Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
M'n partyplugs zijn binnen, ben klaar om ze te testen! Denk dat Loudness de ultieme test zou zijn.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
DarkBeatz wrote:Nog steeds een piep van Thrillogy :cry: Gelukkig wel enkel last van als ik in bed lig en het muis stil is.. Maar toch, zwaar verneukte boel...
Heb ik ook, maar dat heeft iedereen wel denk ik..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
tomb wrote:
DarkBeatz wrote:Nog steeds een piep van Thrillogy :cry: Gelukkig wel enkel last van als ik in bed lig en het muis stil is.. Maar toch, zwaar verneukte boel...
Nee dus. Teken dat je permanente schade hebt. Zou maar even opletten als ik jou was.
G
Khadber wrote:
tomb wrote:
Nee dus. Teken dat je permanente schade hebt. Zou maar even opletten als ik jou was.
Dat dus.
Zorgen dat ie niet erger wordt dus, en oordoppen aanschaffen! :list:

*Denkt: Wanneer leren ze het nou es...*
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Ik heb een vraagje, wij hebben thuis een houtzagerij en daar sta ik dus in de vakanties dus dik in de herrie.. En ik ga natuurlijk naar feesten, werken die partypluggen ook voor herrie tijdens het werk??
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
DJ ShaG wrote:Ik heb een vraagje, wij hebben thuis een houtzagerij en daar sta ik dus in de vakanties dus dik in de herrie.. En ik ga natuurlijk naar feesten, werken die partypluggen ook voor herrie tijdens het werk??
Hangt er vanaf wat je wilt. Met een herriedemper hoef je geen perfecte filtering, maar met feesten wel.

Wat je voor je herrie zou kunnen doen is gewoon goedkope pluggen halen. Die dempen de herrie gewoon en zijn heel goedkoop.
Voor muziek hangt het er vanaf in hoeverre je het geluid goed wilt horen en wat je budget is.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
tomb wrote:Heb ik ook, maar dat heeft iedereen wel denk ik..
Dat was toen wel al 4 dagen na het feest :P Dan hoort er echt geen piep meer te zijn hoor haha
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Khadber wrote:
DJ ShaG wrote:Ik heb een vraagje, wij hebben thuis een houtzagerij en daar sta ik dus in de vakanties dus dik in de herrie.. En ik ga natuurlijk naar feesten, werken die partypluggen ook voor herrie tijdens het werk??
Hangt er vanaf wat je wilt. Met een herriedemper hoef je geen perfecte filtering, maar met feesten wel.

Wat je voor je herrie zou kunnen doen is gewoon goedkope pluggen halen. Die dempen de herrie gewoon en zijn heel goedkoop.
Voor muziek hangt het er vanaf in hoeverre je het geluid goed wilt horen en wat je budget is.
ja ok, maar het is wel handig als de pluggen voor allebei zou werken.. Gister bij fusion heb ik dus echt wel gehoorschade opgelopen, ik hoor nu echt dof geluid.. Maar die partypluggen voor 15 euro zijn die goed zat om geen gehoorschade meer op te lopen, en heb je dan nog wel fatsoenlijk geluid?
G
DJ ShaG wrote:ja ok, maar het is wel handig als de pluggen voor allebei zou werken.. Gister bij fusion heb ik dus echt wel gehoorschade opgelopen, ik hoor nu echt dof geluid.. Maar die partypluggen voor 15 euro zijn die goed zat om geen gehoorschade meer op te lopen, en heb je dan nog wel fatsoenlijk geluid?
goed genoeg voor demping ja
maar oordoppen maken ze niet voor niets, en daar zorg je dus mee dat je goede demping en goed geluid hebt.
het hangt er natuurlijk van af wat jij goed geluid vind, maar over et algemeen is et geluid met pro oordoppen beter, ipv die goedkope meuk
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Damn, ik ga echt overal doppen mee naar toe moeten nemen. Gisteren timeout en weer een ongelofelijke piep in mijn oren, ik ga die tering dingen echt niet meer mogen vergeten wil ik niet heel mijn gehoor verzieken. :x
G
DarkBeatz wrote:Damn, ik ga echt overal doppen mee naar toe moeten nemen. Gisteren timeout en weer een ongelofelijke piep in mijn oren, ik ga die tering dingen echt niet meer mogen vergeten wil ik niet heel mijn gehoor verzieken. :x
ja in de hardcore zaal staat de muziek altijd achterlijk hard, wel lekker met oordoppen in, maar zonder... dan is et bijna instant-deaf xd
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
KSwoosh wrote:
DarkBeatz wrote:Damn, ik ga echt overal doppen mee naar toe moeten nemen. Gisteren timeout en weer een ongelofelijke piep in mijn oren, ik ga die tering dingen echt niet meer mogen vergeten wil ik niet heel mijn gehoor verzieken. :x
ja in de hardcore zaal staat de muziek altijd achterlijk hard, wel lekker met oordoppen in, maar zonder... dan is et bijna instant-deaf xd
hardcore zaal?
M
Ik denk volgens mij ook dat m'n oor naar de klote is sinds zaterdag bij Pokkeherrie.
Dat geluid in de Frenchcore zaal ging zo ontiegelijk hard en zo schel, deed gewoon pijn aan de oren.
G
DarkBeatz wrote:hardcore zaal?
zo noemen wij dat altijd :P
de TO noemt et The Sub
en et is eigenlijk gewoon de hardstyle zaal :P
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
MovingMadness wrote:Ik denk volgens mij ook dat m'n oor naar de klote is sinds zaterdag bij Pokkeherrie.
Dat geluid in de Frenchcore zaal ging zo ontiegelijk hard en zo schel, deed gewoon pijn aan de oren.
Dus je gaat nu zo snel mogelijk goede bescherming kopen??
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
vandaag Exinores binnen! :D

En mensen die zeggen "die bass die moet je voelen!" ..... sinds waneer 'voel' je met je oren..
G
Brainweavers wrote:vandaag Exinores binnen! :D

En mensen die zeggen "die bass die moet je voelen!" ..... sinds waneer 'voel' je met je oren..
weer een verstandig persoon erbij ^^
G
ik kwam net een interessant programmatje tegen:
EarTest
daarmee kan je testen wat je nog kan horen :P
http://www.programming.de/freeware_windows.php [maar eigenlijk heb je alleen dit bestand nodig: http://www.speedyshare.com/files/25265888/Ear_Test.exe]
Image
die screen is btw niet va nmij

ik kwam tot aan de 15600 Hz :D [op 50 volume]
bij meerdere herhalingen van de hoge tonen kreeg ik wel beetje hoofdpijn :P

ben benieuwd wat jullie halen!
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
ik hoorde alles met mijn oordopjes van mijn mobiel. Maar die dopjes doen het niet echt goed via mijn laptop dus kan ook aan mijn oordopjes liggen..
L
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Aug 2014
hoor gwn tot de 16k :p
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
legendarisch wrote:hoor gwn tot de 16k :p
Ja ik ook, makkelijk. Maar dat ligt gewoon aan de kwaliteit/volume van je speakers lijkt me, dus niet echt representatief.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Heb nu ook oordopjes, ga niet veel naar feesten maar toch na Pussy lounge in Tilburg had ik ook een piep in mijn oren zondag. Nooit meer :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik hoor van 30 tot 16K. :P
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
Weet niet of het hier al gepost is, maar ziet er wel redelijk credible uit: http://www.youtube.com/user/tinnitusguy
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
nah, geloof er niet veel van.. beetje tellsell achtig :/