Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 22:29 

Artiest

oostzaner schreef:
Ik had van die dingen bij Beter Horen gekocht. kosten 10 pleuro's de hele tijd ingehad bij The Qontinent en ik had geen piep. :D

Alleen hoor je geen flikker meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 22:31 

Mike-O schreef:
Vroeger bij het normaal stappen had ik altijd zo'n hoge piep in mn oren. Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van, zelfs niet na het bezoek aan een feest. :/ Ben ik te doof om die piep te horen? :')

als jij lekker doof wil worden; vooral geen oordoppen dragen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 08:21 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
oostzaner schreef:
Ik had van die dingen bij Beter Horen gekocht. kosten 10 pleuro's de hele tijd ingehad bij The Qontinent en ik had geen piep. :D

Toch beter als niets voor de mensen die eerst eventjes moeten sparen voor wat betere doppen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 10:49 

Hardtraxxer

Gehoorbescherming is voor je eigen best wil. Toen ik ze voor het eerst in had zeide veel mensen wat heb jij dan in je oren zitten.
En tegenwoordig zege ze al van dat het toch wel verstandig was geweest als ze het zelf ook hadden.
En voor Q-Base is het zeker een aanrader! Daar loop je als je 10 minuten in de hangar staat al gehoorschade op zo hard gaat het daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:46 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
oostzaner schreef:

ik hoorde alles gewoon goed hoar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:09 

Hardtraxxer

Ik hoor de laatste tijd steeds minder, merk ik. Heb dan ook goede oordopjes gekocht, en ben er zeer tevreden over ;)
Het gekke is wel, dat ik nog nooit een piep in m'n oren heb gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:33 

Hardtraxxer

Afkloppen dan...

Piep in je oren betekent dat het beschadigt is..
Ik heb altijd een piep in mijn oren.. en ik denk dat ik er ook niet meer van af kom, of moet paar maanden niet naar te harde muziek luisteren, maarjah dat zit er niet in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:45 

Hardtraxxer

Ik ben misschien wel van plan om maatgemaakte oordoppen te kopen, aangezien ik in de toekomst wel een paar gigs zal hebben.
Ben dan ook van plan om ze te laten afstellen op mijn hoofdtelefoon, waardoor ik dus MET oordopjes kan draaien en er dus ook geen gehoorsbeschadiging zal optreden ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:02 

Hardtraxxer

DjDeenite schreef:
Ik ben misschien wel van plan om maatgemaakte oordoppen te kopen, aangezien ik in de toekomst wel een paar gigs zal hebben.

Ben ik ook van plan, kost blijkbaar wel 160 euro :/ mja, dat heb ik er voor over om goeie oortjes te houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:35 

Hardtraxxer

Nixxus schreef:
DjDeenite schreef:

Ben ik ook van plan, kost blijkbaar wel 160 euro :/ mja, dat heb ik er voor over om goeie oortjes te houden :D

Tuurlijk ze zijn erg duurzaam en je moet denken: je gehoor kan niet meer hersteld worden! :thumbup:
Hoewel ze nu toch bezig zijn met iets van trilhaartjes in je gehoor, maar soit dat staat nog op een laag pitje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 12:16 

Donateur

160 euro is inderdaad niet niks. Dus hoop dat het dan ook goed werkt.
Wat mij irriteerde bij die goedkope alpine-gehoorbeschermers was dat het geluid erg kut gefilterd werd, namelijk vooral mids en hoge tonen waardoor je enkel de bass hoorde na een tijdje. Ik wil eigenlijk gewoon dat het een volumeknop is maar dat het gevoel van harde muziek niet verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:19 

Hardtraxxer

Met die heb ik hoor ik gewoon het zelfde als ik ze niet in heb, alleen wat zachter + de irritante (en schadelijke) tonen zijn er uitgefilterd

Sinds ik oordoppen heb vind ik het geluid juist beter klinken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:37 

Hardtraxx Veteran

Ik ook al, al heb ik soms de neiging om ze uit te doen, maar in de tent van back2school en hardcore... (wat ook vlakbij de main stond maar niet gedaan. Mn dopjes gingen wel het laatste half uurtje uit bij neophyte maar we stonden in het midden. Maar dan is het geluid zo stervens hard.

Ik ben blij dat ik mn exinores 15db heb aangeschafd. Geen piep of iets anders :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:00 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Ik ook al, al heb ik soms de neiging om ze uit te doen, maar in de tent van back2school en hardcore... (wat ook vlakbij de main stond maar niet gedaan. Mn dopjes gingen wel het laatste half uurtje uit bij neophyte maar we stonden in het midden. Maar dan is het geluid zo stervens hard.

Ik ben blij dat ik mn exinores 15db heb aangeschafd. Geen piep of iets anders :loving: .

Ik heb ze ook een half uurtje uitgehad, Bij AVIO (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:54 

Hardtraxxer

Ik doe ze pas uit als ik bij mijn kluisje ben :) Nooit eerder

Zelfs als jij ze even een half uurtje uit doet kan je nog beschadiging op lopen ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 11:43 

Donateur

Ik heb ook die Exinore 15 dB, en alleen bij ekte ekte beukplaten haal ik ze eruit ;)

Vraag me alleen af of dit niet ook superslecht is, als je dan de hele avond een demping hebt en een paar keer per avond je oren ineens een klap qua volume ontvangen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 12:40 

Hardtraxxer

Natuurlijk is dat slecht, je oren zijn op dat moment die 15db demping gewent.. en dan krijgen ze in 1x vol geluid, kan niet goed zijn voor je oren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 16:57 

Hardtraxxer

Je oren raken gewend aan het geluid dat je de hele dag hoord, als je ze dan uit doet dan veranderd de druk op je oren ook onmiddelijk.
Het beste is om de oorbescherming in te doen voordat je een feest binnen gaat zodat je oren niet in contact komen met de muziek, en pas weer uit doen als je buiten bent.

Hieronder een lijst met de tijd waaraan je bloodgesteld kan worden zonder gehorschade te krijgen, de meeste feesten zit het decibel al flink aan de hoge kant.
80 dB(A) 8 uur
83 dB(A) 4 uur
86 dB(A) 2 uur
89 dB(A) 1 uur
92 dB(A) ½ uur
95 dB(A) 15 minuten
98 dB(A) 7½ minuten
101 dB(A) 4 minuten
104 dB(A) 2 minuten
107 dB(A) 1 minuten
110 dB(A) ½ minuut
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:39 

Hardtraxxer

ik lag gister avond in mn bed, na mysteryland en ik had echt een ongekend harde suis in mn oren. het was echt zwaar irritant en deed bijna een beetje pijn. Ik ga die gehoordingen dus maar even laten maken binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:02 

Donateur

Lars55 schreef:
ik lag gister avond in mn bed, na mysteryland en ik had echt een ongekend harde suis in mn oren. het was echt zwaar irritant en deed bijna een beetje pijn. Ik ga die gehoordingen dus maar even laten maken binnenkort.

Ik zou er niet mee wachten ;) http://www.exinore.nl/gehoorbescherming/muziek/er/ en die kun je bij Schoonenberg Hoorcomfort halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:54 

Hardtraxxer

Wat kosten die dingen ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ga de komende week maar weer ns op laten meten, en dit keer MET verzekering nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:09 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
Wat kosten die dingen ongeveer?

Afhankelijk van wat je wilt. Als je het beste van het beste wilt (vlakke demping, mooi geluid, verzekering voor verlies/diefstal/pasvorm voor 2 jaar) kost het je 185 euro. Een gehoortoestel kost echter meer ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:41 

Hardtraxx Addict

Net zo'n Alpine Partyplug besteld. 10 euro.
Eens kijken of dit wat helpt.. Iemand ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:43 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
Ik wil nog ff van die dingen halen voor The Qontinent, want een heel weekend lang veel geluid vinden mijn oren niet zo prettig. -.-

edit:
deze zien er wel goed uit en die kosten maar 13,50 (icl. verzendkosten)
http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/muziek/partyplug/

De deze dus.. werke ze een beetje?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen