In het topic van Save Your Scrap For Victory las ik het volgende stuk, en ik ben het hier mee eens. Heb er al is aan gedacht om hier een discussie over te starten, en met al het gezeik rond dit anthem, leek het mij wel tijd.:
DJ's worden ook ineens helemaal de grond in getrapt, omdat ze een aantal tracks hebben gemaakt die niet bij iedereen aanslaan. Waar is dat voor nodig? Headhunterz bijvoorbeeld heeft ongelofelijk veel gedaan voor de Hardstyle scene, en een aantal heel erg goeie tracks gemaakt. Met Save Your Scrap For Victory heeft heady een wat softer nummer neergezet, en gelijk is Headhunterz maar klote. Denkt dan niemand eraan dat er ook een reden achter kan zitten waarom een anthem voor Defqon.1 Australia niet een hard en rauw beuknummer kan zijn ala Fade To Black? Vergeet niet dat nergens ter wereld de Hardstyle scene zo groot is als in Nederland. Met een wat softere tracks, proberen ze wat meer mensen aan te spreken in Australie dan alleen maar de die-hard hardstyle fans. Ok, het is niet de beste track van Headhunterz, maar is het dan nodig om maar gelijk Headhunterz als ruk te bestempelen?
Wat ik trouwens ook vrij bijzonder vind:
Er wordt door een hoop mensen flink gezanikt dat een feest als Defqon of Qlimax niet hard genoeg is, en dat er altijd maar dezelfde DJ's staan. Gek genoeg zijn het diezelfde mensen die kaarten voor deze feesten kopen, en er keer op keer weer heen gaan. Als het je niet aanstaat, ga dan ook gewoon niet! Ga dan lekker naar een ander feest, in plaats van zo hypocriet gaan zitten doen.
Mijn punt is dit:
Als je ergens oprecht een mening over hebt, kom er dan ook voor uit. Ga niet mee met dingen die andere mensen zeggen. En zoals ook al in bovenstaande quote staat, heb een beetje respect voor de mensen die ervoor zorgen dat wij naar de muziek kunnen luisteren waar wij allemaal van houden. Het is nergens voor nodig om iemand gelijk af te branden wanneer diegene iets doet wat niet helemaal jou ding is.
Ik heb t idee dat er de laatste tijd steeds meer kudde gedrag in de Hardstyle voorkomt. Hardstyle is zeker de laatste 2 jaar erg in populariteit gegroeid. Degene die er in die tijd bijkwamen, kenden eerst niks anders dan Headhunterz, DBSTF en Showtek. Vervolgens zitten ze nu alles wat van Scantraxx komt maar af te zeiken omdat er een aantal zijn die dat ook doen. Kijk maar naar Scrap Attack vorig jaar. Een hoop gezeik over dat het een kut track was, vervolgens komt het nieuwe Defqon.1 anthem van Wildstylez, en dan is Scrap Attack ineens veel beter dan No Time To Waste, en was Scrap Attack een meesterlijke track... 1 iemand trekt zijn scheur open dat Q-Dance en Scantraxx dikke vriendjes zijn, en ineens is Scantraxx een of ander evil platenlabel wat alles verkeerd doet, alles wat ze doen alleen maar doen voor het geld, en het is allemaal ronduit kut.wrote:En Dakpan,
Sommige DJ's verliezen sowiezo het respect al!
Als Ron Vlaar komend seizoen(als die nog bij FR speelt) een minder seizoen draait(betrekkelijk woord), blijft die voor ons nog altijd dezelfde Ron Vlaar als voorheen! Wat dit Hardstyle publiek mist, wat ik op deze pagina lees en hiervoor, is Respect voor de DJ's die ons deze muziek geven. Wij praten hier over een productie van een DJ ,die ons in het verleden mooie momenten en tracks heeft gebracht, alsof het de grootste mislukkeling is die er bestaat. Hij is in de strond gezakt en weet ik veel wat allemaal.
De helft van de lui die hier reageren lullen maar een beetje mee en luisteren niet echt naar de inhoud van wat de track te bieden heeft. We kijken alleen naar de bouwer van een huis, niet naar het huis zelf.
B-Front zal groot worden, daar ben ik van overtuigd.
Maar het Hardstylepubliek is er om daar goed mee om te gaan en daar zet ik mijn vraagtekens bij!
DJ's worden ook ineens helemaal de grond in getrapt, omdat ze een aantal tracks hebben gemaakt die niet bij iedereen aanslaan. Waar is dat voor nodig? Headhunterz bijvoorbeeld heeft ongelofelijk veel gedaan voor de Hardstyle scene, en een aantal heel erg goeie tracks gemaakt. Met Save Your Scrap For Victory heeft heady een wat softer nummer neergezet, en gelijk is Headhunterz maar klote. Denkt dan niemand eraan dat er ook een reden achter kan zitten waarom een anthem voor Defqon.1 Australia niet een hard en rauw beuknummer kan zijn ala Fade To Black? Vergeet niet dat nergens ter wereld de Hardstyle scene zo groot is als in Nederland. Met een wat softere tracks, proberen ze wat meer mensen aan te spreken in Australie dan alleen maar de die-hard hardstyle fans. Ok, het is niet de beste track van Headhunterz, maar is het dan nodig om maar gelijk Headhunterz als ruk te bestempelen?
Wat ik trouwens ook vrij bijzonder vind:
Er wordt door een hoop mensen flink gezanikt dat een feest als Defqon of Qlimax niet hard genoeg is, en dat er altijd maar dezelfde DJ's staan. Gek genoeg zijn het diezelfde mensen die kaarten voor deze feesten kopen, en er keer op keer weer heen gaan. Als het je niet aanstaat, ga dan ook gewoon niet! Ga dan lekker naar een ander feest, in plaats van zo hypocriet gaan zitten doen.
Mijn punt is dit:
Als je ergens oprecht een mening over hebt, kom er dan ook voor uit. Ga niet mee met dingen die andere mensen zeggen. En zoals ook al in bovenstaande quote staat, heb een beetje respect voor de mensen die ervoor zorgen dat wij naar de muziek kunnen luisteren waar wij allemaal van houden. Het is nergens voor nodig om iemand gelijk af te branden wanneer diegene iets doet wat niet helemaal jou ding is.