Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:05 

Hardtraxx Elite

M'n partyplugs zijn binnen, ben klaar om ze te testen! Denk dat Loudness de ultieme test zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nog steeds een piep van Thrillogy :cry: Gelukkig wel enkel last van als ik in bed lig en het muis stil is.. Maar toch, zwaar verneukte boel...

Heb ik ook, maar dat heeft iedereen wel denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:25 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
DarkBeatz schreef:
Nog steeds een piep van Thrillogy :cry: Gelukkig wel enkel last van als ik in bed lig en het muis stil is.. Maar toch, zwaar verneukte boel...

Nee dus. Teken dat je permanente schade hebt. Zou maar even opletten als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:28 

Khadber schreef:
tomb schreef:
DarkBeatz schreef:

Nee dus. Teken dat je permanente schade hebt. Zou maar even opletten als ik jou was.

Dat dus.
Zorgen dat ie niet erger wordt dus, en oordoppen aanschaffen! :list:

*Denkt: Wanneer leren ze het nou es...*
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:34 

Hardtraxxer

Ik heb een vraagje, wij hebben thuis een houtzagerij en daar sta ik dus in de vakanties dus dik in de herrie.. En ik ga natuurlijk naar feesten, werken die partypluggen ook voor herrie tijdens het werk??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
Ik heb een vraagje, wij hebben thuis een houtzagerij en daar sta ik dus in de vakanties dus dik in de herrie.. En ik ga natuurlijk naar feesten, werken die partypluggen ook voor herrie tijdens het werk??

Hangt er vanaf wat je wilt. Met een herriedemper hoef je geen perfecte filtering, maar met feesten wel.

Wat je voor je herrie zou kunnen doen is gewoon goedkope pluggen halen. Die dempen de herrie gewoon en zijn heel goedkoop.
Voor muziek hangt het er vanaf in hoeverre je het geluid goed wilt horen en wat je budget is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:38 

Hardtraxx Elite

tomb schreef:

Dat was toen wel al 4 dagen na het feest :P Dan hoort er echt geen piep meer te zijn hoor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 14:57 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
DJ ShaG schreef:

Hangt er vanaf wat je wilt. Met een herriedemper hoef je geen perfecte filtering, maar met feesten wel.

Wat je voor je herrie zou kunnen doen is gewoon goedkope pluggen halen. Die dempen de herrie gewoon en zijn heel goedkoop.
Voor muziek hangt het er vanaf in hoeverre je het geluid goed wilt horen en wat je budget is.

ja ok, maar het is wel handig als de pluggen voor allebei zou werken.. Gister bij fusion heb ik dus echt wel gehoorschade opgelopen, ik hoor nu echt dof geluid.. Maar die partypluggen voor 15 euro zijn die goed zat om geen gehoorschade meer op te lopen, en heb je dan nog wel fatsoenlijk geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:53 

DJ ShaG schreef:
ja ok, maar het is wel handig als de pluggen voor allebei zou werken.. Gister bij fusion heb ik dus echt wel gehoorschade opgelopen, ik hoor nu echt dof geluid.. Maar die partypluggen voor 15 euro zijn die goed zat om geen gehoorschade meer op te lopen, en heb je dan nog wel fatsoenlijk geluid?

goed genoeg voor demping ja
maar oordoppen maken ze niet voor niets, en daar zorg je dus mee dat je goede demping en goed geluid hebt.
het hangt er natuurlijk van af wat jij goed geluid vind, maar over et algemeen is et geluid met pro oordoppen beter, ipv die goedkope meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:45 

Hardtraxx Elite

Damn, ik ga echt overal doppen mee naar toe moeten nemen. Gisteren timeout en weer een ongelofelijke piep in mijn oren, ik ga die tering dingen echt niet meer mogen vergeten wil ik niet heel mijn gehoor verzieken. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:47 

DarkBeatz schreef:
Damn, ik ga echt overal doppen mee naar toe moeten nemen. Gisteren timeout en weer een ongelofelijke piep in mijn oren, ik ga die tering dingen echt niet meer mogen vergeten wil ik niet heel mijn gehoor verzieken. :x

ja in de hardcore zaal staat de muziek altijd achterlijk hard, wel lekker met oordoppen in, maar zonder... dan is et bijna instant-deaf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 23:31 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

ja in de hardcore zaal staat de muziek altijd achterlijk hard, wel lekker met oordoppen in, maar zonder... dan is et bijna instant-deaf xd

hardcore zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 02:25 

Ik denk volgens mij ook dat m'n oor naar de klote is sinds zaterdag bij Pokkeherrie.
Dat geluid in de Frenchcore zaal ging zo ontiegelijk hard en zo schel, deed gewoon pijn aan de oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:00 

DarkBeatz schreef:
hardcore zaal?

zo noemen wij dat altijd :P
de TO noemt et The Sub
en et is eigenlijk gewoon de hardstyle zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 23:37 

Donateur

MovingMadness schreef:
Ik denk volgens mij ook dat m'n oor naar de klote is sinds zaterdag bij Pokkeherrie.
Dat geluid in de Frenchcore zaal ging zo ontiegelijk hard en zo schel, deed gewoon pijn aan de oren.

Dus je gaat nu zo snel mogelijk goede bescherming kopen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:28 

Hardtraxxer

vandaag Exinores binnen! :D

En mensen die zeggen "die bass die moet je voelen!" ..... sinds waneer 'voel' je met je oren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:47 

Brainweavers schreef:
vandaag Exinores binnen! :D

En mensen die zeggen "die bass die moet je voelen!" ..... sinds waneer 'voel' je met je oren..

weer een verstandig persoon erbij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 02:07 

ik kwam net een interessant programmatje tegen:
EarTest
daarmee kan je testen wat je nog kan horen :P
http://www.programming.de/freeware_windows.php [maar eigenlijk heb je alleen dit bestand nodig: http://www.speedyshare.com/files/25265888/Ear_Test.exe]
Afbeelding
die screen is btw niet va nmij

ik kwam tot aan de 15600 Hz :D [op 50 volume]
bij meerdere herhalingen van de hoge tonen kreeg ik wel beetje hoofdpijn :P

ben benieuwd wat jullie halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:31 

Hardtraxx Addict

ik hoorde alles met mijn oordopjes van mijn mobiel. Maar die dopjes doen het niet echt goed via mijn laptop dus kan ook aan mijn oordopjes liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 13:18 

Hardtraxxer

hoor gwn tot de 16k :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 14:12 

Hardtraxxer

legendarisch schreef:
hoor gwn tot de 16k :p

Ja ik ook, makkelijk. Maar dat ligt gewoon aan de kwaliteit/volume van je speakers lijkt me, dus niet echt representatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 20:23 

Hardtraxx Addict

Heb nu ook oordopjes, ga niet veel naar feesten maar toch na Pussy lounge in Tilburg had ik ook een piep in mijn oren zondag. Nooit meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor van 30 tot 16K. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:28 

Hardtraxxer

Weet niet of het hier al gepost is, maar ziet er wel redelijk credible uit: http://www.youtube.com/user/tinnitusguy
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:39 

Hardtraxxer

nah, geloof er niet veel van.. beetje tellsell achtig :/
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen