As vrijdag een leuk feestje opzoeken?
Thuis kan je ze eigenlijk niet testen.
morgen maar even uittesten op qountdown
ja dat had ik ook al, toch een lichte zoem in mn oren ondanks ik ze in had, maar geen piep., nu ook nerges last meer vanoostzaner wrote:das stimmt. ik had vanmorgen een klein piepje en nu hoor ik geen piep meer.
Het is toch niet belachelijk. Muziek moet gewoon hard staan om het optimaal te beleven.Khadber wrote:Maar ik merk ook dat er steeds meer over gepraat word en dergelijke. Althans er gaan ook steeds meer mensen die dingen halen. Maar goed ook. Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat het moet, maar goed.
idd, zo besefte ik me gister eigenlijk dat het maar een hele rare show was, een beetje met een hele zaal vol mensen naar muziek luisteren die verschrikkelijk hard wordt gedraaidKhadber wrote:Maar ik merk ook dat er steeds meer over gepraat word en dergelijke. Althans er gaan ook steeds meer mensen die dingen halen. Maar goed ook. Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat het moet, maar goed.
nou, eigenlijk nietKhadber wrote:Maar zeg nou zelf. Het is toch van de zotte dat je naar een groot feest tegenwoordig een goed stel doppen mee moet nemen? Ik neem aan dat ze hier echt wel wat op kunnen vinden in de nabije toekomst.
ja precies, dat is dus dat je het geluid wil voelenPNXRMX wrote:Ik heb t gevoel dat het beter klinkt als het hard staat icm oordoppen dan wat lager volume en geen oordoppen. Geluid voorin de kleine zaal en in de grote zaal gisteren was echt ontzettend goed vond ik met mn ER-15s in.
zooo heerlijk is dat gevoel heoostzaner wrote:t geluid is normaal, maar toch voel je die bass. Ik weet niet meer bij welke dj dat was maar dat was in de kleine zaal en ik voelde me keel helemaal trillen.
jonge dat was ikKSwoosh wrote:ja dat had ik ook al, toch een lichte zoem in mn oren ondanks ik ze in had, maar geen piep., nu ook nerges last meer vanoostzaner wrote:das stimmt. ik had vanmorgen een klein piepje en nu hoor ik geen piep meer.
echte_oostzaner wilde ook doppen kopen, maar had er geen geld voortoch maar snel doen, tis een goede investering!
oh hahaRickie wrote:jonge dat was ikKSwoosh wrote:ja dat had ik ook al, toch een lichte zoem in mn oren ondanks ik ze in had, maar geen piep., nu ook nerges last meer vanoostzaner wrote:das stimmt. ik had vanmorgen een klein piepje en nu hoor ik geen piep meer.
echte_oostzaner wilde ook doppen kopen, maar had er geen geld voortoch maar snel doen, tis een goede investering!
![]()
maar had ondanks de oordoppen toch nog wel een piep in me oren maar het heeft zeker wel geholpen want tijdens slim shore stond dat geluid echt loeihard
Nee, gewoon 1 paar otoplastieken met 15 db demping inclusief verzekering. Bij de rest van het pakje krijg je ook een soort glijmiddel (een beetje spuug helpt ook goed trouwens) en een reinigingsdingetje: Een spray (die ik nog nooit aangeraakt heb, geen idee) en een schrapertje.Markos wrote:Khadber wat heb jij nu allemaal dan?
2 filters dus van 15 Db en 25 Db en verder schoonmaak en verzekering toch?
ik heb zon speciaal mini tangetje geval erbij gekregen waarmee je et oorsmeer er van af kan halen, en verder veeg ik em altijd af met een tissue, zodat die troep eraf isKhadber wrote:Nee, gewoon 1 paar otoplastieken met 15 db demping inclusief verzekering. Bij de rest van het pakje krijg je ook een soort glijmiddel (een beetje spuug helpt ook goed trouwens en een reinigingsdingetje: Een spray (die ik nog nooit aangeraakt heb, geen idee) en een schrapertje.
Verstandig is om gewoon de morgen na gebruik even een minuutje je doppen schoon te maken voor de hygiene (NIET met water over de filters!). Verder gewoon netjes opbergen etcetera.
Probeer in de winkel even met een spiegel hoe ze zitten!Markos wrote:Oké, ik ga morgen denk even naar Schoonenberg en dan zullen we eens kijken waar ik mee thuis kom