Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:53 

Hardtraxxer

As vrijdag een leuk feestje opzoeken? :P Thuis kan je ze eigenlijk niet testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:49 

Hardtraxx Elite

net oordoppen gehaald bij beter horen voor 20 euro.
morgen maar even uittesten op qountdown :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:43 

het deed me gister ook wel goed te zien dat flink wat mensen oordoppen in hadden @ Qountdown, waaronder PNXRMX en oostzaner volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

das stimmt. ik had vanmorgen een klein piepje en nu hoor ik geen piep meer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:48 

oostzaner schreef:
das stimmt. ik had vanmorgen een klein piepje en nu hoor ik geen piep meer. :thumbsup:

ja dat had ik ook al, toch een lichte zoem in mn oren ondanks ik ze in had, maar geen piep., nu ook nerges last meer van
echte_oostzaner wilde ook doppen kopen, maar had er geen geld voor :P toch maar snel doen, tis een goede investering!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

Maar ik merk ook dat er steeds meer over gepraat word en dergelijke. Althans er gaan ook steeds meer mensen die dingen halen. Maar goed ook. Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat het moet, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:52 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Maar ik merk ook dat er steeds meer over gepraat word en dergelijke. Althans er gaan ook steeds meer mensen die dingen halen. Maar goed ook. Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat het moet, maar goed.

Het is toch niet belachelijk. Muziek moet gewoon hard staan om het optimaal te beleven.

Bass moet je niet horen die moet je voelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 18:53 

Khadber schreef:

idd, zo besefte ik me gister eigenlijk dat het maar een hele rare show was, een beetje met een hele zaal vol mensen naar muziek luisteren die verschrikkelijk hard wordt gedraaid xd
maar wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

Maar zeg nou zelf. Het is toch van de zotte dat je naar een groot feest tegenwoordig een goed stel doppen mee moet nemen? Ik neem aan dat ze hier echt wel wat op kunnen vinden in de nabije toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:05 

Khadber schreef:
Maar zeg nou zelf. Het is toch van de zotte dat je naar een groot feest tegenwoordig een goed stel doppen mee moet nemen? Ik neem aan dat ze hier echt wel wat op kunnen vinden in de nabije toekomst.

nou, eigenlijk niet
want als je de bass moet kunnen voelen zegmaar, dan moet het gewoon hard staan, en als je het voelt staat het te hard voor je oren...
en iedereen WIL het kunnen voelen...
het kan gewoon niet anders volges mij... want luchtverplaatsing is luchtverplaatsing (is geluid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Ja, maar zou je dan bijvoorbeeld niet 1 sectie er meer uit kunnen laten springen? Ik vind het eigenlijk nogal tegenstrijdig dat ik op mijn gehoor moet letten op het moment dat ik naar een muziekevenement ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:35 

Hardtraxxer

Ik heb al wat feesten gehad en tot nu alleen piepje na een feest gehad maar volgende ochtend weer weg.
Als het te hard staat ga ik toch meestal naar achteren ofzo
Daar sta ik toch al vanwege de ruimte ^^

Ik heb bij nog geen enkel feest last gehad van te harde muziek.(op Elements na, toen de hardcore bezig was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ik heb t gevoel dat het beter klinkt als het hard staat icm oordoppen dan wat lager volume en geen oordoppen. Geluid voorin de kleine zaal en in de grote zaal gisteren was echt ontzettend goed vond ik met mn ER-15s in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:13 

PNXRMX schreef:
Ik heb t gevoel dat het beter klinkt als het hard staat icm oordoppen dan wat lager volume en geen oordoppen. Geluid voorin de kleine zaal en in de grote zaal gisteren was echt ontzettend goed vond ik met mn ER-15s in.

ja precies, dat is dus dat je het geluid wil voelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

t geluid is normaal, maar toch voel je die bass. Ik weet niet meer bij welke dj dat was maar dat was in de kleine zaal en ik voelde me keel helemaal trillen. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:39 

oostzaner schreef:
t geluid is normaal, maar toch voel je die bass. Ik weet niet meer bij welke dj dat was maar dat was in de kleine zaal en ik voelde me keel helemaal trillen. :oh:

zooo heerlijk is dat gevoel he :P nog beter als je die bass op je borstkas voelt knallen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 21:52 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
oostzaner schreef:

ja dat had ik ook al, toch een lichte zoem in mn oren ondanks ik ze in had, maar geen piep., nu ook nerges last meer van
echte_oostzaner wilde ook doppen kopen, maar had er geen geld voor :P toch maar snel doen, tis een goede investering!

jonge dat was ik :P
maar had ondanks de oordoppen toch nog wel een piep in me oren maar het heeft zeker wel geholpen want tijdens slim shore stond dat geluid echt loeihard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 13:16 

Rickie schreef:
KSwoosh schreef:
oostzaner schreef:

jonge dat was ik :P
maar had ondanks de oordoppen toch nog wel een piep in me oren maar het heeft zeker wel geholpen want tijdens slim shore stond dat geluid echt loeihard

oh haha xd fail :P
had jij dan ook net die xbox fzo gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:05 

Hardtraxx Elite

Khadber wat heb jij nu allemaal dan?

2 filters dus van 15 Db en 25 Db en verder schoonmaak en verzekering toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Khadber wat heb jij nu allemaal dan?

2 filters dus van 15 Db en 25 Db en verder schoonmaak en verzekering toch?

Nee, gewoon 1 paar otoplastieken met 15 db demping inclusief verzekering. Bij de rest van het pakje krijg je ook een soort glijmiddel (een beetje spuug helpt ook goed trouwens) en een reinigingsdingetje: Een spray (die ik nog nooit aangeraakt heb, geen idee) en een schrapertje.

Verstandig is om gewoon de morgen na gebruik even een minuutje je doppen schoon te maken voor de hygiene (NIET met water over de filters!). Verder gewoon netjes opbergen etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:40 

Khadber schreef:
Nee, gewoon 1 paar otoplastieken met 15 db demping inclusief verzekering. Bij de rest van het pakje krijg je ook een soort glijmiddel (een beetje spuug helpt ook goed trouwens en een reinigingsdingetje: Een spray (die ik nog nooit aangeraakt heb, geen idee) en een schrapertje.

Verstandig is om gewoon de morgen na gebruik even een minuutje je doppen schoon te maken voor de hygiene (NIET met water over de filters!). Verder gewoon netjes opbergen etcetera.

ik heb zon speciaal mini tangetje geval erbij gekregen waarmee je et oorsmeer er van af kan halen, en verder veeg ik em altijd af met een tissue, zodat die troep eraf is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Die bedoel ik inderdaad. Die moet je ook gewoon even gebruiken om aan de binnenkant schoon te maken. Gewoon om dat ding een beetje netjes te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:51 

Hardtraxx Elite

Oké, ik ga morgen denk even naar Schoonenberg en dan zullen we eens kijken waar ik mee thuis kom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Oké, ik ga morgen denk even naar Schoonenberg en dan zullen we eens kijken waar ik mee thuis kom ;)

Probeer in de winkel even met een spiegel hoe ze zitten!
Ik had de eerste keer dat de afgieting niet 100% was. Dus maak hem even open en kijk even of ze passen. Je audicien helpt je wel met indoen (en na een aantal keer naar die instructie te kijken snap jij het ook wel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:46 

Hardtraxx Newbie

Eeh, ik heb net het hele topic even doorgelezen. Ik heb zelf een paar maanden terug van die noizezz gehoorbescherming gekocht: http://www.noizezz.com/product/gehoorbeschermers-op-maat.html zijn op maat gemaakt. Ik heb die groene die dempen tm 25 decibel. Heb ze nu 3x in gehad met uitgaan en valt me op dat ik de muziek niet meer goed kan horen en ook mensen nog maar heel erg slecht kan verstaan, dus kon ook niet normale gesprekken voeren, wat zwaar hinderlijk is:S

Ik heb hetzelfde als ik geen gehoorbescherming in heb want heb aangeboren gehoorafwijking waarmee ik hoge tonen wel goed hoor en hoe lager de tonen worden, hoe slechter ik ze hoor. Eerste 20minuten kan ik meestal alles nog wel goed horen en dan neem het snel af, dus moet gewoon gehoorbescherming dragen. Enige voordeel met die gehoorbescherming in is dat ik niet compleet doof ben na het uitgaan.

Is het nu zo dat die van 25 decibel te veel dempen? En moet gaan vragen naar die van 17decibel? Ik denk persoonlijk dat dit niet de oplossing zal zijn en dat ik misschien deze: http://www.noizezz.com/product/gehoorbeschermers-muziek/1/nl.html moet hebben? Want wil gewoon van de muziek kunnen genieten zoals iedereen dat doet met uitgaan en ook een gesprek kunnen voeren.

Morgen is hij gesloten, dus ga ik dinsdag maar weer eens heen en hopelijk hebben jullie nog wat goede tips. Die muziekfilters lijken me de oplossing. Snap alleen niet waarom ze die 3maanden geleden er niet gewoon hebben ingestopt dan:S
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen