Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 148  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:40 

Donateur

Ja die van mij zaten ook nog in dat zakje.. we zien zaterdag bij Xxlerator wat de schade is geweest ;)
Bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:19 

Hardtraxx Veteran

ik heb die Exinore 20S besteld, komt waarschijnlijk deze week nog binnen, wil even kijken hoe het is met filters feesten. Als ze goed bevallen zal ik ze denk ik ook meenemen met gewoon stappen. Ik ben al een keer geopereerd aan mijn trommelvliezen, en mijn gehoor is vanaf mijn geboorte al niet top. ;)
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 17:21 

Hardtraxxer

Gister de Noizezz voor de 2e keer uitgeprobeerd, maar was weer niks. Hoge tonen vielen weg en ik kon echt niemand verstaan, kon mezelf amper horen praten. Snap niet waarom ik de enige ben waarbij ze niet goed werken :(
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 18:01 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Gister de Noizezz voor de 2e keer uitgeprobeerd, maar was weer niks. Hoge tonen vielen weg en ik kon echt niemand verstaan, kon mezelf amper horen praten. Snap niet waarom ik de enige ben waarbij ze niet goed werken :(

Misschien verwacht je er veel meer van als anderen?
Bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:41 

Hardtraxxer

Misschien, maar ze werken bij mij zo slecht dat ik ze liever uit heb dan in...
Bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:13 

Hardtraxx Newbie

Sommige van die dingen zijn fcking duur he :P
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 15:06 

Handige info :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:31 

Hardtraxxer

Ben ook aan het kijken voor oordopjes omdat ik na feesten altijd 3 dagen erna nog last heb van een piepje...

ga ongeveer 1x per 2 maand naar een feest waar hard gedraaid word, zal ik dan gaan voor de simpele 30 euro oordopjes of investeren in die dure gevallen van 150 euro? >.<
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:33 

Hardtraxx Veteran

Tja, het hangt er natuurlijk voor af hoeveel jij er voor over hebt en hoeveel je van goed geluid houdt.
Ikzelf vind het heerlijk om goed geluid te horen, maar dan moet je dus wel diep in de buidel tasten.

Als ik jou was zou ik altijd voor otoplastieken gaan, maar goed.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:19 

Hardtraxxer

tja aangezien ik gek word van dat gepiep in mn oren en nog niet eens zo heel oud ben moet ik toch maar eens kijken voor het echte werk. zonde om mijn gehoor nu al te verkloten :P
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
tja aangezien ik gek word van dat gepiep in mn oren en nog niet eens zo heel oud ben moet ik toch maar eens kijken voor het echte werk. zonde om mijn gehoor nu al te verkloten :P

Als je al een piep hebt moet je al helemaal aan de otoplastiek om te redden wat er nog te redden valt.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:09 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Tja, het hangt er natuurlijk voor af hoeveel jij er voor over hebt en hoeveel je van goed geluid houdt.
Ikzelf vind het heerlijk om goed geluid te horen, maar dan moet je dus wel diep in de buidel tasten.

Als ik jou was zou ik altijd voor otoplastieken gaan, maar goed.

Wat heb jij betaald dan?
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

185 euro, heb een Schoonderenberg in het dorp.
Op maat laten maken met een (zeer nuttige) 2 jaars verzekering erbij voor verlies, diefstal, imperfecte pasvorm etcetera. Is inderdaad erg prijzig, maar ik ga niet meer stappen (ook niet naar de kroeg etcetera) zonder deze op zak te hebben, aangezien ik dus al een piep heb.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:16 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
185 euro, heb een Schoonderenberg in het dorp.
Op maat laten maken met een (zeer nuttige) 2 jaars verzekering erbij voor verlies, diefstal, imperfecte pasvorm etcetera. Is inderdaad erg prijzig, maar ik ga niet meer stappen (ook niet naar de kroeg etcetera) zonder deze op zak te hebben, aangezien ik dus al een piep heb.

Ja, ik heb een financiele meevaller en wil nu misschien mijn standaard oordoppen vervangen door aangemeten oordoppen.

Zat net hier even te kijken, maar wat is het prijsverschil dan weer met Schoonderenberg?

http://www.oordoppenshop.nl/filterz-oor ... -1340.html
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb minder verstand van Filterz, omdat ik graag ook naar iemand wil lopen voor eventuele service en vragen ipv dus op internet te moeten zoeken. Ik heb in ieder geval daar een garantiecertificaat, wat ik zelf altijd wel fijn vind. Ook zit het verschil in prijs volgens mij in het filter. Diegene die ik heb zijn met vlakke demping, deze niet geloof ik.

edit: verder gekeken. Ligt inderdaad aan de filterz en vlakke demping.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:21 

Hardtraxx Elite

Wat voor filter(s) zou jij aan raden voor gemiddeld disco/feestbezoek.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Wat voor filter(s) zou jij aan raden voor gemiddeld disco/feestbezoek.

Discotheken volstaan 15 db demping prima. Als je alleen naar feesten gaat (grote, hard geluid etcetera) zou ik misschien zelfs 25 nemen.

Ik heb zelf de 15. Deze beschermen net voldoende (let op de woordkeuze) voor grote feesten als je niet te vaak gaat en gewoon voldoende in een gemiddelde discotheek en uitstekend in een heel lawaaierige kroeg (een met van die kleine boxen die veel te hard staan).

Vlakke demping heeft met het geluid te maken. De meeste oordoppen vervormen het geluid een beetje, met "vlakke demping" krijg je het geluid dus natuurlijker binnen, echt alsof je de volumeknop naar beneden draait, zonder een vervorming van het geluid te krijgen. Ik heb de intentie later te draaien en ik ben een enorm fan van goed geluid, dus voor mij heeft het zeker meerwaarde.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:37 

Hardtraxx Elite

Tjah.. toch maar eens kijken binnenkort bij Schonenberg dan.

Wil later ook nog kunnen genieten van een mooi muziekje ;)
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Bij Filterz kun je ook dus vlakke demping regelen, dan ben je echter net zo veel kwijt (189) als bij de Schoonderenberg en daar weet ik dat je dus die 2 jaar garantie hebt. (doppen 165, verzekering 20). Bij Filterz ken ik de garantievoorwaarden niet, dus daar kan ik niets over zeggen.

En oja: ik heb lang met het idee rond gelopen, maar niets mee gedaan.. Tot ineens die piep kwam, toen ging het heel snel. Ik zou als ik jou was er gewoon vaart achter zetten als je het idee hebt.
Bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:49 

Hardtraxx Elite

Ja dat klopt ook, maar hetzelfde geldt voor de meeste hier. Als student zijnde is het gewoon echt smerig veel geld in een keer, maar van de andere kant je hebt er wel je hele leven profijt van.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2010 01:55 

Hardtraxx Elite

Heel je leven? Bedoel je dan van dat je nog kunt horen of van die oordoppen? Want die oordoppen zijn meestal na een jaar of 5 al niet meer goed he.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2010 10:42 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:
Heel je leven? Bedoel je dan van dat je nog kunt horen of van die oordoppen? Want die oordoppen zijn meestal na een jaar of 5 al niet meer goed he.

Van je gehoor natuurlijk, gehoorschade is permanent. En gehoorschade waar je nu misschien niet veel last van hebt gaat ervoor zorgen dat je op oudere leeftijd al veel sneller een gehoorapparaat gaat nodig hebben omdat je gehoor met de leeftijd nog sneller verslechterd
Bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:24 

Hardtraxx Elite

Gehoor bedoelde ik inderdaad weet ook niet of ik over 5 jaar nog zoveel naar feesten ga ;)
Bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:48 

Hardtraxx Newbie

Beste Hardtraxxers,

Zojuist heb ik Universele Noizezz aangeschaft. Heb heel wat moeten prutsen om die dingen goed in te krijgen maar het is me uit eindelijk toch gelukt naar mijn gevoel.

Nu is mijn vraag hoe ik er het beste achter kom of ze goed werken? >.< . Headset op 100% volume zetten is nog niet echt bepaald hard en hetzelfde voor mijn speakers. Ook hoor ik niet echt verschil als ik ze in of uit doe.

Thanks alvast :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:53 

Hardtraxx Elite

Nicks schreef:
Beste Hardtraxxers,

Zojuist heb ik Universele Noizezz aangeschaft. Heb heel wat moeten prutsen om die dingen goed in te krijgen maar het is me uit eindelijk toch gelukt naar mijn gevoel.

Nu is mijn vraag hoe ik er het beste achter kom of ze goed werken? >.< . Headset op 100% volume zetten is nog niet echt bepaald hard en hetzelfde voor mijn speakers. Ook hoor ik niet echt verschil als ik ze in of uit doe.

Thanks alvast :thumbup:

Als ze vast inzitten en dichten zitten ze goed, ze mogen niet los in je gehoorgang zitten. Uittesten doe je op een feest, als je geen verschil hoort met ze in nu, zitten ze waarschijnlijk veel te los (of de filters zitten er nog niet in?).
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen