Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:13 

Hardtraxx Elite

DJ ShaG schreef:
nah, geloof er niet veel van.. beetje tellsell achtig :/

Is inderdaad onzin, er is geen remedie voor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:25 

DarkBeatz schreef:
DJ ShaG schreef:
nah, geloof er niet veel van.. beetje tellsell achtig :/

Is inderdaad onzin, er is geen remedie voor. :(

behalve tegenfrequenties en die shit voor op je hersenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:24 

Hardtraxx Elite

Zaterdag voor het eerst m'n cheap-ass partyplugs testen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:28 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk al eerder gevraagd maar waar kan je ze halen en waar zijn ze het best?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Waarschijnlijk al eerder gevraagd maar waar kan je ze halen en waar zijn ze het best?

Hangt er vanaf wat je budget is en dergelijke.

Wil je het beste van het beste? Dan kun je het beste kijken naar Exinores (te halen bij de Schoonderenberg/Beter Horen) of Filterz (thuis, http://oordoppenopmaat.nl/nl/index.php)
Wil je gewoon bescherming zou ik persoonlijk kijken of je van Alpine iets kan krijgen (http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/muziek/). Ook kun je bij de Free Record Shop gehoorbescherming halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

Mwa, ik hoef niet echt van die hele professionele dingen, heb er niet vaak last van op feesten.. Ik zoek eerder gewoon naar van die wegwerp dingen om het zo maar te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:53 

Hardtraxx Veteran

Je kunt kijken naar wassen dopjes, maar daar heb ik zelf geen lekkere ervaringen mee. Ik zou eens kijken naar die dingen van de Free Record Shop dan, kosten maar 10 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:55 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Je kunt kijken naar wassen dopjes, maar daar heb ik zelf geen lekkere ervaringen mee. Ik zou eens kijken naar die dingen van de Free Record Shop dan, kosten maar 10 euro.

Oke! Thanks voor de tip. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

Voor carnaval ga ik deze denk ik even halen : http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Goede keuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:17 

Timmer schreef:
Voor carnaval ga ik deze denk ik even halen : http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Goede keuze?

goedkope troep, maar beter als niks

beste is natuurlijk op maat gemaakt: beste demping, goed geluid, confortable om te dragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 12:45 

Donateur

Heb Exinore ER 20's gehaald voor 15 euro. Moet ff wat hebben voor Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 12:49 

Donateur

dawasiknie schreef:
Heb Exinore ER 20's gehaald voor 15 euro. Moet ff wat hebben voor Loudness.

Moet je die online bestellen? , of kan je hem ergens krijgen in de winkel ^^ anders haal ik die ook ff :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 12:53 

Donateur

Geen idee of ze ergens in een winkel te verkrijgen zijn maar ik heb ze van een online-shop. Wordt als het goed is binnen een paar dagen geleverd ;)
http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... dbcpr6dd76
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Timmer schreef:

Goede keuze?

beste is natuurlijk op maat gemaakt: beste demping, goed geluid, confortable om te dragen

ik ben bij een winkel geweest... Ik ga toch maar voor die versie van boven 20 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:40 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
KSwoosh schreef:
Timmer schreef:

Goede keuze?

ik ben bij een winkel geweest... Ik ga toch maar voor die versie van boven 20 euro ;)

Ik heb ooit voor m'n vakantie werk van die dingen aanlaten meten.. 100 euries, werkte met carnaval op de wagen echt perfect.
Maar die passen nu niet meer, zal toch iets anders aan moeten schaffen anders is het niet vol te houden met carnaval! :drool: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Geen idee of ze ergens in een winkel te verkrijgen zijn maar ik heb ze van een online-shop. Wordt als het goed is binnen een paar dagen geleverd ;)
http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... dbcpr6dd76

Danku meneer :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 12:54 

Artiest

Vorige week maar weer de Exinore ER 15 gehaald, kost wat (185 inc verzekering) maar dan heb je ook wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:18 

Hardtraxxer

Gisteren de Noizezz gehaald, werd wel tijd. Geen op maat gemaakte maar ik ga zaterdag even kijken of ze bevallen :)

Het donderdag na het uitgaan wel een erge piep in m'n oren, door die kutmuziek in cafe's ook nog eens. Staat dat nou gewoon op de een of andere manier erg slecht afgesteld dat het slecht voor je oren is? Want het stond niet hard, op hardstyle feestjes gaat het veel harder normaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 17:24 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Gisteren de Noizezz gehaald, werd wel tijd. Geen op maat gemaakte maar ik ga zaterdag even kijken of ze bevallen :)

Het donderdag na het uitgaan wel een erge piep in m'n oren, door die kutmuziek in cafe's ook nog eens. Staat dat nou gewoon op de een of andere manier erg slecht afgesteld dat het slecht voor je oren is? Want het stond niet hard, op hardstyle feestjes gaat het veel harder normaal...

Jep niet zuiver geluid kan vaak slechter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Neroz schreef:
Vorige week maar weer de Exinore ER 15 gehaald, kost wat (185 inc verzekering) maar dan heb je ook wat!

:thumbsup:

Heb tijdje terug ook de ER-20 voor m'n vriendin gehaald, de niet-op-maat-gemaakte. Bevallen dr goed en kosten maar 20 eurootjes bij Schoonenberg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:12 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Neroz schreef:

:thumbsup:

Heb tijdje terug ook de ER-20 voor m'n vriendin gehaald, de niet-op-maat-gemaakte. Bevallen dr goed en kosten maar 20 eurootjes bij Schoonenberg :)

Ik heb beter horen disco pluggen, maar die bevallen me eigenlijk niet goed, ik moet ze veel te diep induwen voordat ze tegoei dempen. Nu wil ik dus ofwel die noizzezz halen (wat kosten deze?) omdat deze in verschillende maten te verkrijgen zijn, ofwel de alpine partyplug (deze heeft in tegenstelling tot de exinore en de beter horen plug maar 2 verbrede punten wat in het hoorkanaal moeten.) of dus de exinore er 20 s als deze niet ook erg diep in het oor moeten. Wie heeft advies, want die beter horen plugs moeten er zo diep in dat ze niet lekker zitten en me storen en bij het dansen glijden ze gemakkelijk los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

Ondervraag Mandi zaterdag maar ff over de ER-20s :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 18:41 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Ondervraag Mandi zaterdag maar ff over de ER-20s :P

Ik wil er voor zaterdag nieuwe halen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:46 

Donateur

Hoop dat de dopjes voor meneer Piaaa op tijd geleverd worden ivm die kut TNT :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:18 

Hardtraxxer

Bij de Noizezz krijg je idd 4 verschillende maten, bij Schoonenberg kosten ze €25 maar volgens mij zijn ze op internet wel goedkoper te krijgen.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen