Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belangrijkste truc blijft, ongeacht de demping, de oordoppen gewoon al in doen voor je binnen bent. Dan heb je oprecht niet in de gaten dat het geluid relatief gezien zachter klinkt. Ook hoor je het volume dan wel gewoon stijgen door de dag heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 14:32 
 
Hardtraxxer

Dat ga ik zeker de volgende keer doen en dan hopelijk volhouden... Ik vergeet, of verzuim, dat elke keer te doen. Waardoor ik na binnenkomst pas de doppen in doe, het geluid echt verrot klinkt naar mijn idee en ze maar weer uit doe. Omdat in het begin van een feest vaak het geluid nog niet zo hard staat is dit best prettig. Maar na een tijdje en het volume gaat omhoog doe ik de doppen maar weer in en klink het vervolgens weer kut en zit ik er gelijk niet meer lekker in... Dus iedere keer doppen in, doppen uit etc.
Heb trouwens de op maat gemaakte van Schoonenberg, ProActiv Customized Professional
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Belangrijkste truc blijft, ongeacht de demping, de oordoppen gewoon al in doen voor je binnen bent. Dan heb je oprecht niet in de gaten dat het geluid relatief gezien zachter klinkt. Ook hoor je het volume dan wel gewoon stijgen door de dag heen.


+1, ik doe ze meestal in terwijl ik in de rij voor security sta te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik na de fouillering. Heb ze gisteren opgehaald, zitten goed, ben benieuwd morgenavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2023 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds ADE is mijn tinnitus weer erger geworden en voor mijn gevoel twee weken geleden ook weer, terwijl ik toen nergens ben geweest. Daardoor ook besloten om Origins helaas te skippen. Het is in ieder geval weer tijd voor nieuwe oordoppen.

Ik ben van plan om de ProActiv Music Customized Professional van Schoonenberg aan te laten meten met de ER25 filter, deze komen volgens mij een heel eind overeen met degene die ik in 2015 aan heb laten meten. Is er toevallig iemand hier die deze maar ook de Pluggerz variant van Beter Horen heeft gehad? Zo ja, welke vond je beter en waarom?
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen