.
en op het einde van de avond lekker stevige hardstyle "Raw style" maar dan kan er alsnog een sub genre gemaakt worden.
op sommige feesten beginnen ze tog ook met hardstyle en eindige ze met hardcore. dus dat kan dan tog ook met "nu style" en Raw style!
en ik kan er echt niet tegen dat mensen headhunterz of andere artiesten afzeiken. die mensen maken gewoon muziek waar ze van houden.
ik vind headhunterz persoonlijk ook niks maar ik heb wel respect voor hem! en dit is mischien me eerste post op dit forum maar ik kan er gewoon echt niet tegen hoe jullie artiesten afzieken.
producers stoppen super veel tijd in hun producties en probeeren het zo vet mogenlijk te maken van voor jullie!!!!

Noem eens een feest waarbij dat gebeurd. En ik bedoel ook echt gebeurd. Dat ze met nu-style starten en echt met de rauwere hardstyle afsluiten. En de hardcore die gewoonlijk naar de hardstyle komt is van het nobody said it was easy gehalte, echte hardcore dus…
Alsof ik om zijn producties vraag. Headhunterz is gewoon één van de vele anderen die het producen van muziek leuk vind om te doen. Maar dat betekend niet dat wij daar geen kritiek op mogen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:37 

Aan het typen...

Misschien moeten we een topic wishlist maken, om verbeter punten aan te geven in de scene, die van qreative zijn er al 4. Dat is veel beter dan een "gezeik over hardstyle" topic en misschien zijn er ook nog mensen die er echt wat mee/aan kunnen doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:40 

Donateur

Struikrover schreef:
frankhardenberg schreef:

Of heb je misschien geen eigen mening? :')

wow nu reageer ik toch
wow wat ben jij dom
wat een sneue reactie ik heb me eigen mening als je beetje meeleest op Hardtraxx weetje dat ik van de Rauwere Hardstyle houdt dus ik ga me hier niet mee bemoeien want ik heb geen zin om heletijd een eindeloze discussie aan te gaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:41 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Misschien moeten we een topic wishlist maken, om verbeter punten aan te geven in de scene, die van qreative zijn er al 4. Dat is veel beter dan een "gezeik over hardstyle" topic en misschien zijn er ook nog mensen die er echt wat mee/aan kunnen doen ^^

Zouden we kunnen doen, maar heeft dat ook zin? Ik denk dat het dan alleen bij het aangeven blijft van de verbeter punten,

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
''Ik denk dat... ...neus lang is.''

:worship: :worship: :worship:

Hardtraxx Elite

Okeeee, dit topic gaat echt volledig offtopic.

Het gaat NIET over de subgenrediscussie, het gaat NIET over commercieel vs underground, het gaat niet over monopolies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:42 

Hardtraxxer

Ik ben ook heel dom, maar is dit een discussie topic over melodieuze hardstyle dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:44 

Aan het typen...

Dit was een topic over meeloperij onder de zogenaamde bashers...
Maar de topic titel leidt wel aan tot zeiken over hardstyle xd

Hardtraxx Elite

Dit topic gaat over het kuddegedrag onder mensen op fora's.

Donateur

Struikrover schreef:
Ik ben ook heel dom, maar is dit een discussie topic over melodieuze hardstyle dan?

o.a. jah het gaat over Hardstyle in het algemeen en daar zijn verschillende meningen over dus = het automatisch een eindeloze discussie meestal, en daar heb ik geen zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:48 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:

Thanks for sharing :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:48 

Hardtraxxer

Markos schreef:

Het is alleen zo dat maar een klein percentage van het hardstylepubliek zich op fora's bevindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:51 

Hardtraxx Elite

The Amethist schreef:
Markos schreef:

Het is alleen zo dat maar een klein percentage van het hardstylepubliek zich op fora's bevindt.

Topic gaat inderdaad eigenlijk over kuddegedrag onder de "Hardstyle minded" en dan vooral het kuddegedrag "Melodie" tegen "Raw".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:57 

Hardtraxx Newbie

Sainen schreef:
TheSacret schreef:
flevoboys schreef:

Noem eens een feest waarbij dat gebeurd. En ik bedoel ook echt gebeurd. Dat ze met nu-style starten en echt met de rauwere hardstyle afsluiten. En de hardcore die gewoonlijk naar de hardstyle komt is van het nobody said it was easy gehalte, echte hardcore dus…
Alsof ik om zijn producties vraag. Headhunterz is gewoon één van de vele anderen die het producen van muziek leuk vind om te doen. Maar dat betekend niet dat wij daar geen kritiek op mogen hebben.

je mag echt wel kritiek op zijn nummers geven maar je moet het wel redelijk houden! soms staan hier reacties op die gewoon te ver gaan! en je moet niet vergeten dat iemand er zijn best op heeft gedaan.
en er zijn genoeg feesten waar ze gewoon dikke hardcore als aflsuiting hebben hoor! kijk bijvoorbeeld naar Pinkster festival

:line up
Deftoys
Scope Dj
Psyko Punkz
Wildstylez
Frontliner
Endymion
Noize Suppressor vs Tommyknocker
MC Da Syndrome

is tog echt geen pussy hardcore. en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:04 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Maar zo zie ik het wel. Als ik van mensen hoor dat ze niks moeten hebben van de commerciele kant, dat alles wat van Scantraxx afkomt ruk is, kaarten kopen voor een feest waarvan je weet dat het overgrote deel niet volgens jou smaak is, om het vervolgens af te gaan zitten kraken, vind ik dat diegene behoorlijk hypocriet bezig is. Als je van te voren al weet dat de lineup een toch wat commerciele lineup wordt, en je zit daar niet op te wachten, ga dan ook gewoon niet. Want dat zie ik toch nog wel redelijk vaak. Dat mensen wel naar de commercielere feesten gaan, en vervolgens gaan zitten zeuren dat het feest zo commercieel is. Als je dat weet, waarom ga je dan en ga je zitten zeuren?

Er zijn niet zoveel alternatieven ;)
+ Het feit dat op Qlimax DJ Isaac een dikke set neer zette + het feit dat ik op festivals zoals Defqon naar muziek kan luisteren (buiten hardstyle) bijv. naar de Orange gaan of naar de Grey of (sinds dit jaar) naar de White (waar ik erg veel van verwacht) ;)
Trouwens dat gezeik op scantraxx valt reuze mee, showtek heeft meer gezeik over zich heen gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:05 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Lijkt me een goed plan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:06 

Hardtraxx Elite

TheSacret schreef:
je mag echt wel kritiek op zijn nummers geven maar je moet het wel redelijk houden! soms staan hier reacties op die gewoon te ver gaan! en je moet niet vergeten dat iemand er zijn best op heeft gedaan.
en er zijn genoeg feesten waar ze gewoon dikke hardcore als aflsuiting hebben hoor! kijk bijvoorbeeld naar Pinkster festival

:line up
Deftoys
Scope Dj
Psyko Punkz
Wildstylez
Frontliner
Endymion
Noize Suppressor vs Tommyknocker
MC Da Syndrome

is tog echt geen pussy hardcore. en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen!

Voor die reacties moeten die mensen zich zelf maar bij jouw "verantwoorden" dan, ik heb mezelf nog niet zulke reacties zien plaatsen.
Dit neemt echter niet weg dat ik vind dat je iemand niet mag afkraken. Tuurlijk heeft hij zn best gedaan op de producties, maar er zijn altijd
mensen die het toch niets vinden, of zelfs nog minder dat dat.

Oké, dit is wel een goed voorbeeld van een feest. Maar toch blijf ik wel bij mijn mening. Op het gros van de grote feesten/festivals zijn het altijd
dezelfden die voor een afsluiting zorgen. Dit geldt overigens niet alleen voor de afsluiting maar ook voor de rest van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 15:11 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:

Voor die reacties moeten die mensen zich zelf maar bij jouw "verantwoorden" dan, ik heb mezelf nog niet zulke reacties zien plaatsen.

Willekeurige reactie op de nieuwe Headhunterz:
dit is echt slecht...
headhunterz, je bent echt heel en ook echt heel diep in de stront gezakt! zo diep dat je er niet meer uit komt

Gaat toch wel een beetje te ver toch?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen