Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
DJ ShaG wrote:nah, geloof er niet veel van.. beetje tellsell achtig :/
Is inderdaad onzin, er is geen remedie voor. :(
G
DarkBeatz wrote:
DJ ShaG wrote:nah, geloof er niet veel van.. beetje tellsell achtig :/
Is inderdaad onzin, er is geen remedie voor. :(
behalve tegenfrequenties en die shit voor op je hersenen
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Zaterdag voor het eerst m'n cheap-ass partyplugs testen! :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Waarschijnlijk al eerder gevraagd maar waar kan je ze halen en waar zijn ze het best?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nandohs wrote:Waarschijnlijk al eerder gevraagd maar waar kan je ze halen en waar zijn ze het best?
Hangt er vanaf wat je budget is en dergelijke.

Wil je het beste van het beste? Dan kun je het beste kijken naar Exinores (te halen bij de Schoonderenberg/Beter Horen) of Filterz (thuis, http://oordoppenopmaat.nl/nl/index.php)
Wil je gewoon bescherming zou ik persoonlijk kijken of je van Alpine iets kan krijgen (http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/muziek/). Ook kun je bij de Free Record Shop gehoorbescherming halen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Mwa, ik hoef niet echt van die hele professionele dingen, heb er niet vaak last van op feesten.. Ik zoek eerder gewoon naar van die wegwerp dingen om het zo maar te noemen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je kunt kijken naar wassen dopjes, maar daar heb ik zelf geen lekkere ervaringen mee. Ik zou eens kijken naar die dingen van de Free Record Shop dan, kosten maar 10 euro.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Khadber wrote:Je kunt kijken naar wassen dopjes, maar daar heb ik zelf geen lekkere ervaringen mee. Ik zou eens kijken naar die dingen van de Free Record Shop dan, kosten maar 10 euro.
Oke! Thanks voor de tip. :)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Voor carnaval ga ik deze denk ik even halen : http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Goede keuze?
G
Timmer wrote:Voor carnaval ga ik deze denk ik even halen : http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Goede keuze?
goedkope troep, maar beter als niks

beste is natuurlijk op maat gemaakt: beste demping, goed geluid, confortable om te dragen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heb Exinore ER 20's gehaald voor 15 euro. Moet ff wat hebben voor Loudness.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:Heb Exinore ER 20's gehaald voor 15 euro. Moet ff wat hebben voor Loudness.
Moet je die online bestellen? , of kan je hem ergens krijgen in de winkel ^^ anders haal ik die ook ff :kiss2:
Donateur
last seen Mar 2017
Geen idee of ze ergens in een winkel te verkrijgen zijn maar ik heb ze van een online-shop. Wordt als het goed is binnen een paar dagen geleverd ;)
http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... dbcpr6dd76
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:
Timmer wrote:Voor carnaval ga ik deze denk ik even halen : http://www.alpine-shop.nl/muziek/alpine-partyplug.html

Goede keuze?

beste is natuurlijk op maat gemaakt: beste demping, goed geluid, confortable om te dragen
ik ben bij een winkel geweest... Ik ga toch maar voor die versie van boven 20 euro ;)
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Timmer wrote:
KSwoosh wrote:

Goede keuze?

ik ben bij een winkel geweest... Ik ga toch maar voor die versie van boven 20 euro ;)
Ik heb ooit voor m'n vakantie werk van die dingen aanlaten meten.. 100 euries, werkte met carnaval op de wagen echt perfect.
Maar die passen nu niet meer, zal toch iets anders aan moeten schaffen anders is het niet vol te houden met carnaval! :drool: xd
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
dawasiknie wrote:Geen idee of ze ergens in een winkel te verkrijgen zijn maar ik heb ze van een online-shop. Wordt als het goed is binnen een paar dagen geleverd ;)
http://www.gehoorbeschermers-oordoppen. ... dbcpr6dd76
Danku meneer :kiss:
N
Artiest
144 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Vorige week maar weer de Exinore ER 15 gehaald, kost wat (185 inc verzekering) maar dan heb je ook wat!
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Gisteren de Noizezz gehaald, werd wel tijd. Geen op maat gemaakte maar ik ga zaterdag even kijken of ze bevallen :)

Het donderdag na het uitgaan wel een erge piep in m'n oren, door die kutmuziek in cafe's ook nog eens. Staat dat nou gewoon op de een of andere manier erg slecht afgesteld dat het slecht voor je oren is? Want het stond niet hard, op hardstyle feestjes gaat het veel harder normaal...
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Deeltjesversneller wrote:Gisteren de Noizezz gehaald, werd wel tijd. Geen op maat gemaakte maar ik ga zaterdag even kijken of ze bevallen :)

Het donderdag na het uitgaan wel een erge piep in m'n oren, door die kutmuziek in cafe's ook nog eens. Staat dat nou gewoon op de een of andere manier erg slecht afgesteld dat het slecht voor je oren is? Want het stond niet hard, op hardstyle feestjes gaat het veel harder normaal...
Jep niet zuiver geluid kan vaak slechter zijn.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Neroz wrote:Vorige week maar weer de Exinore ER 15 gehaald, kost wat (185 inc verzekering) maar dan heb je ook wat!
:thumbsup:

Heb tijdje terug ook de ER-20 voor m'n vriendin gehaald, de niet-op-maat-gemaakte. Bevallen dr goed en kosten maar 20 eurootjes bij Schoonenberg :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:
Neroz wrote:Vorige week maar weer de Exinore ER 15 gehaald, kost wat (185 inc verzekering) maar dan heb je ook wat!
:thumbsup:

Heb tijdje terug ook de ER-20 voor m'n vriendin gehaald, de niet-op-maat-gemaakte. Bevallen dr goed en kosten maar 20 eurootjes bij Schoonenberg :)
Ik heb beter horen disco pluggen, maar die bevallen me eigenlijk niet goed, ik moet ze veel te diep induwen voordat ze tegoei dempen. Nu wil ik dus ofwel die noizzezz halen (wat kosten deze?) omdat deze in verschillende maten te verkrijgen zijn, ofwel de alpine partyplug (deze heeft in tegenstelling tot de exinore en de beter horen plug maar 2 verbrede punten wat in het hoorkanaal moeten.) of dus de exinore er 20 s als deze niet ook erg diep in het oor moeten. Wie heeft advies, want die beter horen plugs moeten er zo diep in dat ze niet lekker zitten en me storen en bij het dansen glijden ze gemakkelijk los.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ondervraag Mandi zaterdag maar ff over de ER-20s :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:Ondervraag Mandi zaterdag maar ff over de ER-20s :P
Ik wil er voor zaterdag nieuwe halen :cry:
Donateur
last seen Mar 2017
Hoop dat de dopjes voor meneer Piaaa op tijd geleverd worden ivm die kut TNT :/
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Bij de Noizezz krijg je idd 4 verschillende maten, bij Schoonenberg kosten ze €25 maar volgens mij zijn ze op internet wel goedkoper te krijgen.