Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 00:24 

Hardtraxx Elite

In het topic van Save Your Scrap For Victory las ik het volgende stuk, en ik ben het hier mee eens. Heb er al is aan gedacht om hier een discussie over te starten, en met al het gezeik rond dit anthem, leek het mij wel tijd.:

FRArnold schreef:
En Dakpan,

Sommige DJ's verliezen sowiezo het respect al!

Als Ron Vlaar komend seizoen(als die nog bij FR speelt) een minder seizoen draait(betrekkelijk woord), blijft die voor ons nog altijd dezelfde Ron Vlaar als voorheen! Wat dit Hardstyle publiek mist, wat ik op deze pagina lees en hiervoor, is Respect voor de DJ's die ons deze muziek geven. Wij praten hier over een productie van een DJ ,die ons in het verleden mooie momenten en tracks heeft gebracht, alsof het de grootste mislukkeling is die er bestaat. Hij is in de strond gezakt en weet ik veel wat allemaal.

De helft van de lui die hier reageren lullen maar een beetje mee en luisteren niet echt naar de inhoud van wat de track te bieden heeft. We kijken alleen naar de bouwer van een huis, niet naar het huis zelf.

B-Front zal groot worden, daar ben ik van overtuigd.
Maar het Hardstylepubliek is er om daar goed mee om te gaan en daar zet ik mijn vraagtekens bij!

Ik heb t idee dat er de laatste tijd steeds meer kudde gedrag in de Hardstyle voorkomt. Hardstyle is zeker de laatste 2 jaar erg in populariteit gegroeid. Degene die er in die tijd bijkwamen, kenden eerst niks anders dan Headhunterz, DBSTF en Showtek. Vervolgens zitten ze nu alles wat van Scantraxx komt maar af te zeiken omdat er een aantal zijn die dat ook doen. Kijk maar naar Scrap Attack vorig jaar. Een hoop gezeik over dat het een kut track was, vervolgens komt het nieuwe Defqon.1 anthem van Wildstylez, en dan is Scrap Attack ineens veel beter dan No Time To Waste, en was Scrap Attack een meesterlijke track... 1 iemand trekt zijn scheur open dat Q-Dance en Scantraxx dikke vriendjes zijn, en ineens is Scantraxx een of ander evil platenlabel wat alles verkeerd doet, alles wat ze doen alleen maar doen voor het geld, en het is allemaal ronduit kut.

DJ's worden ook ineens helemaal de grond in getrapt, omdat ze een aantal tracks hebben gemaakt die niet bij iedereen aanslaan. Waar is dat voor nodig? Headhunterz bijvoorbeeld heeft ongelofelijk veel gedaan voor de Hardstyle scene, en een aantal heel erg goeie tracks gemaakt. Met Save Your Scrap For Victory heeft heady een wat softer nummer neergezet, en gelijk is Headhunterz maar klote. Denkt dan niemand eraan dat er ook een reden achter kan zitten waarom een anthem voor Defqon.1 Australia niet een hard en rauw beuknummer kan zijn ala Fade To Black? Vergeet niet dat nergens ter wereld de Hardstyle scene zo groot is als in Nederland. Met een wat softere tracks, proberen ze wat meer mensen aan te spreken in Australie dan alleen maar de die-hard hardstyle fans. Ok, het is niet de beste track van Headhunterz, maar is het dan nodig om maar gelijk Headhunterz als ruk te bestempelen?

Wat ik trouwens ook vrij bijzonder vind:
Er wordt door een hoop mensen flink gezanikt dat een feest als Defqon of Qlimax niet hard genoeg is, en dat er altijd maar dezelfde DJ's staan. Gek genoeg zijn het diezelfde mensen die kaarten voor deze feesten kopen, en er keer op keer weer heen gaan. Als het je niet aanstaat, ga dan ook gewoon niet! Ga dan lekker naar een ander feest, in plaats van zo hypocriet gaan zitten doen.

Mijn punt is dit:
Als je ergens oprecht een mening over hebt, kom er dan ook voor uit. Ga niet mee met dingen die andere mensen zeggen. En zoals ook al in bovenstaande quote staat, heb een beetje respect voor de mensen die ervoor zorgen dat wij naar de muziek kunnen luisteren waar wij allemaal van houden. Het is nergens voor nodig om iemand gelijk af te branden wanneer diegene iets doet wat niet helemaal jou ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 00:35 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Headhunterz bijvoorbeeld heeft ongelofelijk veel gedaan voor de Hardstyle scene

lol ik kom niet verder dan the sacrifice en subsonic :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 00:49 

Hardtraxx Elite

Ik ben het hier keihard mee eens.

Ik signaleer echt veel kuddegedrag, en inderdaad vooral in de zin van het feit dat mensen kijken naar de artiest en niet naar de producties. Heel veel mensen laten zich leiden door beeldvorming: zodra er een enigszins negatief beeld gevormd is over een feest/label/organisatie/artiest, kan er ineens niks positiefs meer uitkomen.

Hetzelfde geldt andersom. The Pitcher en Thera bijvoorbeeld, die kunnen ineens niet meer stuk!

Ik roep mensen op om naar zichzelf te kijken. Kijk je wel iedere keer objectief of je het wat vind of niet? Of laat je je leiden door het beeld dat je van de persoon achter de productie hebt?

Let op, ik vind echt wel dat er kritisch gekeken moet worden. Ik ben juist zelf iemand met veel kritiek. Maar verdeel het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 00:51 

Hardtraxx Addict

Het mooiste topic op deze website :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 00:53 

Donateur

vind blame it on the music ook een geniale track van hem maar om nou te zeggen dat ik heel blij word van het gene wat hij de afgelopen 2 jaar geproduceerd heeft... niet echt.
en over het defqon anthem. vind die van wildstylez toch beter dan scrap attack. vooral de eerste 2 minuten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 00:55 

Hardtraxx Elite

Jongens hou het alsjeblieft inhoudelijk. Met een beetje verstand begrijpen jullie dat het niet om specifieke artiesten of tracks gaat, dit zijn slechts voorbeelden... Die ellenlange discussies horen in de topics van die tracks zelf thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 01:04 

Hardtraxx Veteran

Je quote in de openingspost is fout, dat verhaaltje was van FRArnold.

En voor de rest. Ik ben vaak negatief tegen over de commercie en dergelijke, maar ik reken mijzelf niet tot 't kudde volk dat altijd standaard hhz of brennan heart loopt te bashen.

Ik vind gewoon dat iedereen zijn eigen mening mag geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 01:04 

Donateur

sorry :$

maar ik snap het wel. aan het begin luisterde ik ook vooral veel hhz en consorten.
maar ben de laatste 1.5 jaar toch meer naar het hardere werk gaan luisteren.
wat mij irriteert is dat deze artiesten elke keer weer op de grote feesten staan en omdat ze dr toch wel staan weinig origineels meer brengen. kom ik toch weer terug op hhz die LTBK draaide op euphoria. die plaat draaide hij een jaar geleden ook al. en als ik dan kijk naar een tatanka later op de avond. die gaf toch weer een geniale set weg. een artiest die relatief weinig geboekt word op de grote feesten vergeleken met de rest.
ik vind dat hier over best geklaagd mag worden. maar ben het er niet mee eens om dan meteen alles te gaan haten wat deze artiesten uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 01:09 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het vooral jammer dat vooral Headhunterz een eigen stijl had vroeger, die hij nu niet meer heeft. Bij de Defqon AU anthem had net zo goed Wildstylez, Toneshifterz of mss zelfs Tby of NC kunnen staan, en niemand had er raar van opgekeken. Dan is er imo iets goed mis. Vroeger kon je aan een Headhunterz track horen dat het een Headhunterz track was. Oke, de kicks waren niet fantastisch, en de teksten waren soms een beetje lame, maar het was toch hardstyle/nustyle zoals geen ander het maakte. Dit wil niet zeggen dat Headhunterz geen goeie tracks meer kan maken. Psychedelic vond ik een originele track en die gaat mij ook niet gauw vervelen.

Wildstylez gebruikt continu dezelfde melodieen, terwijl hij imo ook dikke klappers neer kan zetten. Phantom Beat, KYHU, Atrocious, Push That Feeling, Reputation Game, de samenwerkingen met Heady (over het algemeen) zijn opzich best origineel/anders dan de meeste tracks. Daarentegen hebben de Cold Rockking Remix, de Just As Easy Remix, A Complex Situation, A Lost World, Muzic Or Noize, etc. allemaal van die super standaard melodietjes. Hetzelfde geldt voor Scrap Attack, Scrap For The Win, en opzich het gros van de nustyle van tegenwoordig. Met de 2 nieuwe tracks moet ik wel zeggen dat Wsz wel iets nieuws probeert. Alleen beetje jammer dat ik het dodelijk saai vind :P

Wie heeft er imo wel hun eigen sound in de 'mainstream' hardstyle: Psyko Punkz, Frontliner, Zatox, DBSTF (enigszins), AVIO, Crypsis, SAIFAM, Brennan Heart, om er maar enkele te noemen. Het is niet allemaal even hoge kwaliteit (met name de laatste 2 en DBSTF), maar ze zijn tenminste wel te herkennen, en dat vind ik opzich wel belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 01:21 

Hardtraxxer

Heel leuk/goed topic,

Ben het vooral eens met het kudde gedrag wat er heerst en met de naamsbekendheid van een artiest, label etc.. Neem bijvoorbeeld AVIO.. Bijna alles wat van hun hand af komt rollen is geniaal.. Net zoals hier boven The Pitcher wordt genoemd, heeft die laatst een cover nummer gemaakt van een (rock 'n roll?) nummer... Iedereen vind het helemaal te waus.. Had er Headhunterz, BH, DBSTF etc voor de titel gestaan.. was dit nummer totaal naar de verdommenis geholpen door het forum. Zelfde geldt voor het laatste Defqon.1 Down under anthem.. Was dit zelfde nummer gemaakt door een B-front, een Zany noem ze maar op (het is hun sound niet maar als voorbeeld) Was dit een top anthem geweest voor de meeste die nu zeggen ''alles kut, enter''. Iedere hardstyle liefhebber houdt van een andere sound, sommige houden van rauw, andere van melodieus etc etc. Als je van hard houdt... Luister dan ook hard.. Geef daar je reactie/mening op en ga niet de melodieuze hardstyle afkraken omdat het niet jou ding is. en als het voor sommige alleen maar HARDER, HARDER en HARDER moet.. Misschien is hardcore, terror en darkcore een optie? Als we nou gewoon allemaal onze mening geven over de dingen waar we van houden, en niet elkaar mening af lopen te kraken blijft het misschien wat vaker gezellig.. Discussiƫren is hartstikke leuk, daarom zit ik ook op dit forum, maar als ik af en toe lees hoe sommige reacties de kop in gedrukt worden.... Het blijft tenslotte ieder zijn eigen mening ^^ en respecteer die van elkaar. Als je zelf iets schrijft verwacht je ook dat andere dat respecteren. Want ik hoop dat het niveau op dit forum hoger ligt dan op een gemiddeld blog of forum (Dumpert, geenstijl, lsdb)

Welteruste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 02:07 

Hardtraxx Veteran

Twist n Shout werd best hard afgezeken hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 07:44 

Artiest

Mijn mening:

Er is niets mis met constructieve feedback, maar het kan erg snel doorslaan in negativiteit. Ik probeer zelf altijd alleen te focussen op de tracks die ik juist WEL goed vind en probeer de rest zoveel mogelijk links te laten liggen.

Ben zelf niet heel erg van de hokjes maar ik denk toch dat als hardstyle substromingen gaat krijgen, dit voor een groot gedeelte het makkelijker maakt voor het publiek.

Zo voorkom je namelijk dat je per ongeluk een mainstream track hoort terwijl je eigenlijk op een rough track zit te wachten bijv.

Dat er The Pitcher en mij genoemd worden dat wij 'niet meer stuk' kunnen hier, tjaa... The Pitcher is een project waar volledige duidelijkheid wordt gegeven over hoe het in elkaar zit dus dat verdient dan ook niets dan creds! En wat mezelf betreft.. Ik ben een van de weinige artiesten die ook actief is op fora en altijd openstaad voor iemands mening zolang het maar goed onderbouwd is. Verder ben ik ook gewoon net als iedereen hier een grote fan van hardstyle en is het erg leuk daarover te discussieren :)

Greets en respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 07:44 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
TakkU schreef:
Headhunterz bijvoorbeeld heeft ongelofelijk veel gedaan voor de Hardstyle scene

lol ik kom niet verder dan the sacrifice en subsonic :')

Precies als hij nou The Prophet of TBY had genoemd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 08:36 

Hardtraxx Veteran

De quote in het openinstopic is van mij Takku :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 09:11 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Dat er The Pitcher en mij genoemd worden dat wij 'niet meer stuk' kunnen hier, tjaa... The Pitcher is een project waar volledige duidelijkheid wordt gegeven over hoe het in elkaar zit dus dat verdient dan ook niets dan creds! En wat mezelf betreft.. Ik ben een van de weinige artiesten die ook actief is op fora en altijd openstaad voor iemands mening zolang het maar goed onderbouwd is. Verder ben ik ook gewoon net als iedereen hier een grote fan van hardstyle en is het erg leuk daarover te discussieren :)

Daar heb je gelijk in en dat is ook erg goed. Maar dat bedoel ik nou juist: beeldvorming. Jij en The Pitcher doen dat, krijgen een positieve reputatie (prima natuurlijk), maar vanaf dat moment kunnen jullie muzikaal veel meer maken dan een artiest met een negatieve reputatie. Terwijl de muziek natuurlijk niet verandert, of je nou een asociale zak bent, of een lieve jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 09:27 

Hardtraxx Elite

Hulde voor dit topic. Ik signaleer de laatste tijd ook steeds meer een trend dat een bepaalde groep geen eigen mening meer durft te vormen en alleen maar zegt dat bepaalde artiesten kut zijn en andere juist wel goed ongeacht de tracks die ze maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 10:04 

Artiest

Sunboom schreef:
Terwijl de muziek natuurlijk niet verandert, of je nou een asociale zak bent, of een lieve jongen.

Ook een heel leuk discussie punt overigens! Want het zou natuurlijk wel puur om de muziek moeten gaan en niet uitmaken of iemand nou lieffff is of juist niet.

Ik luister zelf ontzettend veel andere muziek ook dan hardstyle en als ik dan bijv naar de top 40 kijk, kan ik die kesha echt niet uitstaan, wat een irritant wijf is dat, dus dan krijg ik toch automatisch een hekel aan haar nummers. xd

Maar ja van de andere kant... Mijn schoonzusje is ook erg lief en die doet niets met muziek te maken dus eigenlijk moet t los gezien worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 10:26 

Hardtraxx Veteran

@ Openingspost
@ Struikrover

:worship:

Ohjaa en bijvoorbeeld bij de Tune the Week #19 zet iemand in de 2e post dat hij niet stemt deze week, (waarschijnlijk omdat er geen rauwe hardstyle bijstaat). dat is natuurlijk prima en je hoeft ook zeker niet te stemmen, maar de volgende 7 post word deze quote overgenomen/gedeeld, en dat vind ik toch wel een beetje kuddegedrag hoor. Dat kan je nu helaas niet meer teruglezen omdat de TOTW overnieuw is gedaan, maar het was echt zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 10:36 

Artiest

All i can say about it :)

http://www.dumpert.nl/mediabase/953441/ ... od_tv.html

Voor alle mensen die alleen maar kunnen zeuren ;) Precies zoals Thera al zegt. Benader eens iets van de positieve kant en laat het negatieve gewoon links liggen. Maakt de wereld zoveel beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 10:51 

Hardtraxx Addict

Ik was vroeger zelf ook best wel zo'n kuddedier maar mede door mijn leeftijd denk ik ben ik vele meer een eigen stijl gaan ontwikkelen.

Het bashen op artiesten vind ik gewoon op het zielige af, en afzonderlijke nummers kunne nou eenmaal sterk anders zijn, en misschien niet helemaal binnen je eigen stijl, daarom zijn ze nog niet slecht of wel dan.
Ik vind persoonlijk scrap attack een zeer fijn nummer. Save Your Scrap niet, maar daar blijft HHZ gwn hetzelfde bij toch. Net als Say My Name, veel gebash enzo op vooral de vocals, maar eigenlijk vind ik het gewoon een geweldig trackje.

Ik heb eigenlijk niet echt ene idee hoe ik dit moet verwoorden dus dan maar gewoon verder aan sluiten bij anderen: (KUDDEGEDRAG!! xd)

Beginpost: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 11:13 

Hardtraxx Beheerder

Nego schreef:
Voor alle mensen die alleen maar kunnen zeuren ;) Precies zoals Thera al zegt. Benader eens iets van de positieve kant en laat het negatieve gewoon links liggen. Maakt de wereld zoveel beter :)

:thumbup:

Je ongenoegen uiten mag natuurlijk, maar dat doordrammen/zeuren/herhalen (en zelfs schelden) brengt zo'n negatieve sfeer met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 11:20 

Aan het typen...

TakkU schreef:
1e alinea

Even voor de duidelijkheid, ik ben het met je eens dat kuddegedrag slecht is en dat mensen eens een eigen mening moeten vormen. Maar ik vind wel dat kuddegedrag aan beide kanten voorkomt, zowel aan de kritische kant, maar ook onder de niet kritische mensen. En dan vooral onder die laatste groep. Alleen hoor je die laatste groep hier niet zo op het forum, omdat positieve mensen niet opvallen. Hoeveel mensen vinden headhunterz te gek, omdat hij populair is? Ik denk dat je je daar op verkijkt hoor. Of een ander voorbeeld, kijk even naar het opsplitsing verhaal, hoeveel mensen zeggen daar wel niet hardstyle=hardstyle? Ik denk dat dat nog in schril contrast staat met die paar mensen die hem nu bekritiseren, omdat andere mensen dat ook doen. Maar ik blijf erbij, ik heb een godsgruwelijke hekel aan kuddegedrag, maakt niet uit aan welke kant.
Ik erger me er soms dood aan dat van die meelopers ineens je gaan quoten en dan jouw mening in het extreme doortrekken, waardoor mijn mening lijkt te veranderen.

Citaat:
2e alinea

Even een correctie, headhunterz heeft ongelofelijk veel gedaan voor de nustyle scene. Of je nu termen wilt gebruiken of niet, headhunterz heeft weinig bijgedragen aan early (of raw) hardstyle. Ok het is allemaal hardstyle, maar ik denk dat je op moet passen met die zin. Want Headhunterz heeft (misschien niet bewust) ook de early scene in een verdomd klein hoekje gedrukt door zijn "evolutie" naar melodische muziek. Hij heeft daarmee een totaal nieuw publiek aangetrokken (je zegt hetzelf, hoeveel mensen zijn er pas begonnen te luisteren sinds 2007?). Daardoor waren de oude hardstyle liefhebbers ineens in de overgrote minderheid en hadden zij bijna geen invloed meer op de scene, terwijl zij de scene toen al 5-7 jaar gesteund hadden. Ik kan je vertellen dat frustraties oplevert en een afgunst naar het nieuwe publiek, ookal kunnen sommige mensen hier niks aan doen.
Over je reden waarom het defqon anthem soft moet zijn..
Dat is nu precies de reden waarom de hardstyle scene binnen nu en 2 jaar over de kop gaat. Het moet eens ophouden om zoveel mogelijk zieltjes te winnen voor de hardstyle. Hardstyle hoort hard te zijn (de naam zegt het al) en is daarom ook ontoegankelijker dan de meeste andere muziek. Natuurlijk wil ik ook een grote hardstyle scene, dan kan ik mijn passie met meer mensen in mijn omgeving delen. MAAR dan moet het wel dezelfde passie zijn! Want wat nu gebeurt is de stijl toegankelijker maken zodat meer mensen hardstyle gaan luisteren. De vraag is alleen hoe toegankelijk kun je het maken, wil het nog hardstyle zijn. Voor mij is die grens 3 jaar geleden al overschreden, voor anderen wordt die grens nu overschreden en verzamelen die mensen zich nu als raw-hardstyle liefhebbers, precies hetzelfde verhaal als 3 jaar geleden de early fans zich verzetten tegen de nustyle scene.
Een ander vervelend fenomeen is dat hoe toegankelijker de stijl wordt, hoe groter de massa wordt. En hoe groter de massa, des te minder mensen (procentueel) hebben een eigen mening. Als er ergens kuddegedrag voorkomt, dan is het in de massa. En diezelfde massa gaat ervoor zorgen dat hardstyle over de kop slaat. Er is namelijk precies hetzelfde aan de hand als met jumpstyle, alleen (nu nog?) in mindere mate. Er wordt net zolang geprobeerd om zoveel mogelijk zieltjes te winnen door de stijl alsmaar toegankelijker te maken. Tot op het punt dat er niet meer te halen valt, mensen die die verandering vervelend vonden hebben de scene al verlaten of zich op de achtergrond rustig gehouden en na 1 jaar is de hele hype over en wordt de hardstyle scene gezuiverd. Dan zullen alleen de echte liefhebbers overblijven, net als bij jumpstyle. Ja jumpstyle bestaat nog en is gelukkig weer toevertrouwd aan de mensen die er echt van houden. (ik heb jump nooit wat gevonden, maar dat is mijn smaak) Want vind je het niet vreemd dat een hele grote groep mensen jumpstyle altijd lawaaimuziek vond, 2 jaar later bijna iedereen een belachelijk dansje erop staat te doen en weer 2 jaar later iedereen binnen 1 jaar weer weg is? En dan ook nog zeggen dat jump kutmuziek is... Wel toevallig dat al die mensen allemaal dezelfde mening hebben en allemaal op hetzelfde moment vertrekken he? En daar heb je precies het probleem van het massa fenomeen te pakken. En even voor de duidelijkheid, uit een ander topic kan ik mij herinneren dat een overgroot deel van dit forum bij de jumpstyle wegkwam. Dus weet wat voor bloed je in huis hebt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Edit: En dat is precies de reden waarom ik zo graag een early subgenre zie, want dan kunnen wij ons op de achtergrond houden, genieten van de muziek die we nog wel mooi vinden (hoewel die op het moment schaars is) en we deze mensen niet kwijt raken, zodat na de hype hardstyle kan blijven bestaan. Hetzelfde geld natuurlijk voor de raw-hardstyle liefhebbers. Alleen de echte melodische liefhebbers zullen het moeilijk krijgen om zich te onderscheiden van de massa, omdat ze toevallig dezelfde smaak hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 11:49 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Nego schreef:

:thumbup:

Je ongenoegen uiten mag natuurlijk, maar dat doordrammen/zeuren/herhalen (en zelfs schelden) brengt zo'n negatieve sfeer met zich mee.

+1
het lijkt mij niet zozeer een probleem dat zich in de hardstyle voordoet maar meer intolerantie van mensen in deze individualistische samenleving XD. Als je niks constructiefs te melden hebt vind ik het heel leuk dat je een mening hebt, maar daar kan je verder niks mee en als iemand kritiek heeft op je favo artiest hoef je niet meteen te flippen. Oftewel neem niet alles meteen zo persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 11:57 

Hardtraxx Elite

Lyst, je hebt wel gelijk dat kuddegedrag ook bij de massa veel voorkomt (meer? ik weet het niet), maar dat is (lijkt me) sowieso al duidelijk. Het gaat er nu juist om dat er ook kuddegedrag onder de zogenaamde 'liefhebbers' voorkomt, die er altijd mee weg komen omdat ze een soort van onschendbare status genieten als zijnde 'echte liefhebber'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 11:59 

Hardtraxx Veteran

:worship: Voor Bovenstaande van Lyst.

Mijn mening.

Ik heb eigenlijk geen zin om een heel verhaal op te schrijven, maar wie weet. Ik luister sinds ongeveer eind 2006/begin 2007 naar hardstyle, daarvoor luisterde ik hardCORE. Hardcore is nog steeds muziek waar je me 's nachts wakker voor kunt maken om lekker te gaan hakken ofzo, maar hardstyle is toch meer mijn ding geworden. En het grappige is, hardstyle is meer mijn ding geworden, omdat (zoals lyst hierboven al melde) de hardstyle veranderde. Ik kan me nog wel goed herinneren dat ik hardcore luisterde (anno 2004 ofzo) en toen zette iemand een hardstyle plaat op. Nou ik kan je vertellen, ik vond d'r echt niks aan. Ik denk dat ik dit niks vond omdat ik toen hardcore zowieso beter vond, en hardstyle dus softer en dus lelijker. Kijk, als mensen dat toen vet vonden, is er natuurlijk niet zoveel meer voor hun over tegenwoordig. Ik waardeer heel veel verschillende dance stijlen, ook wel hard trance, techno, idustrial hardcore en ja zelfs jump/tek. Toen ik net hardstyle begon te luisteren luisterde ik ondertussen ook wel tracks van Coone, Lethal MG en DJ Massive (die een paar lekkere jumpklassiekers op hun naam hebben) en toen was de jumprage nog geen feit. Ik hoop eigenlijk niet dat hardstyle zo word, maar dat de muziek tegenwoordig een stuk toegankelijker word voor andere mensen, tja, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Je kunt je altijd terug storten op nummers die je een paar jaar geleden helemaal geweldig vond, en de hardstyle die tegenwoordig gemaakt word, wordt ik over 't algemeen heel blij van (heeft niets met melodieƫn enzo van de tracks te maken, niet altijd). En vergeet gewoon niet mensen, iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik luister niet veel naar Theracords omdat het gewoon niet mijn ding is, het heeft gewoon niet het, ja hoe moet ik het zeggen, het geeft het gevoel niet dat ik er op los wil gaan. Zany heeft dit wel, Noisecontrollers heeft dit ook, B-Front zeker, Avio ook, Solutio & The I's ook, ook Scope DJ en natuurlijk Zatox. En zo zijn er nog veel meer. Natuurlijk heb ik wel respect voor Theracords dat ze iets anders doen, helemaal goed! Maar ik blijf gewoon bij de wat ''mainstream'' mensen denk ik, ookal vind ik hard en rauw geweldig, maar met deze 2 woorden doel ik op hardstyle zoals Zatox - How Much Can You Take & Solutio & The I's - City Of Chaos. Het is niet dat ik het achterste schaap ben die de rest nog wel volgt over de dam, dat is gewoon omdat ik van die hardstyle houd. Ik luister wat ik zelf wil, en dat moet de rest ook doen. Als een feest voor mij geen goede line-up heeft, ga ik niet. Als ik het nummer niet mooi vind, luister ik het niet. Alles is je eigen mening en je luistert wat je wilt.

EDIT:

Owja, als ik nou dat nummer van headhunterz wel aardig vind omdat ik er vrolijk van word en 't gewoon een lekker sfeertje heeft, is dat van fout? Ik hoop 't toch niet eigenlijk... Ja, ik heb een hele brede smaak xd

En ja, I've got a Hart for Hard.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen