Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 19:58 

Hardtraxx Newbie

heb er ook een paar op maat laten maken,
moet zeggen dat je de muziek nog steeds goed hoort
en wat vooral fijn is, is dat je beter met elkaar kunt praten
nog een pluspunt is dat je die irritante piep de dag erna vrijwel niet hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 16:03 

Hardtraxx Veteran

voor carnaval moet ik er denk ik ook nog is een keer aanschaffen, maar ik wil ook wel kunnen praten met mensen.. Gaat dat gewoon goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 00:31 

Hardtraxxer

Voor Carnaval?

Gebruik ze dan ook meteen voor feesten! Veel verstandiger

Antwoord op je vraag: Met oordoppen hoor je andere juist BETER! praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:56 

Hardtraxx Elite

heb alphine bijna heletijd in gehad bij The Qontinent helpte super geen piep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 16:08 

Hardtraxx Elite

[NL]Sjefke schreef:
Voor Carnaval?

Heb ze soms liever op met carnaval dan met een feest.

Niet normaal hoe hard je oren klapperen als je mee loopt met een wagen en dan met een subje en een topje in je nek! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:54 

Hardtraxxer

Ik weet er alles van, op onze wagen ook altijd dikke muziek en je staat nog geen halve meter van de boxen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:00 

[NL]Sjefke schreef:
Voor Carnaval?

idd
maar zelf heb ik altijd de nare gewoonte zachter te gaan praten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 18:25 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Zondag neem ik ze ook mee richting blanes..

17 nachten achter elkaar in de herrie staan

Ben benieuwt wat de reactie van mensen daar zijn.. stappen met oordoppen in
Agja, wat ze er ook vinden, ik geef er niks om wat ze er van vinden
Maar denk wel dat ik vaak uit kan leggen waarom ik die dingen in heb :D

Maakt niet uit wat die mensen er van vinden toch, die mensen zie je nooit meer terug en gehoor schade houd je de rest van je leven!, ik ga ze ook aanschaffen.

Goeie topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 22:57 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
idd
maar zelf heb ik altijd de nare gewoonte zachter te gaan praten :P

Heb ik elke x nog als ik ze in heb, en dat elke week!
Maar naar een tijdje ga ik automatisch toch iets harder praten.. als het niet schreeuwen word :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 15:42 

Hardtraxxer

De laatste tijd ga ik steeds vaker naar feesten en dit zal ook alleen maar vaker worden denk ik.. :love:
Nou heb ik een vraagje de eerste 20 feesten ofzo had ik eigenlijk elke keer wel een piep in mijn oren, tegenwoordig heb ik eigenlijk nooit een piep in mijn oren (ik gebruik geen oordoppen) heb ik dan al beschadigingen? of doet het juist geen schade? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 16:00 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:
De laatste tijd ga ik steeds vaker naar feesten en dit zal ook alleen maar vaker worden denk ik.. :love:
Nou heb ik een vraagje de eerste 20 feesten ofzo had ik eigenlijk elke keer wel een piep in mijn oren, tegenwoordig heb ik eigenlijk nooit een piep in mijn oren (ik gebruik geen oordoppen) heb ik dan al beschadigingen? of doet het juist geen schade? :x

ow dan ben je waarschijnlijk binnen nu en 1 week volledig doof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 16:05 

Donateur

Lars55 schreef:
hsrobin schreef:

haha :P lekker serieus ben je weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 16:09 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Lars55 schreef:
hsrobin schreef:

nou dat zal ook wel weer mee vallen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 16:19 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Lars55 schreef:
hsrobin schreef:
De laatste tijd ga ik steeds vaker

nou dat zal ook wel weer mee vallen :woot:

Gehoorschade loop je sowieso erg snel op, maar vaak is het niet blijvend, of niet ernstig. Een piep duidt wel op schade, maar het gaat ook weer over. Je moet het zien als een soort genezingsproces, wat een groot deelt geneest van je "schade".
Maargoed, er zijn veel goedkope oplossingen voor oordoppen om eens een keer te proberen, alpine partyplug bijvoorbeeld, weet je meteen wat de uitwerkingen ervan zijn. En of het veel scheelt, ondanks je er nu geen last meer van hebt.

Btw: Hoi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:38 

Hardtraxxer

hahaha patrickjeee!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 23:06 

Hardtraxxer

Piep = grote kans op pernamente schade :) Dan heb je je oren echt over de grens heen gejaagd. Dat je inmiddels geen piep meer hebt betekend wss idd dat je gehoor al wat minder is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 01:08 

Martijn schreef:
Piep = pernamente schade
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 12:06 

Hardtraxx Veteran

Ik was dolgelukkig dat ik mn exinores zaterdag weer mocht gebruiken :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 12:20 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Martijn schreef:
Piep = pernamente schade

Dat was ook mijn eerste reactie maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn :) Hoewel het wel als een aardige indicatie geld als je oren piepen, betekend het niet direct dat de schade pernament is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:10 

Hardtraxx Elite

Voor Q-Base toch maar eens wat dopjes halen, voorlopig jammer genoeg geen geld voor de dure met al de aankomende feestjes dus maar die Disco stoppen halen bij Beter Horen voor een tientje. Beter als niets :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:17 

Martijn schreef:
Dat was ook mijn eerste reactie maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn :) Hoewel het wel als een aardige indicatie geld als je oren piepen, betekend het niet direct dat de schade pernament is.

waar heb je die onzin dan vandaag?
dat je oren piepen is dat die haartjes of wat et ook mogen zijn in je oor nog natrillen voor de laatste keer en kapot gaan.

maar wat maakt et uit?
schade loop je in de discotheek en op feesten toch wel op, doe gewoon verstandig en koop oordoppen zodat je over 20 jaar ook nog kan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 21:33 

Hardtraxxer

Citaat:
maar wat maakt et uit?
schade loop je in de discotheek en op feesten toch wel op, doe gewoon verstandig en koop oordoppen zodat je over 20 jaar ook nog kan horen

Ben net langs Praxis en Gamma geweest, ze verkopen alleen die gekleurde grote dingen.

grrrrr :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Ik had van die dingen bij Beter Horen gekocht. kosten 10 pleuro's de hele tijd ingehad bij The Qontinent en ik had geen piep. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 21:39 

Hardtraxx Elite

oostzaner schreef:
Ik had van die dingen bij Beter Horen gekocht. kosten 10 pleuro's de hele tijd ingehad bij The Qontinent en ik had geen piep. :D

Vroeger bij het normaal stappen had ik altijd zo'n hoge piep in mn oren. Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van, zelfs niet na het bezoek aan een feest. :/ Ben ik te doof om die piep te horen? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 21:50 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Martijn schreef:

waar heb je die onzin dan vandaag?
dat je oren piepen is dat die haartjes of wat et ook mogen zijn in je oor nog natrillen voor de laatste keer en kapot gaan.

Mwua het staat op de site oorcheck.nl, een site van de Nationale Hoorstichting en het Leids Universitair Medisch Centrum :P
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen