Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:09 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik ga komende week ook gehoorbescherming halen, maar er is best veel keuze in merken.
Is er nou echt een merk waarvan jullie weten dat die niet echt goed is ofzo?
En natuurlijk, is er een merk dat jullie zeker aanraden? Heb wel gelezen dat Exinore goed is. :)

Het is allemaal een beetje om het even.. Het voordeel van Filterz is dat ze iets kleiner zijn volgens mij en dat ze thuis opmeten.
Exinores kun je zo'n verzekering voor weinig geld bijkopen en die vind ik toch wel bijzonder fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:50 

Hardtraxxer

shitt. vrijdag naar de time out geweest en nu nog last van geroezemoes in mn oor en gewoon verminder gehoor.
kwam om 9 uur 's ochtends thuis, niet kunne slape daardoor, 's middags moete werken tot 1 uur 's nachts.
was opzich wel moe, maar kwam gewoon niet in slaap door die onzin :thumbdown:
die piep in dat filmpje doet me ook echt ff pijn aan mn ore man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:52 

Hardtraxxer

Heb sinds vrijdag mijn otoplastieken van Alpine! En wat zitten die goed zeg... :love:
Kan er perfect meedraaien en er knallen geen schadelijke frequenties meer in mijn oor; wel moet ik mijn 800 watt speakers goed opendraaien om toch nog iets van omgevinggeluid te hebben! :D
Al bij al, zal ik ze echt kunnen testen op 5 Years Bassevents! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 20:59 

Khadber schreef:
Net echt een ontzettend interessant onderwerp zitten kijken op 1 vandaag. Als deze beschikbaar is op uitzending gemist: ga kijken! Laatste onderwerp vd show.

http://www.eenvandaag.nl/gezondheid/364 ... _oorsuizen

erg interessant ja, maar het is helaas zo dat je hersenen daar ook gewent aan raken
hoe vaker je het gebruikt, hoe minder je gevoelig wordt.
bij die schokken per jaar behandeling is dat natuurlijk bijna te verwaarlozen, maar bij die implantaten vraag ik me af hoe lang het werkt... om nog maar ff te zwijgen over het verschrikkelijk grote risico van een hersenoperatie...
misschien is dat een reden dat ze in Groningen ook met de implantaten zijn gestopt?

@deenite: of je zet ze zachter en je oordoppen uit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 19:04 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Ik ga komende week ook gehoorbescherming halen, maar er is best veel keuze in merken.
Is er nou echt een merk waarvan jullie weten dat die niet echt goed is ofzo?
En natuurlijk, is er een merk dat jullie zeker aanraden? Heb wel gelezen dat Exinore goed is. :)

kun je ze ook halen bij van boxtel in beek??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 17:22 

Hardtraxxer

heb mn filterz binnen, ga ze volgende week op thrillogy testen :thumbup:
zitten prima en dempen prima, ben benieuwd hoe de kwaliteit van de muziek blijft

partyplugs van 11 euro deden toch te zeer aan mn oren na een tijdje (en zijn niet veel vaker dan 2/3x te gebruiken want dan zijn ze te gaar voor hergebruik)

zal mn persoonlijke ervaring later posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:57 

Hardtraxxer

Vorige week zaterdag ben ik terug gegaan met mijn oordoppen
Ik had mijn oordoppen pas 11 maanden
Sinds 2 maanden drukken ze heel erg in mijn oren, lijkt dus net of ze te groot zijn..
Ik werd woensdags terug gebeld met de mededeling dat ze moeten worden opgestuurd :(

Dit zal pas na Thrillogy gebeuren, want al sta ik pas een half uur in de herrie zonder mijn oordoppen, krijg ik gruwelijk last van mijn oren, dus ik moet ze dan wel hebben
Ben benieuwt wat ze precies mee gaan doen, waarschijnlijk konden ze bij 'slijpen' mja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Slijpen hadden ze bij mij ook gedaan maar dat maakte geen moer uit. Uiteindelijk zijn ze opnieuw opgemeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 21:05 

Hardtraxxer

Gelijk vragen of ze opnieuw opgemeten kunne worden en zeggen dat je ze nodig hebt voor je werk.
Dan kan je de oude gewoon mee nemen naar je volgende feest en gebruiken tot de nieuwe binnen zijn.
Een voordeel als je ze hebt verzekerd... anders zou je weer nieuwe moeten halen voor 160 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 15:48 

[NL]Sjefke schreef:
Sinds 2 maanden drukken ze heel erg in mijn oren, lijkt dus net of ze te groot zijn..
Ik werd woensdags terug gebeld met de mededeling dat ze moeten worden opgestuurd :(

Dit zal pas na Thrillogy gebeuren, want al sta ik pas een half uur in de herrie zonder mijn oordoppen, krijg ik gruwelijk last van mijn oren, dus ik moet ze dan wel hebben
Ben benieuwt wat ze precies mee gaan doen, waarschijnlijk konden ze bij 'slijpen' mja :/

anders es ff je oren schoonmaken met een tissue fzo, kan zijn dat er veel oorsmeer in zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Zo, ik heb de mijne binnen! :)
Volgende week misschien testen bij B-Front in de Time-Out. Anders over 2 weken bij Fusion!

Meteen proberen indien mogelijk, indien er een lek zit kan je ze nog terug brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:26 

Hardtraxxer

zo filterz getest op thrillogy gisteravond :whistle:

werken helemaal prima, geen last van een piep en hoorde de muziek prima!
het is even wennen als je bij de kluisjes loopt en je het gevoel hebt dat je loopt te schreeuwen maar je aant fluisteren bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:17 

Artiest

KSwoosh schreef:
[NL]Sjefke schreef:

anders es ff je oren schoonmaken met een tissue fzo, kan zijn dat er veel oorsmeer in zit ;)

Bij de doktor ff uit laten spuiten :) 5 min ben je klaar daar mee.

Wss zit er gewoon shit in je oor waardoor je doppen niet meer ver genoeg dr in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:19 

broodroosterr schreef:

het is even wennen als je bij de kluisjes loopt en je het gevoel hebt dat je loopt te schreeuwen maar je aant fluisteren bent

idd, das et enige nadeel :P jij hoort goed, maar de rest niet :P
lijkt me wel grappig als iedereen die dingen in heeft, en als et dan stil is, iedereen loopt te schreeuwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:48 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Kepro schreef:
Vik schreef:
Zo, ik heb de mijne binnen! :)
Volgende week misschien testen bij B-Front in de Time-Out. Anders over 2 weken bij Fusion!

Meteen proberen indien mogelijk, indien er een lek zit kan je ze nog terug brengen.

Ik heb er garantie bij genomen, dus als ze niet goed passen zal dit geen probleem zijn. Ik heb ze overigens ook al ingehad en ze zitten prima! Ook mag ik binnen een maand gratis ruilen van filters. Tot nu toe bevalt de service van Exinore me heel goed! :)

Dat bedoelde ik eigenlijk niet te zeggen, ik doelde op het gene van dat als ze niet goed zitten en je brengt ze terug dat je soms wel 2-3 weken moet wachten tot je nieuwe hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:50 

Artiest

KSwoosh schreef:
broodroosterr schreef:

lijkt me wel grappig als iedereen die dingen in heeft, en als et dan stil is, iedereen loopt te schreeuwen :P

Je schreeuwt niet, lijkt alleen zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 14:51 

Nego schreef:
KSwoosh schreef:
broodroosterr schreef:

Je schreeuwt niet, lijkt alleen zo ;)

ah dat kan ook natuurlijk :P
ik heb zelf iig wel et idee dat ik met die dingen in moet schreeuwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:31 

Donateur

Is het niet zo dat je een stuk minder hard geluid hoort als je die dingne inhebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:58 

Refuze schreef:
Is het niet zo dat je een stuk minder hard geluid hoort als je die dingne inhebt?

ja das de hele bedoeling van oordoppen :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:45 

Donateur

Haha geniale voorzet, doodeenvoudig ingekopt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 11:16 

Donateur

Refuze schreef:

Tuurlijk hoor je het iets zachter, maar de kwaliteit van het geluid gaat er met goede filters op vooruit. Want de hoge en onzuivere tonen worden gefilterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:40 

Hardtraxxer

Ik heb nu toch ook maar van die Alpine Partyplugs besteld.
Krijg ze morgen als het goed is thuis dus ben benieuwd of ze een beetje prettig int oor zitten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:59 

Hardtraxx Elite

Nog steeds een piep van Thrillogy :cry: Gelukkig wel enkel last van als ik in bed lig en het muis stil is.. Maar toch, zwaar verneukte boel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:15 

DarkBeatz schreef:
Nog steeds een piep van Thrillogy :cry: Gelukkig wel enkel last van als ik in bed lig en het muis stil is.. Maar toch, zwaar verneukte boel...

ik ken et :P
heb gelukkig [nog?] niet zon harde piep, maar hoor em wel als et stil is :S
omdat mijn broer al een dikke piep en me zus ook een piep heeft heb ik eerder als hun oordoppen genomen, en mijn piep is daardoor ook wss zachter als die van hun
ik raad je egt aan zsm goede doppen te halen/laten maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 00:07 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:

Je raakt eraan gewend, dus het is niet zo dat de muziek niet hard genoeg staat. Wel hoor je alles zuiverder, staat het nooit TE hard, en heb je geen last van een piep achteraf :)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen