Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 148  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:22 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Bij de Noizezz krijg je idd 4 verschillende maten, bij Schoonenberg kosten ze €25 maar volgens mij zijn ze op internet wel goedkoper te krijgen.

Zitten ze lekker? Of heb je al direct iets van wat een kutdingen zijn dit?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:59 

Artiest

Ik heb ze bij beterhoren vandaan.

170 euro, speciale filter voor muziek erin. Dacht -15dB. maar weet het niet meer zeker.
Ideaal om te gebruiken tijdens het draaien. Heb er inderdaad een verzekering bij afgesloten tegen verlies.

Je kan er idd een jaar of 4-5 mee doen, omdat je gehoorgang je gehele leven blijft veranderen.

Maar goed, kan zijn dat dit al eerder in dit topic voorbij gekomen is. ( had geen zin om alle 45 pagina's te lezen ;))
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:53 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Bij de Noizezz krijg je idd 4 verschillende maten, bij Schoonenberg kosten ze €25 maar volgens mij zijn ze op internet wel goedkoper te krijgen.

Zitten ze lekker? Of heb je al direct iets van wat een kutdingen zijn dit?

Ze zitten niet verkeerd, maar ik vind het wel lastig om te voelen of ze nou goed zitten. Is ook voor het eerst dat ik oordoppen heb. Ze zitten niet irritant, dat niet.

Heb wel het gevoel alsof ie de hoge tonen te veel dempt, hier thuis. Maar ik zal even wachten op Loudness om tot een goed oordeel te komen.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

Volgende keer ga ik andere oordoppen gebruiken, de Alpines die ik nu had zat vast in mijn linkeroor :list:
Iemand een goede tip voor betaalbare oordoppen?
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:37 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Volgende keer ga ik andere oordoppen gebruiken, de Alpines die ik nu had zat vast in mijn linkeroor :list:

Noizezz :D Ik had ze ook gehaald, weet niet hoe Deeltjesversneller ze zijn bevallen maar mij zijn ze goed bevallen, geen storend gevoel zaten erg lekker en dempten goed. Op het einde van de avond moest ik ze wel regelmatig aanduwen (maar dat heb ik nog veel erger bij die alpine achtige dingen). Anyway heb ze de hele avond ingehouden en heb duidelijk een stuk minder last van suis in mijn oren als na andere feesten, alhoewel ik wel nog steeds een suis heb :$
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Tja, de goeie zijn toch echt een stukje duurder.

Tja, en anders misschien Noizezz
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:52 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Tja, de goeie zijn toch echt een stukje duurder.

Tja, en anders misschien Noizezz

Die Noizezz zijn tenminste ook nog in 4 maten, en volgen de kromming van je oor, zitten echt stukken lekkerder als die andere dingen :cool: Ik kan het weten ik had eerst de disco doppen van Beter Horen
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind ze zelf iig wel erg fijn zitten, handig dat je 4 maten hebt, dan zit er altijd wel een goede maat tussen.
Had na het feest geen piep of suis, maar beetje het gevoel alsof de bass nog in mijn oren zat. Mja een heel stuk minder dan na vorige feesten.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:29 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Die Noizezz zijn tenminste ook nog in 4 maten, en volgen de kromming van je oor, zitten echt stukken lekkerder als die andere dingen :cool: Ik kan het weten ik had eerst de disco doppen van Beter Horen

Oh mij zijn ze juist helemaal niet goed bevallen en heb ze dan ook nauwelijks in gehad. Leek wel of de bass 2x binnen kwam, het dempte de hoge tonen ook te veel leek het. Klonk niet mooi...

Zou het kunnen dat ik ze dan verkeerd in heb gehad of de verkeerde maat? Hoe zit die kromming in je oor, want ik had ze zo in: \_OOR|||||||OOR_/ (maar dan dus iets rechter) welke kant moeten ze op wijzen? en is het de bedoeling dat je ze er echt in propt of moeten ze echt heel makkelijk schuiven?
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:32 

Hardtraxx Elite

Oh mij zijn ze juist helemaal niet goed bevallen en heb ze dan ook nauwelijks in gehad. Leek wel of de bass 2x binnen kwam, het dempte de hoge tonen ook te veel leek het. Klonk niet mooi...

Zou het kunnen dat ik ze dan verkeerd in heb gehad of de verkeerde maat? Hoe zit die kromming in je oor, want ik had ze zo in: \_OOR|||||||OOR_/ (maar dan dus iets rechter) welke kant moeten ze op wijzen? en is het de bedoeling dat je ze er echt in propt of moeten ze echt heel makkelijk schuiven?

Ze moeten er toch echt helemaal inzitten, als je ze tussen duim en wijsvinger vasthoud moeten ze met de kromming naar voren wijzen dus, en dan moeten ze er dus in echt met de vorm van je gehoor in. Hoort niet er zomaar in te glijden, moet echt wel goed vastzitten zodat het je gehoorgang goed afsluit. Ik vond het geluid goed ermee alleszins :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:46 

Hardtraxxer

Kromming naar voren dus... dan krijg ik ze niet goed, alleen met de kromming naar boven of achteren. Ik had op Loudness de L mee en die steken nog wel een klein beetje uit m'n oor als je het van de voorkant bekijkt, ik zal de volgende keer M meenemen, die passen er echt helemaal in tot achter de tragus merk ik nu.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:04 

Hardtraxx Elite

Kromming naar voren dus... dan krijg ik ze niet goed, alleen met de kromming naar boven of achteren. Ik had op Loudness de L mee en die steken nog wel een klein beetje uit m'n oor als je het van de voorkant bekijkt, ik zal de volgende keer M meenemen, die passen er echt helemaal in tot achter de tragus merk ik nu.

Ze moeten toch echt niet zo super simpel erin gaan, het kost wat gewenning, ik heb ook met L rondgelopen maar heb nu de filters in de xl gestopt. Nu ik ze paar maal in en uit heb gedaan lukt dat ook perfect, als je ze juist insteekt gaan ze er dan zowiezo helemaal in.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:18 

Hardtraxx Addict

Vraagje:

Die Noizezz oordoppen, zijn die als je ze koopt
ook per vier paar verkocht (S, M, L & XL),
of koop je ze los per paar en weet iemand wat de prijs ongeveer is?
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:29 

Hardtraxxer

Je krijgt alle maten in 1 setje, met 2 groene filters die je dan in de juiste maat stopt. Kost 25 euro bij de Schoonenberg hier, maar volgens mij zijn ze op internet 15 euro.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 01:05 

Hardtraxx Addict

Je krijgt alle maten in 1 setje, met 2 groene filters die je dan in de juiste maat stopt. Kost 25 euro bij de Schoonenberg hier, maar volgens mij zijn ze op internet 15 euro.

Oke man thnx, had net al even gezocht inderdaad naar
hoe ze er uitzagen. Ik heb nogal gevoelige oren (qua gevoel dan),
en voor dat geld kan ik het wel eens proberen. Heb wel al
een suis in me oor, maar beter minder schade als veel ;)
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 09:27 

Hardtraxx Elite

Zit nu 5 euro korting op bij Schoonenberg (dus 20euro)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 20:16 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Ik heb eigenlijk spijt dat ik voordat ik de exinores had geen gewone party plugs had. Loop nu al met een permanent ruisje/piepje rond.. Het slimste wat je kunt doen is gewoon elke maand een x bedrag opzij leggen. Bijvoorbeeld een euro of 40. Dan kun je na 5 maanden je exinores halen.

Denk maar zo: beter voorkomen dan nooit meer kunnen genezen. :)

Inderdaad, ondanks dat ik nog niet zo heel veel feesten heb gehad, zit er ook bij mij gewoon een permanente piep die ik gelukkig enkel hoor als ik ga slapen... Ik heb er geen problemen mee maar ik moet er niet aan denken dat dat erger word... :/ Ik ga alleszins echt niet meer feesten nu zonder, ik wil niet dat mn gehoor helemaal naar de klote gaat. Misschien dat ik zelfs wel ga voor de exinores met 25db vlakke demping. (Maar dat denk ik niet :$)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

15 is wat mij betreft ook prima. Je kunt met die dingen op zaterdagavond heel goed stappen (ook dan meenemen!) en op de grote feesten "volstaat het". Je bent daarna zeker niet zonder gehoorschade weg, maar het is zo ontzettend veel beter.

Ik was ze gisteren vergeten, ze lagen nog in Hillegom, had er toen ik binnen kwam al ontzettend veel spijt van!
Bericht Geplaatst op 18 dec 2010 19:10 

Hardtraxxer

Ik heb ook de Noizezz ... ben er erg tevreden over :D vind ze confortabel genoeg en de muziek word redelijk gelijkmatig gedempt ... ik heb tenminste als ik ze in heb na een feestje geen piep gehad. ik zou er alleen wel een ander opbergdingetje voor halen want dat bakje krijg je met geen mogelijkheid open op een feest xd
Bericht Geplaatst op 18 dec 2010 20:44 

Hardtraxxer

Gewoon draaiend open maken dat lukt zo, maar je wilt toch niet gezien worden met een doosje met TMF erop xd

Ik stop ze gewoon in m'n portemonnee... heb toch nooit zoveel muntgeld bij.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2010 21:04 

Hardtraxx Elite

Gewoon draaiend open maken dat lukt zo, maar je wilt toch niet gezien worden met een doosje met TMF erop xd

Die dingen moeten in je oren steken, niet in je portomonnee of in het doosje :D Dus op een feest hoef je niet te kutten ermee. Maar ik vind het doosje makkelijk opengaan. Anyway, ik zelf ben toch echt super blij met mn noizezz, echt stukken beter zijn deze me bevallen als de Comfoor disco doppen qua comfort. Blij dat ik toch gekozen heb voor de Noizezz, op Loudness heb ik maat L gedragen maar heb de filters nu in XL gestopt. Deze passen ook dus dan gaat hij denk ik nog iets beter afsluiten :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2010 16:25 

Hardtraxxer

Bij mij staat er gewoon noizezz op hoor :P

ik gebruik ook de XL doppen ... iets te groot maar daardoor zitten ze goed strak en sluiten ze perfect af.
Bericht Geplaatst op 19 dec 2010 20:32 

Donateur

Zijn Exinore filters waterbestendig?
Overmatig vocht op het filter, bijvoorbeeld door continue reiniging onder stromend water, kan de werking van het filter in negatieve mate beïnvloeden; vaak leidt dit tot een toename van de geluidsdemping.

Godver, waarom vergeet ik ze dan ook uit mijn broek te halen tijdens het wassen..
Bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:55 

Milán schreef:
Overmatig vocht op het filter, bijvoorbeeld door continue reiniging onder stromend water, kan de werking van het filter in negatieve mate beïnvloeden; vaak leidt dit tot een toename van de geluidsdemping.

Godver, waarom vergeet ik ze dan ook uit mijn broek te halen tijdens het wassen..

erg stom idd
Bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:56 

Hardtraxxer

Milán schreef:

Toevallig, ik had ze laatst ook per ongeluk in mijn broek laten zitten, maar ze doen het nog goed :)
Ze zaten dan wel in mijn oordoppen zakje of hoe je dat ook wel wil noemen van Exinore. maargoed :P
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen