@ sunboom
je hebt helemaal gelijk
je hebt helemaal gelijk
je hebt gelijk over kudde gedrag maar ik zou tog gewoon voor je mening uit komen dat doe ik ook gewoon altyd (daarom mogen mensen mij soms niet) maar ook op dit forum als veel mensen hetzelfde zeggen en ik zeg iets anders dan krijg ik gelijk kritiek over me heen. maar als artiest zou ik gewoon me eigen ding doen dan word ik maar minder gewaardeerd. later zullen mensen dan juist jou weer gaan volgen (het kudde gedrag)wrote:Het probleem van kuddegedrag zal inderdaad nog groter zijn bij de massa. Maar dat dit topic als insteek heeft om juist het kuddegedrag onder de vermeende liefhebbers aan te kaarten, is helemaal niet zo vreemd: dat er kuddegrag onder de massa plaats vindt is namelijk vanzelfsprekend, iedereen (op het forum) is hier zich al bewust van. Het is al genoeg aangekaart.
Het kuddegedrag onder liefhebbers is echter veel 'onzichtbaarder' en ook relatief nieuw denk ik. Bijna niemand kaart het aan en degenen die dat wel doen (zoals ik soms) krijgen kritiek over zich heen. Want ja, ik bekritiseer de liefhebbers en dat mag niet.
Over die voorbeelden die ik gaf: het zijn maar een paar voorbeeldjes en ik kan nog zeeën opnoemen. inderdaad, The Pitcher kreeg kritiek, maar liep er door even te zeggen dat het een experimentje was en niet uitgebracht zal worden, geen reputatieverlies mee op. Er word echter nog bijna dagelijks gerefereerd naar Down With The Hardstyle. En een track uit een ander genre draaien is inderdaad een beetje anders dan een ander genre in je track verwerken, maar maakt het echt uit voor het argument? Ik denk niet dat de mensen die The MF Point Of Perfection het eerst hoorden, anders hadden gereageerd als de heren live DNB hadden ingemixt in plaats van in de studio. En ik weet zeker dat Headhunterz uitgekotst zou worden als hij met een jump-track zou openen.
Ik denk echt dat het probleem groter is dan jij je voorstelt. Bovendien vind ik dit probleem kwalijker. Can't blame the massa, zo werkt die nou eenmaal, maar juist van de kenners mag je wel verwachten dat ze objectief kijken en zich niet alleen maar als pubers afzetten tegen de mainstream in ALLES.
Omdat hij er een andere mening op na houdt is hij een zeikerd? ik heb hem nog niet zien zeiken ofwrote: (waar jij idd niet aanwezig bent lyst, zeikerd)
Idd interessant, merk dat ik me wel kan vinden in lyst haha.wrote:Wel respect voor de manier waarop hier met elkaar gediscussieerd wordt. Denk ik meld het ff. Vind het echt leuk om ook door te lezen
Dus, zoals jij het zegt, zou ik als 14 jarige niet mogen zeuren, net als andere dat doen? Ik mag dan geen ervaring hebben met hardstyle feesten, omdat mijn leeftijd daar simpelweg niet word toegelaten (wat deels erg jammer is, maar de achterliggende redenen ben ik 't wel mee eens), maar over feesten hoor je de meeste minderjarige ook niet zeuren? (Correct me if I'm wrong?)wrote:Zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat veel minderjarige gastjes hier heel kritisch lopen te doen, als ''liefhebber'', zonder ooit de sfeer te hebben geproeft van een groot feest, waar de nummers voor bedoeld zijn.
*beetje late reactie*wrote:Best wijs verhaal voor iemand van veertien
Ik weet ook best dat voor elke tig luisteraars er ook een paar bij zitten en zich verdiepen. Mensen als pnxrmx zijn ook kritisch en luisteren volgens mij ook niet zo lang. Het punt is allen voor die paar mensen die zich verdiepen krijg je een tigvoud aan oppervlakkige luisteraars erbij, die alles maar goed vinden, zolang de rest van de massa het ook goed vind. En laat nu juist die mensenn bepalen wie er op ieder feest staan en welke richting hardstyle op zal gaan in de toekomst. Gewoon omdat ze met een ruime meerderheid zijn. En dus ook meer geld in het laatje brengen.
vergeet je niet dat ran-d ook bij scantraxx zit?wrote:Ik vind dat de laatste tijd de hardstyle scene achteruit is gegaan. Ik heb zeer veel respect voor producers ik baal er alleen zo enorm van dat grote mannen zoals headhunterz en wildstylez (een beetje, uitzonderingen daargelaten) een andere richting in slaan die gewoon een stuk softer is. Daarnaast heeft scantraxx dit jaar een behoorlijk aantal nieuwe producers/dj's gecontracteerd, neem nou bioweapon zijn wss groot in Australië en erg commercieel. Het lijkt wel of scantraxx een commercieel label is geworden. Neem bijvoorbeeld dj's als zatox en ran-d die blijven wel hun eigen ding doen en maken dikke en harde tracks zoals ik het graag zie.
Ja klopt maar er zijn altijd uitzonderingen. Alpha twins zijn ook dik!wrote:vergeet je niet dat ran-d ook bij scantraxx zit?wrote:Ik vind dat de laatste tijd de hardstyle scene achteruit is gegaan. Ik heb zeer veel respect voor producers ik baal er alleen zo enorm van dat grote mannen zoals headhunterz en wildstylez (een beetje, uitzonderingen daargelaten) een andere richting in slaan die gewoon een stuk softer is. Daarnaast heeft scantraxx dit jaar een behoorlijk aantal nieuwe producers/dj's gecontracteerd, neem nou bioweapon zijn wss groot in Australië en erg commercieel. Het lijkt wel of scantraxx een commercieel label is geworden. Neem bijvoorbeeld dj's als zatox en ran-d die blijven wel hun eigen ding doen en maken dikke en harde tracks zoals ik het graag zie.
ik bedoelde eigenlijk meer op jou uitspraak.wrote:Ja klopt maar er zijn altijd uitzonderingen. Alpha twins zijn ook dik!wrote:vergeet je niet dat ran-d ook bij scantraxx zit?wrote:Ik vind dat de laatste tijd de hardstyle scene achteruit is gegaan. Ik heb zeer veel respect voor producers ik baal er alleen zo enorm van dat grote mannen zoals headhunterz en wildstylez (een beetje, uitzonderingen daargelaten) een andere richting in slaan die gewoon een stuk softer is. Daarnaast heeft scantraxx dit jaar een behoorlijk aantal nieuwe producers/dj's gecontracteerd, neem nou bioweapon zijn wss groot in Australië en erg commercieel. Het lijkt wel of scantraxx een commercieel label is geworden. Neem bijvoorbeeld dj's als zatox en ran-d die blijven wel hun eigen ding doen en maken dikke en harde tracks zoals ik het graag zie.
Dat is toch een feit DP, er staan immers meer melodieuze nummers in de hardstyle top40wrote:Tuurlijk kan een melodieuze track origineel zijn, helaas zijn ze dat op het moment niet...wrote: ik meen het serieus... en besides... een melodieuze track wordt minder snel origineel genoemd dan een rauwe track, maar dat wil nog niet zeggen dat een melodieuze track niet origineel kan zijn.Waarom presenteer je jou mening steeds als feiten?wrote: en daarnaast, er zijn meer vette originele melodieuze platen dan rauwe