Q-Dominic schreef:
Zoals ik al eerder heb gezegd denk ik dat veel minderjarige gastjes hier heel kritisch lopen te doen, als ''liefhebber'', zonder ooit de sfeer te hebben geproeft van een groot feest, waar de nummers voor bedoeld zijn.
Dus, zoals jij het zegt, zou ik als 14 jarige niet mogen zeuren, net als andere dat doen? Ik mag dan geen ervaring hebben met hardstyle feesten, omdat mijn leeftijd daar simpelweg niet word toegelaten (wat deels erg jammer is, maar de achterliggende redenen ben ik 't wel mee eens), maar over feesten hoor je de meeste minderjarige ook niet zeuren? (Correct me if I'm wrong?)
Daarnaast denk ik dat feesten waar dat soort muziek gedraaid word, prima bevalt qua gezelligheid en bier. Maar een feest waar early, en vooral wat hardere spul word gedraaid, en waar ik dus helemaal los zou kunnen gaan, ook geweldig is.
Maarja, dat is en blijft in my opinion..
Lyst schreef:
Best wijs verhaal voor iemand van veertien

Ik weet ook best dat voor elke tig luisteraars er ook een paar bij zitten en zich verdiepen. Mensen als pnxrmx zijn ook kritisch en luisteren volgens mij ook niet zo lang. Het punt is allen voor die paar mensen die zich verdiepen krijg je een tigvoud aan oppervlakkige luisteraars erbij, die alles maar goed vinden, zolang de rest van de massa het ook goed vind. En laat nu juist die mensenn bepalen wie er op ieder feest staan en welke richting hardstyle op zal gaan in de toekomst. Gewoon omdat ze met een ruime meerderheid zijn. En dus ook meer geld in het laatje brengen.
*beetje late reactie*
dat verhaal was niet persee op jou gericht, dus niet verkeerd opvatten

En daar ben ik 't ook helemaal met je eens. 'T ging mij er meer om (beetje tussen de regels door, maargoed), dat als ik zou zeggen dat ik Dreamers of Dreamz - Dbstf helemaal geweldig zou vinden (wat overigens (als je 't niet te vaak luistert) best een lekker nummer is

) zou dat gelijk een aantal reacties veroorzaken zoals eerder genoemd, en dat vind ik best wel jammer. Elkaars mening word gewoon niet gerespecteerd als 't "mainstream" hardstyle is (of juist weer sterk overdreven wel), terwijl je helemaal niet van iedereen weet waar die het meeste van houd. En dan nog, ookal houd die persoon alleen maar van mainstream shit, ik vraag me dan echt af, what should i care!? 't gaat mij dus iniedergeval niet boeie wat andere luisteren. Uiteindelijk bepaal ik wat er uit m'n surround komt zetten of niet
maar nu dwaal ik wel erg af van 't subject kuddegedrag..